בירור | אופיס ממשרד החינוך
-
לאחרונה התקנתי אופיס ממשרד החינוך, הוא כל הזמן עושה משולש ליד האייקון של המשתמש וכותב שיש בעיה. הוא רוצה קוד וסיסמה של משרה"ח.
יש למישהו שהתקין מידע למה זה קורה?
תודה.@אברהם-0
שאלתי את משרד החינוך הם אומרים שאופיס עושים קצת בעיות,
הם אמרו לי להתעלם מזה. -
לאחרונה התקנתי אופיס ממשרד החינוך, הוא כל הזמן עושה משולש ליד האייקון של המשתמש וכותב שיש בעיה. הוא רוצה קוד וסיסמה של משרה"ח.
יש למישהו שהתקין מידע למה זה קורה?
תודה. -
@אברהם-0 כתב בבירור | אופיס ממשרד החינוך:
אם אני לא מגיב למשולש הזה, זה מוריד את הרשיון?
אני לא מגיב למשולש הזה והכל טוב
-
שאלתי במקום אחר אבל נראה לי ששייך לכאן.
לאחר שהם סידרו את המערכת - עובד לי מצויין אופיס של משרד החינוך.אבל - אחרי כל הפעלה מחדש של המחשב [כלו' מכיבוי גמור ולא מצב שינה]
הוא כותב שיש בעיה עם התוכנות של אופיס וצריך לתקן [לא להתקין מחדש, רק תיקון אפילו לא מקוון, על ידי פתיחת הגדררות - בחירת אופיס ו'שנה':

מה הסיבה? מה הפתרון?
-
לאחרונה התקנתי אופיס ממשרד החינוך, הוא כל הזמן עושה משולש ליד האייקון של המשתמש וכותב שיש בעיה. הוא רוצה קוד וסיסמה של משרה"ח.
יש למישהו שהתקין מידע למה זה קורה?
תודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות