שיתוף | נודביבי פלוס - כלים שימושיים לפורומי נודביבי!
-
@שניאור-שמח כתב בשיתוף | נודביבי פלוס - כלים שימושיים לפורומי נודביבי!:
@ע-ה-דכו-ע תוכל להראות לי דוגמה? כי לא הצלחתי להבין איפה..
זה מחפש לי רק את השם משתמש (בגוד לינק)צודק, התוסף היה בדיוק מכובה שם, תוכל לראות עכשיו את התיבה שנוספה
@ע-ה-דכו-ע אכן, עכשיו יש..
-
ואוו מטורף
יש מצב לעשות באנרים של פיקוד העורף לפי מיקום אם אני רוצה להוסיף לפורום שלי שהוא פורום אזורי -
@לאצי נניח יש לי פורום של קרית שמונה.
רוצה שבכל פעם שיש אזעקה בקרית שמונה, יקפוץ התראה למשתמשים.סתם גימיק לדעתי, אבל נחמד.
אני באופן אישי מתפוצץ מהתראות כבר. -
@מים-אחרונים כתב בשיתוף | נודביבי פלוס - כלים שימושיים לפורומי נודביבי!:
אבל יש לנודבדיבי עצמם כלי כזה, לא?
???
@ע-ה-דכו-ע פדרציה נראה לי קוראים לזה.
זה מה שהבנתי מהם.
https://docs.nodebb.org/activitypub/ -
@לאצי נניח יש לי פורום של קרית שמונה.
רוצה שבכל פעם שיש אזעקה בקרית שמונה, יקפוץ התראה למשתמשים.סתם גימיק לדעתי, אבל נחמד.
אני באופן אישי מתפוצץ מהתראות כבר.@מים-אחרונים טוב, אבל אני לא יודע עד כמה זה קשור לנודביבי ולפורומים בכלל אז ככה שאני לא יודע עד כמה זה לעניין להכניס את זה...
-
@מים-אחרונים טוב, אבל אני לא יודע עד כמה זה קשור לנודביבי ולפורומים בכלל אז ככה שאני לא יודע עד כמה זה לעניין להכניס את זה...
-
@לאצי למה לא יש לי פורום נוד ביבי אזורי אני מכיר גם אחד כזה של בני ברק וראיתי עוד אחד כזה בעבר של רכסים
אני מאמין שיהיה לזה ביקוש -
@ע-ה-דכו-ע פדרציה נראה לי קוראים לזה.
זה מה שהבנתי מהם.
https://docs.nodebb.org/activitypub/@מים-אחרונים כתב בשיתוף | נודביבי פלוס - כלים שימושיים לפורומי נודביבי!:
@ע-ה-דכו-ע פדרציה נראה לי קוראים לזה.
זה מה שהבנתי מהם.
https://docs.nodebb.org/activitypub/זה משהו אחר לגמרי (יכול להיות שאחד היכולות של זה כוללות גם משהו דומה לזה, לא בטוח) וגם צריך שמנהלי הפורום יפעילו את זה
-
@מים-אחרונים כתב בשיתוף | נודביבי פלוס - כלים שימושיים לפורומי נודביבי!:
@ע-ה-דכו-ע פדרציה נראה לי קוראים לזה.
זה מה שהבנתי מהם.
https://docs.nodebb.org/activitypub/זה משהו אחר לגמרי (יכול להיות שאחד היכולות של זה כוללות גם משהו דומה לזה, לא בטוח) וגם צריך שמנהלי הפורום יפעילו את זה
גם צריך שמנהלי הפורום יפעילו את זה
בהחלט, ולמה לא לעשות את זה?
-
גם צריך שמנהלי הפורום יפעילו את זה
בהחלט, ולמה לא לעשות את זה?
@לאצי יש מקום לעדכן אותך על פורומים חדשים?
-
גם צריך שמנהלי הפורום יפעילו את זה
בהחלט, ולמה לא לעשות את זה?
@ע-ה-דכו-ע כתב:
גם צריך שמנהלי הפורום יפעילו את זהבהחלט, ולמה לא לעשות את זה?
כי זה פותח את הפורום לרשת הפתוחה מכמה בחינות
עד כמה שהבנתי את המשמעות של זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות