דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. חשמל - כללי
  3. מכשירי חשמל ביתיים
  4. עזרה | מקרר בלומברג תא הקירור קופא

עזרה | מקרר בלומברג תא הקירור קופא

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מכשירי חשמל ביתיים
13 פוסטים 3 כותבים 60 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אלי

    @שטיגליץ כתב בעזרה | מקרר בלומברג תא הקירור קופא:

    תוכל להעלות תמונה של הדופן הפנימית?

    תמונה מצורפת. סימנתי את הקרח שהיה כשפירקתי.

    התמונה השנייה של החיישן.
    ניסיתי איכשהו לבדוק את החיישן, פירקתי באזור הכרטיס, ומדדתי התנגדות על החוטים של החיישן חוט אחד היה קל לפרק אז פירקתי השני נשאר מחובר ההתנגדות הייתה אזור ה5 ב20 מעלות וכשמתי את החיישן במים חמימים ההתנגדות מיד התחילה לרדת, אחרי קצת זמן מדדתי גם התנגדות קרוב ל9.

    השאלה אם יש עוד חישן או משהו שאני מפספס.
    ומה זה מה שיש מצד ימין של המאוורר.
    לא מצליח להבין את הקטע שאין גישה נורמלית לגוף החימום.

    IMG_20251124_032357.jpg

    IMG_20251124_032559.jpg

    י מנותק
    י מנותק
    יצחק e
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @אלי במקרר הזה למיטב ידיעתי אין גוף חימום במקרר ואין סוללה צינורות הגז עוברים בדופן המקרר וההפשרה נעשית לבד כשנכבה המדחס מה שאתה אומר מובן מזה שהמדחס לא נכבה ולכן אין הפשרה במקרר הטרמוסטט במקרר מכבה את המאוורר שזורק את הקור ורק הטרמוסטט במקפיא משפיע על המדחס אז תבדוק בכיוון הזה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • א מנותק
      א מנותק
      אלי
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @יצחק-e תודה רבה אני אנסה לבדוק בכיוון הזה. למרות שקצת מוזר לי מה שאתה אומר כי כשאני נוגע בדופן הפנימית של המקרר בחלק התחתון בזמן שהמדחס בהפסקה אני מרגיש ממש שהוא חמים.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א מנותק
        א מנותק
        אלי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @יצחק-e לפי מה שאתה אומר עדיף לכוון את הטמפרטורה במקרר ל2 או ל8.
        הרבה זמן הוא היה על 2 וגם אז הוא קפא, בשלב מסויים העברתי ל8 כי הנחתי שיש לו גוף חימום והוא יכנס יותר לפעולה ופחות יקפא. לכאורה לפי דבריך עדיף לכוון ל2 לא?

        תודה רבה.
        תודה גם ל @שטיגליץ (אין לי איך להגיב על ההודעה)

        שטיגליץש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אלי

          @יצחק-e לפי מה שאתה אומר עדיף לכוון את הטמפרטורה במקרר ל2 או ל8.
          הרבה זמן הוא היה על 2 וגם אז הוא קפא, בשלב מסויים העברתי ל8 כי הנחתי שיש לו גוף חימום והוא יכנס יותר לפעולה ופחות יקפא. לכאורה לפי דבריך עדיף לכוון ל2 לא?

          תודה רבה.
          תודה גם ל @שטיגליץ (אין לי איך להגיב על ההודעה)

          שטיגליץש מנותק
          שטיגליץש מנותק
          שטיגליץ
          כתב נערך לאחרונה על ידי שטיגליץ
          #7

          @אלי
          אם תעלה תמונה של המדבקה עם הפרטים של המקרר בטח נגלה אם יש גו"ח בתוך הדפנות
          אם במצב שבת הכל טוב זה מחזק את @יצחק-e שהבעיה בתרמוסטט (שבמצב שבת הוא מושבת)
          המאוורר עובד תקין? כי אם הוא לא עובד יצטבר קרח
          @יצחק-e פעם אחת פתחתי כזה , ולא הבנתי מי נגד מי, מה זה הקמץ הזה שליד המאוורר?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א מנותק
            א מנותק
            אלי
            כתב נערך לאחרונה על ידי אלי
            #8

            אני גם הנחתי שהבעיה בטרמוסטט, אבל בדקתי אותו ועל פניו נראה שהוא בסדר.
            בדקתי את הטרמוסטט שבתא הקירור לפי מה ש @יצחק-e אומר יכול להיות גם בעיה בטרמוסטט של המקפיא, את זה אני יבדוק בהמשך. בנתיים הקרח הוסר ואני במעקב לראות אם שוב יצטבר.

            חשוב להבין אם יש גו"ח בתא הקירור בשביל לדעת אם כדאי לכוון את הטמפ' על 8 בשביל שיעבוד יותר או על 2 בשביל שהמאוורר יעבוד יותר ופחות סיכוי שיצטבר קרח.

            המאוורר עובד תקין.
            photo_2025-11-24_14-05-12.jpg
            photo_2025-11-24_14-45-55.jpg

            שטיגליץש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אלי

              אני גם הנחתי שהבעיה בטרמוסטט, אבל בדקתי אותו ועל פניו נראה שהוא בסדר.
              בדקתי את הטרמוסטט שבתא הקירור לפי מה ש @יצחק-e אומר יכול להיות גם בעיה בטרמוסטט של המקפיא, את זה אני יבדוק בהמשך. בנתיים הקרח הוסר ואני במעקב לראות אם שוב יצטבר.

              חשוב להבין אם יש גו"ח בתא הקירור בשביל לדעת אם כדאי לכוון את הטמפ' על 8 בשביל שיעבוד יותר או על 2 בשביל שהמאוורר יעבוד יותר ופחות סיכוי שיצטבר קרח.

              המאוורר עובד תקין.
              photo_2025-11-24_14-05-12.jpg
              photo_2025-11-24_14-45-55.jpg

              שטיגליץש מנותק
              שטיגליץש מנותק
              שטיגליץ
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @אלי
              כתוב הספק זרם הפשרה 180W
              במקפיא יש גו"ח?
              אם גם שם לא רואים כנראה שיש בדפנות, וצריך לבדוק שהגו"ח הזה תקין

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א מנותק
                א מנותק
                אלי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                במקפיא יש גוף חימום, נראה לי אפילו 2 אחד לאורך כל הסוללה ואחד פרוש בתחתית.

                בדקתי אותם אבל כיוון שאני לא יודע בדיוק מה הW של כל אחד ולא היה לי מכשיר שאני בטוח בדיוק שלו אז אני לא בטוח לגבי זה. אבל לא היה בכלל קרח ולכן אני מאמין שמהכיוון הזה זה כן בסדר.

                בדקתי גם את החיישן שבתא המקפיא (יש עוד על הסוללה אותם לא בדקתי) וגם הוא הגיב טוב לשינוי טמפ', המדידה התחילה באזור ה1.7K וירד כשהתחלתי לחמם קצת.

                כרגע אני חושב על עוד כיוון:
                כמו שכתבתי מותקן התקן שבת חיצוני, הוא בעצם מנתק את החיישנים במצב שבת ומחבר במצב רגיל, זאת אמרת שאם הוא לא עובד כמו שצריך כלומר לא מחבר את החיישן במצב חול תהיה לי בעיה. אני בדקתי את החיישן לפני ההתקן, השאלה אם אפשר לבדוק את החיישן אחרי ההתקן כשאין חשמל. או צריך לבדוק כשיש חשמל וא"כ איך לבדוק בצורה בטוחה.

                שטיגליץש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אלי

                  במקפיא יש גוף חימום, נראה לי אפילו 2 אחד לאורך כל הסוללה ואחד פרוש בתחתית.

                  בדקתי אותם אבל כיוון שאני לא יודע בדיוק מה הW של כל אחד ולא היה לי מכשיר שאני בטוח בדיוק שלו אז אני לא בטוח לגבי זה. אבל לא היה בכלל קרח ולכן אני מאמין שמהכיוון הזה זה כן בסדר.

                  בדקתי גם את החיישן שבתא המקפיא (יש עוד על הסוללה אותם לא בדקתי) וגם הוא הגיב טוב לשינוי טמפ', המדידה התחילה באזור ה1.7K וירד כשהתחלתי לחמם קצת.

                  כרגע אני חושב על עוד כיוון:
                  כמו שכתבתי מותקן התקן שבת חיצוני, הוא בעצם מנתק את החיישנים במצב שבת ומחבר במצב רגיל, זאת אמרת שאם הוא לא עובד כמו שצריך כלומר לא מחבר את החיישן במצב חול תהיה לי בעיה. אני בדקתי את החיישן לפני ההתקן, השאלה אם אפשר לבדוק את החיישן אחרי ההתקן כשאין חשמל. או צריך לבדוק כשיש חשמל וא"כ איך לבדוק בצורה בטוחה.

                  שטיגליץש מנותק
                  שטיגליץש מנותק
                  שטיגליץ
                  כתב נערך לאחרונה על ידי שטיגליץ
                  #11

                  @אלי
                  אין לי רעיון
                  כמוצא אחרון הייתי מוסיף גו"ח גמיש באזור ההתקרחות (לחבר לחיבורים של הגו"ח שבמקפיא),
                  @יצחק-e מסתמא לא אוהב אילתורים כאלה... אבל זה אפשרות כשאין ברירה אחרת.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אלי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    אוקי אם כבר הערת את האשכול. אעדכן. (תכננתי לעדכן לאחר בדיקה לאורך זמן)

                    אז ככל הנראה כרגע הבעיה נפתרה.

                    בזמן הבדיקה שעשיתי פירקתי גם מאחור באזור המעבה והיה מלא אבק, ניקיתי את חלקו הגדול וסגרתי.
                    לדעתי הניקוי של המעבה גרם לכך שהיעלות של הקירור תהיה טובה ובכך יהיו הפסקות כמו בתכנון של היצרן. כלומר לדעתי הבעיה הייתה שיעלות הקירור לא הייתה טובה המדחס עבד שעות נוספות וכמעט לא נכבה מה שגרם להצטברות הקרח.

                    אני לא לגמרי בטוח שהסתדר וגם אם הסתדר לא בטוח ב100 אחוז שזה מה שגרם לבעיה, אבל זה נשמע לי הכי הגיוני.
                    תודה לכולם!

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • א אלי

                      אוקי אם כבר הערת את האשכול. אעדכן. (תכננתי לעדכן לאחר בדיקה לאורך זמן)

                      אז ככל הנראה כרגע הבעיה נפתרה.

                      בזמן הבדיקה שעשיתי פירקתי גם מאחור באזור המעבה והיה מלא אבק, ניקיתי את חלקו הגדול וסגרתי.
                      לדעתי הניקוי של המעבה גרם לכך שהיעלות של הקירור תהיה טובה ובכך יהיו הפסקות כמו בתכנון של היצרן. כלומר לדעתי הבעיה הייתה שיעלות הקירור לא הייתה טובה המדחס עבד שעות נוספות וכמעט לא נכבה מה שגרם להצטברות הקרח.

                      אני לא לגמרי בטוח שהסתדר וגם אם הסתדר לא בטוח ב100 אחוז שזה מה שגרם לבעיה, אבל זה נשמע לי הכי הגיוני.
                      תודה לכולם!

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יצחק e
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק e
                      #13

                      @שטיגליץ כתב בעזרה | מקרר בלומברג תא הקירור קופא:

                      כמוצא אחרון הייתי מוסיף גו"ח גמיש באזור ההתקרחות (לחבר לחיבורים של הגו"ח שבמקפיא),
                      @יצחק-e מסתמא לא אוהב אילתורים כאלה... אבל זה אפשרות כשאין ברירה אחרת.

                      למה אתה חושב שאני לא אוהב אילתורים זה מה שאני הכי אוהב לעשות שמכשיר שנראה גמור וחסר סיכוי באמצעות אילתור להחזיר לחיים יש בזה סיפוק הרבה יותר מאשר להחליף חלק או משהו כזה רק אני חושב שאם יש פתרון רגיל בלי אילתור התוצאה יותר טובה

                      @אלי כתב בעזרה | מקרר בלומברג תא הקירור קופא:

                      בזמן הבדיקה שעשיתי פירקתי גם מאחור באזור המעבה והיה מלא אבק, ניקיתי את חלקו הגדול וסגרתי.
                      לדעתי הניקוי של המעבה גרם לכך שהיעלות של הקירור תהיה טובה ובכך יהיו הפסקות כמו בתכנון של היצרן. כלומר לדעתי הבעיה הייתה שיעלות הקירור לא הייתה טובה המדחס עבד שעות נוספות וכמעט לא נכבה מה שגרם להצטברות הקרח.

                      זה אכן הגיוני היו לא מעט פעמים שהוזמנתי למקרר שלא עובד טוב והדבר היחיד שעשיתי זה לשאוב אבק והמקרר חזר לעצמו

                      ומאז שראיתי שזה חוזר על עצמו אני ממליץ לאנשים לפתוח ולנקות פעם בשנה כשמנקים את המקרר לפסח

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר