בקשה | פיתוח זיהוי כתב יד בעברית יוצא לדרך! בואו והצטרפו!
-
@איש-גמזו הבעיה האמיתית במה שהוא העלה, זה שמדובר בפונט מחשב (שמבוסס על כתב יד).
מה שאומר שהאותיות זהות אחת לרעותה ב 100%.
זה לא רלוונטי לכתב יד חי ונושם. -
ברור
המבחן הגדול יהיה בכתב יד רגיל
אבל סבלנות
אני בסוף אכשל בכל מקרה
אז לפחות תנו לי את הכמה ימים לסבול
עד שיש אדם שמוכן לסבול בחינם וגם לחיות בשביל לספר על כך -
ברור
המבחן הגדול יהיה בכתב יד רגיל
אבל סבלנות
אני בסוף אכשל בכל מקרה
אז לפחות תנו לי את הכמה ימים לסבול
עד שיש אדם שמוכן לסבול בחינם וגם לחיות בשביל לספר על כך -
סליחה שלא קראתי את כל האשכול, יש משהו מתומצת שאפשר לראות מה צריך לעשות בשביל להצטרף למיזם הזה והיכן זה אוחז?
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות