דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. באג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD

באג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - נוקיה
51 פוסטים 7 כותבים 1.7k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • cfopuserC cfopuser

    @המתעניין1 שנה (2020 או 2024)?

    ה מנותק
    ה מנותק
    המתעניין1
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #31

    @cfopuser לכאו' 2020

    cfopuserC תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ה המתעניין1

      @cfopuser לכאו' 2020

      cfopuserC מנותק
      cfopuserC מנותק
      cfopuser
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #32

      @המתעניין1 אתה לא מכניס את הערכים הנכונים

      NV 90000001
      0xB0A44
      723 524
      
      BOOT0 80000001
      0x79E4
      31 204
      
      BOOT1 80000002
      0x10784
      67,460
      
      USER_IMG 80000004
      0xBD1F44
      12,394,308
      
      MMRES 90000004
      0x1800000
      25165824
      
      G_DSPCODE 90000006
      0x320000
      3,276,800
      
      LTE_DSPCODE 90000005
      0x7C0000
      8,126,464
      
      CM4CODE 90000013
      0x100000
      1,048,576
      
      CM4CODE_AB 90000018
      0x100000
      1,048,576
      
      *DeltaNV 90000019
      0x20000
      131,072
      
      APN 9000001B
      0xA0000
      655 360
      
      IMSToggle 9000001D
      0x20000
      131,072
      
      KERNEL_IMG 80000003
      0xC3F684
      12,842,628
      
      ה נ 4 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • cfopuserC cfopuser

        @המתעניין1 אתה לא מכניס את הערכים הנכונים

        NV 90000001
        0xB0A44
        723 524
        
        BOOT0 80000001
        0x79E4
        31 204
        
        BOOT1 80000002
        0x10784
        67,460
        
        USER_IMG 80000004
        0xBD1F44
        12,394,308
        
        MMRES 90000004
        0x1800000
        25165824
        
        G_DSPCODE 90000006
        0x320000
        3,276,800
        
        LTE_DSPCODE 90000005
        0x7C0000
        8,126,464
        
        CM4CODE 90000013
        0x100000
        1,048,576
        
        CM4CODE_AB 90000018
        0x100000
        1,048,576
        
        *DeltaNV 90000019
        0x20000
        131,072
        
        APN 9000001B
        0xA0000
        655 360
        
        IMSToggle 9000001D
        0x20000
        131,072
        
        KERNEL_IMG 80000003
        0xC3F684
        12,842,628
        
        ה מנותק
        ה מנותק
        המתעניין1
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #33

        @cfopuser בדקתי לפי מה שמופיע על כל קובץ, ובכ"א אני לא מצליח לשמור את הנתונים אז למאי נפק"מ

        נ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ה המתעניין1

          @cfopuser בדקתי לפי מה שמופיע על כל קובץ, ובכ"א אני לא מצליח לשמור את הנתונים אז למאי נפק"מ

          נ מנותק
          נ מנותק
          נחמן בניה
          כתב נערך לאחרונה על ידי נחמן בניה
          #34

          @המתעניין1 בגירסא 13 של @פיני10 יש על הקובץ כבר את הגדלים אז תנסה!

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • נ נחמן בניה

            @המתעניין1 בגירסא 13 של @פיני10 יש על הקובץ כבר את הגדלים אז תנסה!

            ה מנותק
            ה מנותק
            המתעניין1
            כתב נערך לאחרונה על ידי המתעניין1
            #35
            פוסט זה נמחק!
            נ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ה המתעניין1

              פוסט זה נמחק!

              נ מנותק
              נ מנותק
              נחמן בניה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #36
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • cfopuserC cfopuser

                @המתעניין1 אתה לא מכניס את הערכים הנכונים

                NV 90000001
                0xB0A44
                723 524
                
                BOOT0 80000001
                0x79E4
                31 204
                
                BOOT1 80000002
                0x10784
                67,460
                
                USER_IMG 80000004
                0xBD1F44
                12,394,308
                
                MMRES 90000004
                0x1800000
                25165824
                
                G_DSPCODE 90000006
                0x320000
                3,276,800
                
                LTE_DSPCODE 90000005
                0x7C0000
                8,126,464
                
                CM4CODE 90000013
                0x100000
                1,048,576
                
                CM4CODE_AB 90000018
                0x100000
                1,048,576
                
                *DeltaNV 90000019
                0x20000
                131,072
                
                APN 9000001B
                0xA0000
                655 360
                
                IMSToggle 9000001D
                0x20000
                131,072
                
                KERNEL_IMG 80000003
                0xC3F684
                12,842,628
                
                ה מנותק
                ה מנותק
                המתעניין1
                כתב נערך לאחרונה על ידי המתעניין1
                #37

                @cfopuser
                d4e8954e-4c85-4e1c-97b4-9eacb5c32b3c-image.png
                חלק משאר הערכים כמו שכתבת

                נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • cfopuserC cfopuser

                  @המתעניין1 אתה לא מכניס את הערכים הנכונים

                  NV 90000001
                  0xB0A44
                  723 524
                  
                  BOOT0 80000001
                  0x79E4
                  31 204
                  
                  BOOT1 80000002
                  0x10784
                  67,460
                  
                  USER_IMG 80000004
                  0xBD1F44
                  12,394,308
                  
                  MMRES 90000004
                  0x1800000
                  25165824
                  
                  G_DSPCODE 90000006
                  0x320000
                  3,276,800
                  
                  LTE_DSPCODE 90000005
                  0x7C0000
                  8,126,464
                  
                  CM4CODE 90000013
                  0x100000
                  1,048,576
                  
                  CM4CODE_AB 90000018
                  0x100000
                  1,048,576
                  
                  *DeltaNV 90000019
                  0x20000
                  131,072
                  
                  APN 9000001B
                  0xA0000
                  655 360
                  
                  IMSToggle 9000001D
                  0x20000
                  131,072
                  
                  KERNEL_IMG 80000003
                  0xC3F684
                  12,842,628
                  
                  נ מנותק
                  נ מנותק
                  נחמן בניה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #38

                  @cfopuser זה לא משנה איזה גירסא אתה שואב? בכל הגירסאות זה אותו גודל?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • cfopuserC cfopuser

                    @המתעניין1 אתה לא מכניס את הערכים הנכונים

                    NV 90000001
                    0xB0A44
                    723 524
                    
                    BOOT0 80000001
                    0x79E4
                    31 204
                    
                    BOOT1 80000002
                    0x10784
                    67,460
                    
                    USER_IMG 80000004
                    0xBD1F44
                    12,394,308
                    
                    MMRES 90000004
                    0x1800000
                    25165824
                    
                    G_DSPCODE 90000006
                    0x320000
                    3,276,800
                    
                    LTE_DSPCODE 90000005
                    0x7C0000
                    8,126,464
                    
                    CM4CODE 90000013
                    0x100000
                    1,048,576
                    
                    CM4CODE_AB 90000018
                    0x100000
                    1,048,576
                    
                    *DeltaNV 90000019
                    0x20000
                    131,072
                    
                    APN 9000001B
                    0xA0000
                    655 360
                    
                    IMSToggle 9000001D
                    0x20000
                    131,072
                    
                    KERNEL_IMG 80000003
                    0xC3F684
                    12,842,628
                    
                    נ מנותק
                    נ מנותק
                    נחמן בניה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי נחמן בניה
                    #39

                    @cfopuser הערכים האלה לא נכונים. התחלתי את השאיבה והוא כותב לי גודל מחיצה חורג וזה עובד רק עם מה שכתוב כשאתה לוחץ על זה בלמטה יעני כמו ש@המתעניין1 הראה

                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה המתעניין1

                      @cfopuser
                      d4e8954e-4c85-4e1c-97b4-9eacb5c32b3c-image.png
                      חלק משאר הערכים כמו שכתבת

                      נ מנותק
                      נ מנותק
                      נחמן בניה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #40

                      @המתעניין1 את מה אתה מנסה לשאוב?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • נ נחמן בניה

                        @cfopuser הערכים האלה לא נכונים. התחלתי את השאיבה והוא כותב לי גודל מחיצה חורג וזה עובד רק עם מה שכתוב כשאתה לוחץ על זה בלמטה יעני כמו ש@המתעניין1 הראה

                        ה מנותק
                        ה מנותק
                        המתעניין1
                        כתב נערך לאחרונה על ידי המתעניין1
                        #41

                        @נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:

                        הערכים האלה לא נכונים. התחלתי את השאיבה והוא כותב לי גודל מחיצה חורג וזה עובד רק עם מה שכתוב כשאתה לוחץ על זה בלמטה

                        מה שעשיתי עד עכשיו

                        @נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:

                        את מה אתה מנסה לשאוב?

                        ניסיתי כמה גרסאות, ובכל אופן הבעיה לא בשאיבה אלא שהוא לא מצליח לשמור את הנתונים וממילא הוא צורב (את הFDL) במקום לצרוב
                        @נחמן-בניה תוכל להעלות הסרטת מסך איך אתה מכניס?

                        נ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ה המתעניין1

                          @נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:

                          הערכים האלה לא נכונים. התחלתי את השאיבה והוא כותב לי גודל מחיצה חורג וזה עובד רק עם מה שכתוב כשאתה לוחץ על זה בלמטה

                          מה שעשיתי עד עכשיו

                          @נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:

                          את מה אתה מנסה לשאוב?

                          ניסיתי כמה גרסאות, ובכל אופן הבעיה לא בשאיבה אלא שהוא לא מצליח לשמור את הנתונים וממילא הוא צורב (את הFDL) במקום לצרוב
                          @נחמן-בניה תוכל להעלות הסרטת מסך איך אתה מכניס?

                          נ מנותק
                          נ מנותק
                          נחמן בניה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי נחמן בניה
                          #42

                          @המתעניין1 אני סתם מנסה להבין איזה גירסא אתה מנסה לשאוב....יעני השאלה שלי היא מה מיוחד בגירסא שאתה רוצה לשאוב ממה שיש באינדקס?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ה המתעניין1

                            @נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:

                            הערכים האלה לא נכונים. התחלתי את השאיבה והוא כותב לי גודל מחיצה חורג וזה עובד רק עם מה שכתוב כשאתה לוחץ על זה בלמטה

                            מה שעשיתי עד עכשיו

                            @נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:

                            את מה אתה מנסה לשאוב?

                            ניסיתי כמה גרסאות, ובכל אופן הבעיה לא בשאיבה אלא שהוא לא מצליח לשמור את הנתונים וממילא הוא צורב (את הFDL) במקום לצרוב
                            @נחמן-בניה תוכל להעלות הסרטת מסך איך אתה מכניס?

                            נ מנותק
                            נ מנותק
                            נחמן בניה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי נחמן בניה
                            #43

                            @המתעניין1 https://send.magicode.me/send-file/file/983fe14312dc5334c61d9****7b38f252a181a20fcac/view
                            להוריד כוכביות

                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • R מנותק
                              R מנותק
                              r0l0gin
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #44

                              תשתמש בתוכנה החדשה שלי
                              אפשר להגדיר שם בקלות וזה נשמר לתמיד
                              אחרי זה אפשר לשאוב מה שרוצים במהירות

                              ה מ נ 3 תגובות תגובה אחרונה
                              2
                              • נ נחמן בניה

                                @המתעניין1 https://send.magicode.me/send-file/file/983fe14312dc5334c61d9****7b38f252a181a20fcac/view
                                להוריד כוכביות

                                ה מנותק
                                ה מנותק
                                המתעניין1
                                כתב נערך לאחרונה על ידי המתעניין1
                                #45

                                @נחמן-בניה מגיקוד לא עבד לי, למה אתה לא מעלה לפה?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • R r0l0gin

                                  תשתמש בתוכנה החדשה שלי
                                  אפשר להגדיר שם בקלות וזה נשמר לתמיד
                                  אחרי זה אפשר לשאוב מה שרוצים במהירות

                                  ה מנותק
                                  ה מנותק
                                  המתעניין1
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #46

                                  @r0l0gin לא הבנתי איך שואבים שם נשמר לי רק הNV

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • R r0l0gin

                                    תשתמש בתוכנה החדשה שלי
                                    אפשר להגדיר שם בקלות וזה נשמר לתמיד
                                    אחרי זה אפשר לשאוב מה שרוצים במהירות

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מצ'ופצ'ף
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #47

                                    @r0l0gin איך שואבים את הmmi_res?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • R r0l0gin

                                      תשתמש בתוכנה החדשה שלי
                                      אפשר להגדיר שם בקלות וזה נשמר לתמיד
                                      אחרי זה אפשר לשאוב מה שרוצים במהירות

                                      נ מנותק
                                      נ מנותק
                                      נחמן בניה
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #48

                                      @r0l0gin איזה תוכנה?

                                      שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • נ נחמן בניה

                                        @r0l0gin איזה תוכנה?

                                        שניאור שמחש מחובר
                                        שניאור שמחש מחובר
                                        שניאור שמח
                                        צוות פיקוח מדריכים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #49

                                        @נחמן-בניה כתב בבאג | לא מצליח לשמור את הSIZE בשאיבה בSPD:

                                        @r0l0gin איזה תוכנה?

                                        https://mitmachim.top/topic/88922/להורדה-תוכנה-להחלפת-imei-במכשירי-nokia-כולל-235-בחינם/417

                                        "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ל מנותק
                                          ל מנותק
                                          לדוד משה היתה
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #50

                                          איך אני שואב מכשיר רק אם הקובץ הזה אין לי את הקובץ PAC
                                          PackInfo.csv

                                          cfopuserC תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר