דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. אני לא מצליח למחוק עם CMD

אני לא מצליח למחוק עם CMD

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
52 פוסטים 7 כותבים 1.4k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • M מנותק
    M מנותק
    MERS
    מורחק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #23

    @משחזר-מידע @בנצי-20
    בסוף הרצתי ב-POWERSHELL
    על מצב ניהול [קראתי פעם שיש בו גם קלט של CMD ואני בונה ע"ז- זה מה שכתבתי וכרגע אני מחכה לפלט
    PS C:\WINDOWS\system32> rd/s "c:/ program files (x86)/ common files/ adobe]
    בתודה מראש

    ב תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • M MERS

      @משחזר-מידע @בנצי-20
      בסוף הרצתי ב-POWERSHELL
      על מצב ניהול [קראתי פעם שיש בו גם קלט של CMD ואני בונה ע"ז- זה מה שכתבתי וכרגע אני מחכה לפלט
      PS C:\WINDOWS\system32> rd/s "c:/ program files (x86)/ common files/ adobe]
      בתודה מראש

      ב מנותק
      ב מנותק
      בנצי 20
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #24

      @MERS רווח בין ה rd למתג, ולא הבנתי למה לא ב cmd?

      M 3 תגובות תגובה אחרונה
      2
      • ב בנצי 20

        @MERS רווח בין ה rd למתג, ולא הבנתי למה לא ב cmd?

        M מנותק
        M מנותק
        MERS
        מורחק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #25

        @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

        @MERS רווח בין ה rd למתג, ולא הבנתי למה לא ב cmd?

        האמת שגם אני לא- זה היה יותר קל אבל תכל'ס אתה צודק

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ב בנצי 20

          @MERS רווח בין ה rd למתג, ולא הבנתי למה לא ב cmd?

          M מנותק
          M מנותק
          MERS
          מורחק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #26
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ב בנצי 20

            @MERS רווח בין ה rd למתג, ולא הבנתי למה לא ב cmd?

            M מנותק
            M מנותק
            MERS
            מורחק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #27

            @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

            @MERS רווח בין ה rd למתג, ולא הבנתי למה לא ב cmd?

            איפה לשים רווח- שה / יהיה ליד S או ליד RD
            בתודה מראש

            ב תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • M MERS

              @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

              @MERS רווח בין ה rd למתג, ולא הבנתי למה לא ב cmd?

              איפה לשים רווח- שה / יהיה ליד S או ליד RD
              בתודה מראש

              ב מנותק
              ב מנותק
              בנצי 20
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #28

              @MERS
              rd /s /q
              אחרי הrd וגם בין כל מתג

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • M מנותק
                M מנותק
                MERS
                מורחק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #29

                @בנצי-20
                עשיתי מצו"ב קלט+ פלט
                C:\WINDOWS\system32>rd /s /q "c:/program files /comon files /adobe
                The system cannot find the path specified.
                אחרי הכל התיקיה עדיין קיימת- ואפי' נוצרו בה כל מיני קבצים חדשים,
                אבל עכשיו הצלחתי סו"ס למחוק עם הכפתור DELET+SHIFT
                תודה וייש"כ,
                ואשמח לביאור על מה שעשיתי [אם אתה יודע]
                בתודה מראש

                ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • M MERS

                  @בנצי-20
                  עשיתי מצו"ב קלט+ פלט
                  C:\WINDOWS\system32>rd /s /q "c:/program files /comon files /adobe
                  The system cannot find the path specified.
                  אחרי הכל התיקיה עדיין קיימת- ואפי' נוצרו בה כל מיני קבצים חדשים,
                  אבל עכשיו הצלחתי סו"ס למחוק עם הכפתור DELET+SHIFT
                  תודה וייש"כ,
                  ואשמח לביאור על מה שעשיתי [אם אתה יודע]
                  בתודה מראש

                  ב מנותק
                  ב מנותק
                  בנצי 20
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנצי 20
                  #30

                  @MERS כן , חסר גרשיים בסוף

                  M תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ב בנצי 20

                    @MERS כן , חסר גרשיים בסוף

                    M מנותק
                    M מנותק
                    MERS
                    מורחק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #31

                    @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                    @MERS כן , חסר גרשיים בסוף

                    וואלה לא אחזתי [גרשיים או גרש?],
                    אבל למדתי די יפה ליום א',
                    ייש"כ גדול עזרת לי מאוד,
                    [ויש לך מושג למה סו"ס זה כן עשה משהו- כי נוספו קבצים וגם הצלחתי למחוק בפועל אח"כ במחיקה רגילה]

                    ב יהודה 12י 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • M MERS

                      @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                      @MERS כן , חסר גרשיים בסוף

                      וואלה לא אחזתי [גרשיים או גרש?],
                      אבל למדתי די יפה ליום א',
                      ייש"כ גדול עזרת לי מאוד,
                      [ויש לך מושג למה סו"ס זה כן עשה משהו- כי נוספו קבצים וגם הצלחתי למחוק בפועל אח"כ במחיקה רגילה]

                      ב מנותק
                      ב מנותק
                      בנצי 20
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #32

                      @MERS גרשיים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • M MERS

                        @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                        @MERS כן , חסר גרשיים בסוף

                        וואלה לא אחזתי [גרשיים או גרש?],
                        אבל למדתי די יפה ליום א',
                        ייש"כ גדול עזרת לי מאוד,
                        [ויש לך מושג למה סו"ס זה כן עשה משהו- כי נוספו קבצים וגם הצלחתי למחוק בפועל אח"כ במחיקה רגילה]

                        יהודה 12י מנותק
                        יהודה 12י מנותק
                        יהודה 12
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודה 12
                        #33

                        @MERS

                        rd /s "c:\program files\adobe"
                        

                        נא לא לצ'טט לי על סתם שאלות (אני לא עונה) מי שרוצה שישאל בפורום

                        M תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • יהודה 12י יהודה 12

                          @MERS

                          rd /s "c:\program files\adobe"
                          
                          M מנותק
                          M מנותק
                          MERS
                          מורחק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי MERS
                          #34

                          @יהודה-12 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                          @MERS

                          rd /s "c:\program files\adobe"
                          

                          זה בתת תיקיה "common files"
                          ודרך אגב איך אני עושה 'שורת פקודה' כאן כמוך?

                          ב יהודה 12י 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • M MERS

                            @יהודה-12 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                            @MERS

                            rd /s "c:\program files\adobe"
                            

                            זה בתת תיקיה "common files"
                            ודרך אגב איך אני עושה 'שורת פקודה' כאן כמוך?

                            ב מנותק
                            ב מנותק
                            בנצי 20
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #35

                            @MERS d88b8ce7-2d81-4d2d-b754-ba9ebe6e4706-image.png

                            M תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • M MERS

                              @יהודה-12 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                              @MERS

                              rd /s "c:\program files\adobe"
                              

                              זה בתת תיקיה "common files"
                              ודרך אגב איך אני עושה 'שורת פקודה' כאן כמוך?

                              יהודה 12י מנותק
                              יהודה 12י מנותק
                              יהודה 12
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #36

                              @MERS אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                              rd /s "c:\program files\adobe"

                              בלחיצה על ה >/< למעלה

                              rd /s "c:\program files\common files\adobe" 
                              

                              נא לא לצ'טט לי על סתם שאלות (אני לא עונה) מי שרוצה שישאל בפורום

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • ב בנצי 20

                                @MERS d88b8ce7-2d81-4d2d-b754-ba9ebe6e4706-image.png

                                M מנותק
                                M מנותק
                                MERS
                                מורחק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #37

                                @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                                @MERS d88b8ce7-2d81-4d2d-b754-ba9ebe6e4706-image.png

                                תודה רבה ויישכ"ג,
                                ובד"א איך אפשר להריץ פקודה של CMD על POERRSHELL?
                                בתודה מראש

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • M מנותק
                                  M מנותק
                                  MERS
                                  מורחק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #38

                                  @בנצי-20
                                  מתי הסלאש / ומתי - כי ראיתי שעשית לי בשני סוגים

                                  ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • M MERS

                                    @בנצי-20
                                    מתי הסלאש / ומתי - כי ראיתי שעשית לי בשני סוגים

                                    ב מנותק
                                    ב מנותק
                                    בנצי 20
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #39

                                    @MERS אותו דבר, אין הבדל, שניהם טובים (במתג בלבד)

                                    M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • ב בנצי 20

                                      @MERS אותו דבר, אין הבדל, שניהם טובים (במתג בלבד)

                                      M מנותק
                                      M מנותק
                                      MERS
                                      מורחק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי MERS
                                      #40

                                      @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                                      @MERS אותו דבר, אין הבדל, שניהם טובים (במתג בלבד)

                                      אתה עונה לי על פוואר של או על הסלאש [ומה הכוונה במתג בלבד]
                                      בתודה מראש

                                      ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • M MERS

                                        @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                                        @MERS אותו דבר, אין הבדל, שניהם טובים (במתג בלבד)

                                        אתה עונה לי על פוואר של או על הסלאש [ומה הכוונה במתג בלבד]
                                        בתודה מראש

                                        ב מנותק
                                        ב מנותק
                                        בנצי 20
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #41

                                        @MERS על הסלאש, מתג זה תוספת לפקודה, כמו במקרה שלנו מחיקה של כל הקבצים שבתוך התיקיה ולא רק התיקיה (s/ או מחיקה ללא שאלה ( q/) וכו' .את המתגים ניתן לכתוב עם סלאש הפוך s/ או עם s-

                                        M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • ב בנצי 20

                                          @MERS על הסלאש, מתג זה תוספת לפקודה, כמו במקרה שלנו מחיקה של כל הקבצים שבתוך התיקיה ולא רק התיקיה (s/ או מחיקה ללא שאלה ( q/) וכו' .את המתגים ניתן לכתוב עם סלאש הפוך s/ או עם s-

                                          M מנותק
                                          M מנותק
                                          MERS
                                          מורחק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #42

                                          @בנצי-20 אמר באני לא מצליח למחוק על CMD:

                                          @MERS על הסלאש, מתג זה תוספת לפקודה, כמו במקרה שלנו מחיקה של כל הקבצים שבתוך התיקיה ולא רק התיקיה (s/ או מחיקה ללא שאלה ( q/) וכו' .את המתגים ניתן לכתוב עם סלאש הפוך s/ או עם s-

                                          ופקודות רק כך/,
                                          ולאן הסלאש צריך להיצמד ללשעבר או ללהבא?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר