דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. קטגוריות בהרצה
  3. תכנות
  4. בינה מלאכותית - AI
  5. עזרה הדדית - בינה מלאכותית
  6. שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬

שיתוף | מה חדש בבינה מלאכותית - נספח עדכוני פיצ'רים ודיונים 💬

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בינה מלאכותית
762 פוסטים 68 כותבים 26.2k צפיות 55 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אברהם גלסרא אברהם גלסר

    @היפ-הופ

    לשם השוואה מchatgpt:

    fca87941-c77c-44cc-b99b-e85dcfbc0436-image.jpeg

    צול גאהצ מחובר
    צול גאהצ מחובר
    צול גאה
    כתב נערך לאחרונה על ידי צול גאה
    #750

    @אברהם-גלסר אני גם יצרתי את זה בגמיני ובגיפיטי
    ממש אותו דבר

    גמיני

    2130d244-d40c-4db8-b768-e1e27d82d454-image.jpeg

    גיפיטי

    גיפיטי.png

    עריכה: לא שמתי לב ל @אברהם-גלסר שהקדים אותי

    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ה היפ הופ

      @א.מ.ד. כתב:

      Z Image Turbo של אליבאבא.

      אישית אני אוהב יותר את זה (Z Image Turbo) ביצירת תמונות, יותר מהמודל המתקדם flux2... טעם אישי, ואני ממליץ עליו

      עניו כמשהע מנותק
      עניו כמשהע מנותק
      עניו כמשה
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #751

      @היפ-הופ כתב:

      אישית אני אוהב יותר את זה (Z Image Turbo)

      זה חינמי? יש לו API לשימוש?

      נהנת? נעזרת? שמחתי לעזור

      א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • עניו כמשהע עניו כמשה

        @היפ-הופ כתב:

        אישית אני אוהב יותר את זה (Z Image Turbo)

        זה חינמי? יש לו API לשימוש?

        א.מ.ד.א מחובר
        א.מ.ד.א מחובר
        א.מ.ד.
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #752

        @עניו-כמשה זה מודל פתוח. מן הסתם יש ספקים שמספקים אותו, אבל הוא מתאים גם לחומרה מקומית חזקה

        מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

        עניו כמשהע תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א.מ.ד.א א.מ.ד.

          @עניו-כמשה זה מודל פתוח. מן הסתם יש ספקים שמספקים אותו, אבל הוא מתאים גם לחומרה מקומית חזקה

          עניו כמשהע מנותק
          עניו כמשהע מנותק
          עניו כמשה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #753

          @א.מ.ד. אוקי אבדוק עליו תודה

          נהנת? נעזרת? שמחתי לעזור

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צול גאהצ צול גאה

            @אברהם-גלסר אני גם יצרתי את זה בגמיני ובגיפיטי
            ממש אותו דבר

            גמיני

            2130d244-d40c-4db8-b768-e1e27d82d454-image.jpeg

            גיפיטי

            גיפיטי.png

            עריכה: לא שמתי לב ל @אברהם-גלסר שהקדים אותי

            ה מנותק
            ה מנותק
            היפ הופ
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #754

            @צול-גאה כתב:

            גמיני

            שלחת תמונה, שהיא "נשלחה לבדיקה" ולא את התמונה בעצמה

            י תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • ה היפ הופ

              @צול-גאה כתב:

              גמיני

              שלחת תמונה, שהיא "נשלחה לבדיקה" ולא את התמונה בעצמה

              י מנותק
              י מנותק
              יאיר 3210
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #755

              מטא משיקה סדרה חדשה של Meta Glasses.

              המשקפיים מגיעים עם Muse Spark, מודל ה-AI החדש של החברה, וכוללים כפתור פיזי ייעודי להפעלת העוזר החכם. בפועל, מקבלים AI שמבין טוב יותר את מה שאתם רואים סביבכם, יחד עם יכולות חדשות: צילום חכם שבוחר אוטומטית את התמונה הטובה ביותר, תרגום קולי חי ל-14 שפות נוספות, ובקרוב גם ניווט רגלי קולי שיכווין אתכם דרך הרמקולים.

              המשקפיים זמינים למכירה החל מהיום במחיר התחלתי של 299 דולר.

              י ה 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • י יאיר 3210

                מטא משיקה סדרה חדשה של Meta Glasses.

                המשקפיים מגיעים עם Muse Spark, מודל ה-AI החדש של החברה, וכוללים כפתור פיזי ייעודי להפעלת העוזר החכם. בפועל, מקבלים AI שמבין טוב יותר את מה שאתם רואים סביבכם, יחד עם יכולות חדשות: צילום חכם שבוחר אוטומטית את התמונה הטובה ביותר, תרגום קולי חי ל-14 שפות נוספות, ובקרוב גם ניווט רגלי קולי שיכווין אתכם דרך הרמקולים.

                המשקפיים זמינים למכירה החל מהיום במחיר התחלתי של 299 דולר.

                י מנותק
                י מנותק
                יאיר 3210
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #756

                תוסף מעניין שראיתי איפשהו
                שמסדר את הצדדים בשיחה עם קלוד וגם את האנגלית שם ממש יפה
                https://chromewebstore.google.com/detail/rtl-responder/eedocbpbmjhiomjjhihmgimclgoognad?utm_source=item-share-cb

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • י יאיר 3210

                  מטא משיקה סדרה חדשה של Meta Glasses.

                  המשקפיים מגיעים עם Muse Spark, מודל ה-AI החדש של החברה, וכוללים כפתור פיזי ייעודי להפעלת העוזר החכם. בפועל, מקבלים AI שמבין טוב יותר את מה שאתם רואים סביבכם, יחד עם יכולות חדשות: צילום חכם שבוחר אוטומטית את התמונה הטובה ביותר, תרגום קולי חי ל-14 שפות נוספות, ובקרוב גם ניווט רגלי קולי שיכווין אתכם דרך הרמקולים.

                  המשקפיים זמינים למכירה החל מהיום במחיר התחלתי של 299 דולר.

                  ה מנותק
                  ה מנותק
                  האמריקאי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #757

                  @יאיר-3210 בהרבה דברים בסגנון זה יחסית מוגבל לשימוש בישראל ורוב הפיצרים עובדים רק בארצות הברית כך שלא ברור אם בישראל זה שווה ת׳כסף

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י יאיר 3210

                    מיסטרל משיקה את OCR 4, מודל חדש לחילוץ טקסט שמבין את המבנה של המסמך.

                    המודל לא רק קורא את הטקסט, אלא יודע לסווג כל אזור – כותרות, טבלאות, משוואות או חתימות – כולל מיקום מדויק וציון רמת ביטחון לכל בלוק. הוא תומך ב-170 שפות (כן, גם עברית כלולה), מציג ביצועים חזקים במיוחד בשפות נדירות, וניצח את המתחרים במבחני השוואה עיוורים.

                    הרבה יותר קל להכין מסמכים למערכות RAG, לצטט מקורות או לצנזר מידע רגיש. המודל זמין מהיום דרך ה-API, ואפשר גם להריץ אותו מקומית כדי לשמור על פרטיות מלאה של המסמכים.

                    ח מנותק
                    ח מנותק
                    חד צורבא
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #758

                    @יאיר-3210 אפשר יותר פירוט מה זה איפה נמצא הדבר הזה ? זה עולה כסף ? מה זה אומר מקומית, אופליין ?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י מנותק
                      י מנותק
                      יודע ספר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #759

                      לא יודע מה הפשט בזה אבל נראה שגרוק פולט ממש את הליך החשיבה תוך כדי התשובה
                      a939bfcd-98a2-42a2-aead-35819e10a932-image.jpeg

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      🤦
                      3
                      • יאנג בויי יאנג בוי

                        @אברהם-גלסר כתב:

                        @יאנג-בוי הוא לא כל כך טיפש...

                        1. יתכן, בכל זאת אני מעדיף לאשר לו אלף פעם ידנית, מאשר פעם אחת להתחרט על זה כשזה יהיה בלתי הפיך.
                        2. כבר תיקנתי אותו על פקודה אחת. הרחבה בספויילר.

                        בשביל לדחוף לגיט צריך לשים את היוזר והמייל של הדוחף. הוא שם את הנכון שלי, אבל רצה לעשות את זה לכל המחשב. בגלל שיש לי כמה יוזרים בגיטהאב אני בכוונה לא עושה על כל המחשב אלא לכל פרוייקט בנפרד. תיקנתי אותו במקום לאשר והוא הביא פקודה מתוקנת.

                        דיברתי על פה, לא נראה לי זה אותו דבר:
                        0fa486c3-d619-48b1-b4f8-69e3a358082a-image.jpeg

                        יתכן. אני משתמש בתוסף לVSCODE. עדיין לא שחררתי מהצורך להרגיש את הקוד עצמו. לא משתמש בממשק התוכנה של קלוד עצמם.

                        @י.-פל. כתב:

                        הכי פשוט - תעשו על אוטו: לא הרשאה מלאה לגמרי, אבל הוא יפסיק להטריד...

                        אאל"ט מדובר על שינויי קוד של הפרוייקט, ובזה אני די סומך עליו, וגם יש היסטוריה בגיט כך שזה הפיך. מה שלא ניתן לאשר אוטומטית מתוסף הVSCODE זה את פקודות הCLI.

                        @בשורות-טובות כתב:

                        הבעיה שלי הייתה לבטל אותו אחרי כמה חודשים

                        לא הצלחת לבטל? לא בדיוק הבנתי.

                        ב מנותק
                        ב מנותק
                        בשורות טובות
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #760

                        @יאנג-בוי אני הצלחתי הוא כתב לי הודעת אישור אבל באמת הוא לא ביטל

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • פרוזיפ פרוזי

                          חדש בגוגל: Gemini 3.5 Flash יפעיל עבורכם את המחשב

                          עכשיו Gemini 3.5 Flash מקבל יכולת לשלוט במחשב.
                          המודל יכול להשתמש במערכת ההפעלה בעצמו – לראות מה יש על המסך, להזיז את העכבר, להקליד וללחוץ על כפתורים, ממש כמו משתמש אנושי.
                          כדי למנוע בעיות אבטחה, גוגל הוסיפה מנגנונים שדורשים אישור לפני פעולות רגישות, או עוצרים את העבודה אוטומטית אם מזוהה פקודה חשודה.

                          O מנותק
                          O מנותק
                          orii
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #761

                          @פרוזי כתב:

                          עכשיו Gemini 3.5 Flash מקבל יכולת לשלוט במחשב.

                          זה כבר בפעולה? ואם כן איך אפשר להשתמש בזה?

                          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • O orii

                            @פרוזי כתב:

                            עכשיו Gemini 3.5 Flash מקבל יכולת לשלוט במחשב.

                            זה כבר בפעולה? ואם כן איך אפשר להשתמש בזה?

                            ב מנותק
                            ב מנותק
                            בינארי חכם
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #762

                            @orii
                            משמע מהכתבה שזה רק דרך הAPI

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר