דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
3.1k פוסטים 187 כותבים 520.0k צפיות 125 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • E elch

    @חכם-בלילה-1 צודק אחרי שכיביתי את ההגדרה הVPN הפנימי התחיל לעבוד

    iosi poliI מנותק
    iosi poliI מנותק
    iosi poli
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #3033

    אז תעדכנו את האישו.. (אם עשיתם, אם לא, חבל אל הזמן שלי..)

    אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

    E תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • iosi poliI iosi poli

      אז תעדכנו את האישו.. (אם עשיתם, אם לא, חבל אל הזמן שלי..)

      E מנותק
      E מנותק
      elch
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #3034

      @iosi-poli עדכנתי!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ח חכם בלילה 1

        @iosi-poli

        ובלי קשר אולי @iosi-poli תוכל לסדר את זה נורמלי
        וגם באפליקציה של @אפרים-ד יש את אותה בעיה

        כרגע יש כמה פאנלים להפעלת ה- VPN וזה יוצר בלבול
        ההגדרות ממש מבלבלות ולא מסונכרנות אחת עם השניה
        ראה בספוילר

        כרגע זה ממש מבלבל יש פאנל למצב נטפרי בתפריט הראשי
        ובתפריט הפנימי יש במסלולי סינון
        גם:
        מצב נטפרי (API)
        וגם אפשרות בדיקת תעודה - זיהוי נטפרי בדיקת אבטחה

        וגם לא ברור מה זה מצב תאימות לרימון אתרוג

        כמו כן ההגדרות לא מסונכרנות ולפי מה שבדקתי אין משוב חזותי על החלפת מסלול סינון ולדעתי זה לא משנה כלום בפועל

        Screenshot_20260626-141821.png

        Screenshot_20260626-141855.png

        אני חושב שאמור להיות אזור ניהול רשת מיוחד בהגדרות (בלי הגדרות VPN נוספות בתפריט הראשי)

        ושם יהיה כמה אפשרויות והכל יהיה במשוב מיידי ועם תפריט נפתח לפי הצורך:
        (אולי אפשר לבטל את הכפתור הגדול של סטארט/ סטופ)

        1. הכל פתוח

        2. הכל סגור

        3. מסלולי סינון; מולטימידיה, מפות, וייז ,מיילים, ניווט ומוזיקה ווטסאפ עם משוב מיידי
          והחלה מיידית של המדיניות ב-VPN. (מצב ידני כרגע לא מחיל כלום ראה 4)

        4. אפשרות ידנית לעריכה של המסלולים שנבחרו בהתאמה אישית
          עם חומת אש ורשימה שחורה ולבנה כמו שיש עכשיו בחוקי חומת אש

        5. מצב נטפרי בלבד

        6. מצב נטפרי ואתרוג בלבד

        7. מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)

        8. הייתי רוצה: סינון חכם זיהוי נטפרי ורשת פתוחה כמו שביקשתי כאן

        וכמובן שיהיה סטטוס ברור במסך הבית של מצב ה-VPN והמסלול הנבחר (כמו שעשית בנטפרי)

        תודה רבה!

        iosi poliI מנותק
        iosi poliI מנותק
        iosi poli
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3035

        @חכם-בלילה-1 אישוז..

        אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

        E ח 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • iosi poliI iosi poli

          @חכם-בלילה-1 אישוז..

          E מנותק
          E מנותק
          elch
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #3036

          @iosi-poli אם אתה כבר פה יש צפי מתיי הולך לצאת עדכון?

          iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • E elch

            @iosi-poli אם אתה כבר פה יש צפי מתיי הולך לצאת עדכון?

            iosi poliI מנותק
            iosi poliI מנותק
            iosi poli
            כתב נערך לאחרונה על ידי iosi poli
            #3037

            @elch העדכון הזה גודל וגודל עם כל פיצ'ר שאני מתחיל לעבוד עליו..
            אבל אני יוצא Pre-Release (גרסת טרום הצפה) ברגע שאני יראה שזה יציב מספיק.
            כמו כן @cfopuser אחראי על השרת אבל מאוד עסוק, אז כרגע זה קצת מתעכב..

            אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            🙏
            6
            • iosi poliI iosi poli

              @חכם-בלילה-1 אישוז..

              ח מנותק
              ח מנותק
              חכם בלילה 1
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #3038

              @iosi-poli כתב:

              @חכם-בלילה-1 אישוז..

              עדכנתי 2
              והוספתי עוד דברים

              תודה רבה!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • iosi poliI מנותק
                iosi poliI מנותק
                iosi poli
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #3039

                שיניתי את השם שלי בגיטהאב, שימו לב אם עשיתם בדיקה כלשהי לעדכונים..

                אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ח חכם בלילה 1

                  @iosi-poli

                  ובלי קשר אולי @iosi-poli תוכל לסדר את זה נורמלי
                  וגם באפליקציה של @אפרים-ד יש את אותה בעיה

                  כרגע יש כמה פאנלים להפעלת ה- VPN וזה יוצר בלבול
                  ההגדרות ממש מבלבלות ולא מסונכרנות אחת עם השניה
                  ראה בספוילר

                  כרגע זה ממש מבלבל יש פאנל למצב נטפרי בתפריט הראשי
                  ובתפריט הפנימי יש במסלולי סינון
                  גם:
                  מצב נטפרי (API)
                  וגם אפשרות בדיקת תעודה - זיהוי נטפרי בדיקת אבטחה

                  וגם לא ברור מה זה מצב תאימות לרימון אתרוג

                  כמו כן ההגדרות לא מסונכרנות ולפי מה שבדקתי אין משוב חזותי על החלפת מסלול סינון ולדעתי זה לא משנה כלום בפועל

                  Screenshot_20260626-141821.png

                  Screenshot_20260626-141855.png

                  אני חושב שאמור להיות אזור ניהול רשת מיוחד בהגדרות (בלי הגדרות VPN נוספות בתפריט הראשי)

                  ושם יהיה כמה אפשרויות והכל יהיה במשוב מיידי ועם תפריט נפתח לפי הצורך:
                  (אולי אפשר לבטל את הכפתור הגדול של סטארט/ סטופ)

                  1. הכל פתוח

                  2. הכל סגור

                  3. מסלולי סינון; מולטימידיה, מפות, וייז ,מיילים, ניווט ומוזיקה ווטסאפ עם משוב מיידי
                    והחלה מיידית של המדיניות ב-VPN. (מצב ידני כרגע לא מחיל כלום ראה 4)

                  4. אפשרות ידנית לעריכה של המסלולים שנבחרו בהתאמה אישית
                    עם חומת אש ורשימה שחורה ולבנה כמו שיש עכשיו בחוקי חומת אש

                  5. מצב נטפרי בלבד

                  6. מצב נטפרי ואתרוג בלבד

                  7. מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)

                  8. הייתי רוצה: סינון חכם זיהוי נטפרי ורשת פתוחה כמו שביקשתי כאן

                  וכמובן שיהיה סטטוס ברור במסך הבית של מצב ה-VPN והמסלול הנבחר (כמו שעשית בנטפרי)

                  תודה רבה!

                  י מנותק
                  י מנותק
                  ישיבה-בוחער
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #3040

                  @חכם-בלילה-1 כתב:

                  מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)

                  @iosi-poli קיים?
                  ואם לא, יש תכנון לעתיד?

                  iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י ישיבה-בוחער

                    @חכם-בלילה-1 כתב:

                    מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)

                    @iosi-poli קיים?
                    ואם לא, יש תכנון לעתיד?

                    iosi poliI מנותק
                    iosi poliI מנותק
                    iosi poli
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #3041

                    @ישיבה-בוחער קיים - לא עובד או מה?

                    אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • iosi poliI iosi poli

                      אין מה לדאוג לגבי ממשק..
                      אני עובד עליו קשה מאוד.
                      זה, ושירותי נגישות, וVPN הם החלקים העיקריים.
                      זה חצי מהעדכון.
                      החי חשוב כל הבאגים לשים באישוז.
                      להגיד אותם כאן לא עוזר לי כ"כ..
                      דרך אגב אייבלוק עבר את ה4,000 הורדות..

                      (זה לא כולל התקנות שכן התקנה חוזרת של אותו APK לא נחשבת, עכשיו תדמיינו את המספר האמיתי..)

                      י מנותק
                      י מנותק
                      ישיבה-בוחער
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #3042

                      יש לי את הגרסה הישנה, עוד לא עדכנתי

                      @iosi-poli כתב:

                      דרך אגב אייבלוק עבר את ה4,000 הורדות..

                      וזה גם ההזדמנות להודות לך על החסימה, זה לא מובן מאליו כל המענה לכאו"א בכזו מהירות ואדיבות
                      אשריך!!!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ח חכם בלילה 1

                        @iosi-poli

                        ובלי קשר אולי @iosi-poli תוכל לסדר את זה נורמלי
                        וגם באפליקציה של @אפרים-ד יש את אותה בעיה

                        כרגע יש כמה פאנלים להפעלת ה- VPN וזה יוצר בלבול
                        ההגדרות ממש מבלבלות ולא מסונכרנות אחת עם השניה
                        ראה בספוילר

                        כרגע זה ממש מבלבל יש פאנל למצב נטפרי בתפריט הראשי
                        ובתפריט הפנימי יש במסלולי סינון
                        גם:
                        מצב נטפרי (API)
                        וגם אפשרות בדיקת תעודה - זיהוי נטפרי בדיקת אבטחה

                        וגם לא ברור מה זה מצב תאימות לרימון אתרוג

                        כמו כן ההגדרות לא מסונכרנות ולפי מה שבדקתי אין משוב חזותי על החלפת מסלול סינון ולדעתי זה לא משנה כלום בפועל

                        Screenshot_20260626-141821.png

                        Screenshot_20260626-141855.png

                        אני חושב שאמור להיות אזור ניהול רשת מיוחד בהגדרות (בלי הגדרות VPN נוספות בתפריט הראשי)

                        ושם יהיה כמה אפשרויות והכל יהיה במשוב מיידי ועם תפריט נפתח לפי הצורך:
                        (אולי אפשר לבטל את הכפתור הגדול של סטארט/ סטופ)

                        1. הכל פתוח

                        2. הכל סגור

                        3. מסלולי סינון; מולטימידיה, מפות, וייז ,מיילים, ניווט ומוזיקה ווטסאפ עם משוב מיידי
                          והחלה מיידית של המדיניות ב-VPN. (מצב ידני כרגע לא מחיל כלום ראה 4)

                        4. אפשרות ידנית לעריכה של המסלולים שנבחרו בהתאמה אישית
                          עם חומת אש ורשימה שחורה ולבנה כמו שיש עכשיו בחוקי חומת אש

                        5. מצב נטפרי בלבד

                        6. מצב נטפרי ואתרוג בלבד

                        7. מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)

                        8. הייתי רוצה: סינון חכם זיהוי נטפרי ורשת פתוחה כמו שביקשתי כאן

                        וכמובן שיהיה סטטוס ברור במסך הבית של מצב ה-VPN והמסלול הנבחר (כמו שעשית בנטפרי)

                        תודה רבה!

                        iosi poliI מנותק
                        iosi poliI מנותק
                        iosi poli
                        כתב נערך לאחרונה על ידי iosi poli
                        #3043

                        @חכם-בלילה-1 החסימה נטפרי הראשית לא מבוססת VPN, והיא מיושנת כרגע.
                        תוסר ב0.6

                        (שים באישוז אם לא שמת עד עכשיו...)

                        אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                        ח ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • iosi poliI iosi poli

                          @חכם-בלילה-1 החסימה נטפרי הראשית לא מבוססת VPN, והיא מיושנת כרגע.
                          תוסר ב0.6

                          (שים באישוז אם לא שמת עד עכשיו...)

                          ח מנותק
                          ח מנותק
                          חיים100
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #3044

                          @iosi-poli האפליקציה קורסת ברגע שאני נכנס אליה (לכאורא זה קשור לעדכון כי מתי שכביתי את האינטרנט לA blok האפליקציה לא קרסה) יש לי ג'לי סטאר אז אולי זה קשור למסך הקטן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ח מנותק
                            ח מנותק
                            חכם חכם
                            כתב נערך לאחרונה על ידי חכם חכם
                            #3045

                            למה כשאני מנסה לחבר דרך האתר אפי' שהסרתי חשבונות והוא כתב לי שהמכשיר נקי כשהוא מנסה להתקין הוא מחזיר לי ככה
                            811eb382-b0da-4b4e-b41e-471c1963ce4a-image.jpeg
                            אני רואה שנטפרי לא מעלים את זה אז במילים

                            [23:15:00] שגיאה בSet Owner: שגיאה: נמצאו חשבונות פעילים. חובה להסירם. (there are already some accounts)
                            [23:15:00] Error: שגיאה: נמצאו חשבונות פעילים. חובה להסירם. (there are already some accounts)

                            cfopuserC תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ח חכם חכם

                              למה כשאני מנסה לחבר דרך האתר אפי' שהסרתי חשבונות והוא כתב לי שהמכשיר נקי כשהוא מנסה להתקין הוא מחזיר לי ככה
                              811eb382-b0da-4b4e-b41e-471c1963ce4a-image.jpeg
                              אני רואה שנטפרי לא מעלים את זה אז במילים

                              [23:15:00] שגיאה בSet Owner: שגיאה: נמצאו חשבונות פעילים. חובה להסירם. (there are already some accounts)
                              [23:15:00] Error: שגיאה: נמצאו חשבונות פעילים. חובה להסירם. (there are already some accounts)

                              cfopuserC מנותק
                              cfopuserC מנותק
                              cfopuser
                              כתב נערך לאחרונה על ידי cfopuser
                              #3046

                              @חכם-חכם כנראה שיש עדין חשבונות במכשיר / או שיש mdm שכבר מותקן בפנים.
                              תפרט איזה מכשיר מדובר.

                              זה עכ"פ שגיאה מadb לא מהאתר.

                              שמואל ש.ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • iosi poliI iosi poli

                                @חכם-בלילה-1 החסימה נטפרי הראשית לא מבוססת VPN, והיא מיושנת כרגע.
                                תוסר ב0.6

                                (שים באישוז אם לא שמת עד עכשיו...)

                                ח מנותק
                                ח מנותק
                                חכם בלילה 1
                                כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
                                #3047

                                @iosi-poli
                                תודה על המענה והעזרה

                                איך אני אמור להגדיר VPN עם מסלול חסימה?

                                אני מפעיל את ה-VPN בכפתור הגדול בתוך ניהול רשת
                                וה-VPN נופל בהפעלה מחדש

                                הכפתור VPN בראשי אמור להיות פעיל? (לכאורה הוא סוגר הרמטית)

                                אני שואל לא בתור אישיו
                                אלא לשאול הוראות שימוש?

                                iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ז מנותק
                                  ז מנותק
                                  זאבי י
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #3048

                                  אני מנסה להתקין דרך האתר והוא כותב לי הודעת שגיאה

                                  A-Bloq Installer Report

                                  Date: 28.6.2026, 1:29:00
                                  Device Status: link מחובר: Jelly2
                                  SDK Version: 30
                                  WebUSB Supported: true

                                  [01:28:52] מבצע בדיקות מקדימות...
                                  [01:28:56] Error: נכשלה הפעולה: usage: dpm [subcommand] [options]
                                  usage: dpm set-active-admin [ --user <USER_ID> | current ] <COMPONENT>
                                  usage: dpm set-device-owner [ --user <USER_ID> | current *EXPERIMENTAL* ] [ --name <NAME> ] <COMPONENT>
                                  usage: dpm set-profile-owner [ --user <USER_ID> | current ] [ --name <NAME> ] <COMPONENT>
                                  usage: dpm remove-active-admin [ --user <USER_ID> | current ] [ --name <NAME> ] <COMPONENT>
                                  
                                  dpm set-active-admin: Sets the given component as active admin for an existing user.
                                  
                                  dpm set-device-owner: Sets the given component as active admin, and its package as device owner.
                                  
                                  dpm set-profile-owner: Sets the given component as active admin and profile owner for an existing user.
                                  
                                  dpm remove-active-admin: Disables an active admin, the admin must have declared android:testOnly in the application in its manifest. This will also remove device and profile owners.
                                  
                                  dpm clear-freeze-period-record: clears framework-maintained record of past freeze periods that the device went through. For use during feature development to prevent triggering restriction on setting freeze periods.
                                  
                                  dpm force-network-logs: makes all network logs available to the DPC and triggers DeviceAdminReceiver.onNetworkLogsAvailable() if needed.
                                  
                                  dpm force-security-logs: makes all security logs available to the DPC and triggers DeviceAdminReceiver.onSecurityLogsAvailable() if needed.
                                  usage: dpm mark-profile-owner-on-organization-owned-device: [ --user <USER_ID> | current ] <COMPONENT>
                                  
                                  
                                  Error: unknown command 'get-device-owner'
                                  [01:29:00] Error: נכשלה הפעולה: usage: dpm [subcommand] [options]
                                  usage: dpm set-active-admin [ --user <USER_ID> | current ] <COMPONENT>
                                  usage: dpm set-device-owner [ --user <USER_ID> | current *EXPERIMENTAL* ] [ --name <NAME> ] <COMPONENT>
                                  usage: dpm set-profile-owner [ --user <USER_ID> | current ] [ --name <NAME> ] <COMPONENT>
                                  usage: dpm remove-active-admin [ --user <USER_ID> | current ] [ --name <NAME> ] <COMPONENT>
                                  
                                  dpm set-active-admin: Sets the given component as active admin for an existing user.
                                  
                                  dpm set-device-owner: Sets the given component as active admin, and its package as device owner.
                                  
                                  dpm set-profile-owner: Sets the given component as active admin and profile owner for an existing user.
                                  
                                  dpm remove-active-admin: Disables an active admin, the admin must have declared android:testOnly in the application in its manifest. This will also remove device and profile owners.
                                  
                                  dpm clear-freeze-period-record: clears framework-maintained record of past freeze periods that the device went through. For use during feature development to prevent triggering restriction on setting freeze periods.
                                  
                                  dpm force-network-logs: makes all network logs available to the DPC and triggers DeviceAdminReceiver.onNetworkLogsAvailable() if needed.
                                  
                                  dpm force-security-logs: makes all security logs available to the DPC and triggers DeviceAdminReceiver.onSecurityLogsAvailable() if needed.
                                  usage: dpm mark-profile-owner-on-organization-owned-device: [ --user <USER_ID> | current ] <COMPONENT>
                                  
                                  
                                  Error: unknown command 'get-device-owner'
                                  
                                  
                                  cfopuserC תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • cfopuserC cfopuser

                                    @חכם-חכם כנראה שיש עדין חשבונות במכשיר / או שיש mdm שכבר מותקן בפנים.
                                    תפרט איזה מכשיר מדובר.

                                    זה עכ"פ שגיאה מadb לא מהאתר.

                                    שמואל ש.ש מנותק
                                    שמואל ש.ש מנותק
                                    שמואל ש.
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי יוסי מחשבים
                                    #3049

                                    @cfopuser @iosi-poli הפעלתי אצלי מצב נטפרי בלבד ויש לי רשת רק של נטפרי (זה עובד עם סטיק), אבל משום מה כמה פעמים הוא חוסם לי את הרשת בגלל שזה לא של נטפרי
                                    יצויין שבמחשב יש לי וויפרי וזה עובד יופי

                                    הקמת מערכות טלפוניות בימות המשיח! 19smuel@gmail.com
                                    כל לקוחותי מרוצים ויהיו מרוצים בעז"ה!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ז זאבי י

                                      אני מנסה להתקין דרך האתר והוא כותב לי הודעת שגיאה

                                      A-Bloq Installer Report

                                      Date: 28.6.2026, 1:29:00
                                      Device Status: link מחובר: Jelly2
                                      SDK Version: 30
                                      WebUSB Supported: true

                                      [01:28:52] מבצע בדיקות מקדימות...
                                      [01:28:56] Error: נכשלה הפעולה: usage: dpm [subcommand] [options]
                                      usage: dpm set-active-admin [ --user <USER_ID> | current ] <COMPONENT>
                                      usage: dpm set-device-owner [ --user <USER_ID> | current *EXPERIMENTAL* ] [ --name <NAME> ] <COMPONENT>
                                      usage: dpm set-profile-owner [ --user <USER_ID> | current ] [ --name <NAME> ] <COMPONENT>
                                      usage: dpm remove-active-admin [ --user <USER_ID> | current ] [ --name <NAME> ] <COMPONENT>
                                      
                                      dpm set-active-admin: Sets the given component as active admin for an existing user.
                                      
                                      dpm set-device-owner: Sets the given component as active admin, and its package as device owner.
                                      
                                      dpm set-profile-owner: Sets the given component as active admin and profile owner for an existing user.
                                      
                                      dpm remove-active-admin: Disables an active admin, the admin must have declared android:testOnly in the application in its manifest. This will also remove device and profile owners.
                                      
                                      dpm clear-freeze-period-record: clears framework-maintained record of past freeze periods that the device went through. For use during feature development to prevent triggering restriction on setting freeze periods.
                                      
                                      dpm force-network-logs: makes all network logs available to the DPC and triggers DeviceAdminReceiver.onNetworkLogsAvailable() if needed.
                                      
                                      dpm force-security-logs: makes all security logs available to the DPC and triggers DeviceAdminReceiver.onSecurityLogsAvailable() if needed.
                                      usage: dpm mark-profile-owner-on-organization-owned-device: [ --user <USER_ID> | current ] <COMPONENT>
                                      
                                      
                                      Error: unknown command 'get-device-owner'
                                      [01:29:00] Error: נכשלה הפעולה: usage: dpm [subcommand] [options]
                                      usage: dpm set-active-admin [ --user <USER_ID> | current ] <COMPONENT>
                                      usage: dpm set-device-owner [ --user <USER_ID> | current *EXPERIMENTAL* ] [ --name <NAME> ] <COMPONENT>
                                      usage: dpm set-profile-owner [ --user <USER_ID> | current ] [ --name <NAME> ] <COMPONENT>
                                      usage: dpm remove-active-admin [ --user <USER_ID> | current ] [ --name <NAME> ] <COMPONENT>
                                      
                                      dpm set-active-admin: Sets the given component as active admin for an existing user.
                                      
                                      dpm set-device-owner: Sets the given component as active admin, and its package as device owner.
                                      
                                      dpm set-profile-owner: Sets the given component as active admin and profile owner for an existing user.
                                      
                                      dpm remove-active-admin: Disables an active admin, the admin must have declared android:testOnly in the application in its manifest. This will also remove device and profile owners.
                                      
                                      dpm clear-freeze-period-record: clears framework-maintained record of past freeze periods that the device went through. For use during feature development to prevent triggering restriction on setting freeze periods.
                                      
                                      dpm force-network-logs: makes all network logs available to the DPC and triggers DeviceAdminReceiver.onNetworkLogsAvailable() if needed.
                                      
                                      dpm force-security-logs: makes all security logs available to the DPC and triggers DeviceAdminReceiver.onSecurityLogsAvailable() if needed.
                                      usage: dpm mark-profile-owner-on-organization-owned-device: [ --user <USER_ID> | current ] <COMPONENT>
                                      
                                      
                                      Error: unknown command 'get-device-owner'
                                      
                                      
                                      cfopuserC מנותק
                                      cfopuserC מנותק
                                      cfopuser
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי cfopuser
                                      #3050

                                      @זאבי-י אתה יכול לנסות שוב כעת.
                                      להבא שאלות על האתר נא להגיב בשרשור של האתר.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ח חכם בלילה 1

                                        @iosi-poli
                                        תודה על המענה והעזרה

                                        איך אני אמור להגדיר VPN עם מסלול חסימה?

                                        אני מפעיל את ה-VPN בכפתור הגדול בתוך ניהול רשת
                                        וה-VPN נופל בהפעלה מחדש

                                        הכפתור VPN בראשי אמור להיות פעיל? (לכאורה הוא סוגר הרמטית)

                                        אני שואל לא בתור אישיו
                                        אלא לשאול הוראות שימוש?

                                        iosi poliI מנותק
                                        iosi poliI מנותק
                                        iosi poli
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #3051

                                        @חכם-בלילה-1 שים אישו בגיטהאב.
                                        עם לוגים ממסך הלוגים.

                                        אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר