להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)
-
@iosi-poli
אם אתה כבר פה - ידוע לך על בעיה בהפעלת חסימת VPN בגירסה האחרונה?
בשיאומי רדמי נוט 13 = אני לא מצליח להפעיל את החסימת VPN - הוא כותב לי מנותק, ואני לוחץ על הפעלה - הוא חושב כמה שניות, ולא משתנה כלום. -
בתכלס האם אוכל להתקין את זה כדי שיחסום לי לגמרי את כל האניטרנט עדיף שיהיה סיסמה לפתיחה, אבל אני צריך שיהיה אפליקציה אחת ששמה האינטרנט כן יעבוד גם לאפליקציה וגם לרכיבי המערכת שלה, מדובר באפליקציה Google Wallet עם רכיבי המערכת Google Play Services כדי שהאפליקציה תוכל לתקפד
כן.
תתקין את האפליקצייה של @ בניית-גרסאות - אם מדובר במכשיר בלי FRP, תתקין אייבלוק, ותאשר שהאפליקצייה שאתה רוצה תהיה היחידה שיכולה לפעול במכשיר - תחסום את האפליקציות שמגיעות עם המכשיר - גוגל, יוטיוב ושות', (אתה יכול לחסום גם רכיבי מערכת, אבל אתה צריך לדעת מה אתה עושה שם, לא חייבים למיטב הבנתי)
ואם אתה רוצה שלא יוכלו לגלוש בו בכלל - תחסום את חנות גוגל פליי, ואת האפשרות להתקין אפליקציות במכשיר - בכלל.פוסט זה נמחק! -
בתכלס האם אוכל להתקין את זה כדי שיחסום לי לגמרי את כל האניטרנט עדיף שיהיה סיסמה לפתיחה, אבל אני צריך שיהיה אפליקציה אחת ששמה האינטרנט כן יעבוד גם לאפליקציה וגם לרכיבי המערכת שלה, מדובר באפליקציה Google Wallet עם רכיבי המערכת Google Play Services כדי שהאפליקציה תוכל לתקפד
כן.
תתקין את האפליקצייה של @ בניית-גרסאות - אם מדובר במכשיר בלי FRP, תתקין אייבלוק, ותאשר שהאפליקצייה שאתה רוצה תהיה היחידה שיכולה לפעול במכשיר - תחסום את האפליקציות שמגיעות עם המכשיר - גוגל, יוטיוב ושות', (אתה יכול לחסום גם רכיבי מערכת, אבל אתה צריך לדעת מה אתה עושה שם, לא חייבים למיטב הבנתי)
ואם אתה רוצה שלא יוכלו לגלוש בו בכלל - תחסום את חנות גוגל פליי, ואת האפשרות להתקין אפליקציות במכשיר - בכלל.@יאיר-דניאל לא הבנתי לחסום כל אפשרות להתקנת אפליקציות גם כאלו מקבצי APK שלא דורשות אינטרנט?
-
@יאיר-דניאל לא הבנתי לחסום כל אפשרות להתקנת אפליקציות גם כאלו מקבצי APK שלא דורשות אינטרנט?
@צבי-דב-כהנוביץ בחירה שלך. תלוי למה מיועד המכשיר.
אבל בעיקרון, כל אחד יכול לבנות דפדפן בחמש דקות, ולהתקין אצלך - והוא יוכל לגלוש באינטרנט. -
@צבי-דב-כהנוביץ בחירה שלך. תלוי למה מיועד המכשיר.
אבל בעיקרון, כל אחד יכול לבנות דפדפן בחמש דקות, ולהתקין אצלך - והוא יוכל לגלוש באינטרנט.@יאיר-דניאל בקיצור לא הכי הרמטי.
-
@יאיר-דניאל בקיצור לא הכי הרמטי.
@צבי-דב-כהנוביץ הרמטי זה עניין יחסי.
בכל מקרה - הכי טוב זה להפעיל VPN ולהחריג אפליקציות מסויימות שבהם יוכלו לגלוש.
כך תוכל להשאיר פתוח להתקנות - גם לאפליקציות עם אינטרנט, פשוט לא יעבוד בהם האינטרנט.
-
@iosi-poli וכל החברים כאן
יש לי גירסה 0.4.2
אשמח אם תוכלו לעזור לי לעדכן את אפליקציית וויז אחרי שכבר חסמתי את המכשיר,
המכשיר (S20 ultra) מיועד לגמ"ח וויז,
ובגירסה של וויז שנמצאת אצלי אין הורדה של הקבצים הקוליים למכשיר
ולכן אחת ל- אני צריך להתחבר לוופי כדי להוריד את קבצי הניווט הקוליים
(בגירסאות של וויז המעודכנות זה סודר)תודה ענקית! על הכלי הזה
סטטוס: רשמית
סטטוס הגנה:
חסימת אפשרויות למפתחים
חסימת התקנת APK
חסימת הוספת משתמשים
חסימת מצלמה
חסימת צילומי מסך
חסימת העברת קבצים ב-USB
חסימת שיתוף בלוטות
חסימת נקודה חמה
חסימת חנו PLAY
חסימת איפוס להגדרות יצרן
חסימת שיחות יוצאות
חסימת מצב בטוח
חסימת התקנת אפליקציות
חסימת הסרת משתמשים
חסימת שינוי חשבונות
חסימת שינוי תמונת פרופיל
חסימת שינוי טפט
חסימת מילוי אוטומטי
חסימת תצוגת התראות במסך כבוי
חסימת ניהול אפליקציות
חסימת הסרת התקנת אפליקציות
חסימת מדיה חיצונית
חסימת לכידת תוכן מסך
חסימת דיאלוג שגיאות מערכת
חסימת שינוי סיסמא -
-
-
@תותחוביץ כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5):
מה בדיוק עושים ואיך?
cfopuser כתב:
ש. האתר לא מצליח להתחבר למכשיר ומציג הודעת שגיאה, מה לעשות?
ת. נסו את כלל האפשרוית הבאות.
ודאו שהמכשיר פתוח ושאתם מאשרים את ההודעה במכשיר.
נתקו וחברו את המכשיר, ורעננו את האתר.
ודאו שהאתר לא פתוח במקום נוסף.
במידה וadb מותקן במחשבכם או/ו יש תוכנה עםadb שמותקנת,
כבו את adb הנ"ל עם הפקודה
adb kill-serverלמרות שאם כבר ביצעת את זה לאחרונה פחות סביר שזה הסיבה יותר הגיוני שהבעיה בכבל / משהו במכשיר עצמו ולא קשור לתוכנה / אתר התקנה.
-
@תותחוביץ כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5):
מה בדיוק עושים ואיך?
cfopuser כתב:
ש. האתר לא מצליח להתחבר למכשיר ומציג הודעת שגיאה, מה לעשות?
ת. נסו את כלל האפשרוית הבאות.
ודאו שהמכשיר פתוח ושאתם מאשרים את ההודעה במכשיר.
נתקו וחברו את המכשיר, ורעננו את האתר.
ודאו שהאתר לא פתוח במקום נוסף.
במידה וadb מותקן במחשבכם או/ו יש תוכנה עםadb שמותקנת,
כבו את adb הנ"ל עם הפקודה
adb kill-serverלמרות שאם כבר ביצעת את זה לאחרונה פחות סביר שזה הסיבה יותר הגיוני שהבעיה בכבל / משהו במכשיר עצמו ולא קשור לתוכנה / אתר התקנה.
-
@cfopuser
אז מה זה עוד יכול להיות?
איך אפשר לבדוק איפה הבעיה?ניסיתי עם ג'ימני אבל הוא חירטט בבטחון....
-
@חכם-בלילה-1
אין לי וויפיי לחבר אליו.... -
@חכם-בלילה-1
אין לי וויפיי לחבר אליו....@חכם-בלילה-1
אין לי וויפיי לחבר אליו....אגב לא חייב וויפי עם אינטרנט.. אפשר אפילו בלי אינטרנט..
נגיד וויפי של מדפסת/מצלמה, או סתם טלפון עם סים לא פעיל -
@חכם-בלילה-1
אין לי וויפיי לחבר אליו....אגב לא חייב וויפי עם אינטרנט.. אפשר אפילו בלי אינטרנט..
נגיד וויפי של מדפסת/מצלמה, או סתם טלפון עם סים לא פעיל@שניאור-שמח
יש לי עוד נגן עם וויפיי זה מספיק?
איך מחברים את המחשב ואת הטאבלט לוויפיי של הנגן? -
@שניאור-שמח
יש לי עוד נגן עם וויפיי זה מספיק?
איך מחברים את המחשב ואת הטאבלט לוויפיי של הנגן?@שניאור-שמח
יש לי עוד נגן עם וויפיי זה מספיק?עם נקודה חמה אתה מתכוון, כן?
איך מחברים את המחשב ואת הטאבלט לוויפיי של הנגן?
מה הקשר מחשב?
לא צריך שום מחשב…
רק מכשיר אחד (שעליו מתקינים) ונקודה חמה -
@שניאור-שמח
יש לי עוד נגן עם וויפיי זה מספיק?עם נקודה חמה אתה מתכוון, כן?
איך מחברים את המחשב ואת הטאבלט לוויפיי של הנגן?
מה הקשר מחשב?
לא צריך שום מחשב…
רק מכשיר אחד (שעליו מתקינים) ונקודה חמה@שניאור-שמח
אז מה בדיוק עושים?
אני מחבר את הטאבלט בנקודה חמה לאיפה?
חשבתי שאני אמור לחבר למחשב ואז בין המחשב לטאבלט יש רשת מקומית -
@שניאור-שמח
אז מה בדיוק עושים?
אני מחבר את הטאבלט בנקודה חמה לאיפה?
חשבתי שאני אמור לחבר למחשב ואז בין המחשב לטאבלט יש רשת מקומית@תותחוביץ שלחתי לך קישור למדריך מפורט.. הסתכלת עליו בכלל?
-
@תותחוביץ שלחתי לך קישור למדריך מפורט.. הסתכלת עליו בכלל?
@שניאור-שמח
צודק לגמרי!!!
כשכתבת כבר לא הייתי על המחשב ואז כבר עוד אנשים כתבו דברים ולא שמתי לב לזה
יישר כוח עצום!!!! -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות