דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬

שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
770 פוסטים 68 כותבים 28.0k צפיות 56 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יאיר 3210

    מיסטרל משיקה את OCR 4, מודל חדש לחילוץ טקסט שמבין את המבנה של המסמך.

    המודל לא רק קורא את הטקסט, אלא יודע לסווג כל אזור – כותרות, טבלאות, משוואות או חתימות – כולל מיקום מדויק וציון רמת ביטחון לכל בלוק. הוא תומך ב-170 שפות (כן, גם עברית כלולה), מציג ביצועים חזקים במיוחד בשפות נדירות, וניצח את המתחרים במבחני השוואה עיוורים.

    הרבה יותר קל להכין מסמכים למערכות RAG, לצטט מקורות או לצנזר מידע רגיש. המודל זמין מהיום דרך ה-API, ואפשר גם להריץ אותו מקומית כדי לשמור על פרטיות מלאה של המסמכים.

    ח מחובר
    ח מחובר
    חד צורבא
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #758

    @יאיר-3210 אפשר יותר פירוט מה זה איפה נמצא הדבר הזה ? זה עולה כסף ? מה זה אומר מקומית, אופליין ?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י מנותק
      י מנותק
      יודע ספר
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #759

      לא יודע מה הפשט בזה אבל נראה שגרוק פולט ממש את הליך החשיבה תוך כדי התשובה
      a939bfcd-98a2-42a2-aead-35819e10a932-image.jpeg

      מייבין במקצתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      🤦 😂
      4
      • יאנג בויי יאנג בוי

        @אברהם-גלסר כתב:

        @יאנג-בוי הוא לא כל כך טיפש...

        1. יתכן, בכל זאת אני מעדיף לאשר לו אלף פעם ידנית, מאשר פעם אחת להתחרט על זה כשזה יהיה בלתי הפיך.
        2. כבר תיקנתי אותו על פקודה אחת. הרחבה בספויילר.

        בשביל לדחוף לגיט צריך לשים את היוזר והמייל של הדוחף. הוא שם את הנכון שלי, אבל רצה לעשות את זה לכל המחשב. בגלל שיש לי כמה יוזרים בגיטהאב אני בכוונה לא עושה על כל המחשב אלא לכל פרוייקט בנפרד. תיקנתי אותו במקום לאשר והוא הביא פקודה מתוקנת.

        דיברתי על פה, לא נראה לי זה אותו דבר:
        0fa486c3-d619-48b1-b4f8-69e3a358082a-image.jpeg

        יתכן. אני משתמש בתוסף לVSCODE. עדיין לא שחררתי מהצורך להרגיש את הקוד עצמו. לא משתמש בממשק התוכנה של קלוד עצמם.

        @י.-פל. כתב:

        הכי פשוט - תעשו על אוטו: לא הרשאה מלאה לגמרי, אבל הוא יפסיק להטריד...

        אאל"ט מדובר על שינויי קוד של הפרוייקט, ובזה אני די סומך עליו, וגם יש היסטוריה בגיט כך שזה הפיך. מה שלא ניתן לאשר אוטומטית מתוסף הVSCODE זה את פקודות הCLI.

        @בשורות-טובות כתב:

        הבעיה שלי הייתה לבטל אותו אחרי כמה חודשים

        לא הצלחת לבטל? לא בדיוק הבנתי.

        ב מנותק
        ב מנותק
        בשורות טובות
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #760

        @יאנג-בוי אני הצלחתי הוא כתב לי הודעת אישור אבל באמת הוא לא ביטל

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פרוזיפ פרוזי

          חדש בגוגל: Gemini 3.5 Flash יפעיל עבורכם את המחשב

          עכשיו Gemini 3.5 Flash מקבל יכולת לשלוט במחשב.
          המודל יכול להשתמש במערכת ההפעלה בעצמו – לראות מה יש על המסך, להזיז את העכבר, להקליד וללחוץ על כפתורים, ממש כמו משתמש אנושי.
          כדי למנוע בעיות אבטחה, גוגל הוסיפה מנגנונים שדורשים אישור לפני פעולות רגישות, או עוצרים את העבודה אוטומטית אם מזוהה פקודה חשודה.

          O מנותק
          O מנותק
          orii
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #761

          @פרוזי כתב:

          עכשיו Gemini 3.5 Flash מקבל יכולת לשלוט במחשב.

          זה כבר בפעולה? ואם כן איך אפשר להשתמש בזה?

          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • O orii

            @פרוזי כתב:

            עכשיו Gemini 3.5 Flash מקבל יכולת לשלוט במחשב.

            זה כבר בפעולה? ואם כן איך אפשר להשתמש בזה?

            ב מנותק
            ב מנותק
            בינארי חכם
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #762

            @orii
            משמע מהכתבה שזה רק דרך הAPI

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • C מנותק
              C מנותק
              CUBASE
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #763

              ...

              מודל ג'מיני 3.5 פרו של גוגל ככל הנראה לא ישוחרר החודש הזה אלא חודש הבא (יולי)
              על אף שבכנס ה-I/O הוכרז שהמודל יצא כבר בחודש יוני
              הסיבה ככל הנראה מכיוון שהיא מקדישה זמן נוסף לאיסוף משוב מבוחנים ראשוניים ולכוונון המודל..

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              🙏
              1
              • י יודע ספר

                לא יודע מה הפשט בזה אבל נראה שגרוק פולט ממש את הליך החשיבה תוך כדי התשובה
                a939bfcd-98a2-42a2-aead-35819e10a932-image.jpeg

                מייבין במקצתמ מנותק
                מייבין במקצתמ מנותק
                מייבין במקצת
                כתב נערך לאחרונה על ידי מייבין במקצת
                #764

                @יודע-ספר קרה לי עם GPT מתי שהוא הוא אמר משהו ואז התחרט...
                עריכה: הרגע עוד פעם:
                89b6ba8c-280f-4da7-acf3-1ce51fbe6574-image.jpeg

                הוא מצא בעיה שעובדת 😉

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                😀
                0
                • ע"ה דכו"עע מנותק
                  ע"ה דכו"עע מנותק
                  ע"ה דכו"ע
                  כתב נערך לאחרונה על ידי ע"ה דכו"ע
                  #765

                  5028cfe8-217d-4907-8d01-fde0c8e72deb-image.jpeg

                  https://hagizra.news/#2279516

                  כנראה בונים בין השאר על זה שלרופאים יש רק טלפון כשר...

                  אגב אני אישית הייתי פעם באחד מהבתי חולים הגדולים בארץ אצל רופא, ורוב הפגישה הוא היה עסוק בהתייעצות עם AI, והקראה של התגובות...

                  שניאור שמחש א 2 תגובות תגובה אחרונה
                  😂
                  0
                  • ע"ה דכו"עע ע"ה דכו"ע

                    5028cfe8-217d-4907-8d01-fde0c8e72deb-image.jpeg

                    https://hagizra.news/#2279516

                    כנראה בונים בין השאר על זה שלרופאים יש רק טלפון כשר...

                    אגב אני אישית הייתי פעם באחד מהבתי חולים הגדולים בארץ אצל רופא, ורוב הפגישה הוא היה עסוק בהתייעצות עם AI, והקראה של התגובות...

                    שניאור שמחש מחובר
                    שניאור שמחש מחובר
                    שניאור שמח
                    צוות פיקוח מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #766


                    @ע-ה-דכו-ע כתב:

                    אגב אני אישית הייתי פעם באחד מהבתי חולים הגדולים בארץ אצל רופא, ורוב הפגישה הוא היה עסוק בהתייעצות עם AI, והקראה של התגובות...

                    והעיקר כשאני מתייעץ עם ג׳ימני לגבי משהו רפואי, הוא רושם לי ״אני בינה מלאכותית, אני לא תחליף לרופא, מומלץ להתייעץ עם רופא״

                    "אם לא תנסה, איך תדע?"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    🤦
                    1
                    • ע"ה דכו"עע ע"ה דכו"ע

                      5028cfe8-217d-4907-8d01-fde0c8e72deb-image.jpeg

                      https://hagizra.news/#2279516

                      כנראה בונים בין השאר על זה שלרופאים יש רק טלפון כשר...

                      אגב אני אישית הייתי פעם באחד מהבתי חולים הגדולים בארץ אצל רופא, ורוב הפגישה הוא היה עסוק בהתייעצות עם AI, והקראה של התגובות...

                      א מחובר
                      א מחובר
                      אהרן
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #767

                      @ע-ה-דכו-ע דוקא לי לא מפריע אם זה רופא ששם לב מה הוא קורא, כמו שאין לי בעיה לבקש מגמיני לסכם לי סוגיא, למרות שלבעה"ב ממש לא אמליץ על זה, אני סומך על זה שאבין לבד כמה הוא מדייק.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • חובבן מקצועיח מנותק
                        חובבן מקצועיח מנותק
                        חובבן מקצועי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי חובבן מקצועי
                        #768

                        @א.מ.ד. כתב:

                        ייתכן מאוד שגם ב-GPT 5.6, כמו במודלי Claude 5, לא תהיה גישה למשתמשים שאינם אזרחי ארה"ב, מה שמטלטל את שוק ה-AI בעולם. כמו שכתבתי זה רק דיווח, אבל הוא ממש לא מופרך בהתחשב במה שקרה עם Claude 5.
                        בקהילת ה-AI המקומי הציבור נלחץ, ומתחילים לחשוש מסגירת Hugging Face, ומדברים על הקמת מאגר טורנטים למודלים העיקריים והחשובים...
                        בין אם יש סיכוי לזה בין אם לא (סיכוי אפסי לדעתי, אבל טראמפ לא צפוי...), מומלץ למי שיש שטח אחסון מיותר להוריד את מודלי Qwen 3.6 35B ו-27B, ו-Gemma 4 31B ו-26B. אלו המודלים המתקדמים ביותר כיום שקיימת היתכנות להרצה מקומית על חומרה צרכנית, אם בעתיד יהיה לכם מחשבים עם GPU חזק.
                        זה נשמע הזוי, אבל גם סגירת המודלים הגדולים על ידי הממשל נשמעה הזויה עד לפני חודש, ואצל טראמפ אי אפשר לדעת כלום, אם כי לכאורה אין היגיון שנאבד גישה למה שכבר זמין לנו היום כמו GPT 5.5.

                        יכול להיות שבגלל זה (כל הסיפור של חסימת המודל של קלוד, ואולי עכשיו חסימת המודל של GPT החדש) הוצאת גמיני 3.5 פרו מתעכבת?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • CSS 0C מחובר
                          CSS 0C מחובר
                          CSS 0
                          מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #769

                          פעם ראשונה שזה מופיע לי ככה... לפני כמה דק' זה היה נראה אחרת רגיל.
                          e78924d0-3d7c-459c-88ef-89b3f02007a8-image.jpeg

                          ונעלם החשיבה מעמיקה!

                          https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                          CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • CSS 0C CSS 0

                            פעם ראשונה שזה מופיע לי ככה... לפני כמה דק' זה היה נראה אחרת רגיל.
                            e78924d0-3d7c-459c-88ef-89b3f02007a8-image.jpeg

                            ונעלם החשיבה מעמיקה!

                            CSS 0C מחובר
                            CSS 0C מחובר
                            CSS 0
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #770

                            GPT פתאום ענה לי תגובה ככה:
                            6c2275d4-1554-4cc0-bb86-ee060735ada9-image.jpeg

                            https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            🙄
                            0

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר