להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)
-
@חכם-בלילה-1 יש שם שתי אופציות חסימת הVPN וחסימת הגישה להגדרות הVPN כמו שהבאת בתמונות חסימת אינטרנט ומתחת חסימת הגדרות VPN (אצלי זה גם עובד טוב וחוסם רק את הגישה להגדרות הVPN)
-
@חכם-בלילה-1 אה זה כבר לא ניסיתי כי הVPN הפנימי לא עובד לי בכלל אני מפעיל אותו והוא ממשיך לכתוב לי מנותק לא יודע למה...
עריכה: בעצם עכשיו כשאני חושב על זה אוליי זה בגלל מה שאתה כותב שברגע שחסימת הגדרות VPN מופעלות אז הVPN הפנימי מתנתק ואצלי זה כל הזמן היה מופעל?!... -
@חכם-בלילה-1 אה זה כבר לא ניסיתי כי הVPN הפנימי לא עובד לי בכלל אני מפעיל אותו והוא ממשיך לכתוב לי מנותק לא יודע למה...
עריכה: בעצם עכשיו כשאני חושב על זה אוליי זה בגלל מה שאתה כותב שברגע שחסימת הגדרות VPN מופעלות אז הVPN הפנימי מתנתק ואצלי זה כל הזמן היה מופעל?!...אולי כי ההגדרה הזו מופעלת לך
ואז אין לך גישה להגדרות וחוזר חלילה...תכבה את ההגדרה ותשמור ואז תנסה להפעיל VPN
-
אין מה לדאוג לגבי ממשק..
אני עובד עליו קשה מאוד.
זה, ושירותי נגישות, וVPN הם החלקים העיקריים.
זה חצי מהעדכון.
החי חשוב כל הבאגים לשים באישוז.
להגיד אותם כאן לא עוזר לי כ"כ..
דרך אגב אייבלוק עבר את ה4,000 הורדות..(זה לא כולל התקנות שכן התקנה חוזרת של אותו APK לא נחשבת, עכשיו תדמיינו את המספר האמיתי..)
-
אולי כי ההגדרה הזו מופעלת לך
ואז אין לך גישה להגדרות וחוזר חלילה...תכבה את ההגדרה ותשמור ואז תנסה להפעיל VPN
@חכם-בלילה-1 צודק אחרי שכיביתי את ההגדרה הVPN הפנימי התחיל לעבוד
-
@חכם-בלילה-1 צודק אחרי שכיביתי את ההגדרה הVPN הפנימי התחיל לעבוד
-
@iosi-poli עדכנתי!
-
ובלי קשר אולי @iosi-poli תוכל לסדר את זה נורמלי
וגם באפליקציה של @אפרים-ד יש את אותה בעיהכרגע יש כמה פאנלים להפעלת ה- VPN וזה יוצר בלבול
ההגדרות ממש מבלבלות ולא מסונכרנות אחת עם השניה
ראה בספוילרכרגע זה ממש מבלבל יש פאנל למצב נטפרי בתפריט הראשי
ובתפריט הפנימי יש במסלולי סינון
גם:
מצב נטפרי (API)
וגם אפשרות בדיקת תעודה - זיהוי נטפרי בדיקת אבטחהוגם לא ברור מה זה מצב תאימות לרימון אתרוג
כמו כן ההגדרות לא מסונכרנות ולפי מה שבדקתי אין משוב חזותי על החלפת מסלול סינון ולדעתי זה לא משנה כלום בפועל


אני חושב שאמור להיות אזור ניהול רשת מיוחד בהגדרות (בלי הגדרות VPN נוספות בתפריט הראשי)
ושם יהיה כמה אפשרויות והכל יהיה במשוב מיידי ועם תפריט נפתח לפי הצורך:
(אולי אפשר לבטל את הכפתור הגדול של סטארט/ סטופ)-
הכל פתוח
-
הכל סגור
-
מסלולי סינון; מולטימידיה, מפות, וייז ,מיילים, ניווט ומוזיקה ווטסאפ עם משוב מיידי
והחלה מיידית של המדיניות ב-VPN. (מצב ידני כרגע לא מחיל כלום ראה 4) -
אפשרות ידנית לעריכה של המסלולים שנבחרו בהתאמה אישית
עם חומת אש ורשימה שחורה ולבנה כמו שיש עכשיו בחוקי חומת אש -
מצב נטפרי בלבד
-
מצב נטפרי ואתרוג בלבד
-
מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)
-
הייתי רוצה: סינון חכם זיהוי נטפרי ורשת פתוחה כמו שביקשתי כאן
וכמובן שיהיה סטטוס ברור במסך הבית של מצב ה-VPN והמסלול הנבחר (כמו שעשית בנטפרי)
תודה רבה!
@חכם-בלילה-1 אישוז..
-
-
@חכם-בלילה-1 אישוז..
@iosi-poli אם אתה כבר פה יש צפי מתיי הולך לצאת עדכון?
-
@iosi-poli אם אתה כבר פה יש צפי מתיי הולך לצאת עדכון?
-
@חכם-בלילה-1 אישוז..
-
ובלי קשר אולי @iosi-poli תוכל לסדר את זה נורמלי
וגם באפליקציה של @אפרים-ד יש את אותה בעיהכרגע יש כמה פאנלים להפעלת ה- VPN וזה יוצר בלבול
ההגדרות ממש מבלבלות ולא מסונכרנות אחת עם השניה
ראה בספוילרכרגע זה ממש מבלבל יש פאנל למצב נטפרי בתפריט הראשי
ובתפריט הפנימי יש במסלולי סינון
גם:
מצב נטפרי (API)
וגם אפשרות בדיקת תעודה - זיהוי נטפרי בדיקת אבטחהוגם לא ברור מה זה מצב תאימות לרימון אתרוג
כמו כן ההגדרות לא מסונכרנות ולפי מה שבדקתי אין משוב חזותי על החלפת מסלול סינון ולדעתי זה לא משנה כלום בפועל


אני חושב שאמור להיות אזור ניהול רשת מיוחד בהגדרות (בלי הגדרות VPN נוספות בתפריט הראשי)
ושם יהיה כמה אפשרויות והכל יהיה במשוב מיידי ועם תפריט נפתח לפי הצורך:
(אולי אפשר לבטל את הכפתור הגדול של סטארט/ סטופ)-
הכל פתוח
-
הכל סגור
-
מסלולי סינון; מולטימידיה, מפות, וייז ,מיילים, ניווט ומוזיקה ווטסאפ עם משוב מיידי
והחלה מיידית של המדיניות ב-VPN. (מצב ידני כרגע לא מחיל כלום ראה 4) -
אפשרות ידנית לעריכה של המסלולים שנבחרו בהתאמה אישית
עם חומת אש ורשימה שחורה ולבנה כמו שיש עכשיו בחוקי חומת אש -
מצב נטפרי בלבד
-
מצב נטפרי ואתרוג בלבד
-
מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)
-
הייתי רוצה: סינון חכם זיהוי נטפרי ורשת פתוחה כמו שביקשתי כאן
וכמובן שיהיה סטטוס ברור במסך הבית של מצב ה-VPN והמסלול הנבחר (כמו שעשית בנטפרי)
תודה רבה!
מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)
@iosi-poli קיים?
ואם לא, יש תכנון לעתיד? -
-
מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)
@iosi-poli קיים?
ואם לא, יש תכנון לעתיד?@ישיבה-בוחער קיים - לא עובד או מה?
-
אין מה לדאוג לגבי ממשק..
אני עובד עליו קשה מאוד.
זה, ושירותי נגישות, וVPN הם החלקים העיקריים.
זה חצי מהעדכון.
החי חשוב כל הבאגים לשים באישוז.
להגיד אותם כאן לא עוזר לי כ"כ..
דרך אגב אייבלוק עבר את ה4,000 הורדות..(זה לא כולל התקנות שכן התקנה חוזרת של אותו APK לא נחשבת, עכשיו תדמיינו את המספר האמיתי..)
יש לי את הגרסה הישנה, עוד לא עדכנתי
דרך אגב אייבלוק עבר את ה4,000 הורדות..
וזה גם ההזדמנות להודות לך על החסימה, זה לא מובן מאליו כל המענה לכאו"א בכזו מהירות ואדיבות
אשריך!!! -
ובלי קשר אולי @iosi-poli תוכל לסדר את זה נורמלי
וגם באפליקציה של @אפרים-ד יש את אותה בעיהכרגע יש כמה פאנלים להפעלת ה- VPN וזה יוצר בלבול
ההגדרות ממש מבלבלות ולא מסונכרנות אחת עם השניה
ראה בספוילרכרגע זה ממש מבלבל יש פאנל למצב נטפרי בתפריט הראשי
ובתפריט הפנימי יש במסלולי סינון
גם:
מצב נטפרי (API)
וגם אפשרות בדיקת תעודה - זיהוי נטפרי בדיקת אבטחהוגם לא ברור מה זה מצב תאימות לרימון אתרוג
כמו כן ההגדרות לא מסונכרנות ולפי מה שבדקתי אין משוב חזותי על החלפת מסלול סינון ולדעתי זה לא משנה כלום בפועל


אני חושב שאמור להיות אזור ניהול רשת מיוחד בהגדרות (בלי הגדרות VPN נוספות בתפריט הראשי)
ושם יהיה כמה אפשרויות והכל יהיה במשוב מיידי ועם תפריט נפתח לפי הצורך:
(אולי אפשר לבטל את הכפתור הגדול של סטארט/ סטופ)-
הכל פתוח
-
הכל סגור
-
מסלולי סינון; מולטימידיה, מפות, וייז ,מיילים, ניווט ומוזיקה ווטסאפ עם משוב מיידי
והחלה מיידית של המדיניות ב-VPN. (מצב ידני כרגע לא מחיל כלום ראה 4) -
אפשרות ידנית לעריכה של המסלולים שנבחרו בהתאמה אישית
עם חומת אש ורשימה שחורה ולבנה כמו שיש עכשיו בחוקי חומת אש -
מצב נטפרי בלבד
-
מצב נטפרי ואתרוג בלבד
-
מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)
-
הייתי רוצה: סינון חכם זיהוי נטפרי ורשת פתוחה כמו שביקשתי כאן
וכמובן שיהיה סטטוס ברור במסך הבית של מצב ה-VPN והמסלול הנבחר (כמו שעשית בנטפרי)
תודה רבה!
@חכם-בלילה-1 החסימה נטפרי הראשית לא מבוססת VPN, והיא מיושנת כרגע.
תוסר ב0.6(שים באישוז אם לא שמת עד עכשיו...)
-
-
@חכם-בלילה-1 החסימה נטפרי הראשית לא מבוססת VPN, והיא מיושנת כרגע.
תוסר ב0.6(שים באישוז אם לא שמת עד עכשיו...)
@iosi-poli האפליקציה קורסת ברגע שאני נכנס אליה (לכאורא זה קשור לעדכון כי מתי שכביתי את האינטרנט לA blok האפליקציה לא קרסה) יש לי ג'לי סטאר אז אולי זה קשור למסך הקטן
-
למה כשאני מנסה לחבר דרך האתר אפי' שהסרתי חשבונות והוא כתב לי שהמכשיר נקי כשהוא מנסה להתקין הוא מחזיר לי ככה

אני רואה שנטפרי לא מעלים את זה אז במילים[23:15:00] שגיאה בSet Owner: שגיאה: נמצאו חשבונות פעילים. חובה להסירם. (there are already some accounts)
[23:15:00] Error: שגיאה: נמצאו חשבונות פעילים. חובה להסירם. (there are already some accounts) -
למה כשאני מנסה לחבר דרך האתר אפי' שהסרתי חשבונות והוא כתב לי שהמכשיר נקי כשהוא מנסה להתקין הוא מחזיר לי ככה

אני רואה שנטפרי לא מעלים את זה אז במילים[23:15:00] שגיאה בSet Owner: שגיאה: נמצאו חשבונות פעילים. חובה להסירם. (there are already some accounts)
[23:15:00] Error: שגיאה: נמצאו חשבונות פעילים. חובה להסירם. (there are already some accounts) -
@חכם-בלילה-1 החסימה נטפרי הראשית לא מבוססת VPN, והיא מיושנת כרגע.
תוסר ב0.6(שים באישוז אם לא שמת עד עכשיו...)
@iosi-poli
תודה על המענה והעזרהאיך אני אמור להגדיר VPN עם מסלול חסימה?
אני מפעיל את ה-VPN בכפתור הגדול בתוך ניהול רשת
וה-VPN נופל בהפעלה מחדשהכפתור VPN בראשי אמור להיות פעיל? (לכאורה הוא סוגר הרמטית)
אני שואל לא בתור אישיו
אלא לשאול הוראות שימוש?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות