דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
3.1k פוסטים 187 כותבים 520.4k צפיות 125 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

    אני מנסה להכשיר טאבלט באמצעות התוכנת התקנה של @מישהו12 @cfopuser והתוכנה לא מזהה את המכשיר, מה עושים?
    (אולי כבר מישהו שאל לא היה לי סבלנות לעבור על 3000 תגובות....)

    שניאור שמחש מחובר
    שניאור שמחש מחובר
    שניאור שמח
    צוות פיקוח מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #2986

    @תותחוביץ כתב:

    אני מנסה להכשיר טאבלט באמצעות התוכנת התקנה של @מישהו12

    איזה תוכנת התקנה יצר @מישהו12?
    אתה כנראה מתכוון ל-@cfopuser

    "אם לא תנסה, איך תדע?"

    תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שניאור שמחש שניאור שמח

      @תותחוביץ כתב:

      אני מנסה להכשיר טאבלט באמצעות התוכנת התקנה של @מישהו12

      איזה תוכנת התקנה יצר @מישהו12?
      אתה כנראה מתכוון ל-@cfopuser

      תותחוביץ'ת מחובר
      תותחוביץ'ת מחובר
      תותחוביץ'
      כתב נערך לאחרונה על ידי תותחוביץ'
      #2987

      @שניאור-שמח
      אולי (לא אתר, תוכנה!)
      זה:
      6ac28e1b-b11a-4111-9320-0739279f73c4-image.jpeg

      נכנסתי עכשיו גם לאתר וגם שם אני לוחץ על חיבור מכשיר ובוחר את הטאבלט וזה לא מתקדם לשום מקום
      d4cf37ce-36a5-4da6-97a5-6a662484d1af-image.jpeg

      שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

        @שניאור-שמח
        אולי (לא אתר, תוכנה!)
        זה:
        6ac28e1b-b11a-4111-9320-0739279f73c4-image.jpeg

        נכנסתי עכשיו גם לאתר וגם שם אני לוחץ על חיבור מכשיר ובוחר את הטאבלט וזה לא מתקדם לשום מקום
        d4cf37ce-36a5-4da6-97a5-6a662484d1af-image.jpeg

        שניאור שמחש מחובר
        שניאור שמחש מחובר
        שניאור שמח
        צוות פיקוח מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #2988

        @תותחוביץ https://mitmachim.top/topic/86870/להורדה-תוכנת-התקנה-ל-a-bloq

        "אם לא תנסה, איך תדע?"

        תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • שניאור שמחש שניאור שמח

          @תותחוביץ https://mitmachim.top/topic/86870/להורדה-תוכנת-התקנה-ל-a-bloq

          תותחוביץ'ת מחובר
          תותחוביץ'ת מחובר
          תותחוביץ'
          כתב נערך לאחרונה על ידי תותחוביץ'
          #2989

          @שניאור-שמח
          כן, אתה צודק, זה זאת. טעות שלי!
          תכלס התוכנה וגם האתר לא "קולטים" את המכשיר מה אפשר לעשות?

          האתר כן מזהה את המכשיר אבל לא מתקדם...

          שניאור שמחש ח 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

            @שניאור-שמח
            כן, אתה צודק, זה זאת. טעות שלי!
            תכלס התוכנה וגם האתר לא "קולטים" את המכשיר מה אפשר לעשות?

            האתר כן מזהה את המכשיר אבל לא מתקדם...

            שניאור שמחש מחובר
            שניאור שמחש מחובר
            שניאור שמח
            צוות פיקוח מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #2990

            @תותחוביץ קפצה הודעה לאישור המכשיר? אישרת את ההרשאה תמיד למחשב זה?

            "אם לא תנסה, איך תדע?"

            תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שניאור שמחש שניאור שמח

              @תותחוביץ קפצה הודעה לאישור המכשיר? אישרת את ההרשאה תמיד למחשב זה?

              תותחוביץ'ת מחובר
              תותחוביץ'ת מחובר
              תותחוביץ'
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #2991

              @שניאור-שמח
              לא קופצת בקשה לאישור המכשיר...
              ניסיתי להתקין ידנית אבל גם זה לא עובד

              List of devices attached
              
              שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                @שניאור-שמח
                לא קופצת בקשה לאישור המכשיר...
                ניסיתי להתקין ידנית אבל גם זה לא עובד

                List of devices attached
                
                שניאור שמחש מחובר
                שניאור שמחש מחובר
                שניאור שמח
                צוות פיקוח מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #2992

                @תותחוביץ כנראה זאת הבעיה
                הכבל תקין? במכשיר אחר זה עובד?
                תנסה להחליף כבל/יציאת USB

                "אם לא תנסה, איך תדע?"

                תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שניאור שמחש שניאור שמח

                  @תותחוביץ כנראה זאת הבעיה
                  הכבל תקין? במכשיר אחר זה עובד?
                  תנסה להחליף כבל/יציאת USB

                  תותחוביץ'ת מחובר
                  תותחוביץ'ת מחובר
                  תותחוביץ'
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #2993

                  @שניאור-שמח
                  ניסיתי להחליף כבל/ חור יציאה
                  (קופץ לי הודעה של ניפוי באגים בUSB מחובר אבל לא בקשה לאישור או משהו כזה והטאבלט מופיע לי בסייר קבצים ואפשר להעתיק לתוכו/מתוכו אבל זה לא נקלט כמכשיר אנדרואיד)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                    @שניאור-שמח
                    כן, אתה צודק, זה זאת. טעות שלי!
                    תכלס התוכנה וגם האתר לא "קולטים" את המכשיר מה אפשר לעשות?

                    האתר כן מזהה את המכשיר אבל לא מתקדם...

                    ח מנותק
                    ח מנותק
                    חכם בלילה 1
                    כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
                    #2994

                    @תותחוביץ

                    מקווה שלא מיותר
                    אבל זכרת להפעיל ניפוי באגים ב-USB אחרי הפעלת מצב מפתחים?

                    תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ח חכם בלילה 1

                      @תותחוביץ

                      מקווה שלא מיותר
                      אבל זכרת להפעיל ניפוי באגים ב-USB אחרי הפעלת מצב מפתחים?

                      תותחוביץ'ת מחובר
                      תותחוביץ'ת מחובר
                      תותחוביץ'
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #2995

                      @חכם-בלילה-1
                      כמובן!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • תותחוביץ'ת מחובר
                        תותחוביץ'ת מחובר
                        תותחוביץ'
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #2996

                        אולי יש דרך להכשיר מתוך המכשיר בלי להסתמך על החיבור למחשב?

                        ח שניאור שמחש 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                          אולי יש דרך להכשיר מתוך המכשיר בלי להסתמך על החיבור למחשב?

                          ח מנותק
                          ח מנותק
                          חכם בלילה 1
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #2997

                          @תותחוביץ
                          רוט יש?

                          תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ח חכם בלילה 1

                            @תותחוביץ
                            רוט יש?

                            תותחוביץ'ת מחובר
                            תותחוביץ'ת מחובר
                            תותחוביץ'
                            כתב נערך לאחרונה על ידי תותחוביץ'
                            #2998

                            @חכם-בלילה-1
                            אין לי מושג
                            איך בודקים את זה?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                              אולי יש דרך להכשיר מתוך המכשיר בלי להסתמך על החיבור למחשב?

                              שניאור שמחש מחובר
                              שניאור שמחש מחובר
                              שניאור שמח
                              צוות פיקוח מדריכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי שניאור שמח
                              #2999

                              @תותחוביץ יש לך ניפוי באגים אלחוטי? אם כן, אפשר דרך זה
                              מדריך כאן

                              "אם לא תנסה, איך תדע?"

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א אביגדור ברמן

                                @efishesh זה לא עוזר
                                וגם החנות הזאת לא כזה עובדת

                                iosi poliI מנותק
                                iosi poliI מנותק
                                iosi poli
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #3000

                                @אביגדור-ברמן אשמח שתפרט את הבעיות באישוז

                                (אני צריך את זה כי בגרסה הבאה אני מתכוון לגמור עם החנות.)

                                אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • iosi poliI iosi poli

                                  @אביגדור-ברמן אשמח שתפרט את הבעיות באישוז

                                  (אני צריך את זה כי בגרסה הבאה אני מתכוון לגמור עם החנות.)

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אביגדור ברמן
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #3001

                                  @iosi-poli אין לי מה לפרט - פשוט חושב שעה עד שנותן את הרשימה של האפליקציות שממליץ להוריד
                                  אחר כך לא נותן להוריד שום דבר ממה שמצא
                                  אין לי שום חסימה על הקו

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                                    @צבי-דב-כהנוביץ כתב:

                                    בתכלס האם אוכל להתקין את זה כדי שיחסום לי לגמרי את כל האניטרנט עדיף שיהיה סיסמה לפתיחה, אבל אני צריך שיהיה אפליקציה אחת ששמה האינטרנט כן יעבוד גם לאפליקציה וגם לרכיבי המערכת שלה, מדובר באפליקציה Google Wallet עם רכיבי המערכת Google Play Services כדי שהאפליקציה תוכל לתקפד

                                    כן.
                                    תתקין את האפליקצייה של @ בניית-גרסאות - אם מדובר במכשיר בלי FRP, תתקין אייבלוק, ותאשר שהאפליקצייה שאתה רוצה תהיה היחידה שיכולה לפעול במכשיר - תחסום את האפליקציות שמגיעות עם המכשיר - גוגל, יוטיוב ושות', (אתה יכול לחסום גם רכיבי מערכת, אבל אתה צריך לדעת מה אתה עושה שם, לא חייבים למיטב הבנתי)
                                    ואם אתה רוצה שלא יוכלו לגלוש בו בכלל - תחסום את חנות גוגל פליי, ואת האפשרות להתקין אפליקציות במכשיר - בכלל.

                                    צ מנותק
                                    צ מנותק
                                    צבי דב כהנוביץ
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #3002
                                    פוסט זה נמחק!
                                    יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • צ צבי דב כהנוביץ

                                      פוסט זה נמחק!

                                      יאיר דניאלי מנותק
                                      יאיר דניאלי מנותק
                                      יאיר דניאל
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #3003

                                      @צבי-דב-כהנוביץ כן - אם כמובן תגדיר את זה.

                                      yyrdnyl11@gmail.com

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יאיר דניאלי מנותק
                                        יאיר דניאלי מנותק
                                        יאיר דניאל
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #3004

                                        @iosi-poli
                                        אם אתה כבר פה - ידוע לך על בעיה בהפעלת חסימת VPN בגירסה האחרונה?
                                        בשיאומי רדמי נוט 13 = אני לא מצליח להפעיל את החסימת VPN - הוא כותב לי מנותק, ואני לוחץ על הפעלה - הוא חושב כמה שניות, ולא משתנה כלום.

                                        yyrdnyl11@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                                          @צבי-דב-כהנוביץ כתב:

                                          בתכלס האם אוכל להתקין את זה כדי שיחסום לי לגמרי את כל האניטרנט עדיף שיהיה סיסמה לפתיחה, אבל אני צריך שיהיה אפליקציה אחת ששמה האינטרנט כן יעבוד גם לאפליקציה וגם לרכיבי המערכת שלה, מדובר באפליקציה Google Wallet עם רכיבי המערכת Google Play Services כדי שהאפליקציה תוכל לתקפד

                                          כן.
                                          תתקין את האפליקצייה של @ בניית-גרסאות - אם מדובר במכשיר בלי FRP, תתקין אייבלוק, ותאשר שהאפליקצייה שאתה רוצה תהיה היחידה שיכולה לפעול במכשיר - תחסום את האפליקציות שמגיעות עם המכשיר - גוגל, יוטיוב ושות', (אתה יכול לחסום גם רכיבי מערכת, אבל אתה צריך לדעת מה אתה עושה שם, לא חייבים למיטב הבנתי)
                                          ואם אתה רוצה שלא יוכלו לגלוש בו בכלל - תחסום את חנות גוגל פליי, ואת האפשרות להתקין אפליקציות במכשיר - בכלל.

                                          צ מנותק
                                          צ מנותק
                                          צבי דב כהנוביץ
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #3005
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר