דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
3.1k פוסטים 187 כותבים 520.2k צפיות 125 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אחוות טרמפיסטים

    > @שניאור-שמח כתב:

    ש לך ניפוי באגים אלחוטי? אם כן, אפשר דרך זה

    יש לי מדריך גם לניפוי בUSB

    ח מחובר
    ח מחובר
    חכם בלילה 1
    כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
    #3024

    @iosi-poli

    באג חמור: אם משביתים הגדרת VPN ב-MDM
    ה-VPN הפנימי של התוכנה נכבה מיד

    גירסא 0.5.0

    זה אמור למנוע גישה להגדרות ולא לכבות אותו

    ואי אפשר להשאיר את זה כבוי כי אז אפשר להשבית דרך ההגדרות

    ובשפת ה-AI אם לא הייתי ברור

    דיווח על באג חמור: כיבוי ה-VPN בעת השבתת הגדרות ב-MDM

    גרסת תוכנה: 0.5.0

    תיאור הבעיה: כאשר משביתים את הגדרת ה-VPN דרך מערכת ה-MDM, ה-VPN הפנימי של האפליקציה נכבה באופן מיידי.

    התנהגות מצופה: הגדרת ה-MDM אמורה רק לחסום את גישת המשתמש למסך ההגדרות ולמנוע שינויים, אך לא לכבות את ה-VPN עצמו שרץ ברקע.

    השלכות הבאג ("מעגל קסמים"): כרגע אי אפשר להשתמש ב-MDM כדי לנעול את ההגדרות כי זה מכבה את הסינון. מנגד, אי אפשר להשאיר את ההגדרה פתוחה ב-MDM, כי אז המשתמש יכול פשוט להיכנס בעצמו להגדרות האפליקציה ולהשבית את ה-VPN ידנית. הדבר מהווה פרצת אבטחה שמונעת אכיפה רציפה.

    נ E 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • ח חכם בלילה 1

      @iosi-poli

      באג חמור: אם משביתים הגדרת VPN ב-MDM
      ה-VPN הפנימי של התוכנה נכבה מיד

      גירסא 0.5.0

      זה אמור למנוע גישה להגדרות ולא לכבות אותו

      ואי אפשר להשאיר את זה כבוי כי אז אפשר להשבית דרך ההגדרות

      ובשפת ה-AI אם לא הייתי ברור

      דיווח על באג חמור: כיבוי ה-VPN בעת השבתת הגדרות ב-MDM

      גרסת תוכנה: 0.5.0

      תיאור הבעיה: כאשר משביתים את הגדרת ה-VPN דרך מערכת ה-MDM, ה-VPN הפנימי של האפליקציה נכבה באופן מיידי.

      התנהגות מצופה: הגדרת ה-MDM אמורה רק לחסום את גישת המשתמש למסך ההגדרות ולמנוע שינויים, אך לא לכבות את ה-VPN עצמו שרץ ברקע.

      השלכות הבאג ("מעגל קסמים"): כרגע אי אפשר להשתמש ב-MDM כדי לנעול את ההגדרות כי זה מכבה את הסינון. מנגד, אי אפשר להשאיר את ההגדרה פתוחה ב-MDM, כי אז המשתמש יכול פשוט להיכנס בעצמו להגדרות האפליקציה ולהשבית את ה-VPN ידנית. הדבר מהווה פרצת אבטחה שמונעת אכיפה רציפה.

      נ מנותק
      נ מנותק
      נחלס דון
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #3025

      @חכם-בלילה-1 מעניין, אצלי זה עבד מעולה.

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • נ נחלס דון

        @חכם-בלילה-1 מעניין, אצלי זה עבד מעולה.

        ח מחובר
        ח מחובר
        חכם בלילה 1
        כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
        #3026

        @iosi-poli

        ובלי קשר אולי @iosi-poli תוכל לסדר את זה נורמלי
        וגם באפליקציה של @אפרים-ד יש את אותה בעיה

        כרגע יש כמה פאנלים להפעלת ה- VPN וזה יוצר בלבול
        ההגדרות ממש מבלבלות ולא מסונכרנות אחת עם השניה
        ראה בספוילר

        כרגע זה ממש מבלבל יש פאנל למצב נטפרי בתפריט הראשי
        ובתפריט הפנימי יש במסלולי סינון
        גם:
        מצב נטפרי (API)
        וגם אפשרות בדיקת תעודה - זיהוי נטפרי בדיקת אבטחה

        וגם לא ברור מה זה מצב תאימות לרימון אתרוג

        כמו כן ההגדרות לא מסונכרנות ולפי מה שבדקתי אין משוב חזותי על החלפת מסלול סינון ולדעתי זה לא משנה כלום בפועל

        Screenshot_20260626-141821.png

        Screenshot_20260626-141855.png

        אני חושב שאמור להיות אזור ניהול רשת מיוחד בהגדרות (בלי הגדרות VPN נוספות בתפריט הראשי)

        ושם יהיה כמה אפשרויות והכל יהיה במשוב מיידי ועם תפריט נפתח לפי הצורך:
        (אולי אפשר לבטל את הכפתור הגדול של סטארט/ סטופ)

        1. הכל פתוח

        2. הכל סגור

        3. מסלולי סינון; מולטימידיה, מפות, וייז ,מיילים, ניווט ומוזיקה ווטסאפ עם משוב מיידי
          והחלה מיידית של המדיניות ב-VPN. (מצב ידני כרגע לא מחיל כלום ראה 4)

        4. אפשרות ידנית לעריכה של המסלולים שנבחרו בהתאמה אישית
          עם חומת אש ורשימה שחורה ולבנה כמו שיש עכשיו בחוקי חומת אש

        5. מצב נטפרי בלבד

        6. מצב נטפרי ואתרוג בלבד

        7. מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)

        8. הייתי רוצה: סינון חכם זיהוי נטפרי ורשת פתוחה כמו שביקשתי כאן

        וכמובן שיהיה סטטוס ברור במסך הבית של מצב ה-VPN והמסלול הנבחר (כמו שעשית בנטפרי)

        תודה רבה!

        iosi poliI י 3 תגובות תגובה אחרונה
        3
        • ח חכם בלילה 1

          @iosi-poli

          באג חמור: אם משביתים הגדרת VPN ב-MDM
          ה-VPN הפנימי של התוכנה נכבה מיד

          גירסא 0.5.0

          זה אמור למנוע גישה להגדרות ולא לכבות אותו

          ואי אפשר להשאיר את זה כבוי כי אז אפשר להשבית דרך ההגדרות

          ובשפת ה-AI אם לא הייתי ברור

          דיווח על באג חמור: כיבוי ה-VPN בעת השבתת הגדרות ב-MDM

          גרסת תוכנה: 0.5.0

          תיאור הבעיה: כאשר משביתים את הגדרת ה-VPN דרך מערכת ה-MDM, ה-VPN הפנימי של האפליקציה נכבה באופן מיידי.

          התנהגות מצופה: הגדרת ה-MDM אמורה רק לחסום את גישת המשתמש למסך ההגדרות ולמנוע שינויים, אך לא לכבות את ה-VPN עצמו שרץ ברקע.

          השלכות הבאג ("מעגל קסמים"): כרגע אי אפשר להשתמש ב-MDM כדי לנעול את ההגדרות כי זה מכבה את הסינון. מנגד, אי אפשר להשאיר את ההגדרה פתוחה ב-MDM, כי אז המשתמש יכול פשוט להיכנס בעצמו להגדרות האפליקציה ולהשבית את ה-VPN ידנית. הדבר מהווה פרצת אבטחה שמונעת אכיפה רציפה.

          E מנותק
          E מנותק
          elch
          כתב נערך לאחרונה על ידי elch
          #3027

          @חכם-בלילה-1 יש שם שתי אופציות חסימת הVPN וחסימת הגישה להגדרות הVPN כמו שהבאת בתמונות חסימת אינטרנט ומתחת חסימת הגדרות VPN (אצלי זה גם עובד טוב וחוסם רק את הגישה להגדרות הVPN)

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • E elch

            @חכם-בלילה-1 יש שם שתי אופציות חסימת הVPN וחסימת הגישה להגדרות הVPN כמו שהבאת בתמונות חסימת אינטרנט ומתחת חסימת הגדרות VPN (אצלי זה גם עובד טוב וחוסם רק את הגישה להגדרות הVPN)

            ח מחובר
            ח מחובר
            חכם בלילה 1
            כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
            #3028

            @elch כתב:

            וחסימת הגישה להגדרות הVPN

            @elch אתה מדבר על השורה של חסימת הגדרות VPN?

            אצלי זה מכבה את ה-VPN שפועל ברקע מיידית

            E תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חכם בלילה 1

              @elch כתב:

              וחסימת הגישה להגדרות הVPN

              @elch אתה מדבר על השורה של חסימת הגדרות VPN?

              אצלי זה מכבה את ה-VPN שפועל ברקע מיידית

              E מנותק
              E מנותק
              elch
              כתב נערך לאחרונה על ידי elch
              #3029

              @חכם-בלילה-1 אה זה כבר לא ניסיתי כי הVPN הפנימי לא עובד לי בכלל אני מפעיל אותו והוא ממשיך לכתוב לי מנותק לא יודע למה...
              עריכה: בעצם עכשיו כשאני חושב על זה אוליי זה בגלל מה שאתה כותב שברגע שחסימת הגדרות VPN מופעלות אז הVPN הפנימי מתנתק ואצלי זה כל הזמן היה מופעל?!...

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • E elch

                @חכם-בלילה-1 אה זה כבר לא ניסיתי כי הVPN הפנימי לא עובד לי בכלל אני מפעיל אותו והוא ממשיך לכתוב לי מנותק לא יודע למה...
                עריכה: בעצם עכשיו כשאני חושב על זה אוליי זה בגלל מה שאתה כותב שברגע שחסימת הגדרות VPN מופעלות אז הVPN הפנימי מתנתק ואצלי זה כל הזמן היה מופעל?!...

                ח מחובר
                ח מחובר
                חכם בלילה 1
                כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
                #3030

                @elch

                אולי כי ההגדרה הזו מופעלת לך
                ואז אין לך גישה להגדרות וחוזר חלילה...

                תכבה את ההגדרה ותשמור ואז תנסה להפעיל VPN

                E תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • iosi poliI מנותק
                  iosi poliI מנותק
                  iosi poli
                  כתב נערך לאחרונה על ידי iosi poli
                  #3031

                  אין מה לדאוג לגבי ממשק..
                  אני עובד עליו קשה מאוד.
                  זה, ושירותי נגישות, וVPN הם החלקים העיקריים.
                  זה חצי מהעדכון.
                  החי חשוב כל הבאגים לשים באישוז.
                  להגיד אותם כאן לא עוזר לי כ"כ..
                  דרך אגב אייבלוק עבר את ה4,000 הורדות..

                  (זה לא כולל התקנות שכן התקנה חוזרת של אותו APK לא נחשבת, עכשיו תדמיינו את המספר האמיתי..)

                  אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  🙏
                  9
                  • ח חכם בלילה 1

                    @elch

                    אולי כי ההגדרה הזו מופעלת לך
                    ואז אין לך גישה להגדרות וחוזר חלילה...

                    תכבה את ההגדרה ותשמור ואז תנסה להפעיל VPN

                    E מנותק
                    E מנותק
                    elch
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #3032

                    @חכם-בלילה-1 צודק אחרי שכיביתי את ההגדרה הVPN הפנימי התחיל לעבוד

                    iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • E elch

                      @חכם-בלילה-1 צודק אחרי שכיביתי את ההגדרה הVPN הפנימי התחיל לעבוד

                      iosi poliI מנותק
                      iosi poliI מנותק
                      iosi poli
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #3033

                      אז תעדכנו את האישו.. (אם עשיתם, אם לא, חבל אל הזמן שלי..)

                      אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                      E תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • iosi poliI iosi poli

                        אז תעדכנו את האישו.. (אם עשיתם, אם לא, חבל אל הזמן שלי..)

                        E מנותק
                        E מנותק
                        elch
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #3034

                        @iosi-poli עדכנתי!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ח חכם בלילה 1

                          @iosi-poli

                          ובלי קשר אולי @iosi-poli תוכל לסדר את זה נורמלי
                          וגם באפליקציה של @אפרים-ד יש את אותה בעיה

                          כרגע יש כמה פאנלים להפעלת ה- VPN וזה יוצר בלבול
                          ההגדרות ממש מבלבלות ולא מסונכרנות אחת עם השניה
                          ראה בספוילר

                          כרגע זה ממש מבלבל יש פאנל למצב נטפרי בתפריט הראשי
                          ובתפריט הפנימי יש במסלולי סינון
                          גם:
                          מצב נטפרי (API)
                          וגם אפשרות בדיקת תעודה - זיהוי נטפרי בדיקת אבטחה

                          וגם לא ברור מה זה מצב תאימות לרימון אתרוג

                          כמו כן ההגדרות לא מסונכרנות ולפי מה שבדקתי אין משוב חזותי על החלפת מסלול סינון ולדעתי זה לא משנה כלום בפועל

                          Screenshot_20260626-141821.png

                          Screenshot_20260626-141855.png

                          אני חושב שאמור להיות אזור ניהול רשת מיוחד בהגדרות (בלי הגדרות VPN נוספות בתפריט הראשי)

                          ושם יהיה כמה אפשרויות והכל יהיה במשוב מיידי ועם תפריט נפתח לפי הצורך:
                          (אולי אפשר לבטל את הכפתור הגדול של סטארט/ סטופ)

                          1. הכל פתוח

                          2. הכל סגור

                          3. מסלולי סינון; מולטימידיה, מפות, וייז ,מיילים, ניווט ומוזיקה ווטסאפ עם משוב מיידי
                            והחלה מיידית של המדיניות ב-VPN. (מצב ידני כרגע לא מחיל כלום ראה 4)

                          4. אפשרות ידנית לעריכה של המסלולים שנבחרו בהתאמה אישית
                            עם חומת אש ורשימה שחורה ולבנה כמו שיש עכשיו בחוקי חומת אש

                          5. מצב נטפרי בלבד

                          6. מצב נטפרי ואתרוג בלבד

                          7. מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)

                          8. הייתי רוצה: סינון חכם זיהוי נטפרי ורשת פתוחה כמו שביקשתי כאן

                          וכמובן שיהיה סטטוס ברור במסך הבית של מצב ה-VPN והמסלול הנבחר (כמו שעשית בנטפרי)

                          תודה רבה!

                          iosi poliI מנותק
                          iosi poliI מנותק
                          iosi poli
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #3035

                          @חכם-בלילה-1 אישוז..

                          אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                          E ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • iosi poliI iosi poli

                            @חכם-בלילה-1 אישוז..

                            E מנותק
                            E מנותק
                            elch
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #3036

                            @iosi-poli אם אתה כבר פה יש צפי מתיי הולך לצאת עדכון?

                            iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • E elch

                              @iosi-poli אם אתה כבר פה יש צפי מתיי הולך לצאת עדכון?

                              iosi poliI מנותק
                              iosi poliI מנותק
                              iosi poli
                              כתב נערך לאחרונה על ידי iosi poli
                              #3037

                              @elch העדכון הזה גודל וגודל עם כל פיצ'ר שאני מתחיל לעבוד עליו..
                              אבל אני יוצא Pre-Release (גרסת טרום הצפה) ברגע שאני יראה שזה יציב מספיק.
                              כמו כן @cfopuser אחראי על השרת אבל מאוד עסוק, אז כרגע זה קצת מתעכב..

                              אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              🙏
                              6
                              • iosi poliI iosi poli

                                @חכם-בלילה-1 אישוז..

                                ח מחובר
                                ח מחובר
                                חכם בלילה 1
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #3038

                                @iosi-poli כתב:

                                @חכם-בלילה-1 אישוז..

                                עדכנתי 2
                                והוספתי עוד דברים

                                תודה רבה!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • iosi poliI מנותק
                                  iosi poliI מנותק
                                  iosi poli
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #3039

                                  שיניתי את השם שלי בגיטהאב, שימו לב אם עשיתם בדיקה כלשהי לעדכונים..

                                  אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ח חכם בלילה 1

                                    @iosi-poli

                                    ובלי קשר אולי @iosi-poli תוכל לסדר את זה נורמלי
                                    וגם באפליקציה של @אפרים-ד יש את אותה בעיה

                                    כרגע יש כמה פאנלים להפעלת ה- VPN וזה יוצר בלבול
                                    ההגדרות ממש מבלבלות ולא מסונכרנות אחת עם השניה
                                    ראה בספוילר

                                    כרגע זה ממש מבלבל יש פאנל למצב נטפרי בתפריט הראשי
                                    ובתפריט הפנימי יש במסלולי סינון
                                    גם:
                                    מצב נטפרי (API)
                                    וגם אפשרות בדיקת תעודה - זיהוי נטפרי בדיקת אבטחה

                                    וגם לא ברור מה זה מצב תאימות לרימון אתרוג

                                    כמו כן ההגדרות לא מסונכרנות ולפי מה שבדקתי אין משוב חזותי על החלפת מסלול סינון ולדעתי זה לא משנה כלום בפועל

                                    Screenshot_20260626-141821.png

                                    Screenshot_20260626-141855.png

                                    אני חושב שאמור להיות אזור ניהול רשת מיוחד בהגדרות (בלי הגדרות VPN נוספות בתפריט הראשי)

                                    ושם יהיה כמה אפשרויות והכל יהיה במשוב מיידי ועם תפריט נפתח לפי הצורך:
                                    (אולי אפשר לבטל את הכפתור הגדול של סטארט/ סטופ)

                                    1. הכל פתוח

                                    2. הכל סגור

                                    3. מסלולי סינון; מולטימידיה, מפות, וייז ,מיילים, ניווט ומוזיקה ווטסאפ עם משוב מיידי
                                      והחלה מיידית של המדיניות ב-VPN. (מצב ידני כרגע לא מחיל כלום ראה 4)

                                    4. אפשרות ידנית לעריכה של המסלולים שנבחרו בהתאמה אישית
                                      עם חומת אש ורשימה שחורה ולבנה כמו שיש עכשיו בחוקי חומת אש

                                    5. מצב נטפרי בלבד

                                    6. מצב נטפרי ואתרוג בלבד

                                    7. מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)

                                    8. הייתי רוצה: סינון חכם זיהוי נטפרי ורשת פתוחה כמו שביקשתי כאן

                                    וכמובן שיהיה סטטוס ברור במסך הבית של מצב ה-VPN והמסלול הנבחר (כמו שעשית בנטפרי)

                                    תודה רבה!

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    ישיבה-בוחער
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #3040

                                    @חכם-בלילה-1 כתב:

                                    מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)

                                    @iosi-poli קיים?
                                    ואם לא, יש תכנון לעתיד?

                                    iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י ישיבה-בוחער

                                      @חכם-בלילה-1 כתב:

                                      מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)

                                      @iosi-poli קיים?
                                      ואם לא, יש תכנון לעתיד?

                                      iosi poliI מנותק
                                      iosi poliI מנותק
                                      iosi poli
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #3041

                                      @ישיבה-בוחער קיים - לא עובד או מה?

                                      אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • iosi poliI iosi poli

                                        אין מה לדאוג לגבי ממשק..
                                        אני עובד עליו קשה מאוד.
                                        זה, ושירותי נגישות, וVPN הם החלקים העיקריים.
                                        זה חצי מהעדכון.
                                        החי חשוב כל הבאגים לשים באישוז.
                                        להגיד אותם כאן לא עוזר לי כ"כ..
                                        דרך אגב אייבלוק עבר את ה4,000 הורדות..

                                        (זה לא כולל התקנות שכן התקנה חוזרת של אותו APK לא נחשבת, עכשיו תדמיינו את המספר האמיתי..)

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        ישיבה-בוחער
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #3042

                                        יש לי את הגרסה הישנה, עוד לא עדכנתי

                                        @iosi-poli כתב:

                                        דרך אגב אייבלוק עבר את ה4,000 הורדות..

                                        וזה גם ההזדמנות להודות לך על החסימה, זה לא מובן מאליו כל המענה לכאו"א בכזו מהירות ואדיבות
                                        אשריך!!!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ח חכם בלילה 1

                                          @iosi-poli

                                          ובלי קשר אולי @iosi-poli תוכל לסדר את זה נורמלי
                                          וגם באפליקציה של @אפרים-ד יש את אותה בעיה

                                          כרגע יש כמה פאנלים להפעלת ה- VPN וזה יוצר בלבול
                                          ההגדרות ממש מבלבלות ולא מסונכרנות אחת עם השניה
                                          ראה בספוילר

                                          כרגע זה ממש מבלבל יש פאנל למצב נטפרי בתפריט הראשי
                                          ובתפריט הפנימי יש במסלולי סינון
                                          גם:
                                          מצב נטפרי (API)
                                          וגם אפשרות בדיקת תעודה - זיהוי נטפרי בדיקת אבטחה

                                          וגם לא ברור מה זה מצב תאימות לרימון אתרוג

                                          כמו כן ההגדרות לא מסונכרנות ולפי מה שבדקתי אין משוב חזותי על החלפת מסלול סינון ולדעתי זה לא משנה כלום בפועל

                                          Screenshot_20260626-141821.png

                                          Screenshot_20260626-141855.png

                                          אני חושב שאמור להיות אזור ניהול רשת מיוחד בהגדרות (בלי הגדרות VPN נוספות בתפריט הראשי)

                                          ושם יהיה כמה אפשרויות והכל יהיה במשוב מיידי ועם תפריט נפתח לפי הצורך:
                                          (אולי אפשר לבטל את הכפתור הגדול של סטארט/ סטופ)

                                          1. הכל פתוח

                                          2. הכל סגור

                                          3. מסלולי סינון; מולטימידיה, מפות, וייז ,מיילים, ניווט ומוזיקה ווטסאפ עם משוב מיידי
                                            והחלה מיידית של המדיניות ב-VPN. (מצב ידני כרגע לא מחיל כלום ראה 4)

                                          4. אפשרות ידנית לעריכה של המסלולים שנבחרו בהתאמה אישית
                                            עם חומת אש ורשימה שחורה ולבנה כמו שיש עכשיו בחוקי חומת אש

                                          5. מצב נטפרי בלבד

                                          6. מצב נטפרי ואתרוג בלבד

                                          7. מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)

                                          8. הייתי רוצה: סינון חכם זיהוי נטפרי ורשת פתוחה כמו שביקשתי כאן

                                          וכמובן שיהיה סטטוס ברור במסך הבית של מצב ה-VPN והמסלול הנבחר (כמו שעשית בנטפרי)

                                          תודה רבה!

                                          iosi poliI מנותק
                                          iosi poliI מנותק
                                          iosi poli
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי iosi poli
                                          #3043

                                          @חכם-בלילה-1 החסימה נטפרי הראשית לא מבוססת VPN, והיא מיושנת כרגע.
                                          תוסר ב0.6

                                          (שים באישוז אם לא שמת עד עכשיו...)

                                          אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                                          ח ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר