בעיה | לא מצליח להבין איך עובדים עם מודל יצירת התמונות החדש
-
אני מנסה ליצור תמונה (יותר נכון לוגו) עם המודל החדש של גוגל (Nano Banana) ואני לא מצליח בשופ"א להבין מה נדרש ממני (חוץ מלהכניס פרומפט ולשלוח שזה לא עובד)
אשמח לעזרתכם -
אני מנסה ליצור תמונה (יותר נכון לוגו) עם המודל החדש של גוגל (Nano Banana) ואני לא מצליח בשופ"א להבין מה נדרש ממני (חוץ מלהכניס פרומפט ולשלוח שזה לא עובד)
אשמח לעזרתכם@יעקב-מ.-פינס אבל זה בדיוק מה שנדרש...
לרשום פרומפט, לוודא שהוא מוגדר על יצירת תמונה - ולשלוח. -
@יעקב-מ.-פינס אבל זה בדיוק מה שנדרש...
לרשום פרומפט, לוודא שהוא מוגדר על יצירת תמונה - ולשלוח.@צדיק-וטוב-לו-0 אני אכן יודע את זה
משום מה לא עובד
לא נותן לי לשלוח את הפרומפט

-
אני מנסה ליצור תמונה (יותר נכון לוגו) עם המודל החדש של גוגל (Nano Banana) ואני לא מצליח בשופ"א להבין מה נדרש ממני (חוץ מלהכניס פרומפט ולשלוח שזה לא עובד)
אשמח לעזרתכם -
@יעקב-מ.-פינס צריך API בתשלום
@2580 ויש דרך לקבל ניסיון חינם?
או לחילופין מישהו שיש לו API ויוכל לעשות לי את זה? -
@2580 ויש דרך לקבל ניסיון חינם?
או לחילופין מישהו שיש לו API ויוכל לעשות לי את זה?@יעקב-מ.-פינס למה אתה עושה דרך API ?
מה לא טוב בגמיני? -
אני מנסה ליצור תמונה (יותר נכון לוגו) עם המודל החדש של גוגל (Nano Banana) ואני לא מצליח בשופ"א להבין מה נדרש ממני (חוץ מלהכניס פרומפט ולשלוח שזה לא עובד)
אשמח לעזרתכם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות