בירור | איך אפשר לבדוק באיזה מודל ה GPT ענה?
-
לאחרונה שינו את העיצוב של האתר של GPT וכבר אי אפשר לראות מה המודל שעל ידו נכתבה התגובה. מישהו יודע האם יש דרך לעשות את זה בכל זאת?
תמונה בספוילר
פעם גם היה אפשר לרחף את העכבר על החיצים המסתובבים האלה וזה היה מראה מיד את שם המודל.. וגם היה אפשרות לבחור מודל..
זה מה שיש עכשיו
-
לאחרונה שינו את העיצוב של האתר של GPT וכבר אי אפשר לראות מה המודל שעל ידו נכתבה התגובה. מישהו יודע האם יש דרך לעשות את זה בכל זאת?
תמונה בספוילר
פעם גם היה אפשר לרחף את העכבר על החיצים המסתובבים האלה וזה היה מראה מיד את שם המודל.. וגם היה אפשרות לבחור מודל..
זה מה שיש עכשיו
-
@רפאל-vnkl מחר בערב משיקים את GPT 5. מה שאומר שכל המערכות יעבדו עם מודל מאוחד, שיחליט אם לחשוב/לא לחשוב וכו'.
כל השינויים בעיצוב וכו' הם הכנה לקראת המודל החדש.
-
@רפאל-vnkl מחר בערב משיקים את GPT 5. מה שאומר שכל המערכות יעבדו עם מודל מאוחד, שיחליט אם לחשוב/לא לחשוב וכו'.
כל השינויים בעיצוב וכו' הם הכנה לקראת המודל החדש.
-
@NH.LOCAL כתב בבירור | איך אפשר לבדוק באיזה מודל ה GPT ענה?:
מחר בערב משיקים את GPT 5
וואו, זה תאריך רשמי? אפשר מקור?
@רפאל-vnkl כתב בבירור | איך אפשר לבדוק באיזה מודל ה GPT ענה?:
@NH.LOCAL כתב בבירור | איך אפשר לבדוק באיזה מודל ה GPT ענה?:
מחר בערב משיקים את GPT 5
וואו, זה תאריך רשמי? אפשר מקור?

פוסט קצרצר ומסכם בנושא:
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות