דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
3.1k פוסטים 187 כותבים 520.0k צפיות 125 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח חכם בלילה 1

    @iosi-poli

    באג חמור: אם משביתים הגדרת VPN ב-MDM
    ה-VPN הפנימי של התוכנה נכבה מיד

    גירסא 0.5.0

    זה אמור למנוע גישה להגדרות ולא לכבות אותו

    ואי אפשר להשאיר את זה כבוי כי אז אפשר להשבית דרך ההגדרות

    ובשפת ה-AI אם לא הייתי ברור

    דיווח על באג חמור: כיבוי ה-VPN בעת השבתת הגדרות ב-MDM

    גרסת תוכנה: 0.5.0

    תיאור הבעיה: כאשר משביתים את הגדרת ה-VPN דרך מערכת ה-MDM, ה-VPN הפנימי של האפליקציה נכבה באופן מיידי.

    התנהגות מצופה: הגדרת ה-MDM אמורה רק לחסום את גישת המשתמש למסך ההגדרות ולמנוע שינויים, אך לא לכבות את ה-VPN עצמו שרץ ברקע.

    השלכות הבאג ("מעגל קסמים"): כרגע אי אפשר להשתמש ב-MDM כדי לנעול את ההגדרות כי זה מכבה את הסינון. מנגד, אי אפשר להשאיר את ההגדרה פתוחה ב-MDM, כי אז המשתמש יכול פשוט להיכנס בעצמו להגדרות האפליקציה ולהשבית את ה-VPN ידנית. הדבר מהווה פרצת אבטחה שמונעת אכיפה רציפה.

    נ מנותק
    נ מנותק
    נחלס דון
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #3025

    @חכם-בלילה-1 מעניין, אצלי זה עבד מעולה.

    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • נ נחלס דון

      @חכם-בלילה-1 מעניין, אצלי זה עבד מעולה.

      ח מנותק
      ח מנותק
      חכם בלילה 1
      כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
      #3026

      @iosi-poli

      ובלי קשר אולי @iosi-poli תוכל לסדר את זה נורמלי
      וגם באפליקציה של @אפרים-ד יש את אותה בעיה

      כרגע יש כמה פאנלים להפעלת ה- VPN וזה יוצר בלבול
      ההגדרות ממש מבלבלות ולא מסונכרנות אחת עם השניה
      ראה בספוילר

      כרגע זה ממש מבלבל יש פאנל למצב נטפרי בתפריט הראשי
      ובתפריט הפנימי יש במסלולי סינון
      גם:
      מצב נטפרי (API)
      וגם אפשרות בדיקת תעודה - זיהוי נטפרי בדיקת אבטחה

      וגם לא ברור מה זה מצב תאימות לרימון אתרוג

      כמו כן ההגדרות לא מסונכרנות ולפי מה שבדקתי אין משוב חזותי על החלפת מסלול סינון ולדעתי זה לא משנה כלום בפועל

      Screenshot_20260626-141821.png

      Screenshot_20260626-141855.png

      אני חושב שאמור להיות אזור ניהול רשת מיוחד בהגדרות (בלי הגדרות VPN נוספות בתפריט הראשי)

      ושם יהיה כמה אפשרויות והכל יהיה במשוב מיידי ועם תפריט נפתח לפי הצורך:
      (אולי אפשר לבטל את הכפתור הגדול של סטארט/ סטופ)

      1. הכל פתוח

      2. הכל סגור

      3. מסלולי סינון; מולטימידיה, מפות, וייז ,מיילים, ניווט ומוזיקה ווטסאפ עם משוב מיידי
        והחלה מיידית של המדיניות ב-VPN. (מצב ידני כרגע לא מחיל כלום ראה 4)

      4. אפשרות ידנית לעריכה של המסלולים שנבחרו בהתאמה אישית
        עם חומת אש ורשימה שחורה ולבנה כמו שיש עכשיו בחוקי חומת אש

      5. מצב נטפרי בלבד

      6. מצב נטפרי ואתרוג בלבד

      7. מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)

      8. הייתי רוצה: סינון חכם זיהוי נטפרי ורשת פתוחה כמו שביקשתי כאן

      וכמובן שיהיה סטטוס ברור במסך הבית של מצב ה-VPN והמסלול הנבחר (כמו שעשית בנטפרי)

      תודה רבה!

      iosi poliI י 3 תגובות תגובה אחרונה
      3
      • ח חכם בלילה 1

        @iosi-poli

        באג חמור: אם משביתים הגדרת VPN ב-MDM
        ה-VPN הפנימי של התוכנה נכבה מיד

        גירסא 0.5.0

        זה אמור למנוע גישה להגדרות ולא לכבות אותו

        ואי אפשר להשאיר את זה כבוי כי אז אפשר להשבית דרך ההגדרות

        ובשפת ה-AI אם לא הייתי ברור

        דיווח על באג חמור: כיבוי ה-VPN בעת השבתת הגדרות ב-MDM

        גרסת תוכנה: 0.5.0

        תיאור הבעיה: כאשר משביתים את הגדרת ה-VPN דרך מערכת ה-MDM, ה-VPN הפנימי של האפליקציה נכבה באופן מיידי.

        התנהגות מצופה: הגדרת ה-MDM אמורה רק לחסום את גישת המשתמש למסך ההגדרות ולמנוע שינויים, אך לא לכבות את ה-VPN עצמו שרץ ברקע.

        השלכות הבאג ("מעגל קסמים"): כרגע אי אפשר להשתמש ב-MDM כדי לנעול את ההגדרות כי זה מכבה את הסינון. מנגד, אי אפשר להשאיר את ההגדרה פתוחה ב-MDM, כי אז המשתמש יכול פשוט להיכנס בעצמו להגדרות האפליקציה ולהשבית את ה-VPN ידנית. הדבר מהווה פרצת אבטחה שמונעת אכיפה רציפה.

        E מנותק
        E מנותק
        elch
        כתב נערך לאחרונה על ידי elch
        #3027

        @חכם-בלילה-1 יש שם שתי אופציות חסימת הVPN וחסימת הגישה להגדרות הVPN כמו שהבאת בתמונות חסימת אינטרנט ומתחת חסימת הגדרות VPN (אצלי זה גם עובד טוב וחוסם רק את הגישה להגדרות הVPN)

        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • E elch

          @חכם-בלילה-1 יש שם שתי אופציות חסימת הVPN וחסימת הגישה להגדרות הVPN כמו שהבאת בתמונות חסימת אינטרנט ומתחת חסימת הגדרות VPN (אצלי זה גם עובד טוב וחוסם רק את הגישה להגדרות הVPN)

          ח מנותק
          ח מנותק
          חכם בלילה 1
          כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
          #3028

          @elch כתב:

          וחסימת הגישה להגדרות הVPN

          @elch אתה מדבר על השורה של חסימת הגדרות VPN?

          אצלי זה מכבה את ה-VPN שפועל ברקע מיידית

          E תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ח חכם בלילה 1

            @elch כתב:

            וחסימת הגישה להגדרות הVPN

            @elch אתה מדבר על השורה של חסימת הגדרות VPN?

            אצלי זה מכבה את ה-VPN שפועל ברקע מיידית

            E מנותק
            E מנותק
            elch
            כתב נערך לאחרונה על ידי elch
            #3029

            @חכם-בלילה-1 אה זה כבר לא ניסיתי כי הVPN הפנימי לא עובד לי בכלל אני מפעיל אותו והוא ממשיך לכתוב לי מנותק לא יודע למה...
            עריכה: בעצם עכשיו כשאני חושב על זה אוליי זה בגלל מה שאתה כותב שברגע שחסימת הגדרות VPN מופעלות אז הVPN הפנימי מתנתק ואצלי זה כל הזמן היה מופעל?!...

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • E elch

              @חכם-בלילה-1 אה זה כבר לא ניסיתי כי הVPN הפנימי לא עובד לי בכלל אני מפעיל אותו והוא ממשיך לכתוב לי מנותק לא יודע למה...
              עריכה: בעצם עכשיו כשאני חושב על זה אוליי זה בגלל מה שאתה כותב שברגע שחסימת הגדרות VPN מופעלות אז הVPN הפנימי מתנתק ואצלי זה כל הזמן היה מופעל?!...

              ח מנותק
              ח מנותק
              חכם בלילה 1
              כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
              #3030

              @elch

              אולי כי ההגדרה הזו מופעלת לך
              ואז אין לך גישה להגדרות וחוזר חלילה...

              תכבה את ההגדרה ותשמור ואז תנסה להפעיל VPN

              E תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • iosi poliI מנותק
                iosi poliI מנותק
                iosi poli
                כתב נערך לאחרונה על ידי iosi poli
                #3031

                אין מה לדאוג לגבי ממשק..
                אני עובד עליו קשה מאוד.
                זה, ושירותי נגישות, וVPN הם החלקים העיקריים.
                זה חצי מהעדכון.
                החי חשוב כל הבאגים לשים באישוז.
                להגיד אותם כאן לא עוזר לי כ"כ..
                דרך אגב אייבלוק עבר את ה4,000 הורדות..

                (זה לא כולל התקנות שכן התקנה חוזרת של אותו APK לא נחשבת, עכשיו תדמיינו את המספר האמיתי..)

                אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                🙏
                9
                • ח חכם בלילה 1

                  @elch

                  אולי כי ההגדרה הזו מופעלת לך
                  ואז אין לך גישה להגדרות וחוזר חלילה...

                  תכבה את ההגדרה ותשמור ואז תנסה להפעיל VPN

                  E מנותק
                  E מנותק
                  elch
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #3032

                  @חכם-בלילה-1 צודק אחרי שכיביתי את ההגדרה הVPN הפנימי התחיל לעבוד

                  iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • E elch

                    @חכם-בלילה-1 צודק אחרי שכיביתי את ההגדרה הVPN הפנימי התחיל לעבוד

                    iosi poliI מנותק
                    iosi poliI מנותק
                    iosi poli
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #3033

                    אז תעדכנו את האישו.. (אם עשיתם, אם לא, חבל אל הזמן שלי..)

                    אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                    E תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • iosi poliI iosi poli

                      אז תעדכנו את האישו.. (אם עשיתם, אם לא, חבל אל הזמן שלי..)

                      E מנותק
                      E מנותק
                      elch
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #3034

                      @iosi-poli עדכנתי!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ח חכם בלילה 1

                        @iosi-poli

                        ובלי קשר אולי @iosi-poli תוכל לסדר את זה נורמלי
                        וגם באפליקציה של @אפרים-ד יש את אותה בעיה

                        כרגע יש כמה פאנלים להפעלת ה- VPN וזה יוצר בלבול
                        ההגדרות ממש מבלבלות ולא מסונכרנות אחת עם השניה
                        ראה בספוילר

                        כרגע זה ממש מבלבל יש פאנל למצב נטפרי בתפריט הראשי
                        ובתפריט הפנימי יש במסלולי סינון
                        גם:
                        מצב נטפרי (API)
                        וגם אפשרות בדיקת תעודה - זיהוי נטפרי בדיקת אבטחה

                        וגם לא ברור מה זה מצב תאימות לרימון אתרוג

                        כמו כן ההגדרות לא מסונכרנות ולפי מה שבדקתי אין משוב חזותי על החלפת מסלול סינון ולדעתי זה לא משנה כלום בפועל

                        Screenshot_20260626-141821.png

                        Screenshot_20260626-141855.png

                        אני חושב שאמור להיות אזור ניהול רשת מיוחד בהגדרות (בלי הגדרות VPN נוספות בתפריט הראשי)

                        ושם יהיה כמה אפשרויות והכל יהיה במשוב מיידי ועם תפריט נפתח לפי הצורך:
                        (אולי אפשר לבטל את הכפתור הגדול של סטארט/ סטופ)

                        1. הכל פתוח

                        2. הכל סגור

                        3. מסלולי סינון; מולטימידיה, מפות, וייז ,מיילים, ניווט ומוזיקה ווטסאפ עם משוב מיידי
                          והחלה מיידית של המדיניות ב-VPN. (מצב ידני כרגע לא מחיל כלום ראה 4)

                        4. אפשרות ידנית לעריכה של המסלולים שנבחרו בהתאמה אישית
                          עם חומת אש ורשימה שחורה ולבנה כמו שיש עכשיו בחוקי חומת אש

                        5. מצב נטפרי בלבד

                        6. מצב נטפרי ואתרוג בלבד

                        7. מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)

                        8. הייתי רוצה: סינון חכם זיהוי נטפרי ורשת פתוחה כמו שביקשתי כאן

                        וכמובן שיהיה סטטוס ברור במסך הבית של מצב ה-VPN והמסלול הנבחר (כמו שעשית בנטפרי)

                        תודה רבה!

                        iosi poliI מנותק
                        iosi poliI מנותק
                        iosi poli
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #3035

                        @חכם-בלילה-1 אישוז..

                        אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                        E ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • iosi poliI iosi poli

                          @חכם-בלילה-1 אישוז..

                          E מנותק
                          E מנותק
                          elch
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #3036

                          @iosi-poli אם אתה כבר פה יש צפי מתיי הולך לצאת עדכון?

                          iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • E elch

                            @iosi-poli אם אתה כבר פה יש צפי מתיי הולך לצאת עדכון?

                            iosi poliI מנותק
                            iosi poliI מנותק
                            iosi poli
                            כתב נערך לאחרונה על ידי iosi poli
                            #3037

                            @elch העדכון הזה גודל וגודל עם כל פיצ'ר שאני מתחיל לעבוד עליו..
                            אבל אני יוצא Pre-Release (גרסת טרום הצפה) ברגע שאני יראה שזה יציב מספיק.
                            כמו כן @cfopuser אחראי על השרת אבל מאוד עסוק, אז כרגע זה קצת מתעכב..

                            אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            🙏
                            6
                            • iosi poliI iosi poli

                              @חכם-בלילה-1 אישוז..

                              ח מנותק
                              ח מנותק
                              חכם בלילה 1
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #3038

                              @iosi-poli כתב:

                              @חכם-בלילה-1 אישוז..

                              עדכנתי 2
                              והוספתי עוד דברים

                              תודה רבה!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • iosi poliI מנותק
                                iosi poliI מנותק
                                iosi poli
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #3039

                                שיניתי את השם שלי בגיטהאב, שימו לב אם עשיתם בדיקה כלשהי לעדכונים..

                                אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ח חכם בלילה 1

                                  @iosi-poli

                                  ובלי קשר אולי @iosi-poli תוכל לסדר את זה נורמלי
                                  וגם באפליקציה של @אפרים-ד יש את אותה בעיה

                                  כרגע יש כמה פאנלים להפעלת ה- VPN וזה יוצר בלבול
                                  ההגדרות ממש מבלבלות ולא מסונכרנות אחת עם השניה
                                  ראה בספוילר

                                  כרגע זה ממש מבלבל יש פאנל למצב נטפרי בתפריט הראשי
                                  ובתפריט הפנימי יש במסלולי סינון
                                  גם:
                                  מצב נטפרי (API)
                                  וגם אפשרות בדיקת תעודה - זיהוי נטפרי בדיקת אבטחה

                                  וגם לא ברור מה זה מצב תאימות לרימון אתרוג

                                  כמו כן ההגדרות לא מסונכרנות ולפי מה שבדקתי אין משוב חזותי על החלפת מסלול סינון ולדעתי זה לא משנה כלום בפועל

                                  Screenshot_20260626-141821.png

                                  Screenshot_20260626-141855.png

                                  אני חושב שאמור להיות אזור ניהול רשת מיוחד בהגדרות (בלי הגדרות VPN נוספות בתפריט הראשי)

                                  ושם יהיה כמה אפשרויות והכל יהיה במשוב מיידי ועם תפריט נפתח לפי הצורך:
                                  (אולי אפשר לבטל את הכפתור הגדול של סטארט/ סטופ)

                                  1. הכל פתוח

                                  2. הכל סגור

                                  3. מסלולי סינון; מולטימידיה, מפות, וייז ,מיילים, ניווט ומוזיקה ווטסאפ עם משוב מיידי
                                    והחלה מיידית של המדיניות ב-VPN. (מצב ידני כרגע לא מחיל כלום ראה 4)

                                  4. אפשרות ידנית לעריכה של המסלולים שנבחרו בהתאמה אישית
                                    עם חומת אש ורשימה שחורה ולבנה כמו שיש עכשיו בחוקי חומת אש

                                  5. מצב נטפרי בלבד

                                  6. מצב נטפרי ואתרוג בלבד

                                  7. מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)

                                  8. הייתי רוצה: סינון חכם זיהוי נטפרי ורשת פתוחה כמו שביקשתי כאן

                                  וכמובן שיהיה סטטוס ברור במסך הבית של מצב ה-VPN והמסלול הנבחר (כמו שעשית בנטפרי)

                                  תודה רבה!

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  ישיבה-בוחער
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #3040

                                  @חכם-בלילה-1 כתב:

                                  מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)

                                  @iosi-poli קיים?
                                  ואם לא, יש תכנון לעתיד?

                                  iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • י ישיבה-בוחער

                                    @חכם-בלילה-1 כתב:

                                    מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)

                                    @iosi-poli קיים?
                                    ואם לא, יש תכנון לעתיד?

                                    iosi poliI מנותק
                                    iosi poliI מנותק
                                    iosi poli
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #3041

                                    @ישיבה-בוחער קיים - לא עובד או מה?

                                    אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • iosi poliI iosi poli

                                      אין מה לדאוג לגבי ממשק..
                                      אני עובד עליו קשה מאוד.
                                      זה, ושירותי נגישות, וVPN הם החלקים העיקריים.
                                      זה חצי מהעדכון.
                                      החי חשוב כל הבאגים לשים באישוז.
                                      להגיד אותם כאן לא עוזר לי כ"כ..
                                      דרך אגב אייבלוק עבר את ה4,000 הורדות..

                                      (זה לא כולל התקנות שכן התקנה חוזרת של אותו APK לא נחשבת, עכשיו תדמיינו את המספר האמיתי..)

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      ישיבה-בוחער
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #3042

                                      יש לי את הגרסה הישנה, עוד לא עדכנתי

                                      @iosi-poli כתב:

                                      דרך אגב אייבלוק עבר את ה4,000 הורדות..

                                      וזה גם ההזדמנות להודות לך על החסימה, זה לא מובן מאליו כל המענה לכאו"א בכזו מהירות ואדיבות
                                      אשריך!!!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ח חכם בלילה 1

                                        @iosi-poli

                                        ובלי קשר אולי @iosi-poli תוכל לסדר את זה נורמלי
                                        וגם באפליקציה של @אפרים-ד יש את אותה בעיה

                                        כרגע יש כמה פאנלים להפעלת ה- VPN וזה יוצר בלבול
                                        ההגדרות ממש מבלבלות ולא מסונכרנות אחת עם השניה
                                        ראה בספוילר

                                        כרגע זה ממש מבלבל יש פאנל למצב נטפרי בתפריט הראשי
                                        ובתפריט הפנימי יש במסלולי סינון
                                        גם:
                                        מצב נטפרי (API)
                                        וגם אפשרות בדיקת תעודה - זיהוי נטפרי בדיקת אבטחה

                                        וגם לא ברור מה זה מצב תאימות לרימון אתרוג

                                        כמו כן ההגדרות לא מסונכרנות ולפי מה שבדקתי אין משוב חזותי על החלפת מסלול סינון ולדעתי זה לא משנה כלום בפועל

                                        Screenshot_20260626-141821.png

                                        Screenshot_20260626-141855.png

                                        אני חושב שאמור להיות אזור ניהול רשת מיוחד בהגדרות (בלי הגדרות VPN נוספות בתפריט הראשי)

                                        ושם יהיה כמה אפשרויות והכל יהיה במשוב מיידי ועם תפריט נפתח לפי הצורך:
                                        (אולי אפשר לבטל את הכפתור הגדול של סטארט/ סטופ)

                                        1. הכל פתוח

                                        2. הכל סגור

                                        3. מסלולי סינון; מולטימידיה, מפות, וייז ,מיילים, ניווט ומוזיקה ווטסאפ עם משוב מיידי
                                          והחלה מיידית של המדיניות ב-VPN. (מצב ידני כרגע לא מחיל כלום ראה 4)

                                        4. אפשרות ידנית לעריכה של המסלולים שנבחרו בהתאמה אישית
                                          עם חומת אש ורשימה שחורה ולבנה כמו שיש עכשיו בחוקי חומת אש

                                        5. מצב נטפרי בלבד

                                        6. מצב נטפרי ואתרוג בלבד

                                        7. מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)

                                        8. הייתי רוצה: סינון חכם זיהוי נטפרי ורשת פתוחה כמו שביקשתי כאן

                                        וכמובן שיהיה סטטוס ברור במסך הבית של מצב ה-VPN והמסלול הנבחר (כמו שעשית בנטפרי)

                                        תודה רבה!

                                        iosi poliI מנותק
                                        iosi poliI מנותק
                                        iosi poli
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי iosi poli
                                        #3043

                                        @חכם-בלילה-1 החסימה נטפרי הראשית לא מבוססת VPN, והיא מיושנת כרגע.
                                        תוסר ב0.6

                                        (שים באישוז אם לא שמת עד עכשיו...)

                                        אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                                        ח ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • iosi poliI iosi poli

                                          @חכם-בלילה-1 החסימה נטפרי הראשית לא מבוססת VPN, והיא מיושנת כרגע.
                                          תוסר ב0.6

                                          (שים באישוז אם לא שמת עד עכשיו...)

                                          ח מנותק
                                          ח מנותק
                                          חיים100
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #3044

                                          @iosi-poli האפליקציה קורסת ברגע שאני נכנס אליה (לכאורא זה קשור לעדכון כי מתי שכביתי את האינטרנט לA blok האפליקציה לא קרסה) יש לי ג'לי סטאר אז אולי זה קשור למסך הקטן

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר