דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. חשמל - כללי
  3. מכשירי חשמל ביתיים
  4. עזרה | מקרר בלומברג תא הקירור קופא

עזרה | מקרר בלומברג תא הקירור קופא

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מכשירי חשמל ביתיים
7 פוסטים 3 כותבים 20 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אלי
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    שלום וברכה אשמח לעזרה.

    יש לנו מקרר מקפיא תחתון בלומברג דגם KND9952X K8600NE
    כל תקופה (שבוע -שבועיים) מתחיל להצטבר קרח על הדופן האחורית.
    המקרר בנוי בצורה כזו שגם בהסרת הכיסוי הראשון לא מתגלה הסוללה אלא רק דופן פנימית יותר שלא זכור לי שראיתי שאפשר לפרק.

    במצב שבת (מ. השבת, או איך שקוראים לזה היום) ההפשרה עובדת טוב ואפילו קרח שהצטבר מצליח להפשיר חלקית במצב שבת.

    הגומיות תקינות הקירור עובד בסה"כ סביר, המקפיא עובד כרגיל. הניקוז משוחרר לגמרי. [לאחר מצב שבת הקרח מפשיר מהחלק התחתון ומתנקז טוב].

    אם אני מבין נכון צריך לחשוד ולבדוק את החיישן טמפרטורה, ופה אני צריך עזרה, האם יש כמה חיישנים (חיישן בתא וחיישן על הסוללה או גם חיישן לחות), מצאתי מקום אחד שנראה כחיישן בתא שלא ניתן לפירוק בקלות אלא יותר לחתוך ולהלחים אחר.

    ודבר נוסף האם יש מקררים שאי אפשר לפרק מבפנים להגיע לסוללה של המקרר? כי על פניו היה נראה שאין גישה.

    תודה רבה.

    שטיגליץש תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אלי

      שלום וברכה אשמח לעזרה.

      יש לנו מקרר מקפיא תחתון בלומברג דגם KND9952X K8600NE
      כל תקופה (שבוע -שבועיים) מתחיל להצטבר קרח על הדופן האחורית.
      המקרר בנוי בצורה כזו שגם בהסרת הכיסוי הראשון לא מתגלה הסוללה אלא רק דופן פנימית יותר שלא זכור לי שראיתי שאפשר לפרק.

      במצב שבת (מ. השבת, או איך שקוראים לזה היום) ההפשרה עובדת טוב ואפילו קרח שהצטבר מצליח להפשיר חלקית במצב שבת.

      הגומיות תקינות הקירור עובד בסה"כ סביר, המקפיא עובד כרגיל. הניקוז משוחרר לגמרי. [לאחר מצב שבת הקרח מפשיר מהחלק התחתון ומתנקז טוב].

      אם אני מבין נכון צריך לחשוד ולבדוק את החיישן טמפרטורה, ופה אני צריך עזרה, האם יש כמה חיישנים (חיישן בתא וחיישן על הסוללה או גם חיישן לחות), מצאתי מקום אחד שנראה כחיישן בתא שלא ניתן לפירוק בקלות אלא יותר לחתוך ולהלחים אחר.

      ודבר נוסף האם יש מקררים שאי אפשר לפרק מבפנים להגיע לסוללה של המקרר? כי על פניו היה נראה שאין גישה.

      תודה רבה.

      שטיגליץש מנותק
      שטיגליץש מנותק
      שטיגליץ
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @אלי
      תוכל להעלות תמונה של הדופן הפנימית?

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שטיגליץש שטיגליץ

        @אלי
        תוכל להעלות תמונה של הדופן הפנימית?

        א מנותק
        א מנותק
        אלי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @שטיגליץ כתב בעזרה | מקרר בלומברג תא הקירור קופא:

        תוכל להעלות תמונה של הדופן הפנימית?

        תמונה מצורפת. סימנתי את הקרח שהיה כשפירקתי.

        התמונה השנייה של החיישן.
        ניסיתי איכשהו לבדוק את החיישן, פירקתי באזור הכרטיס, ומדדתי התנגדות על החוטים של החיישן חוט אחד היה קל לפרק אז פירקתי השני נשאר מחובר ההתנגדות הייתה אזור ה5 ב20 מעלות וכשמתי את החיישן במים חמימים ההתנגדות מיד התחילה לרדת, אחרי קצת זמן מדדתי גם התנגדות קרוב ל9.

        השאלה אם יש עוד חישן או משהו שאני מפספס.
        ומה זה מה שיש מצד ימין של המאוורר.
        לא מצליח להבין את הקטע שאין גישה נורמלית לגוף החימום.

        IMG_20251124_032357.jpg

        IMG_20251124_032559.jpg

        י תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אלי

          @שטיגליץ כתב בעזרה | מקרר בלומברג תא הקירור קופא:

          תוכל להעלות תמונה של הדופן הפנימית?

          תמונה מצורפת. סימנתי את הקרח שהיה כשפירקתי.

          התמונה השנייה של החיישן.
          ניסיתי איכשהו לבדוק את החיישן, פירקתי באזור הכרטיס, ומדדתי התנגדות על החוטים של החיישן חוט אחד היה קל לפרק אז פירקתי השני נשאר מחובר ההתנגדות הייתה אזור ה5 ב20 מעלות וכשמתי את החיישן במים חמימים ההתנגדות מיד התחילה לרדת, אחרי קצת זמן מדדתי גם התנגדות קרוב ל9.

          השאלה אם יש עוד חישן או משהו שאני מפספס.
          ומה זה מה שיש מצד ימין של המאוורר.
          לא מצליח להבין את הקטע שאין גישה נורמלית לגוף החימום.

          IMG_20251124_032357.jpg

          IMG_20251124_032559.jpg

          י מנותק
          י מנותק
          יצחק e
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @אלי במקרר הזה למיטב ידיעתי אין גוף חימום במקרר ואין סוללה צינורות הגז עוברים בדופן המקרר וההפשרה נעשית לבד כשנכבה המדחס מה שאתה אומר מובן מזה שהמדחס לא נכבה ולכן אין הפשרה במקרר הטרמוסטט במקרר מכבה את המאוורר שזורק את הקור ורק הטרמוסטט במקפיא משפיע על המדחס אז תבדוק בכיוון הזה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א מנותק
            א מנותק
            אלי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @יצחק-e תודה רבה אני אנסה לבדוק בכיוון הזה. למרות שקצת מוזר לי מה שאתה אומר כי כשאני נוגע בדופן הפנימית של המקרר בחלק התחתון בזמן שהמדחס בהפסקה אני מרגיש ממש שהוא חמים.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א מנותק
              א מנותק
              אלי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @יצחק-e לפי מה שאתה אומר עדיף לכוון את הטמפרטורה במקרר ל2 או ל8.
              הרבה זמן הוא היה על 2 וגם אז הוא קפא, בשלב מסויים העברתי ל8 כי הנחתי שיש לו גוף חימום והוא יכנס יותר לפעולה ופחות יקפא. לכאורה לפי דבריך עדיף לכוון ל2 לא?

              תודה רבה.
              תודה גם ל @שטיגליץ (אין לי איך להגיב על ההודעה)

              שטיגליץש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אלי

                @יצחק-e לפי מה שאתה אומר עדיף לכוון את הטמפרטורה במקרר ל2 או ל8.
                הרבה זמן הוא היה על 2 וגם אז הוא קפא, בשלב מסויים העברתי ל8 כי הנחתי שיש לו גוף חימום והוא יכנס יותר לפעולה ופחות יקפא. לכאורה לפי דבריך עדיף לכוון ל2 לא?

                תודה רבה.
                תודה גם ל @שטיגליץ (אין לי איך להגיב על ההודעה)

                שטיגליץש מנותק
                שטיגליץש מנותק
                שטיגליץ
                כתב נערך לאחרונה על ידי שטיגליץ
                #7

                @אלי
                אם תעלה תמונה של המדבקה עם הפרטים של המקרר בטח נגלה אם יש גו"ח בתוך הדפנות
                אם במצב שבת הכל טוב זה מחזק את @יצחק-e שהבעיה בתרמוסטט (שבמצב שבת הוא מושבת)
                המאוורר עובד תקין? כי אם הוא לא עובד יצטבר קרח
                @יצחק-e פעם אחת פתחתי כזה , ולא הבנתי מי נגד מי, מה זה הקמץ הזה שליד המאוורר?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0

                • התחברות

                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון
                0
                • חוקי הפורום
                • פופולרי
                • לא נפתר
                • משתמשים
                • חיפוש גוגל בפורום
                • צור קשר