דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. שיתוף | נודביבי פלוס - כלים שימושיים לפורומי נודביבי!

שיתוף | נודביבי פלוס - כלים שימושיים לפורומי נודביבי!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
164 פוסטים 24 כותבים 4.9k צפיות 23 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לאציל לאצי

    @מים-אחרונים טוב, אבל אני לא יודע עד כמה זה קשור לנודביבי ולפורומים בכלל אז ככה שאני לא יודע עד כמה זה לעניין להכניס את זה...

    T מנותק
    T מנותק
    Tיו_
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #151

    @לאצי למה לא יש לי פורום נוד ביבי אזורי אני מכיר גם אחד כזה של בני ברק וראיתי עוד אחד כזה בעבר של רכסים
    אני מאמין שיהיה לזה ביקוש

    לאציל תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • T Tיו_

      @לאצי למה לא יש לי פורום נוד ביבי אזורי אני מכיר גם אחד כזה של בני ברק וראיתי עוד אחד כזה בעבר של רכסים
      אני מאמין שיהיה לזה ביקוש

      לאציל מנותק
      לאציל מנותק
      לאצי
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #152

      @Tיו_ ראית פורום נודביבי עם כזה דבר?

      האתר שלי - תוספיקס

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מים אחרוניםמ מים אחרונים

        @ע-ה-דכו-ע פדרציה נראה לי קוראים לזה.
        זה מה שהבנתי מהם.
        https://docs.nodebb.org/activitypub/

        ע"ה דכו"עע מנותק
        ע"ה דכו"עע מנותק
        ע"ה דכו"ע
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #153

        @מים-אחרונים כתב בשיתוף | נודביבי פלוס - כלים שימושיים לפורומי נודביבי!:

        @ע-ה-דכו-ע פדרציה נראה לי קוראים לזה.
        זה מה שהבנתי מהם.
        https://docs.nodebb.org/activitypub/

        זה משהו אחר לגמרי (יכול להיות שאחד היכולות של זה כוללות גם משהו דומה לזה, לא בטוח) וגם צריך שמנהלי הפורום יפעילו את זה

        מים אחרוניםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ע"ה דכו"עע ע"ה דכו"ע

          @מים-אחרונים כתב בשיתוף | נודביבי פלוס - כלים שימושיים לפורומי נודביבי!:

          @ע-ה-דכו-ע פדרציה נראה לי קוראים לזה.
          זה מה שהבנתי מהם.
          https://docs.nodebb.org/activitypub/

          זה משהו אחר לגמרי (יכול להיות שאחד היכולות של זה כוללות גם משהו דומה לזה, לא בטוח) וגם צריך שמנהלי הפורום יפעילו את זה

          מים אחרוניםמ מחובר
          מים אחרוניםמ מחובר
          מים אחרונים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #154

          @ע-ה-דכו-ע כתב:

          גם צריך שמנהלי הפורום יפעילו את זה

          בהחלט, ולמה לא לעשות את זה?

          מים אחרוניםמ ע"ה דכו"עע 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • מים אחרוניםמ מים אחרונים

            @ע-ה-דכו-ע כתב:

            גם צריך שמנהלי הפורום יפעילו את זה

            בהחלט, ולמה לא לעשות את זה?

            מים אחרוניםמ מחובר
            מים אחרוניםמ מחובר
            מים אחרונים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #155

            @לאצי יש מקום לעדכן אותך על פורומים חדשים?

            לאציל תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מים אחרוניםמ מים אחרונים

              @ע-ה-דכו-ע כתב:

              גם צריך שמנהלי הפורום יפעילו את זה

              בהחלט, ולמה לא לעשות את זה?

              ע"ה דכו"עע מנותק
              ע"ה דכו"עע מנותק
              ע"ה דכו"ע
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #156

              @מים-אחרונים כתב:

              @ע-ה-דכו-ע כתב:
              גם צריך שמנהלי הפורום יפעילו את זה

              בהחלט, ולמה לא לעשות את זה?

              כי זה פותח את הפורום לרשת הפתוחה מכמה בחינות

              עד כמה שהבנתי את המשמעות של זה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מים אחרוניםמ מים אחרונים

                @לאצי יש מקום לעדכן אותך על פורומים חדשים?

                לאציל מנותק
                לאציל מנותק
                לאצי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #157

                @מים-אחרונים ?

                האתר שלי - תוספיקס

                מים אחרוניםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • לאציל לאצי

                  @מים-אחרונים ?

                  מים אחרוניםמ מחובר
                  מים אחרוניםמ מחובר
                  מים אחרונים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #158

                  @לאצי לא עברתי על כל המשמעויות של התוסף שלך.
                  שאלתי במידה וישנם מספר פורומים חדשים, יש מה לעדכן אותך בקישורים שלהם?

                  לאציל תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מים אחרוניםמ מים אחרונים

                    @לאצי לא עברתי על כל המשמעויות של התוסף שלך.
                    שאלתי במידה וישנם מספר פורומים חדשים, יש מה לעדכן אותך בקישורים שלהם?

                    לאציל מנותק
                    לאציל מנותק
                    לאצי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #159

                    @מים-אחרונים לא, מה פתאום. הוא אמור לזהות אוטו' כל פורום נודביבי ולא עובד על קישורים מסוימים.

                    האתר שלי - תוספיקס

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • לאציל לאצי

                      בס"ד לאחר זמן רב שעלה במחשבתי לעשות זאת - יצרתי כלי לשיפור הנוחות והממשק בפורומי נודביבי, הכלי כולל פיצ'רים שימושיים שאת חלקם לקחתי מתוספים וסקריפטים שהועלו כאן בפורום ואת חלקם יצרתי בעצמי. הכלי זמין גם כתוסף לדפדפן וגם כסקריפט לטמפרמונקי. בחרו את הגרסה המועדפת עליכם.

                      הכלי כולל את הפיצ'רים הבאים:

                      • מרכז הפורומים – צפייה בכל הנושאים שלא נקראו מכל הפורומים שאתם חברים בהם במקום אחד. כולל זיהוי אוטו' של פורומים חדשים. (קרדיט: @יאנג-בוי)

                      • מייצא שרשורים – כפתור ייעודי להורדת או העתקת שרשור שלם כקובץ JSON מסודר. (קרדיט: @nh.local)

                      • העתקת פוסט כ-Markdown – בכל פוסט יתווסף כפתור להעתקה מהירה של התוכן בפורמט מרקדאון נקי.

                      • קישורי סרגל צד חכמים – הוספה אוטומטית של קישורים ל-הכי הרבה הצבעות, פופולארי, קבוצות ותגיות לסרגל הצד (אם הם חסרים בפורום).

                      • נושאים אחרונים – כפתור ייעודי לצפייה בנושאים האחרונים לפי זמן יצירתם. (קרדיט: @עדלאידע)

                      מנגנון מניעת כפילויות: הכלי חכם מספיק כדי לזהות אם כפתור מסוים כבר קיים בפורום, והוא לא יוסיף אותו פעם נוספת.

                      גרסה 1.1

                      תיקוני באגים:

                      • תוקנו פרצות האבטחה.
                      • תוקן זיהוי שגוי של אתרים בגרסת התוסף.
                      • תוקן הבאג בגרסת התוסף של פורומים חסרים ב'מרכז הפורומים'.
                      פיצ'רים חדשים בגרסת התוסף:
                      • סנכרון טיוטות בענן (בטא): מהיום כל טיוטה שתכתבו בפורום נודביבי תגובה ותסונכרן בחשבון גוגל שלכם (chrome.storage.sync). הסוף לאיבוד טיוטות! בנוסף מאפשר לכם להתחיל לכתוב פוסט במחשב אחד ולהמשיך אותו מאותה נקודה במחשב אחר!

                      • סנכרון הגדרות המשתמש בין מכשירים: כל ההגדרות (אילו כפתורים דלוקים) ורשימת הפורומים ששמרתם במרכז הפורומים הועברו משמירה מקומית (chrome.storage.local) לשמירה מסונכרנת ענן (chrome.storage.sync). כך התוסף שלכם יהיה זהה בכל דפדפן כרום שאתם מחוברים אליו.

                      גרסה 1.1.1

                      שיפורים וחידושים בגרסה 1.1.1:

                      • שדרוג מנגנון סנכרון הטיוטות (בתוסף בלבד):

                        • נוספה תמיכה בדחיסת נתונים (Compression) ופיצול טיוטות ארוכות לחלקים, כדי לעקוף את מגבלות נפח האחסון בענן. (@ע-ה-דכו-ע בשבילך...)
                        • שופר התיאום מול אירועי המערכת הפנימיים של NodeBB באמצעות הזרקת קוד (Injected Script), המאפשרת זיהוי מדויק יותר של שמירה או מחיקת טיוטה.
                        • נוסף מנגנון גיבוי (Polling) המנטר שינויים מקומיים בטיוטות להגברת האמינות.
                      • שיפור במערכת בועות העזרה (Tooltips):

                        • נוסף מנגנון לניקוי וסגירה אוטומטית של בועות "תקועות" בעת לחיצה או עזיבת העכבר.

                      גרסה 1.2

                      ממשק וחווית משתמש:

                      • עיצוב מחדש של חלונית ההגדרות: הממשק חולק ללשוניות (ניווט, כלים, עיצוב) לגישה נוחה ומסודרת יותר.
                      • שיפור היררכיה: שימוש בתיבות סימון (Checkboxes) לתתי-תכונות בתוך הקטגוריות הראשיות.

                      כלי שרשורים:

                      • ייצוא לפורמטים נוספים: נוספה תמיכה מלאה בייצוא שרשורים לפורמט Markdown ופורמט HTML, בנוסף ל-JSON.
                      • טיפול בתמונות בייצוא: נוסף מנגנון המרה אוטומטי של תמונות ל-Base64 בייצוא ל-HTML, המאפשר שמירת השרשור כקובץ עצמאי (אופליין) הכולל את התמונות בתוכו.

                      עיצוב ופיצ'רים חדשים:

                      • סטטוס בדף פרופיל: נוספה אפשרות להצגת נקודת סטטוס חיה (מחובר, לא זמין, נא לא להפריע) על גבי תמונת הפרופיל בדפי משתמשים.
                      • עיצוב צ'אט בסגנון וואטסאפ: (מקור)
                        • נוסף עיצוב בועות דיבור ורקע מותאם לחלון הצ'אט.
                        • נוספה אפשרות לציטוט הודעה על ידי לחיצה כפולה עליה.
                        • נוסף מנגנון לשינוי גודל אוטומטי של תיבת הטקסט בצ'אט בהתאם לתוכן.

                      סנכרון טיוטות:

                      • סנכרון מול ממשק הפורום: נוסף מנגנון המעדכן את תגית (Badge) התראות הטיוטות של NodeBB בזמן אמת כאשר טיוטות מסונכרנות ממכשירים אחרים.
                      • אופטימיזציית דחיסה: עודכן אלגוריתם הדחיסה לייעול השימוש בנפח האחסון בענן.

                      גרסה 1.2.1

                      בס"ד כעת התוסף יודע לגבות את הטיוטות בצורה אמינה ששורדת גם מחיקת מטמון של האתר.

                      רשימת שינויים:

                      סנכרון וגיבוי טיוטות

                      • שיפור מנגנון ההגנה על מידע: נוספה הבחנה חכמה בין מחיקה יזומה של טיוטה (בעת פרסום פוסט או מחיקה מכוונת) לבין אובדן מידע פתאומי.
                      • נוסף מנגנון שחזור אוטומטי: טיוטות שנעלמו מהדפדפן עקב שגיאה או רענון משוחזרות כעת באופן אוטומטי מהגיבוי בענן.
                      • מניעת כפילויות: נוסף מנגנון השהיה המונע שחזור מיותר של טיוטות שנדרשה מחיקתן בטאבים אחרים.

                      להתקנה

                      הכלי זמין בשתי גרסאות – בחרו את הנוחה לכם:

                      1. גרסת התוסף

                      בגרסה זו תקבלו תפריט הגדרות נוח שמאפשר להפעיל/לכבות כל פיצ'ר בנפרד.
                      להורדה מהחנות

                      2. גרסת הסקריפט (Tampermonkey)

                      למי שמעדיף לעבוד עם מנהל סקריפטים:
                      להתקנה כסקריפט לחצו כאן

                      י מנותק
                      י מנותק
                      ישראל1212
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #160

                      @לאצי תודה רבה, נראה מושקע במיוחד.
                      מאמין ששאלו קודם אבל לא מוצא את זה:
                      איפה רואים את ההתראות? יש לי כרגע 3 פורומים רשומים, בשתיים מהם יש התראות, ואני לא רואה את המקום שמאגד אותם..

                      לאציל תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י ישראל1212

                        @לאצי תודה רבה, נראה מושקע במיוחד.
                        מאמין ששאלו קודם אבל לא מוצא את זה:
                        איפה רואים את ההתראות? יש לי כרגע 3 פורומים רשומים, בשתיים מהם יש התראות, ואני לא רואה את המקום שמאגד אותם..

                        לאציל מנותק
                        לאציל מנותק
                        לאצי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #161

                        @ישראל1212 התראות למה? אתה בנודביבי פלוס, לא בנוטיפורום...

                        האתר שלי - תוספיקס

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • לאציל לאצי

                          בס"ד לאחר זמן רב שעלה במחשבתי לעשות זאת - יצרתי כלי לשיפור הנוחות והממשק בפורומי נודביבי, הכלי כולל פיצ'רים שימושיים שאת חלקם לקחתי מתוספים וסקריפטים שהועלו כאן בפורום ואת חלקם יצרתי בעצמי. הכלי זמין גם כתוסף לדפדפן וגם כסקריפט לטמפרמונקי. בחרו את הגרסה המועדפת עליכם.

                          הכלי כולל את הפיצ'רים הבאים:

                          • מרכז הפורומים – צפייה בכל הנושאים שלא נקראו מכל הפורומים שאתם חברים בהם במקום אחד. כולל זיהוי אוטו' של פורומים חדשים. (קרדיט: @יאנג-בוי)

                          • מייצא שרשורים – כפתור ייעודי להורדת או העתקת שרשור שלם כקובץ JSON מסודר. (קרדיט: @nh.local)

                          • העתקת פוסט כ-Markdown – בכל פוסט יתווסף כפתור להעתקה מהירה של התוכן בפורמט מרקדאון נקי.

                          • קישורי סרגל צד חכמים – הוספה אוטומטית של קישורים ל-הכי הרבה הצבעות, פופולארי, קבוצות ותגיות לסרגל הצד (אם הם חסרים בפורום).

                          • נושאים אחרונים – כפתור ייעודי לצפייה בנושאים האחרונים לפי זמן יצירתם. (קרדיט: @עדלאידע)

                          מנגנון מניעת כפילויות: הכלי חכם מספיק כדי לזהות אם כפתור מסוים כבר קיים בפורום, והוא לא יוסיף אותו פעם נוספת.

                          גרסה 1.1

                          תיקוני באגים:

                          • תוקנו פרצות האבטחה.
                          • תוקן זיהוי שגוי של אתרים בגרסת התוסף.
                          • תוקן הבאג בגרסת התוסף של פורומים חסרים ב'מרכז הפורומים'.
                          פיצ'רים חדשים בגרסת התוסף:
                          • סנכרון טיוטות בענן (בטא): מהיום כל טיוטה שתכתבו בפורום נודביבי תגובה ותסונכרן בחשבון גוגל שלכם (chrome.storage.sync). הסוף לאיבוד טיוטות! בנוסף מאפשר לכם להתחיל לכתוב פוסט במחשב אחד ולהמשיך אותו מאותה נקודה במחשב אחר!

                          • סנכרון הגדרות המשתמש בין מכשירים: כל ההגדרות (אילו כפתורים דלוקים) ורשימת הפורומים ששמרתם במרכז הפורומים הועברו משמירה מקומית (chrome.storage.local) לשמירה מסונכרנת ענן (chrome.storage.sync). כך התוסף שלכם יהיה זהה בכל דפדפן כרום שאתם מחוברים אליו.

                          גרסה 1.1.1

                          שיפורים וחידושים בגרסה 1.1.1:

                          • שדרוג מנגנון סנכרון הטיוטות (בתוסף בלבד):

                            • נוספה תמיכה בדחיסת נתונים (Compression) ופיצול טיוטות ארוכות לחלקים, כדי לעקוף את מגבלות נפח האחסון בענן. (@ע-ה-דכו-ע בשבילך...)
                            • שופר התיאום מול אירועי המערכת הפנימיים של NodeBB באמצעות הזרקת קוד (Injected Script), המאפשרת זיהוי מדויק יותר של שמירה או מחיקת טיוטה.
                            • נוסף מנגנון גיבוי (Polling) המנטר שינויים מקומיים בטיוטות להגברת האמינות.
                          • שיפור במערכת בועות העזרה (Tooltips):

                            • נוסף מנגנון לניקוי וסגירה אוטומטית של בועות "תקועות" בעת לחיצה או עזיבת העכבר.

                          גרסה 1.2

                          ממשק וחווית משתמש:

                          • עיצוב מחדש של חלונית ההגדרות: הממשק חולק ללשוניות (ניווט, כלים, עיצוב) לגישה נוחה ומסודרת יותר.
                          • שיפור היררכיה: שימוש בתיבות סימון (Checkboxes) לתתי-תכונות בתוך הקטגוריות הראשיות.

                          כלי שרשורים:

                          • ייצוא לפורמטים נוספים: נוספה תמיכה מלאה בייצוא שרשורים לפורמט Markdown ופורמט HTML, בנוסף ל-JSON.
                          • טיפול בתמונות בייצוא: נוסף מנגנון המרה אוטומטי של תמונות ל-Base64 בייצוא ל-HTML, המאפשר שמירת השרשור כקובץ עצמאי (אופליין) הכולל את התמונות בתוכו.

                          עיצוב ופיצ'רים חדשים:

                          • סטטוס בדף פרופיל: נוספה אפשרות להצגת נקודת סטטוס חיה (מחובר, לא זמין, נא לא להפריע) על גבי תמונת הפרופיל בדפי משתמשים.
                          • עיצוב צ'אט בסגנון וואטסאפ: (מקור)
                            • נוסף עיצוב בועות דיבור ורקע מותאם לחלון הצ'אט.
                            • נוספה אפשרות לציטוט הודעה על ידי לחיצה כפולה עליה.
                            • נוסף מנגנון לשינוי גודל אוטומטי של תיבת הטקסט בצ'אט בהתאם לתוכן.

                          סנכרון טיוטות:

                          • סנכרון מול ממשק הפורום: נוסף מנגנון המעדכן את תגית (Badge) התראות הטיוטות של NodeBB בזמן אמת כאשר טיוטות מסונכרנות ממכשירים אחרים.
                          • אופטימיזציית דחיסה: עודכן אלגוריתם הדחיסה לייעול השימוש בנפח האחסון בענן.

                          גרסה 1.2.1

                          בס"ד כעת התוסף יודע לגבות את הטיוטות בצורה אמינה ששורדת גם מחיקת מטמון של האתר.

                          רשימת שינויים:

                          סנכרון וגיבוי טיוטות

                          • שיפור מנגנון ההגנה על מידע: נוספה הבחנה חכמה בין מחיקה יזומה של טיוטה (בעת פרסום פוסט או מחיקה מכוונת) לבין אובדן מידע פתאומי.
                          • נוסף מנגנון שחזור אוטומטי: טיוטות שנעלמו מהדפדפן עקב שגיאה או רענון משוחזרות כעת באופן אוטומטי מהגיבוי בענן.
                          • מניעת כפילויות: נוסף מנגנון השהיה המונע שחזור מיותר של טיוטות שנדרשה מחיקתן בטאבים אחרים.

                          להתקנה

                          הכלי זמין בשתי גרסאות – בחרו את הנוחה לכם:

                          1. גרסת התוסף

                          בגרסה זו תקבלו תפריט הגדרות נוח שמאפשר להפעיל/לכבות כל פיצ'ר בנפרד.
                          להורדה מהחנות

                          2. גרסת הסקריפט (Tampermonkey)

                          למי שמעדיף לעבוד עם מנהל סקריפטים:
                          להתקנה כסקריפט לחצו כאן

                          י מנותק
                          י מנותק
                          ישראל1212
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #162

                          @לאצי כתב:

                          מרכז הפורומים – צפייה בכל הנושאים שלא נקראו מכל הפורומים שאתם חברים בהם במקום אחד. כולל זיהוי אוטו' של פורומים חדשים. (קרדיט: @יאנג-בוי)

                          התכוונתי לזה..

                          לאציל תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י ישראל1212

                            @לאצי כתב:

                            מרכז הפורומים – צפייה בכל הנושאים שלא נקראו מכל הפורומים שאתם חברים בהם במקום אחד. כולל זיהוי אוטו' של פורומים חדשים. (קרדיט: @יאנג-בוי)

                            התכוונתי לזה..

                            לאציל מנותק
                            לאציל מנותק
                            לאצי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #163

                            @ישראל1212 זה לא אמור להציג התראות, זה בס"ה מוסיף כפתור לרשימת הנושאים שלא נקראו בסרגל הצד:
                            1dccd703-91db-4eac-8a6d-c420238e108f-image.jpeg

                            האתר שלי - תוספיקס

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • שניאור שמחש מחובר
                              שניאור שמחש מחובר
                              שניאור שמח
                              צוות פיקוח מדריכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #164

                              @לאצי מה עם תיקון הבאג של הדיסלייק?

                              "אם לא תנסה, איך תדע?"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות

                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • חוקי הפורום
                              • פופולרי
                              • לא נפתר
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • צור קשר