דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
3.1k פוסטים 187 כותבים 520.2k צפיות 125 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

    @שניאור-שמח
    יש לי עוד נגן עם וויפיי זה מספיק?
    איך מחברים את המחשב ואת הטאבלט לוויפיי של הנגן?

    שניאור שמחש מנותק
    שניאור שמחש מנותק
    שניאור שמח
    צוות פיקוח מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #3019

    @תותחוביץ כתב:

    @שניאור-שמח
    יש לי עוד נגן עם וויפיי זה מספיק?

    עם נקודה חמה אתה מתכוון, כן?

    איך מחברים את המחשב ואת הטאבלט לוויפיי של הנגן?

    מה הקשר מחשב?
    לא צריך שום מחשב…
    רק מכשיר אחד (שעליו מתקינים) ונקודה חמה

    "אם לא תנסה, איך תדע?"

    תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שניאור שמחש שניאור שמח

      @תותחוביץ כתב:

      @שניאור-שמח
      יש לי עוד נגן עם וויפיי זה מספיק?

      עם נקודה חמה אתה מתכוון, כן?

      איך מחברים את המחשב ואת הטאבלט לוויפיי של הנגן?

      מה הקשר מחשב?
      לא צריך שום מחשב…
      רק מכשיר אחד (שעליו מתקינים) ונקודה חמה

      תותחוביץ'ת מחובר
      תותחוביץ'ת מחובר
      תותחוביץ'
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #3020

      @שניאור-שמח
      אז מה בדיוק עושים?
      אני מחבר את הטאבלט בנקודה חמה לאיפה?
      חשבתי שאני אמור לחבר למחשב ואז בין המחשב לטאבלט יש רשת מקומית

      שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

        @שניאור-שמח
        אז מה בדיוק עושים?
        אני מחבר את הטאבלט בנקודה חמה לאיפה?
        חשבתי שאני אמור לחבר למחשב ואז בין המחשב לטאבלט יש רשת מקומית

        שניאור שמחש מנותק
        שניאור שמחש מנותק
        שניאור שמח
        צוות פיקוח מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3021

        @תותחוביץ שלחתי לך קישור למדריך מפורט.. הסתכלת עליו בכלל?

        "אם לא תנסה, איך תדע?"

        תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • שניאור שמחש שניאור שמח

          @תותחוביץ שלחתי לך קישור למדריך מפורט.. הסתכלת עליו בכלל?

          תותחוביץ'ת מחובר
          תותחוביץ'ת מחובר
          תותחוביץ'
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #3022

          @שניאור-שמח
          צודק לגמרי!!!
          כשכתבת כבר לא הייתי על המחשב ואז כבר עוד אנשים כתבו דברים ולא שמתי לב לזה
          יישר כוח עצום!!!!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          🙏
          0
          • שניאור שמחש שניאור שמח

            @תותחוביץ יש לך ניפוי באגים אלחוטי? אם כן, אפשר דרך זה
            מדריך כאן

            א מנותק
            א מנותק
            אחוות טרמפיסטים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3023

            > @שניאור-שמח כתב:

            ש לך ניפוי באגים אלחוטי? אם כן, אפשר דרך זה

            יש לי מדריך גם לניפוי בUSB

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אחוות טרמפיסטים

              > @שניאור-שמח כתב:

              ש לך ניפוי באגים אלחוטי? אם כן, אפשר דרך זה

              יש לי מדריך גם לניפוי בUSB

              ח מחובר
              ח מחובר
              חכם בלילה 1
              כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
              #3024

              @iosi-poli

              באג חמור: אם משביתים הגדרת VPN ב-MDM
              ה-VPN הפנימי של התוכנה נכבה מיד

              גירסא 0.5.0

              זה אמור למנוע גישה להגדרות ולא לכבות אותו

              ואי אפשר להשאיר את זה כבוי כי אז אפשר להשבית דרך ההגדרות

              ובשפת ה-AI אם לא הייתי ברור

              דיווח על באג חמור: כיבוי ה-VPN בעת השבתת הגדרות ב-MDM

              גרסת תוכנה: 0.5.0

              תיאור הבעיה: כאשר משביתים את הגדרת ה-VPN דרך מערכת ה-MDM, ה-VPN הפנימי של האפליקציה נכבה באופן מיידי.

              התנהגות מצופה: הגדרת ה-MDM אמורה רק לחסום את גישת המשתמש למסך ההגדרות ולמנוע שינויים, אך לא לכבות את ה-VPN עצמו שרץ ברקע.

              השלכות הבאג ("מעגל קסמים"): כרגע אי אפשר להשתמש ב-MDM כדי לנעול את ההגדרות כי זה מכבה את הסינון. מנגד, אי אפשר להשאיר את ההגדרה פתוחה ב-MDM, כי אז המשתמש יכול פשוט להיכנס בעצמו להגדרות האפליקציה ולהשבית את ה-VPN ידנית. הדבר מהווה פרצת אבטחה שמונעת אכיפה רציפה.

              נ E 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • ח חכם בלילה 1

                @iosi-poli

                באג חמור: אם משביתים הגדרת VPN ב-MDM
                ה-VPN הפנימי של התוכנה נכבה מיד

                גירסא 0.5.0

                זה אמור למנוע גישה להגדרות ולא לכבות אותו

                ואי אפשר להשאיר את זה כבוי כי אז אפשר להשבית דרך ההגדרות

                ובשפת ה-AI אם לא הייתי ברור

                דיווח על באג חמור: כיבוי ה-VPN בעת השבתת הגדרות ב-MDM

                גרסת תוכנה: 0.5.0

                תיאור הבעיה: כאשר משביתים את הגדרת ה-VPN דרך מערכת ה-MDM, ה-VPN הפנימי של האפליקציה נכבה באופן מיידי.

                התנהגות מצופה: הגדרת ה-MDM אמורה רק לחסום את גישת המשתמש למסך ההגדרות ולמנוע שינויים, אך לא לכבות את ה-VPN עצמו שרץ ברקע.

                השלכות הבאג ("מעגל קסמים"): כרגע אי אפשר להשתמש ב-MDM כדי לנעול את ההגדרות כי זה מכבה את הסינון. מנגד, אי אפשר להשאיר את ההגדרה פתוחה ב-MDM, כי אז המשתמש יכול פשוט להיכנס בעצמו להגדרות האפליקציה ולהשבית את ה-VPN ידנית. הדבר מהווה פרצת אבטחה שמונעת אכיפה רציפה.

                נ מנותק
                נ מנותק
                נחלס דון
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #3025

                @חכם-בלילה-1 מעניין, אצלי זה עבד מעולה.

                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • נ נחלס דון

                  @חכם-בלילה-1 מעניין, אצלי זה עבד מעולה.

                  ח מחובר
                  ח מחובר
                  חכם בלילה 1
                  כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
                  #3026

                  @iosi-poli

                  ובלי קשר אולי @iosi-poli תוכל לסדר את זה נורמלי
                  וגם באפליקציה של @אפרים-ד יש את אותה בעיה

                  כרגע יש כמה פאנלים להפעלת ה- VPN וזה יוצר בלבול
                  ההגדרות ממש מבלבלות ולא מסונכרנות אחת עם השניה
                  ראה בספוילר

                  כרגע זה ממש מבלבל יש פאנל למצב נטפרי בתפריט הראשי
                  ובתפריט הפנימי יש במסלולי סינון
                  גם:
                  מצב נטפרי (API)
                  וגם אפשרות בדיקת תעודה - זיהוי נטפרי בדיקת אבטחה

                  וגם לא ברור מה זה מצב תאימות לרימון אתרוג

                  כמו כן ההגדרות לא מסונכרנות ולפי מה שבדקתי אין משוב חזותי על החלפת מסלול סינון ולדעתי זה לא משנה כלום בפועל

                  Screenshot_20260626-141821.png

                  Screenshot_20260626-141855.png

                  אני חושב שאמור להיות אזור ניהול רשת מיוחד בהגדרות (בלי הגדרות VPN נוספות בתפריט הראשי)

                  ושם יהיה כמה אפשרויות והכל יהיה במשוב מיידי ועם תפריט נפתח לפי הצורך:
                  (אולי אפשר לבטל את הכפתור הגדול של סטארט/ סטופ)

                  1. הכל פתוח

                  2. הכל סגור

                  3. מסלולי סינון; מולטימידיה, מפות, וייז ,מיילים, ניווט ומוזיקה ווטסאפ עם משוב מיידי
                    והחלה מיידית של המדיניות ב-VPN. (מצב ידני כרגע לא מחיל כלום ראה 4)

                  4. אפשרות ידנית לעריכה של המסלולים שנבחרו בהתאמה אישית
                    עם חומת אש ורשימה שחורה ולבנה כמו שיש עכשיו בחוקי חומת אש

                  5. מצב נטפרי בלבד

                  6. מצב נטפרי ואתרוג בלבד

                  7. מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)

                  8. הייתי רוצה: סינון חכם זיהוי נטפרי ורשת פתוחה כמו שביקשתי כאן

                  וכמובן שיהיה סטטוס ברור במסך הבית של מצב ה-VPN והמסלול הנבחר (כמו שעשית בנטפרי)

                  תודה רבה!

                  iosi poliI י 3 תגובות תגובה אחרונה
                  3
                  • ח חכם בלילה 1

                    @iosi-poli

                    באג חמור: אם משביתים הגדרת VPN ב-MDM
                    ה-VPN הפנימי של התוכנה נכבה מיד

                    גירסא 0.5.0

                    זה אמור למנוע גישה להגדרות ולא לכבות אותו

                    ואי אפשר להשאיר את זה כבוי כי אז אפשר להשבית דרך ההגדרות

                    ובשפת ה-AI אם לא הייתי ברור

                    דיווח על באג חמור: כיבוי ה-VPN בעת השבתת הגדרות ב-MDM

                    גרסת תוכנה: 0.5.0

                    תיאור הבעיה: כאשר משביתים את הגדרת ה-VPN דרך מערכת ה-MDM, ה-VPN הפנימי של האפליקציה נכבה באופן מיידי.

                    התנהגות מצופה: הגדרת ה-MDM אמורה רק לחסום את גישת המשתמש למסך ההגדרות ולמנוע שינויים, אך לא לכבות את ה-VPN עצמו שרץ ברקע.

                    השלכות הבאג ("מעגל קסמים"): כרגע אי אפשר להשתמש ב-MDM כדי לנעול את ההגדרות כי זה מכבה את הסינון. מנגד, אי אפשר להשאיר את ההגדרה פתוחה ב-MDM, כי אז המשתמש יכול פשוט להיכנס בעצמו להגדרות האפליקציה ולהשבית את ה-VPN ידנית. הדבר מהווה פרצת אבטחה שמונעת אכיפה רציפה.

                    E מנותק
                    E מנותק
                    elch
                    כתב נערך לאחרונה על ידי elch
                    #3027

                    @חכם-בלילה-1 יש שם שתי אופציות חסימת הVPN וחסימת הגישה להגדרות הVPN כמו שהבאת בתמונות חסימת אינטרנט ומתחת חסימת הגדרות VPN (אצלי זה גם עובד טוב וחוסם רק את הגישה להגדרות הVPN)

                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • E elch

                      @חכם-בלילה-1 יש שם שתי אופציות חסימת הVPN וחסימת הגישה להגדרות הVPN כמו שהבאת בתמונות חסימת אינטרנט ומתחת חסימת הגדרות VPN (אצלי זה גם עובד טוב וחוסם רק את הגישה להגדרות הVPN)

                      ח מחובר
                      ח מחובר
                      חכם בלילה 1
                      כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
                      #3028

                      @elch כתב:

                      וחסימת הגישה להגדרות הVPN

                      @elch אתה מדבר על השורה של חסימת הגדרות VPN?

                      אצלי זה מכבה את ה-VPN שפועל ברקע מיידית

                      E תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ח חכם בלילה 1

                        @elch כתב:

                        וחסימת הגישה להגדרות הVPN

                        @elch אתה מדבר על השורה של חסימת הגדרות VPN?

                        אצלי זה מכבה את ה-VPN שפועל ברקע מיידית

                        E מנותק
                        E מנותק
                        elch
                        כתב נערך לאחרונה על ידי elch
                        #3029

                        @חכם-בלילה-1 אה זה כבר לא ניסיתי כי הVPN הפנימי לא עובד לי בכלל אני מפעיל אותו והוא ממשיך לכתוב לי מנותק לא יודע למה...
                        עריכה: בעצם עכשיו כשאני חושב על זה אוליי זה בגלל מה שאתה כותב שברגע שחסימת הגדרות VPN מופעלות אז הVPN הפנימי מתנתק ואצלי זה כל הזמן היה מופעל?!...

                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • E elch

                          @חכם-בלילה-1 אה זה כבר לא ניסיתי כי הVPN הפנימי לא עובד לי בכלל אני מפעיל אותו והוא ממשיך לכתוב לי מנותק לא יודע למה...
                          עריכה: בעצם עכשיו כשאני חושב על זה אוליי זה בגלל מה שאתה כותב שברגע שחסימת הגדרות VPN מופעלות אז הVPN הפנימי מתנתק ואצלי זה כל הזמן היה מופעל?!...

                          ח מחובר
                          ח מחובר
                          חכם בלילה 1
                          כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
                          #3030

                          @elch

                          אולי כי ההגדרה הזו מופעלת לך
                          ואז אין לך גישה להגדרות וחוזר חלילה...

                          תכבה את ההגדרה ותשמור ואז תנסה להפעיל VPN

                          E תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • iosi poliI מנותק
                            iosi poliI מנותק
                            iosi poli
                            כתב נערך לאחרונה על ידי iosi poli
                            #3031

                            אין מה לדאוג לגבי ממשק..
                            אני עובד עליו קשה מאוד.
                            זה, ושירותי נגישות, וVPN הם החלקים העיקריים.
                            זה חצי מהעדכון.
                            החי חשוב כל הבאגים לשים באישוז.
                            להגיד אותם כאן לא עוזר לי כ"כ..
                            דרך אגב אייבלוק עבר את ה4,000 הורדות..

                            (זה לא כולל התקנות שכן התקנה חוזרת של אותו APK לא נחשבת, עכשיו תדמיינו את המספר האמיתי..)

                            אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            🙏
                            9
                            • ח חכם בלילה 1

                              @elch

                              אולי כי ההגדרה הזו מופעלת לך
                              ואז אין לך גישה להגדרות וחוזר חלילה...

                              תכבה את ההגדרה ותשמור ואז תנסה להפעיל VPN

                              E מנותק
                              E מנותק
                              elch
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #3032

                              @חכם-בלילה-1 צודק אחרי שכיביתי את ההגדרה הVPN הפנימי התחיל לעבוד

                              iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • E elch

                                @חכם-בלילה-1 צודק אחרי שכיביתי את ההגדרה הVPN הפנימי התחיל לעבוד

                                iosi poliI מנותק
                                iosi poliI מנותק
                                iosi poli
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #3033

                                אז תעדכנו את האישו.. (אם עשיתם, אם לא, חבל אל הזמן שלי..)

                                אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                                E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • iosi poliI iosi poli

                                  אז תעדכנו את האישו.. (אם עשיתם, אם לא, חבל אל הזמן שלי..)

                                  E מנותק
                                  E מנותק
                                  elch
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #3034

                                  @iosi-poli עדכנתי!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ח חכם בלילה 1

                                    @iosi-poli

                                    ובלי קשר אולי @iosi-poli תוכל לסדר את זה נורמלי
                                    וגם באפליקציה של @אפרים-ד יש את אותה בעיה

                                    כרגע יש כמה פאנלים להפעלת ה- VPN וזה יוצר בלבול
                                    ההגדרות ממש מבלבלות ולא מסונכרנות אחת עם השניה
                                    ראה בספוילר

                                    כרגע זה ממש מבלבל יש פאנל למצב נטפרי בתפריט הראשי
                                    ובתפריט הפנימי יש במסלולי סינון
                                    גם:
                                    מצב נטפרי (API)
                                    וגם אפשרות בדיקת תעודה - זיהוי נטפרי בדיקת אבטחה

                                    וגם לא ברור מה זה מצב תאימות לרימון אתרוג

                                    כמו כן ההגדרות לא מסונכרנות ולפי מה שבדקתי אין משוב חזותי על החלפת מסלול סינון ולדעתי זה לא משנה כלום בפועל

                                    Screenshot_20260626-141821.png

                                    Screenshot_20260626-141855.png

                                    אני חושב שאמור להיות אזור ניהול רשת מיוחד בהגדרות (בלי הגדרות VPN נוספות בתפריט הראשי)

                                    ושם יהיה כמה אפשרויות והכל יהיה במשוב מיידי ועם תפריט נפתח לפי הצורך:
                                    (אולי אפשר לבטל את הכפתור הגדול של סטארט/ סטופ)

                                    1. הכל פתוח

                                    2. הכל סגור

                                    3. מסלולי סינון; מולטימידיה, מפות, וייז ,מיילים, ניווט ומוזיקה ווטסאפ עם משוב מיידי
                                      והחלה מיידית של המדיניות ב-VPN. (מצב ידני כרגע לא מחיל כלום ראה 4)

                                    4. אפשרות ידנית לעריכה של המסלולים שנבחרו בהתאמה אישית
                                      עם חומת אש ורשימה שחורה ולבנה כמו שיש עכשיו בחוקי חומת אש

                                    5. מצב נטפרי בלבד

                                    6. מצב נטפרי ואתרוג בלבד

                                    7. מצב נטפרי אתרוג ורימון בלבד (אם קיים)

                                    8. הייתי רוצה: סינון חכם זיהוי נטפרי ורשת פתוחה כמו שביקשתי כאן

                                    וכמובן שיהיה סטטוס ברור במסך הבית של מצב ה-VPN והמסלול הנבחר (כמו שעשית בנטפרי)

                                    תודה רבה!

                                    iosi poliI מנותק
                                    iosi poliI מנותק
                                    iosi poli
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #3035

                                    @חכם-בלילה-1 אישוז..

                                    אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                                    E ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • iosi poliI iosi poli

                                      @חכם-בלילה-1 אישוז..

                                      E מנותק
                                      E מנותק
                                      elch
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #3036

                                      @iosi-poli אם אתה כבר פה יש צפי מתיי הולך לצאת עדכון?

                                      iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • E elch

                                        @iosi-poli אם אתה כבר פה יש צפי מתיי הולך לצאת עדכון?

                                        iosi poliI מנותק
                                        iosi poliI מנותק
                                        iosi poli
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי iosi poli
                                        #3037

                                        @elch העדכון הזה גודל וגודל עם כל פיצ'ר שאני מתחיל לעבוד עליו..
                                        אבל אני יוצא Pre-Release (גרסת טרום הצפה) ברגע שאני יראה שזה יציב מספיק.
                                        כמו כן @cfopuser אחראי על השרת אבל מאוד עסוק, אז כרגע זה קצת מתעכב..

                                        אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        🙏
                                        6
                                        • iosi poliI iosi poli

                                          @חכם-בלילה-1 אישוז..

                                          ח מחובר
                                          ח מחובר
                                          חכם בלילה 1
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #3038

                                          @iosi-poli כתב:

                                          @חכם-בלילה-1 אישוז..

                                          עדכנתי 2
                                          והוספתי עוד דברים

                                          תודה רבה!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר