דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
3.1k פוסטים 187 כותבים 520.2k צפיות 125 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שניאור שמחש שניאור שמח

    @תותחוביץ כנראה זאת הבעיה
    הכבל תקין? במכשיר אחר זה עובד?
    תנסה להחליף כבל/יציאת USB

    תותחוביץ'ת מחובר
    תותחוביץ'ת מחובר
    תותחוביץ'
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #2993

    @שניאור-שמח
    ניסיתי להחליף כבל/ חור יציאה
    (קופץ לי הודעה של ניפוי באגים בUSB מחובר אבל לא בקשה לאישור או משהו כזה והטאבלט מופיע לי בסייר קבצים ואפשר להעתיק לתוכו/מתוכו אבל זה לא נקלט כמכשיר אנדרואיד)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

      @שניאור-שמח
      כן, אתה צודק, זה זאת. טעות שלי!
      תכלס התוכנה וגם האתר לא "קולטים" את המכשיר מה אפשר לעשות?

      האתר כן מזהה את המכשיר אבל לא מתקדם...

      ח מחובר
      ח מחובר
      חכם בלילה 1
      כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
      #2994

      @תותחוביץ

      מקווה שלא מיותר
      אבל זכרת להפעיל ניפוי באגים ב-USB אחרי הפעלת מצב מפתחים?

      תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ח חכם בלילה 1

        @תותחוביץ

        מקווה שלא מיותר
        אבל זכרת להפעיל ניפוי באגים ב-USB אחרי הפעלת מצב מפתחים?

        תותחוביץ'ת מחובר
        תותחוביץ'ת מחובר
        תותחוביץ'
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #2995

        @חכם-בלילה-1
        כמובן!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • תותחוביץ'ת מחובר
          תותחוביץ'ת מחובר
          תותחוביץ'
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2996

          אולי יש דרך להכשיר מתוך המכשיר בלי להסתמך על החיבור למחשב?

          ח שניאור שמחש 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

            אולי יש דרך להכשיר מתוך המכשיר בלי להסתמך על החיבור למחשב?

            ח מחובר
            ח מחובר
            חכם בלילה 1
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #2997

            @תותחוביץ
            רוט יש?

            תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חכם בלילה 1

              @תותחוביץ
              רוט יש?

              תותחוביץ'ת מחובר
              תותחוביץ'ת מחובר
              תותחוביץ'
              כתב נערך לאחרונה על ידי תותחוביץ'
              #2998

              @חכם-בלילה-1
              אין לי מושג
              איך בודקים את זה?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                אולי יש דרך להכשיר מתוך המכשיר בלי להסתמך על החיבור למחשב?

                שניאור שמחש מנותק
                שניאור שמחש מנותק
                שניאור שמח
                צוות פיקוח מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי שניאור שמח
                #2999

                @תותחוביץ יש לך ניפוי באגים אלחוטי? אם כן, אפשר דרך זה
                מדריך כאן

                "אם לא תנסה, איך תדע?"

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • א אביגדור ברמן

                  @efishesh זה לא עוזר
                  וגם החנות הזאת לא כזה עובדת

                  iosi poliI מנותק
                  iosi poliI מנותק
                  iosi poli
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #3000

                  @אביגדור-ברמן אשמח שתפרט את הבעיות באישוז

                  (אני צריך את זה כי בגרסה הבאה אני מתכוון לגמור עם החנות.)

                  אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • iosi poliI iosi poli

                    @אביגדור-ברמן אשמח שתפרט את הבעיות באישוז

                    (אני צריך את זה כי בגרסה הבאה אני מתכוון לגמור עם החנות.)

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אביגדור ברמן
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #3001

                    @iosi-poli אין לי מה לפרט - פשוט חושב שעה עד שנותן את הרשימה של האפליקציות שממליץ להוריד
                    אחר כך לא נותן להוריד שום דבר ממה שמצא
                    אין לי שום חסימה על הקו

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                      @צבי-דב-כהנוביץ כתב:

                      בתכלס האם אוכל להתקין את זה כדי שיחסום לי לגמרי את כל האניטרנט עדיף שיהיה סיסמה לפתיחה, אבל אני צריך שיהיה אפליקציה אחת ששמה האינטרנט כן יעבוד גם לאפליקציה וגם לרכיבי המערכת שלה, מדובר באפליקציה Google Wallet עם רכיבי המערכת Google Play Services כדי שהאפליקציה תוכל לתקפד

                      כן.
                      תתקין את האפליקצייה של @ בניית-גרסאות - אם מדובר במכשיר בלי FRP, תתקין אייבלוק, ותאשר שהאפליקצייה שאתה רוצה תהיה היחידה שיכולה לפעול במכשיר - תחסום את האפליקציות שמגיעות עם המכשיר - גוגל, יוטיוב ושות', (אתה יכול לחסום גם רכיבי מערכת, אבל אתה צריך לדעת מה אתה עושה שם, לא חייבים למיטב הבנתי)
                      ואם אתה רוצה שלא יוכלו לגלוש בו בכלל - תחסום את חנות גוגל פליי, ואת האפשרות להתקין אפליקציות במכשיר - בכלל.

                      צ מנותק
                      צ מנותק
                      צבי דב כהנוביץ
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #3002
                      פוסט זה נמחק!
                      יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • צ צבי דב כהנוביץ

                        פוסט זה נמחק!

                        יאיר דניאלי מנותק
                        יאיר דניאלי מנותק
                        יאיר דניאל
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #3003

                        @צבי-דב-כהנוביץ כן - אם כמובן תגדיר את זה.

                        yyrdnyl11@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאל
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #3004

                          @iosi-poli
                          אם אתה כבר פה - ידוע לך על בעיה בהפעלת חסימת VPN בגירסה האחרונה?
                          בשיאומי רדמי נוט 13 = אני לא מצליח להפעיל את החסימת VPN - הוא כותב לי מנותק, ואני לוחץ על הפעלה - הוא חושב כמה שניות, ולא משתנה כלום.

                          yyrdnyl11@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                            @צבי-דב-כהנוביץ כתב:

                            בתכלס האם אוכל להתקין את זה כדי שיחסום לי לגמרי את כל האניטרנט עדיף שיהיה סיסמה לפתיחה, אבל אני צריך שיהיה אפליקציה אחת ששמה האינטרנט כן יעבוד גם לאפליקציה וגם לרכיבי המערכת שלה, מדובר באפליקציה Google Wallet עם רכיבי המערכת Google Play Services כדי שהאפליקציה תוכל לתקפד

                            כן.
                            תתקין את האפליקצייה של @ בניית-גרסאות - אם מדובר במכשיר בלי FRP, תתקין אייבלוק, ותאשר שהאפליקצייה שאתה רוצה תהיה היחידה שיכולה לפעול במכשיר - תחסום את האפליקציות שמגיעות עם המכשיר - גוגל, יוטיוב ושות', (אתה יכול לחסום גם רכיבי מערכת, אבל אתה צריך לדעת מה אתה עושה שם, לא חייבים למיטב הבנתי)
                            ואם אתה רוצה שלא יוכלו לגלוש בו בכלל - תחסום את חנות גוגל פליי, ואת האפשרות להתקין אפליקציות במכשיר - בכלל.

                            צ מנותק
                            צ מנותק
                            צבי דב כהנוביץ
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #3005
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                              @צבי-דב-כהנוביץ כתב:

                              בתכלס האם אוכל להתקין את זה כדי שיחסום לי לגמרי את כל האניטרנט עדיף שיהיה סיסמה לפתיחה, אבל אני צריך שיהיה אפליקציה אחת ששמה האינטרנט כן יעבוד גם לאפליקציה וגם לרכיבי המערכת שלה, מדובר באפליקציה Google Wallet עם רכיבי המערכת Google Play Services כדי שהאפליקציה תוכל לתקפד

                              כן.
                              תתקין את האפליקצייה של @ בניית-גרסאות - אם מדובר במכשיר בלי FRP, תתקין אייבלוק, ותאשר שהאפליקצייה שאתה רוצה תהיה היחידה שיכולה לפעול במכשיר - תחסום את האפליקציות שמגיעות עם המכשיר - גוגל, יוטיוב ושות', (אתה יכול לחסום גם רכיבי מערכת, אבל אתה צריך לדעת מה אתה עושה שם, לא חייבים למיטב הבנתי)
                              ואם אתה רוצה שלא יוכלו לגלוש בו בכלל - תחסום את חנות גוגל פליי, ואת האפשרות להתקין אפליקציות במכשיר - בכלל.

                              צ מנותק
                              צ מנותק
                              צבי דב כהנוביץ
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #3006

                              @יאיר-דניאל לא הבנתי לחסום כל אפשרות להתקנת אפליקציות גם כאלו מקבצי APK שלא דורשות אינטרנט?

                              יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • צ צבי דב כהנוביץ

                                @יאיר-דניאל לא הבנתי לחסום כל אפשרות להתקנת אפליקציות גם כאלו מקבצי APK שלא דורשות אינטרנט?

                                יאיר דניאלי מנותק
                                יאיר דניאלי מנותק
                                יאיר דניאל
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #3007

                                @צבי-דב-כהנוביץ בחירה שלך. תלוי למה מיועד המכשיר.
                                אבל בעיקרון, כל אחד יכול לבנות דפדפן בחמש דקות, ולהתקין אצלך - והוא יוכל לגלוש באינטרנט.

                                yyrdnyl11@gmail.com

                                צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                                  @צבי-דב-כהנוביץ בחירה שלך. תלוי למה מיועד המכשיר.
                                  אבל בעיקרון, כל אחד יכול לבנות דפדפן בחמש דקות, ולהתקין אצלך - והוא יוכל לגלוש באינטרנט.

                                  צ מנותק
                                  צ מנותק
                                  צבי דב כהנוביץ
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #3008

                                  @יאיר-דניאל בקיצור לא הכי הרמטי.

                                  יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • צ צבי דב כהנוביץ

                                    @יאיר-דניאל בקיצור לא הכי הרמטי.

                                    יאיר דניאלי מנותק
                                    יאיר דניאלי מנותק
                                    יאיר דניאל
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
                                    #3009

                                    @צבי-דב-כהנוביץ הרמטי זה עניין יחסי.

                                    בכל מקרה - הכי טוב זה להפעיל VPN ולהחריג אפליקציות מסויימות שבהם יוכלו לגלוש.

                                    כך תוכל להשאיר פתוח להתקנות - גם לאפליקציות עם אינטרנט, פשוט לא יעבוד בהם האינטרנט.

                                    yyrdnyl11@gmail.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • פ מנותק
                                      פ מנותק
                                      פיהוק
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #3010

                                      @iosi-poli וכל החברים כאן

                                      יש לי גירסה 0.4.2
                                      אשמח אם תוכלו לעזור לי לעדכן את אפליקציית וויז אחרי שכבר חסמתי את המכשיר,
                                      המכשיר (S20 ultra) מיועד לגמ"ח וויז,
                                      ובגירסה של וויז שנמצאת אצלי אין הורדה של הקבצים הקוליים למכשיר
                                      ולכן אחת ל- אני צריך להתחבר לוופי כדי להוריד את קבצי הניווט הקוליים
                                      (בגירסאות של וויז המעודכנות זה סודר)

                                      תודה ענקית! על הכלי הזה

                                      סטטוס: רשמית

                                      סטטוס הגנה:
                                      חסימת אפשרויות למפתחים
                                      חסימת התקנת APK
                                      חסימת הוספת משתמשים
                                      חסימת מצלמה
                                      חסימת צילומי מסך
                                      חסימת העברת קבצים ב-USB
                                      חסימת שיתוף בלוטות
                                      חסימת נקודה חמה
                                      חסימת חנו PLAY
                                      חסימת איפוס להגדרות יצרן
                                      חסימת שיחות יוצאות
                                      חסימת מצב בטוח
                                      חסימת התקנת אפליקציות
                                      חסימת הסרת משתמשים
                                      חסימת שינוי חשבונות
                                      חסימת שינוי תמונת פרופיל
                                      חסימת שינוי טפט
                                      חסימת מילוי אוטומטי
                                      חסימת תצוגת התראות במסך כבוי
                                      חסימת ניהול אפליקציות
                                      חסימת הסרת התקנת אפליקציות
                                      חסימת מדיה חיצונית
                                      חסימת לכידת תוכן מסך
                                      חסימת דיאלוג שגיאות מערכת
                                      חסימת שינוי סיסמא

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                                        אני מנסה להכשיר טאבלט באמצעות התוכנת התקנה של @מישהו12 @cfopuser והתוכנה לא מזהה את המכשיר, מה עושים?
                                        (אולי כבר מישהו שאל לא היה לי סבלנות לעבור על 3000 תגובות....)

                                        cfopuserC מנותק
                                        cfopuserC מנותק
                                        cfopuser
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי cfopuser
                                        #3011

                                        @תותחוביץ כתב:

                                        אני מנסה להכשיר טאבלט באמצעות התוכנת התקנה של@cfopuser והתוכנה לא מזהה את המכשיר, מה עושים?
                                        (אולי כבר מישהו שאל לא היה לי סבלנות לעבור על 3000 תגובות....)

                                        מסתמא יש לך adb במחשב שתופס את המכשיר לפני כול שאר התוכנות וגורם לבעיה הזאת תסגור אותו / אנדרואיד סטודיו ותנסה שוב דרך האתר.

                                        תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • cfopuserC cfopuser

                                          @תותחוביץ כתב:

                                          אני מנסה להכשיר טאבלט באמצעות התוכנת התקנה של@cfopuser והתוכנה לא מזהה את המכשיר, מה עושים?
                                          (אולי כבר מישהו שאל לא היה לי סבלנות לעבור על 3000 תגובות....)

                                          מסתמא יש לך adb במחשב שתופס את המכשיר לפני כול שאר התוכנות וגורם לבעיה הזאת תסגור אותו / אנדרואיד סטודיו ותנסה שוב דרך האתר.

                                          תותחוביץ'ת מחובר
                                          תותחוביץ'ת מחובר
                                          תותחוביץ'
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #3012

                                          @cfopuser
                                          מה בדיוק עושים ואיך?
                                          (הכשרתי השבוע 4 נגנים והיה מצוין...... רק הטאבלט נתקע)

                                          cfopuserC תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר