דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
3.1k פוסטים 187 כותבים 520.0k צפיות 125 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • E elch

    @חכם-בלילה-1 אה זה כבר לא ניסיתי כי הVPN הפנימי לא עובד לי בכלל אני מפעיל אותו והוא ממשיך לכתוב לי מנותק לא יודע למה...
    עריכה: בעצם עכשיו כשאני חושב על זה אוליי זה בגלל מה שאתה כותב שברגע שחסימת הגדרות VPN מופעלות אז הVPN הפנימי מתנתק ואצלי זה כל הזמן היה מופעל?!...

    ח מנותק
    ח מנותק
    חכם בלילה 1
    כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
    #3030

    @elch

    אולי כי ההגדרה הזו מופעלת לך
    ואז אין לך גישה להגדרות וחוזר חלילה...

    תכבה את ההגדרה ותשמור ואז תנסה להפעיל VPN

    E תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • iosi poliI מנותק
      iosi poliI מנותק
      iosi poli
      כתב נערך לאחרונה על ידי iosi poli
      #3031

      אין מה לדאוג לגבי ממשק..
      אני עובד עליו קשה מאוד.
      זה, ושירותי נגישות, וVPN הם החלקים העיקריים.
      זה חצי מהעדכון.
      החי חשוב כל הבאגים לשים באישוז.
      להגיד אותם כאן לא עוזר לי כ"כ..
      דרך אגב אייבלוק עבר את ה4,000 הורדות..

      (זה לא כולל התקנות שכן התקנה חוזרת של אותו APK לא נחשבת, עכשיו תדמיינו את המספר האמיתי..)

      אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      🙏
      9
      • ח חכם בלילה 1

        @elch

        אולי כי ההגדרה הזו מופעלת לך
        ואז אין לך גישה להגדרות וחוזר חלילה...

        תכבה את ההגדרה ותשמור ואז תנסה להפעיל VPN

        E מנותק
        E מנותק
        elch
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3032

        @חכם-בלילה-1 צודק אחרי שכיביתי את ההגדרה הVPN הפנימי התחיל לעבוד

        iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • E elch

          @חכם-בלילה-1 צודק אחרי שכיביתי את ההגדרה הVPN הפנימי התחיל לעבוד

          iosi poliI מנותק
          iosi poliI מנותק
          iosi poli
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #3033

          אז תעדכנו את האישו.. (אם עשיתם, אם לא, חבל אל הזמן שלי..)

          אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

          E תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • iosi poliI iosi poli

            אז תעדכנו את האישו.. (אם עשיתם, אם לא, חבל אל הזמן שלי..)

            E מנותק
            E מנותק
            elch
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3034

            @iosi-poli עדכנתי!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ח חכם בלילה 1

              @iosi-poli

              ובלי קשר אולי @iosi-poli תוכל לסדר את זה נורמלי
              וגם באפליקציה של @אפרים-ד יש את אותה בעיה

              כרגע יש כמה פאנלים להפעלת ה- VPN וזה יוצר בלבול
              ההגדרות ממש מבלבלות ולא מסונכרנות אחת עם השניה
              ראה בספוילר

              כרגע זה ממש מבלבל יש פאנל למצב נטפרי בתפריט הראשי
              ובתפריט הפנימי יש במסלולי סינון
              גם:
              מצב נטפרי (API)
              וגם אפשרות בדיקת תעודה - זיהוי נטפרי בדיקת אבטחה

              וגם לא ברור מה זה מצב תאימות לרימון אתרוג

              כמו כן ההגדרות לא מסונכרנות ולפי מה שבדקתי אין משוב חזותי על החלפת מסלול סינון ולדעתי זה לא משנה כלום בפועל

              Screenshot_20260626-141821.png

              Screenshot_20260626-141855.png

              אני חושב שאמור להיות אזור ניהול רשת מיוחד בהגדרות (בלי הגדרות VPN נוספות בתפריט הראשי)

              ושם יהיה כמה אפשרויות והכל יהיה במשוב מיידי ועם תפריט נפתח לפי הצורך:
              (אולי אפשר לבטל את הכפתור הגדול של סטארט/ סטופ)

              1. הכל פתוח

              2. הכל סגור

              3. מסלולי סינון; מולטימידיה, מפות, וייז ,מיילים, ניווט ומוזיקה ווטסאפ עם משוב מיידי
                והחלה מיידית של המדיניות ב-VPN. (מצב ידני כרגע לא מחיל כלום ראה 4)

              4. אפשרות ידנית לעריכה של המסלולים שנבחרו בהתאמה אישית
                עם חומת אש ורשימה שחורה ולבנה כמו שיש עכשיו בחוקי חומת אש

              5. מצב נטפרי בלבד

              6. מצב נטפרי ואתרוג בלבד

              7. מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)

              8. הייתי רוצה: סינון חכם זיהוי נטפרי ורשת פתוחה כמו שביקשתי כאן

              וכמובן שיהיה סטטוס ברור במסך הבית של מצב ה-VPN והמסלול הנבחר (כמו שעשית בנטפרי)

              תודה רבה!

              iosi poliI מנותק
              iosi poliI מנותק
              iosi poli
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #3035

              @חכם-בלילה-1 אישוז..

              אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

              E ח 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • iosi poliI iosi poli

                @חכם-בלילה-1 אישוז..

                E מנותק
                E מנותק
                elch
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #3036

                @iosi-poli אם אתה כבר פה יש צפי מתיי הולך לצאת עדכון?

                iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • E elch

                  @iosi-poli אם אתה כבר פה יש צפי מתיי הולך לצאת עדכון?

                  iosi poliI מנותק
                  iosi poliI מנותק
                  iosi poli
                  כתב נערך לאחרונה על ידי iosi poli
                  #3037

                  @elch העדכון הזה גודל וגודל עם כל פיצ'ר שאני מתחיל לעבוד עליו..
                  אבל אני יוצא Pre-Release (גרסת טרום הצפה) ברגע שאני יראה שזה יציב מספיק.
                  כמו כן @cfopuser אחראי על השרת אבל מאוד עסוק, אז כרגע זה קצת מתעכב..

                  אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  🙏
                  6
                  • iosi poliI iosi poli

                    @חכם-בלילה-1 אישוז..

                    ח מנותק
                    ח מנותק
                    חכם בלילה 1
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #3038

                    @iosi-poli כתב:

                    @חכם-בלילה-1 אישוז..

                    עדכנתי 2
                    והוספתי עוד דברים

                    תודה רבה!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • iosi poliI מנותק
                      iosi poliI מנותק
                      iosi poli
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #3039

                      שיניתי את השם שלי בגיטהאב, שימו לב אם עשיתם בדיקה כלשהי לעדכונים..

                      אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ח חכם בלילה 1

                        @iosi-poli

                        ובלי קשר אולי @iosi-poli תוכל לסדר את זה נורמלי
                        וגם באפליקציה של @אפרים-ד יש את אותה בעיה

                        כרגע יש כמה פאנלים להפעלת ה- VPN וזה יוצר בלבול
                        ההגדרות ממש מבלבלות ולא מסונכרנות אחת עם השניה
                        ראה בספוילר

                        כרגע זה ממש מבלבל יש פאנל למצב נטפרי בתפריט הראשי
                        ובתפריט הפנימי יש במסלולי סינון
                        גם:
                        מצב נטפרי (API)
                        וגם אפשרות בדיקת תעודה - זיהוי נטפרי בדיקת אבטחה

                        וגם לא ברור מה זה מצב תאימות לרימון אתרוג

                        כמו כן ההגדרות לא מסונכרנות ולפי מה שבדקתי אין משוב חזותי על החלפת מסלול סינון ולדעתי זה לא משנה כלום בפועל

                        Screenshot_20260626-141821.png

                        Screenshot_20260626-141855.png

                        אני חושב שאמור להיות אזור ניהול רשת מיוחד בהגדרות (בלי הגדרות VPN נוספות בתפריט הראשי)

                        ושם יהיה כמה אפשרויות והכל יהיה במשוב מיידי ועם תפריט נפתח לפי הצורך:
                        (אולי אפשר לבטל את הכפתור הגדול של סטארט/ סטופ)

                        1. הכל פתוח

                        2. הכל סגור

                        3. מסלולי סינון; מולטימידיה, מפות, וייז ,מיילים, ניווט ומוזיקה ווטסאפ עם משוב מיידי
                          והחלה מיידית של המדיניות ב-VPN. (מצב ידני כרגע לא מחיל כלום ראה 4)

                        4. אפשרות ידנית לעריכה של המסלולים שנבחרו בהתאמה אישית
                          עם חומת אש ורשימה שחורה ולבנה כמו שיש עכשיו בחוקי חומת אש

                        5. מצב נטפרי בלבד

                        6. מצב נטפרי ואתרוג בלבד

                        7. מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)

                        8. הייתי רוצה: סינון חכם זיהוי נטפרי ורשת פתוחה כמו שביקשתי כאן

                        וכמובן שיהיה סטטוס ברור במסך הבית של מצב ה-VPN והמסלול הנבחר (כמו שעשית בנטפרי)

                        תודה רבה!

                        י מנותק
                        י מנותק
                        ישיבה-בוחער
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #3040

                        @חכם-בלילה-1 כתב:

                        מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)

                        @iosi-poli קיים?
                        ואם לא, יש תכנון לעתיד?

                        iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י ישיבה-בוחער

                          @חכם-בלילה-1 כתב:

                          מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)

                          @iosi-poli קיים?
                          ואם לא, יש תכנון לעתיד?

                          iosi poliI מנותק
                          iosi poliI מנותק
                          iosi poli
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #3041

                          @ישיבה-בוחער קיים - לא עובד או מה?

                          אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • iosi poliI iosi poli

                            אין מה לדאוג לגבי ממשק..
                            אני עובד עליו קשה מאוד.
                            זה, ושירותי נגישות, וVPN הם החלקים העיקריים.
                            זה חצי מהעדכון.
                            החי חשוב כל הבאגים לשים באישוז.
                            להגיד אותם כאן לא עוזר לי כ"כ..
                            דרך אגב אייבלוק עבר את ה4,000 הורדות..

                            (זה לא כולל התקנות שכן התקנה חוזרת של אותו APK לא נחשבת, עכשיו תדמיינו את המספר האמיתי..)

                            י מנותק
                            י מנותק
                            ישיבה-בוחער
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #3042

                            יש לי את הגרסה הישנה, עוד לא עדכנתי

                            @iosi-poli כתב:

                            דרך אגב אייבלוק עבר את ה4,000 הורדות..

                            וזה גם ההזדמנות להודות לך על החסימה, זה לא מובן מאליו כל המענה לכאו"א בכזו מהירות ואדיבות
                            אשריך!!!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ח חכם בלילה 1

                              @iosi-poli

                              ובלי קשר אולי @iosi-poli תוכל לסדר את זה נורמלי
                              וגם באפליקציה של @אפרים-ד יש את אותה בעיה

                              כרגע יש כמה פאנלים להפעלת ה- VPN וזה יוצר בלבול
                              ההגדרות ממש מבלבלות ולא מסונכרנות אחת עם השניה
                              ראה בספוילר

                              כרגע זה ממש מבלבל יש פאנל למצב נטפרי בתפריט הראשי
                              ובתפריט הפנימי יש במסלולי סינון
                              גם:
                              מצב נטפרי (API)
                              וגם אפשרות בדיקת תעודה - זיהוי נטפרי בדיקת אבטחה

                              וגם לא ברור מה זה מצב תאימות לרימון אתרוג

                              כמו כן ההגדרות לא מסונכרנות ולפי מה שבדקתי אין משוב חזותי על החלפת מסלול סינון ולדעתי זה לא משנה כלום בפועל

                              Screenshot_20260626-141821.png

                              Screenshot_20260626-141855.png

                              אני חושב שאמור להיות אזור ניהול רשת מיוחד בהגדרות (בלי הגדרות VPN נוספות בתפריט הראשי)

                              ושם יהיה כמה אפשרויות והכל יהיה במשוב מיידי ועם תפריט נפתח לפי הצורך:
                              (אולי אפשר לבטל את הכפתור הגדול של סטארט/ סטופ)

                              1. הכל פתוח

                              2. הכל סגור

                              3. מסלולי סינון; מולטימידיה, מפות, וייז ,מיילים, ניווט ומוזיקה ווטסאפ עם משוב מיידי
                                והחלה מיידית של המדיניות ב-VPN. (מצב ידני כרגע לא מחיל כלום ראה 4)

                              4. אפשרות ידנית לעריכה של המסלולים שנבחרו בהתאמה אישית
                                עם חומת אש ורשימה שחורה ולבנה כמו שיש עכשיו בחוקי חומת אש

                              5. מצב נטפרי בלבד

                              6. מצב נטפרי ואתרוג בלבד

                              7. מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)

                              8. הייתי רוצה: סינון חכם זיהוי נטפרי ורשת פתוחה כמו שביקשתי כאן

                              וכמובן שיהיה סטטוס ברור במסך הבית של מצב ה-VPN והמסלול הנבחר (כמו שעשית בנטפרי)

                              תודה רבה!

                              iosi poliI מנותק
                              iosi poliI מנותק
                              iosi poli
                              כתב נערך לאחרונה על ידי iosi poli
                              #3043

                              @חכם-בלילה-1 החסימה נטפרי הראשית לא מבוססת VPN, והיא מיושנת כרגע.
                              תוסר ב0.6

                              (שים באישוז אם לא שמת עד עכשיו...)

                              אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                              ח ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • iosi poliI iosi poli

                                @חכם-בלילה-1 החסימה נטפרי הראשית לא מבוססת VPN, והיא מיושנת כרגע.
                                תוסר ב0.6

                                (שים באישוז אם לא שמת עד עכשיו...)

                                ח מנותק
                                ח מנותק
                                חיים100
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #3044

                                @iosi-poli האפליקציה קורסת ברגע שאני נכנס אליה (לכאורא זה קשור לעדכון כי מתי שכביתי את האינטרנט לA blok האפליקציה לא קרסה) יש לי ג'לי סטאר אז אולי זה קשור למסך הקטן

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ח מנותק
                                  ח מנותק
                                  חכם חכם
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי חכם חכם
                                  #3045

                                  למה כשאני מנסה לחבר דרך האתר אפי' שהסרתי חשבונות והוא כתב לי שהמכשיר נקי כשהוא מנסה להתקין הוא מחזיר לי ככה
                                  811eb382-b0da-4b4e-b41e-471c1963ce4a-image.jpeg
                                  אני רואה שנטפרי לא מעלים את זה אז במילים

                                  [23:15:00] שגיאה בSet Owner: שגיאה: נמצאו חשבונות פעילים. חובה להסירם. (there are already some accounts)
                                  [23:15:00] Error: שגיאה: נמצאו חשבונות פעילים. חובה להסירם. (there are already some accounts)

                                  cfopuserC תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ח חכם חכם

                                    למה כשאני מנסה לחבר דרך האתר אפי' שהסרתי חשבונות והוא כתב לי שהמכשיר נקי כשהוא מנסה להתקין הוא מחזיר לי ככה
                                    811eb382-b0da-4b4e-b41e-471c1963ce4a-image.jpeg
                                    אני רואה שנטפרי לא מעלים את זה אז במילים

                                    [23:15:00] שגיאה בSet Owner: שגיאה: נמצאו חשבונות פעילים. חובה להסירם. (there are already some accounts)
                                    [23:15:00] Error: שגיאה: נמצאו חשבונות פעילים. חובה להסירם. (there are already some accounts)

                                    cfopuserC מנותק
                                    cfopuserC מנותק
                                    cfopuser
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי cfopuser
                                    #3046

                                    @חכם-חכם כנראה שיש עדין חשבונות במכשיר / או שיש mdm שכבר מותקן בפנים.
                                    תפרט איזה מכשיר מדובר.

                                    זה עכ"פ שגיאה מadb לא מהאתר.

                                    שמואל ש.ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • iosi poliI iosi poli

                                      @חכם-בלילה-1 החסימה נטפרי הראשית לא מבוססת VPN, והיא מיושנת כרגע.
                                      תוסר ב0.6

                                      (שים באישוז אם לא שמת עד עכשיו...)

                                      ח מנותק
                                      ח מנותק
                                      חכם בלילה 1
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
                                      #3047

                                      @iosi-poli
                                      תודה על המענה והעזרה

                                      איך אני אמור להגדיר VPN עם מסלול חסימה?

                                      אני מפעיל את ה-VPN בכפתור הגדול בתוך ניהול רשת
                                      וה-VPN נופל בהפעלה מחדש

                                      הכפתור VPN בראשי אמור להיות פעיל? (לכאורה הוא סוגר הרמטית)

                                      אני שואל לא בתור אישיו
                                      אלא לשאול הוראות שימוש?

                                      iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ז מנותק
                                        ז מנותק
                                        זאבי י
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #3048

                                        אני מנסה להתקין דרך האתר והוא כותב לי הודעת שגיאה

                                        A-Bloq Installer Report

                                        Date: 28.6.2026, 1:29:00
                                        Device Status: link מחובר: Jelly2
                                        SDK Version: 30
                                        WebUSB Supported: true

                                        [01:28:52] מבצע בדיקות מקדימות...
                                        [01:28:56] Error: נכשלה הפעולה: usage: dpm [subcommand] [options]
                                        usage: dpm set-active-admin [ --user <USER_ID> | current ] <COMPONENT>
                                        usage: dpm set-device-owner [ --user <USER_ID> | current *EXPERIMENTAL* ] [ --name <NAME> ] <COMPONENT>
                                        usage: dpm set-profile-owner [ --user <USER_ID> | current ] [ --name <NAME> ] <COMPONENT>
                                        usage: dpm remove-active-admin [ --user <USER_ID> | current ] [ --name <NAME> ] <COMPONENT>
                                        
                                        dpm set-active-admin: Sets the given component as active admin for an existing user.
                                        
                                        dpm set-device-owner: Sets the given component as active admin, and its package as device owner.
                                        
                                        dpm set-profile-owner: Sets the given component as active admin and profile owner for an existing user.
                                        
                                        dpm remove-active-admin: Disables an active admin, the admin must have declared android:testOnly in the application in its manifest. This will also remove device and profile owners.
                                        
                                        dpm clear-freeze-period-record: clears framework-maintained record of past freeze periods that the device went through. For use during feature development to prevent triggering restriction on setting freeze periods.
                                        
                                        dpm force-network-logs: makes all network logs available to the DPC and triggers DeviceAdminReceiver.onNetworkLogsAvailable() if needed.
                                        
                                        dpm force-security-logs: makes all security logs available to the DPC and triggers DeviceAdminReceiver.onSecurityLogsAvailable() if needed.
                                        usage: dpm mark-profile-owner-on-organization-owned-device: [ --user <USER_ID> | current ] <COMPONENT>
                                        
                                        
                                        Error: unknown command 'get-device-owner'
                                        [01:29:00] Error: נכשלה הפעולה: usage: dpm [subcommand] [options]
                                        usage: dpm set-active-admin [ --user <USER_ID> | current ] <COMPONENT>
                                        usage: dpm set-device-owner [ --user <USER_ID> | current *EXPERIMENTAL* ] [ --name <NAME> ] <COMPONENT>
                                        usage: dpm set-profile-owner [ --user <USER_ID> | current ] [ --name <NAME> ] <COMPONENT>
                                        usage: dpm remove-active-admin [ --user <USER_ID> | current ] [ --name <NAME> ] <COMPONENT>
                                        
                                        dpm set-active-admin: Sets the given component as active admin for an existing user.
                                        
                                        dpm set-device-owner: Sets the given component as active admin, and its package as device owner.
                                        
                                        dpm set-profile-owner: Sets the given component as active admin and profile owner for an existing user.
                                        
                                        dpm remove-active-admin: Disables an active admin, the admin must have declared android:testOnly in the application in its manifest. This will also remove device and profile owners.
                                        
                                        dpm clear-freeze-period-record: clears framework-maintained record of past freeze periods that the device went through. For use during feature development to prevent triggering restriction on setting freeze periods.
                                        
                                        dpm force-network-logs: makes all network logs available to the DPC and triggers DeviceAdminReceiver.onNetworkLogsAvailable() if needed.
                                        
                                        dpm force-security-logs: makes all security logs available to the DPC and triggers DeviceAdminReceiver.onSecurityLogsAvailable() if needed.
                                        usage: dpm mark-profile-owner-on-organization-owned-device: [ --user <USER_ID> | current ] <COMPONENT>
                                        
                                        
                                        Error: unknown command 'get-device-owner'
                                        
                                        
                                        cfopuserC תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • cfopuserC cfopuser

                                          @חכם-חכם כנראה שיש עדין חשבונות במכשיר / או שיש mdm שכבר מותקן בפנים.
                                          תפרט איזה מכשיר מדובר.

                                          זה עכ"פ שגיאה מadb לא מהאתר.

                                          שמואל ש.ש מנותק
                                          שמואל ש.ש מנותק
                                          שמואל ש.
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי יוסי מחשבים
                                          #3049

                                          @cfopuser @iosi-poli הפעלתי אצלי מצב נטפרי בלבד ויש לי רשת רק של נטפרי (זה עובד עם סטיק), אבל משום מה כמה פעמים הוא חוסם לי את הרשת בגלל שזה לא של נטפרי
                                          יצויין שבמחשב יש לי וויפרי וזה עובד יופי

                                          הקמת מערכות טלפוניות בימות המשיח! 19smuel@gmail.com
                                          כל לקוחותי מרוצים ויהיו מרוצים בעז"ה!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר