באג | מחפש ROM מלא לשיאומי F22 MINI
-
@הישבשר-המלומד אני הצלחתי להוריד

- מנסים להוריד מהדרייב ומקבלים שגיאה
- יוצרים תקייה (היה לי תקיית פודקאסטים אז זרקתי את זה שם)
- יוצרים קיצור דרך של הרום בתוך התקייה
- מורידים את התקייה, הוא יוצר ארכיון ונותן להוריד


-
@הישבשר-המלומד
זה של החדש ,יש בה גם תמיכה בדור 4 - אבל זה רק למכשירים עם החומרה החדשה לכאורה.
לא לשכוח להוריד כוכביות. -
@urielk קודם כל תודה מה זה אבל הקובצי טקסט הזה
הנוספים שיש כאן חוץ מהסקאטר@הישבשר-המלומד אתה יכול להתעלם ממנו
-
@urielk קודם כל תודה מה זה אבל הקובצי טקסט הזה
הנוספים שיש כאן חוץ מהסקאטר -
@הישבשר-המלומד את צריך רק את הsuper. שים לב שהוא לא כשר..
-
@נוחעם-FM לצרוב רק אותו או כבר את כל הרום?
@הישבשר-המלומד לא כדאי לערבב גירסאות תגבה את מה שיש לך ותצרוב את הכל עם פורמט זה גירסה חתומה
-
@הישבשר-המלומד לא כדאי לערבב גירסאות תגבה את מה שיש לך ותצרוב את הכל עם פורמט זה גירסה חתומה
-
@urielk אני מנסה ללצרוב את זה את הרום המלא וזה השגיאה
לחצתי OK והוא לא מראה כלום גם לא DA
ואם אני לא לוחץ OK
@הישבשר-המלומד אתה רואה את התיבת text שכתוב download ? תשנה ל format ALL + DOWNLOAD
-
@הישבשר-המלומד אתה רואה את התיבת text שכתוב download ? תשנה ל format ALL + DOWNLOAD
-
-
@הישבשר-המלומד יש לי עכבר שגם עובד בבלוטוס וכבר יתחברתי אליו אולי אים נפעיל את הבלוטוס יתחבר ללא ליכנס לבלוטוס
-
@הישבשר-המלומד יש לי עכבר שגם עובד בבלוטוס וכבר יתחברתי אליו אולי אים נפעיל את הבלוטוס יתחבר ללא ליכנס לבלוטוס
-
@דוד-g ממש לא, צרבתי לו רום חדש הוא לא זוכר כלום וגם הבלוטוס לא דלוק הוא לא היתחבר כלל.
@הישבשר-המלומד צודק....||

-
-
@הישבשר-המלומד זה נשמע שהרום לא מתאים למכשיר שלך.
צרבת את של @urielk או את ההוא שכל הזמן שלחו פה?
הבעיה היא שעכשיו שעשית פורמט אז הבוטלאודר נעול. אתה צריך קודם לפתוח אותו.
לפני כל צריבה נוספת...@נוחעם-FM צרבתי מכאן https://mitmachim.top/post/1130445 עכשיו מה לעשות להחזיר את המגע (אם זה בכלל יעזור)
-
@נוחעם-FM צרבתי מכאן https://mitmachim.top/post/1130445 עכשיו מה לעשות להחזיר את המגע (אם זה בכלל יעזור)
-
@נוחעם-FM צרבתי מכאן https://mitmachim.top/post/1130445 עכשיו מה לעשות להחזיר את המגע (אם זה בכלל יעזור)
@הישבשר-המלומד כן אתה צריך את הגירסה הישנה יותר מה שאני הבאתי זה למכשיר עם החומרה החדשה כמו שאמרתי.
(אבל אתה יכול לנסות לקחת את הבוט הישן שלך ולצרוב אותו אולי זה יעזור - לא ניסית אף פעם אבל שם נמצא הקרנל עם הרבה דרייברים כלולים). -
@הישבשר-המלומד כמו שחשבתי...
תעשה את מה שהמליצו לך כאן תוריד ותצרוב גם על פורמט. בלי פתיחת בוטלאודר. -
@הישבשר-המלומד כן אתה צריך את הגירסה הישנה יותר מה שאני הבאתי זה למכשיר עם החומרה החדשה כמו שאמרתי.
(אבל אתה יכול לנסות לקחת את הבוט הישן שלך ולצרוב אותו אולי זה יעזור - לא ניסית אף פעם אבל שם נמצא הקרנל עם הרבה דרייברים כלולים). -
@נוחעם-FM רק תוכל להסביר מה בדיוק הקומבינה להוריד משם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
