באג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD
-
@cfopuser הערכים האלה לא נכונים. התחלתי את השאיבה והוא כותב לי גודל מחיצה חורג וזה עובד רק עם מה שכתוב כשאתה לוחץ על זה בלמטה יעני כמו ש@המתעניין1 הראה
@נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:
הערכים האלה לא נכונים. התחלתי את השאיבה והוא כותב לי גודל מחיצה חורג וזה עובד רק עם מה שכתוב כשאתה לוחץ על זה בלמטה
מה שעשיתי עד עכשיו
@נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:
את מה אתה מנסה לשאוב?
ניסיתי כמה גרסאות, ובכל אופן הבעיה לא בשאיבה אלא שהוא לא מצליח לשמור את הנתונים וממילא הוא צורב (את הFDL) במקום לצרוב
@נחמן-בניה תוכל להעלות הסרטת מסך איך אתה מכניס? -
@נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:
הערכים האלה לא נכונים. התחלתי את השאיבה והוא כותב לי גודל מחיצה חורג וזה עובד רק עם מה שכתוב כשאתה לוחץ על זה בלמטה
מה שעשיתי עד עכשיו
@נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:
את מה אתה מנסה לשאוב?
ניסיתי כמה גרסאות, ובכל אופן הבעיה לא בשאיבה אלא שהוא לא מצליח לשמור את הנתונים וממילא הוא צורב (את הFDL) במקום לצרוב
@נחמן-בניה תוכל להעלות הסרטת מסך איך אתה מכניס?@המתעניין1 אני סתם מנסה להבין איזה גירסא אתה מנסה לשאוב....יעני השאלה שלי היא מה מיוחד בגירסא שאתה רוצה לשאוב ממה שיש באינדקס?
-
@נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:
הערכים האלה לא נכונים. התחלתי את השאיבה והוא כותב לי גודל מחיצה חורג וזה עובד רק עם מה שכתוב כשאתה לוחץ על זה בלמטה
מה שעשיתי עד עכשיו
@נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:
את מה אתה מנסה לשאוב?
ניסיתי כמה גרסאות, ובכל אופן הבעיה לא בשאיבה אלא שהוא לא מצליח לשמור את הנתונים וממילא הוא צורב (את הFDL) במקום לצרוב
@נחמן-בניה תוכל להעלות הסרטת מסך איך אתה מכניס? -
@נחמן-בניה מגיקוד לא עבד לי, למה אתה לא מעלה לפה?
-
תשתמש בתוכנה החדשה שלי
אפשר להגדיר שם בקלות וזה נשמר לתמיד
אחרי זה אפשר לשאוב מה שרוצים במהירות -
תשתמש בתוכנה החדשה שלי
אפשר להגדיר שם בקלות וזה נשמר לתמיד
אחרי זה אפשר לשאוב מה שרוצים במהירות -
תשתמש בתוכנה החדשה שלי
אפשר להגדיר שם בקלות וזה נשמר לתמיד
אחרי זה אפשר לשאוב מה שרוצים במהירות -
-
איך אני שואב מכשיר רק אם הקובץ הזה אין לי את הקובץ PAC
PackInfo.csv -
איך אני שואב מכשיר רק אם הקובץ הזה אין לי את הקובץ PAC
PackInfo.csv
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות