דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. שיתוף | נודביבי פלוס - כלים שימושיים לפורומי נודביבי!

שיתוף | נודביבי פלוס - כלים שימושיים לפורומי נודביבי!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
156 פוסטים 23 כותבים 4.7k צפיות 23 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • T מנותק
    T מנותק
    Tיו_
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #146

    ואוו מטורף
    יש מצב לעשות באנרים של פיקוד העורף לפי מיקום אם אני רוצה להוסיף לפורום שלי שהוא פורום אזורי

    לאציל תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • T Tיו_

      ואוו מטורף
      יש מצב לעשות באנרים של פיקוד העורף לפי מיקום אם אני רוצה להוסיף לפורום שלי שהוא פורום אזורי

      לאציל מנותק
      לאציל מנותק
      לאצי
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #147

      @Tיו_ תסביר יותר. אלו באנרים ומאיפה? ומה יראו?

      האתר שלי - תוספיקס

      מים אחרוניםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • לאציל לאצי

        @Tיו_ תסביר יותר. אלו באנרים ומאיפה? ומה יראו?

        מים אחרוניםמ מנותק
        מים אחרוניםמ מנותק
        מים אחרונים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #148

        @לאצי נניח יש לי פורום של קרית שמונה.
        רוצה שבכל פעם שיש אזעקה בקרית שמונה, יקפוץ התראה למשתמשים.

        סתם גימיק לדעתי, אבל נחמד.
        אני באופן אישי מתפוצץ מהתראות כבר.

        לאציל תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ע"ה דכו"עע ע"ה דכו"ע

          @מים-אחרונים כתב בשיתוף | נודביבי פלוס - כלים שימושיים לפורומי נודביבי!:

          אבל יש לנודבדיבי עצמם כלי כזה, לא?

          ???

          מים אחרוניםמ מנותק
          מים אחרוניםמ מנותק
          מים אחרונים
          כתב נערך לאחרונה על ידי מים אחרונים
          #149

          @ע-ה-דכו-ע פדרציה נראה לי קוראים לזה.
          זה מה שהבנתי מהם.
          https://docs.nodebb.org/activitypub/

          ע"ה דכו"עע תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מים אחרוניםמ מים אחרונים

            @לאצי נניח יש לי פורום של קרית שמונה.
            רוצה שבכל פעם שיש אזעקה בקרית שמונה, יקפוץ התראה למשתמשים.

            סתם גימיק לדעתי, אבל נחמד.
            אני באופן אישי מתפוצץ מהתראות כבר.

            לאציל מנותק
            לאציל מנותק
            לאצי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #150

            @מים-אחרונים טוב, אבל אני לא יודע עד כמה זה קשור לנודביבי ולפורומים בכלל אז ככה שאני לא יודע עד כמה זה לעניין להכניס את זה...

            האתר שלי - תוספיקס

            T תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • לאציל לאצי

              @מים-אחרונים טוב, אבל אני לא יודע עד כמה זה קשור לנודביבי ולפורומים בכלל אז ככה שאני לא יודע עד כמה זה לעניין להכניס את זה...

              T מנותק
              T מנותק
              Tיו_
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #151

              @לאצי למה לא יש לי פורום נוד ביבי אזורי אני מכיר גם אחד כזה של בני ברק וראיתי עוד אחד כזה בעבר של רכסים
              אני מאמין שיהיה לזה ביקוש

              לאציל תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • T Tיו_

                @לאצי למה לא יש לי פורום נוד ביבי אזורי אני מכיר גם אחד כזה של בני ברק וראיתי עוד אחד כזה בעבר של רכסים
                אני מאמין שיהיה לזה ביקוש

                לאציל מנותק
                לאציל מנותק
                לאצי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #152

                @Tיו_ ראית פורום נודביבי עם כזה דבר?

                האתר שלי - תוספיקס

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מים אחרוניםמ מים אחרונים

                  @ע-ה-דכו-ע פדרציה נראה לי קוראים לזה.
                  זה מה שהבנתי מהם.
                  https://docs.nodebb.org/activitypub/

                  ע"ה דכו"עע מנותק
                  ע"ה דכו"עע מנותק
                  ע"ה דכו"ע
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #153

                  @מים-אחרונים כתב בשיתוף | נודביבי פלוס - כלים שימושיים לפורומי נודביבי!:

                  @ע-ה-דכו-ע פדרציה נראה לי קוראים לזה.
                  זה מה שהבנתי מהם.
                  https://docs.nodebb.org/activitypub/

                  זה משהו אחר לגמרי (יכול להיות שאחד היכולות של זה כוללות גם משהו דומה לזה, לא בטוח) וגם צריך שמנהלי הפורום יפעילו את זה

                  מים אחרוניםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ע"ה דכו"עע ע"ה דכו"ע

                    @מים-אחרונים כתב בשיתוף | נודביבי פלוס - כלים שימושיים לפורומי נודביבי!:

                    @ע-ה-דכו-ע פדרציה נראה לי קוראים לזה.
                    זה מה שהבנתי מהם.
                    https://docs.nodebb.org/activitypub/

                    זה משהו אחר לגמרי (יכול להיות שאחד היכולות של זה כוללות גם משהו דומה לזה, לא בטוח) וגם צריך שמנהלי הפורום יפעילו את זה

                    מים אחרוניםמ מנותק
                    מים אחרוניםמ מנותק
                    מים אחרונים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #154

                    @ע-ה-דכו-ע כתב:

                    גם צריך שמנהלי הפורום יפעילו את זה

                    בהחלט, ולמה לא לעשות את זה?

                    מים אחרוניםמ ע"ה דכו"עע 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • מים אחרוניםמ מים אחרונים

                      @ע-ה-דכו-ע כתב:

                      גם צריך שמנהלי הפורום יפעילו את זה

                      בהחלט, ולמה לא לעשות את זה?

                      מים אחרוניםמ מנותק
                      מים אחרוניםמ מנותק
                      מים אחרונים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #155

                      @לאצי יש מקום לעדכן אותך על פורומים חדשים?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מים אחרוניםמ מים אחרונים

                        @ע-ה-דכו-ע כתב:

                        גם צריך שמנהלי הפורום יפעילו את זה

                        בהחלט, ולמה לא לעשות את זה?

                        ע"ה דכו"עע מנותק
                        ע"ה דכו"עע מנותק
                        ע"ה דכו"ע
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #156

                        @מים-אחרונים כתב:

                        @ע-ה-דכו-ע כתב:
                        גם צריך שמנהלי הפורום יפעילו את זה

                        בהחלט, ולמה לא לעשות את זה?

                        כי זה פותח את הפורום לרשת הפתוחה מכמה בחינות

                        עד כמה שהבנתי את המשמעות של זה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות

                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • חוקי הפורום
                        • פופולרי
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • צור קשר