באג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD
-
@cfopuser בדקתי לפי מה שמופיע על כל קובץ, ובכ"א אני לא מצליח לשמור את הנתונים אז למאי נפק"מ
-
@המתעניין1 בגירסא 13 של @פיני10 יש על הקובץ כבר את הגדלים אז תנסה!
-
@המתעניין1 אתה לא מכניס את הערכים הנכונים
NV 90000001 0xB0A44 723 524 BOOT0 80000001 0x79E4 31 204 BOOT1 80000002 0x10784 67,460 USER_IMG 80000004 0xBD1F44 12,394,308 MMRES 90000004 0x1800000 25165824 G_DSPCODE 90000006 0x320000 3,276,800 LTE_DSPCODE 90000005 0x7C0000 8,126,464 CM4CODE 90000013 0x100000 1,048,576 CM4CODE_AB 90000018 0x100000 1,048,576 *DeltaNV 90000019 0x20000 131,072 APN 9000001B 0xA0000 655 360 IMSToggle 9000001D 0x20000 131,072 KERNEL_IMG 80000003 0xC3F684 12,842,628 -
@המתעניין1 אתה לא מכניס את הערכים הנכונים
NV 90000001 0xB0A44 723 524 BOOT0 80000001 0x79E4 31 204 BOOT1 80000002 0x10784 67,460 USER_IMG 80000004 0xBD1F44 12,394,308 MMRES 90000004 0x1800000 25165824 G_DSPCODE 90000006 0x320000 3,276,800 LTE_DSPCODE 90000005 0x7C0000 8,126,464 CM4CODE 90000013 0x100000 1,048,576 CM4CODE_AB 90000018 0x100000 1,048,576 *DeltaNV 90000019 0x20000 131,072 APN 9000001B 0xA0000 655 360 IMSToggle 9000001D 0x20000 131,072 KERNEL_IMG 80000003 0xC3F684 12,842,628 -
@המתעניין1 אתה לא מכניס את הערכים הנכונים
NV 90000001 0xB0A44 723 524 BOOT0 80000001 0x79E4 31 204 BOOT1 80000002 0x10784 67,460 USER_IMG 80000004 0xBD1F44 12,394,308 MMRES 90000004 0x1800000 25165824 G_DSPCODE 90000006 0x320000 3,276,800 LTE_DSPCODE 90000005 0x7C0000 8,126,464 CM4CODE 90000013 0x100000 1,048,576 CM4CODE_AB 90000018 0x100000 1,048,576 *DeltaNV 90000019 0x20000 131,072 APN 9000001B 0xA0000 655 360 IMSToggle 9000001D 0x20000 131,072 KERNEL_IMG 80000003 0xC3F684 12,842,628 -
@המתעניין1 את מה אתה מנסה לשאוב?
-
@cfopuser הערכים האלה לא נכונים. התחלתי את השאיבה והוא כותב לי גודל מחיצה חורג וזה עובד רק עם מה שכתוב כשאתה לוחץ על זה בלמטה יעני כמו ש@המתעניין1 הראה
@נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:
הערכים האלה לא נכונים. התחלתי את השאיבה והוא כותב לי גודל מחיצה חורג וזה עובד רק עם מה שכתוב כשאתה לוחץ על זה בלמטה
מה שעשיתי עד עכשיו
@נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:
את מה אתה מנסה לשאוב?
ניסיתי כמה גרסאות, ובכל אופן הבעיה לא בשאיבה אלא שהוא לא מצליח לשמור את הנתונים וממילא הוא צורב (את הFDL) במקום לצרוב
@נחמן-בניה תוכל להעלות הסרטת מסך איך אתה מכניס? -
@נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:
הערכים האלה לא נכונים. התחלתי את השאיבה והוא כותב לי גודל מחיצה חורג וזה עובד רק עם מה שכתוב כשאתה לוחץ על זה בלמטה
מה שעשיתי עד עכשיו
@נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:
את מה אתה מנסה לשאוב?
ניסיתי כמה גרסאות, ובכל אופן הבעיה לא בשאיבה אלא שהוא לא מצליח לשמור את הנתונים וממילא הוא צורב (את הFDL) במקום לצרוב
@נחמן-בניה תוכל להעלות הסרטת מסך איך אתה מכניס?@המתעניין1 אני סתם מנסה להבין איזה גירסא אתה מנסה לשאוב....יעני השאלה שלי היא מה מיוחד בגירסא שאתה רוצה לשאוב ממה שיש באינדקס?
-
@נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:
הערכים האלה לא נכונים. התחלתי את השאיבה והוא כותב לי גודל מחיצה חורג וזה עובד רק עם מה שכתוב כשאתה לוחץ על זה בלמטה
מה שעשיתי עד עכשיו
@נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:
את מה אתה מנסה לשאוב?
ניסיתי כמה גרסאות, ובכל אופן הבעיה לא בשאיבה אלא שהוא לא מצליח לשמור את הנתונים וממילא הוא צורב (את הFDL) במקום לצרוב
@נחמן-בניה תוכל להעלות הסרטת מסך איך אתה מכניס? -
@נחמן-בניה מגיקוד לא עבד לי, למה אתה לא מעלה לפה?
-
תשתמש בתוכנה החדשה שלי
אפשר להגדיר שם בקלות וזה נשמר לתמיד
אחרי זה אפשר לשאוב מה שרוצים במהירות -
תשתמש בתוכנה החדשה שלי
אפשר להגדיר שם בקלות וזה נשמר לתמיד
אחרי זה אפשר לשאוב מה שרוצים במהירות -
תשתמש בתוכנה החדשה שלי
אפשר להגדיר שם בקלות וזה נשמר לתמיד
אחרי זה אפשר לשאוב מה שרוצים במהירות -
-
איך אני שואב מכשיר רק אם הקובץ הזה אין לי את הקובץ PAC
PackInfo.csv -
איך אני שואב מכשיר רק אם הקובץ הזה אין לי את הקובץ PAC
PackInfo.csv
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
