תוסף לוורד עבור התוכנה התורנית החדשה - זית
-
@לשכת-הרב כתב בתוסף לוורד עבור התוכנה התורנית החדשה - זית:
וכן האם הוא מאט את הוורד
לא, אבל כשפותחים את וורד אורך לו עוד כמה שניות לעלות בגלל שזה תוסף שנטען בעלייה
-
שלושה הערות:
א. יש הבדל בחדות תצוגה בין כזית אוצרניק = כן, בגלל שזה שני מוצג ע"י שני תוכנות שונות.
המציג שלך @pcinfogmach הוא הרבה יותר פרקטי ונוח - במיוחד בכזה גדול ובכזה תוסף, אבל יש גדלים מסויימים שבהם התוכן מופיע בצורה מטושטשת.

ב. בהצגת התוסף כחלון נפרד - אולי תשנה את האייקון - לסמל של זית?

ג. בהצגת פרשנות - זה מוצג לפי א' ב' ולא פלי סדר הדורות - יש אפשרות לסדר את זה, או שזה מידי כאב ראש/תלוי רק ב @לא מתייאש?

תודה ותכזה למצוות, משתמש כל הזמן ונהנה מאוד!!!
-
שלושה הערות:
א. יש הבדל בחדות תצוגה בין כזית אוצרניק = כן, בגלל שזה שני מוצג ע"י שני תוכנות שונות.
המציג שלך @pcinfogmach הוא הרבה יותר פרקטי ונוח - במיוחד בכזה גדול ובכזה תוסף, אבל יש גדלים מסויימים שבהם התוכן מופיע בצורה מטושטשת.

ב. בהצגת התוסף כחלון נפרד - אולי תשנה את האייקון - לסמל של זית?

ג. בהצגת פרשנות - זה מוצג לפי א' ב' ולא פלי סדר הדורות - יש אפשרות לסדר את זה, או שזה מידי כאב ראש/תלוי רק ב @לא מתייאש?

תודה ותכזה למצוות, משתמש כל הזמן ונהנה מאוד!!!
@יאיר-דניאל כתב בתוסף לוורד עבור התוכנה התורנית החדשה - זית:
ג. בהצגת פרשנות - זה מוצג לפי א' ב' ולא פלי סדר הדורות - יש אפשרות לסדר את זה, או שזה מידי כאב ראש/תלוי רק ב @לא מתייאש?
עדיף שלא מתייאש יעשה את זה. אחרת זה יאט את התוכנה
-
שלושה הערות:
א. יש הבדל בחדות תצוגה בין כזית אוצרניק = כן, בגלל שזה שני מוצג ע"י שני תוכנות שונות.
המציג שלך @pcinfogmach הוא הרבה יותר פרקטי ונוח - במיוחד בכזה גדול ובכזה תוסף, אבל יש גדלים מסויימים שבהם התוכן מופיע בצורה מטושטשת.

ב. בהצגת התוסף כחלון נפרד - אולי תשנה את האייקון - לסמל של זית?

ג. בהצגת פרשנות - זה מוצג לפי א' ב' ולא פלי סדר הדורות - יש אפשרות לסדר את זה, או שזה מידי כאב ראש/תלוי רק ב @לא מתייאש?

תודה ותכזה למצוות, משתמש כל הזמן ונהנה מאוד!!!
@יאיר-דניאל כתב בתוסף לוורד עבור התוכנה התורנית החדשה - זית:
א. יש הבדל בחדות תצוגה בין כזית אוצרניק = כן, בגלל שזה שני מוצג ע"י שני תוכנות שונות.
כן יש הבדל באוצרניק זה המציג של הדפדפן edge ואילו בכזית זה המציג של הדפדפן פיירפוקס.
אין לי הרבה מה לעשות בנידון זה קשור לטנולוגיה בה נפנתה התוכנה ומה זמין לי בטכנולוגיה זו -
לכל דבר יש יתרון וחסרון.
למשל בכזית הוא שומר את המיקום האחרון שלך בקובץ פי די אף ואילו באוצרניק - לא. -
@יאיר-דניאל כתב בתוסף לוורד עבור התוכנה התורנית החדשה - זית:
א. יש הבדל בחדות תצוגה בין כזית אוצרניק = כן, בגלל שזה שני מוצג ע"י שני תוכנות שונות.
כן יש הבדל באוצרניק זה המציג של הדפדפן edge ואילו בכזית זה המציג של הדפדפן פיירפוקס.
אין לי הרבה מה לעשות בנידון זה קשור לטנולוגיה בה נפנתה התוכנה ומה זמין לי בטכנולוגיה זו -
לכל דבר יש יתרון וחסרון.
למשל בכזית הוא שומר את המיקום האחרון שלך בקובץ פי די אף ואילו באוצרניק - לא.@pcinfogmach כתב בתוסף לוורד עבור התוכנה התורנית החדשה - זית:
למשל בכזית הוא שומר את המיקום האחרון שלך בקובץ פי די אף ואילו באוצרניק - לא.
לכן כתבתי:
כתב בתוסף לוורד עבור התוכנה התורנית החדשה - זית:
המציג שלך @pcinfogmach הוא הרבה יותר פרקטי ונוח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות