דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
3.1k פוסטים 187 כותבים 520.4k צפיות 125 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

    אולי יש דרך להכשיר מתוך המכשיר בלי להסתמך על החיבור למחשב?

    שניאור שמחש מחובר
    שניאור שמחש מחובר
    שניאור שמח
    צוות פיקוח מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי שניאור שמח
    #2999

    @תותחוביץ יש לך ניפוי באגים אלחוטי? אם כן, אפשר דרך זה
    מדריך כאן

    "אם לא תנסה, איך תדע?"

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • א אביגדור ברמן

      @efishesh זה לא עוזר
      וגם החנות הזאת לא כזה עובדת

      iosi poliI מנותק
      iosi poliI מנותק
      iosi poli
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #3000

      @אביגדור-ברמן אשמח שתפרט את הבעיות באישוז

      (אני צריך את זה כי בגרסה הבאה אני מתכוון לגמור עם החנות.)

      אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • iosi poliI iosi poli

        @אביגדור-ברמן אשמח שתפרט את הבעיות באישוז

        (אני צריך את זה כי בגרסה הבאה אני מתכוון לגמור עם החנות.)

        א מנותק
        א מנותק
        אביגדור ברמן
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3001

        @iosi-poli אין לי מה לפרט - פשוט חושב שעה עד שנותן את הרשימה של האפליקציות שממליץ להוריד
        אחר כך לא נותן להוריד שום דבר ממה שמצא
        אין לי שום חסימה על הקו

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • יאיר דניאלי יאיר דניאל

          @צבי-דב-כהנוביץ כתב:

          בתכלס האם אוכל להתקין את זה כדי שיחסום לי לגמרי את כל האניטרנט עדיף שיהיה סיסמה לפתיחה, אבל אני צריך שיהיה אפליקציה אחת ששמה האינטרנט כן יעבוד גם לאפליקציה וגם לרכיבי המערכת שלה, מדובר באפליקציה Google Wallet עם רכיבי המערכת Google Play Services כדי שהאפליקציה תוכל לתקפד

          כן.
          תתקין את האפליקצייה של @ בניית-גרסאות - אם מדובר במכשיר בלי FRP, תתקין אייבלוק, ותאשר שהאפליקצייה שאתה רוצה תהיה היחידה שיכולה לפעול במכשיר - תחסום את האפליקציות שמגיעות עם המכשיר - גוגל, יוטיוב ושות', (אתה יכול לחסום גם רכיבי מערכת, אבל אתה צריך לדעת מה אתה עושה שם, לא חייבים למיטב הבנתי)
          ואם אתה רוצה שלא יוכלו לגלוש בו בכלל - תחסום את חנות גוגל פליי, ואת האפשרות להתקין אפליקציות במכשיר - בכלל.

          צ מנותק
          צ מנותק
          צבי דב כהנוביץ
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #3002
          פוסט זה נמחק!
          יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צ צבי דב כהנוביץ

            פוסט זה נמחק!

            יאיר דניאלי מנותק
            יאיר דניאלי מנותק
            יאיר דניאל
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3003

            @צבי-דב-כהנוביץ כן - אם כמובן תגדיר את זה.

            yyrdnyl11@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יאיר דניאלי מנותק
              יאיר דניאלי מנותק
              יאיר דניאל
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #3004

              @iosi-poli
              אם אתה כבר פה - ידוע לך על בעיה בהפעלת חסימת VPN בגירסה האחרונה?
              בשיאומי רדמי נוט 13 = אני לא מצליח להפעיל את החסימת VPN - הוא כותב לי מנותק, ואני לוחץ על הפעלה - הוא חושב כמה שניות, ולא משתנה כלום.

              yyrdnyl11@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                @צבי-דב-כהנוביץ כתב:

                בתכלס האם אוכל להתקין את זה כדי שיחסום לי לגמרי את כל האניטרנט עדיף שיהיה סיסמה לפתיחה, אבל אני צריך שיהיה אפליקציה אחת ששמה האינטרנט כן יעבוד גם לאפליקציה וגם לרכיבי המערכת שלה, מדובר באפליקציה Google Wallet עם רכיבי המערכת Google Play Services כדי שהאפליקציה תוכל לתקפד

                כן.
                תתקין את האפליקצייה של @ בניית-גרסאות - אם מדובר במכשיר בלי FRP, תתקין אייבלוק, ותאשר שהאפליקצייה שאתה רוצה תהיה היחידה שיכולה לפעול במכשיר - תחסום את האפליקציות שמגיעות עם המכשיר - גוגל, יוטיוב ושות', (אתה יכול לחסום גם רכיבי מערכת, אבל אתה צריך לדעת מה אתה עושה שם, לא חייבים למיטב הבנתי)
                ואם אתה רוצה שלא יוכלו לגלוש בו בכלל - תחסום את חנות גוגל פליי, ואת האפשרות להתקין אפליקציות במכשיר - בכלל.

                צ מנותק
                צ מנותק
                צבי דב כהנוביץ
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #3005
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                  @צבי-דב-כהנוביץ כתב:

                  בתכלס האם אוכל להתקין את זה כדי שיחסום לי לגמרי את כל האניטרנט עדיף שיהיה סיסמה לפתיחה, אבל אני צריך שיהיה אפליקציה אחת ששמה האינטרנט כן יעבוד גם לאפליקציה וגם לרכיבי המערכת שלה, מדובר באפליקציה Google Wallet עם רכיבי המערכת Google Play Services כדי שהאפליקציה תוכל לתקפד

                  כן.
                  תתקין את האפליקצייה של @ בניית-גרסאות - אם מדובר במכשיר בלי FRP, תתקין אייבלוק, ותאשר שהאפליקצייה שאתה רוצה תהיה היחידה שיכולה לפעול במכשיר - תחסום את האפליקציות שמגיעות עם המכשיר - גוגל, יוטיוב ושות', (אתה יכול לחסום גם רכיבי מערכת, אבל אתה צריך לדעת מה אתה עושה שם, לא חייבים למיטב הבנתי)
                  ואם אתה רוצה שלא יוכלו לגלוש בו בכלל - תחסום את חנות גוגל פליי, ואת האפשרות להתקין אפליקציות במכשיר - בכלל.

                  צ מנותק
                  צ מנותק
                  צבי דב כהנוביץ
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #3006

                  @יאיר-דניאל לא הבנתי לחסום כל אפשרות להתקנת אפליקציות גם כאלו מקבצי APK שלא דורשות אינטרנט?

                  יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צ צבי דב כהנוביץ

                    @יאיר-דניאל לא הבנתי לחסום כל אפשרות להתקנת אפליקציות גם כאלו מקבצי APK שלא דורשות אינטרנט?

                    יאיר דניאלי מנותק
                    יאיר דניאלי מנותק
                    יאיר דניאל
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #3007

                    @צבי-דב-כהנוביץ בחירה שלך. תלוי למה מיועד המכשיר.
                    אבל בעיקרון, כל אחד יכול לבנות דפדפן בחמש דקות, ולהתקין אצלך - והוא יוכל לגלוש באינטרנט.

                    yyrdnyl11@gmail.com

                    צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                      @צבי-דב-כהנוביץ בחירה שלך. תלוי למה מיועד המכשיר.
                      אבל בעיקרון, כל אחד יכול לבנות דפדפן בחמש דקות, ולהתקין אצלך - והוא יוכל לגלוש באינטרנט.

                      צ מנותק
                      צ מנותק
                      צבי דב כהנוביץ
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #3008

                      @יאיר-דניאל בקיצור לא הכי הרמטי.

                      יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • צ צבי דב כהנוביץ

                        @יאיר-דניאל בקיצור לא הכי הרמטי.

                        יאיר דניאלי מנותק
                        יאיר דניאלי מנותק
                        יאיר דניאל
                        כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
                        #3009

                        @צבי-דב-כהנוביץ הרמטי זה עניין יחסי.

                        בכל מקרה - הכי טוב זה להפעיל VPN ולהחריג אפליקציות מסויימות שבהם יוכלו לגלוש.

                        כך תוכל להשאיר פתוח להתקנות - גם לאפליקציות עם אינטרנט, פשוט לא יעבוד בהם האינטרנט.

                        yyrdnyl11@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • פ מנותק
                          פ מנותק
                          פיהוק
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #3010

                          @iosi-poli וכל החברים כאן

                          יש לי גירסה 0.4.2
                          אשמח אם תוכלו לעזור לי לעדכן את אפליקציית וויז אחרי שכבר חסמתי את המכשיר,
                          המכשיר (S20 ultra) מיועד לגמ"ח וויז,
                          ובגירסה של וויז שנמצאת אצלי אין הורדה של הקבצים הקוליים למכשיר
                          ולכן אחת ל- אני צריך להתחבר לוופי כדי להוריד את קבצי הניווט הקוליים
                          (בגירסאות של וויז המעודכנות זה סודר)

                          תודה ענקית! על הכלי הזה

                          סטטוס: רשמית

                          סטטוס הגנה:
                          חסימת אפשרויות למפתחים
                          חסימת התקנת APK
                          חסימת הוספת משתמשים
                          חסימת מצלמה
                          חסימת צילומי מסך
                          חסימת העברת קבצים ב-USB
                          חסימת שיתוף בלוטות
                          חסימת נקודה חמה
                          חסימת חנו PLAY
                          חסימת איפוס להגדרות יצרן
                          חסימת שיחות יוצאות
                          חסימת מצב בטוח
                          חסימת התקנת אפליקציות
                          חסימת הסרת משתמשים
                          חסימת שינוי חשבונות
                          חסימת שינוי תמונת פרופיל
                          חסימת שינוי טפט
                          חסימת מילוי אוטומטי
                          חסימת תצוגת התראות במסך כבוי
                          חסימת ניהול אפליקציות
                          חסימת הסרת התקנת אפליקציות
                          חסימת מדיה חיצונית
                          חסימת לכידת תוכן מסך
                          חסימת דיאלוג שגיאות מערכת
                          חסימת שינוי סיסמא

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                            אני מנסה להכשיר טאבלט באמצעות התוכנת התקנה של @מישהו12 @cfopuser והתוכנה לא מזהה את המכשיר, מה עושים?
                            (אולי כבר מישהו שאל לא היה לי סבלנות לעבור על 3000 תגובות....)

                            cfopuserC מנותק
                            cfopuserC מנותק
                            cfopuser
                            כתב נערך לאחרונה על ידי cfopuser
                            #3011

                            @תותחוביץ כתב:

                            אני מנסה להכשיר טאבלט באמצעות התוכנת התקנה של@cfopuser והתוכנה לא מזהה את המכשיר, מה עושים?
                            (אולי כבר מישהו שאל לא היה לי סבלנות לעבור על 3000 תגובות....)

                            מסתמא יש לך adb במחשב שתופס את המכשיר לפני כול שאר התוכנות וגורם לבעיה הזאת תסגור אותו / אנדרואיד סטודיו ותנסה שוב דרך האתר.

                            תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • cfopuserC cfopuser

                              @תותחוביץ כתב:

                              אני מנסה להכשיר טאבלט באמצעות התוכנת התקנה של@cfopuser והתוכנה לא מזהה את המכשיר, מה עושים?
                              (אולי כבר מישהו שאל לא היה לי סבלנות לעבור על 3000 תגובות....)

                              מסתמא יש לך adb במחשב שתופס את המכשיר לפני כול שאר התוכנות וגורם לבעיה הזאת תסגור אותו / אנדרואיד סטודיו ותנסה שוב דרך האתר.

                              תותחוביץ'ת מחובר
                              תותחוביץ'ת מחובר
                              תותחוביץ'
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #3012

                              @cfopuser
                              מה בדיוק עושים ואיך?
                              (הכשרתי השבוע 4 נגנים והיה מצוין...... רק הטאבלט נתקע)

                              cfopuserC תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                                @cfopuser
                                מה בדיוק עושים ואיך?
                                (הכשרתי השבוע 4 נגנים והיה מצוין...... רק הטאבלט נתקע)

                                cfopuserC מנותק
                                cfopuserC מנותק
                                cfopuser
                                כתב נערך לאחרונה על ידי cfopuser
                                #3013

                                @תותחוביץ

                                @תותחוביץ כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5):

                                מה בדיוק עושים ואיך?

                                cfopuser כתב:

                                ש. האתר לא מצליח להתחבר למכשיר ומציג הודעת שגיאה, מה לעשות?
                                ת. נסו את כלל האפשרוית הבאות.
                                ודאו שהמכשיר פתוח ושאתם מאשרים את ההודעה במכשיר.
                                נתקו וחברו את המכשיר, ורעננו את האתר.
                                ודאו שהאתר לא פתוח במקום נוסף.
                                במידה וadb מותקן במחשבכם או/ו יש תוכנה עםadb שמותקנת,
                                כבו את adb הנ"ל עם הפקודה
                                adb kill-server

                                למרות שאם כבר ביצעת את זה לאחרונה פחות סביר שזה הסיבה יותר הגיוני שהבעיה בכבל / משהו במכשיר עצמו ולא קשור לתוכנה / אתר התקנה.

                                תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • cfopuserC cfopuser

                                  @תותחוביץ

                                  @תותחוביץ כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5):

                                  מה בדיוק עושים ואיך?

                                  cfopuser כתב:

                                  ש. האתר לא מצליח להתחבר למכשיר ומציג הודעת שגיאה, מה לעשות?
                                  ת. נסו את כלל האפשרוית הבאות.
                                  ודאו שהמכשיר פתוח ושאתם מאשרים את ההודעה במכשיר.
                                  נתקו וחברו את המכשיר, ורעננו את האתר.
                                  ודאו שהאתר לא פתוח במקום נוסף.
                                  במידה וadb מותקן במחשבכם או/ו יש תוכנה עםadb שמותקנת,
                                  כבו את adb הנ"ל עם הפקודה
                                  adb kill-server

                                  למרות שאם כבר ביצעת את זה לאחרונה פחות סביר שזה הסיבה יותר הגיוני שהבעיה בכבל / משהו במכשיר עצמו ולא קשור לתוכנה / אתר התקנה.

                                  תותחוביץ'ת מחובר
                                  תותחוביץ'ת מחובר
                                  תותחוביץ'
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי תותחוביץ'
                                  #3014

                                  @cfopuser
                                  אז מה זה עוד יכול להיות?
                                  איך אפשר לבדוק איפה הבעיה?

                                  ניסיתי עם ג'ימני אבל הוא חירטט בבטחון....

                                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                                    @cfopuser
                                    אז מה זה עוד יכול להיות?
                                    איך אפשר לבדוק איפה הבעיה?

                                    ניסיתי עם ג'ימני אבל הוא חירטט בבטחון....

                                    ח מנותק
                                    ח מנותק
                                    חכם בלילה 1
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #3015

                                    @תותחוביץ כתב:

                                    אז מה זה עוד יכול להיות?
                                    איך אפשר לבדוק איפה הבעיה?

                                    ניפוי באגים אלחוטי ניסית?

                                    תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ח חכם בלילה 1

                                      @תותחוביץ כתב:

                                      אז מה זה עוד יכול להיות?
                                      איך אפשר לבדוק איפה הבעיה?

                                      ניפוי באגים אלחוטי ניסית?

                                      תותחוביץ'ת מחובר
                                      תותחוביץ'ת מחובר
                                      תותחוביץ'
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #3016

                                      @חכם-בלילה-1
                                      אין לי וויפיי לחבר אליו....

                                      שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                                        @חכם-בלילה-1
                                        אין לי וויפיי לחבר אליו....

                                        שניאור שמחש מחובר
                                        שניאור שמחש מחובר
                                        שניאור שמח
                                        צוות פיקוח מדריכים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #3017

                                        @תותחוביץ כתב:

                                        @חכם-בלילה-1
                                        אין לי וויפיי לחבר אליו....

                                        אגב לא חייב וויפי עם אינטרנט.. אפשר אפילו בלי אינטרנט..
                                        נגיד וויפי של מדפסת/מצלמה, או סתם טלפון עם סים לא פעיל

                                        "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                        תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שניאור שמחש שניאור שמח

                                          @תותחוביץ כתב:

                                          @חכם-בלילה-1
                                          אין לי וויפיי לחבר אליו....

                                          אגב לא חייב וויפי עם אינטרנט.. אפשר אפילו בלי אינטרנט..
                                          נגיד וויפי של מדפסת/מצלמה, או סתם טלפון עם סים לא פעיל

                                          תותחוביץ'ת מחובר
                                          תותחוביץ'ת מחובר
                                          תותחוביץ'
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #3018

                                          @שניאור-שמח
                                          יש לי עוד נגן עם וויפיי זה מספיק?
                                          איך מחברים את המחשב ואת הטאבלט לוויפיי של הנגן?

                                          שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר