דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
3.1k פוסטים 187 כותבים 520.2k צפיות 125 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • E efishesh

    @שניאור-שמח היי
    יש איזה פתרון להשתמש עם החסימה הזאת לבנקים
    הבעיה בבנקים היא שצריך כל הזמן עדכונים
    וגם אם אני שם מעדכן אפלקציות יש בנקים שחייב עדכון מגוגל פליי
    יש פתרון?
    או שאולי יש לך מושג אם בעתיד הגרסה החדשה תפתור את הבעיה

    ח מחובר
    ח מחובר
    חכם בלילה 1
    כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
    #2981

    @efishesh כתב:

    יש איזה פתרון להשתמש עם החסימה הזאת לבנקים
    הבעיה בבנקים היא שצריך כל הזמן עדכונים
    וגם אם אני שם מעדכן אפלקציות יש בנקים שחייב עדכון מגוגל פליי
    יש פתרון?
    או שאולי יש לך מושג אם בעתיד הגרסה החדשה תפתור את הבעיה

    @efishesh

    תשתמש בגירסא האחרונה 0.5.0
    יש שם אפשרות לחנות A store ולעדכונים

    E תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שניאור שמחש שניאור שמח

      @efishesh למה אתה מתייג אותי?
      בכל אופן, דובר פה על הנושא הזה הרבה, תנסה לעבור קצת, ולראות אם יש פתרון..

      E מנותק
      E מנותק
      efishesh
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2982

      @שניאור-שמח כתב:

      למה אתה מתייג אותי?

      כי עושה רושם שאתה מבין בנושא הזה והמפתח פחות זמין פה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ח חכם בלילה 1

        @efishesh כתב:

        יש איזה פתרון להשתמש עם החסימה הזאת לבנקים
        הבעיה בבנקים היא שצריך כל הזמן עדכונים
        וגם אם אני שם מעדכן אפלקציות יש בנקים שחייב עדכון מגוגל פליי
        יש פתרון?
        או שאולי יש לך מושג אם בעתיד הגרסה החדשה תפתור את הבעיה

        @efishesh

        תשתמש בגירסא האחרונה 0.5.0
        יש שם אפשרות לחנות A store ולעדכונים

        E מנותק
        E מנותק
        efishesh
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #2983

        @חכם-בלילה-1 כתב:

        יש שם אפשרות לחנות A store ולעדכונים

        זה עוזר לאפלקציות שדורשות התקנה מגוגל פליי? קשה לי להאמין.

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • E efishesh

          @חכם-בלילה-1 כתב:

          יש שם אפשרות לחנות A store ולעדכונים

          זה עוזר לאפלקציות שדורשות התקנה מגוגל פליי? קשה לי להאמין.

          א מנותק
          א מנותק
          אביגדור ברמן
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2984

          @efishesh זה לא עוזר
          וגם החנות הזאת לא כזה עובדת

          iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • תותחוביץ'ת מחובר
            תותחוביץ'ת מחובר
            תותחוביץ'
            כתב נערך לאחרונה על ידי תותחוביץ'
            #2985

            אני מנסה להכשיר טאבלט באמצעות התוכנת התקנה של @מישהו12 @cfopuser והתוכנה לא מזהה את המכשיר, מה עושים?
            (אולי כבר מישהו שאל לא היה לי סבלנות לעבור על 3000 תגובות....)

            שניאור שמחש cfopuserC 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

              אני מנסה להכשיר טאבלט באמצעות התוכנת התקנה של @מישהו12 @cfopuser והתוכנה לא מזהה את המכשיר, מה עושים?
              (אולי כבר מישהו שאל לא היה לי סבלנות לעבור על 3000 תגובות....)

              שניאור שמחש מנותק
              שניאור שמחש מנותק
              שניאור שמח
              צוות פיקוח מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #2986

              @תותחוביץ כתב:

              אני מנסה להכשיר טאבלט באמצעות התוכנת התקנה של @מישהו12

              איזה תוכנת התקנה יצר @מישהו12?
              אתה כנראה מתכוון ל-@cfopuser

              "אם לא תנסה, איך תדע?"

              תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שניאור שמחש שניאור שמח

                @תותחוביץ כתב:

                אני מנסה להכשיר טאבלט באמצעות התוכנת התקנה של @מישהו12

                איזה תוכנת התקנה יצר @מישהו12?
                אתה כנראה מתכוון ל-@cfopuser

                תותחוביץ'ת מחובר
                תותחוביץ'ת מחובר
                תותחוביץ'
                כתב נערך לאחרונה על ידי תותחוביץ'
                #2987

                @שניאור-שמח
                אולי (לא אתר, תוכנה!)
                זה:
                6ac28e1b-b11a-4111-9320-0739279f73c4-image.jpeg

                נכנסתי עכשיו גם לאתר וגם שם אני לוחץ על חיבור מכשיר ובוחר את הטאבלט וזה לא מתקדם לשום מקום
                d4cf37ce-36a5-4da6-97a5-6a662484d1af-image.jpeg

                שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                  @שניאור-שמח
                  אולי (לא אתר, תוכנה!)
                  זה:
                  6ac28e1b-b11a-4111-9320-0739279f73c4-image.jpeg

                  נכנסתי עכשיו גם לאתר וגם שם אני לוחץ על חיבור מכשיר ובוחר את הטאבלט וזה לא מתקדם לשום מקום
                  d4cf37ce-36a5-4da6-97a5-6a662484d1af-image.jpeg

                  שניאור שמחש מנותק
                  שניאור שמחש מנותק
                  שניאור שמח
                  צוות פיקוח מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #2988

                  @תותחוביץ https://mitmachim.top/topic/86870/להורדה-תוכנת-התקנה-ל-a-bloq

                  "אם לא תנסה, איך תדע?"

                  תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • שניאור שמחש שניאור שמח

                    @תותחוביץ https://mitmachim.top/topic/86870/להורדה-תוכנת-התקנה-ל-a-bloq

                    תותחוביץ'ת מחובר
                    תותחוביץ'ת מחובר
                    תותחוביץ'
                    כתב נערך לאחרונה על ידי תותחוביץ'
                    #2989

                    @שניאור-שמח
                    כן, אתה צודק, זה זאת. טעות שלי!
                    תכלס התוכנה וגם האתר לא "קולטים" את המכשיר מה אפשר לעשות?

                    האתר כן מזהה את המכשיר אבל לא מתקדם...

                    שניאור שמחש ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                      @שניאור-שמח
                      כן, אתה צודק, זה זאת. טעות שלי!
                      תכלס התוכנה וגם האתר לא "קולטים" את המכשיר מה אפשר לעשות?

                      האתר כן מזהה את המכשיר אבל לא מתקדם...

                      שניאור שמחש מנותק
                      שניאור שמחש מנותק
                      שניאור שמח
                      צוות פיקוח מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #2990

                      @תותחוביץ קפצה הודעה לאישור המכשיר? אישרת את ההרשאה תמיד למחשב זה?

                      "אם לא תנסה, איך תדע?"

                      תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שניאור שמחש שניאור שמח

                        @תותחוביץ קפצה הודעה לאישור המכשיר? אישרת את ההרשאה תמיד למחשב זה?

                        תותחוביץ'ת מחובר
                        תותחוביץ'ת מחובר
                        תותחוביץ'
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #2991

                        @שניאור-שמח
                        לא קופצת בקשה לאישור המכשיר...
                        ניסיתי להתקין ידנית אבל גם זה לא עובד

                        List of devices attached
                        
                        שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                          @שניאור-שמח
                          לא קופצת בקשה לאישור המכשיר...
                          ניסיתי להתקין ידנית אבל גם זה לא עובד

                          List of devices attached
                          
                          שניאור שמחש מנותק
                          שניאור שמחש מנותק
                          שניאור שמח
                          צוות פיקוח מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #2992

                          @תותחוביץ כנראה זאת הבעיה
                          הכבל תקין? במכשיר אחר זה עובד?
                          תנסה להחליף כבל/יציאת USB

                          "אם לא תנסה, איך תדע?"

                          תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שניאור שמחש שניאור שמח

                            @תותחוביץ כנראה זאת הבעיה
                            הכבל תקין? במכשיר אחר זה עובד?
                            תנסה להחליף כבל/יציאת USB

                            תותחוביץ'ת מחובר
                            תותחוביץ'ת מחובר
                            תותחוביץ'
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #2993

                            @שניאור-שמח
                            ניסיתי להחליף כבל/ חור יציאה
                            (קופץ לי הודעה של ניפוי באגים בUSB מחובר אבל לא בקשה לאישור או משהו כזה והטאבלט מופיע לי בסייר קבצים ואפשר להעתיק לתוכו/מתוכו אבל זה לא נקלט כמכשיר אנדרואיד)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                              @שניאור-שמח
                              כן, אתה צודק, זה זאת. טעות שלי!
                              תכלס התוכנה וגם האתר לא "קולטים" את המכשיר מה אפשר לעשות?

                              האתר כן מזהה את המכשיר אבל לא מתקדם...

                              ח מחובר
                              ח מחובר
                              חכם בלילה 1
                              כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
                              #2994

                              @תותחוביץ

                              מקווה שלא מיותר
                              אבל זכרת להפעיל ניפוי באגים ב-USB אחרי הפעלת מצב מפתחים?

                              תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ח חכם בלילה 1

                                @תותחוביץ

                                מקווה שלא מיותר
                                אבל זכרת להפעיל ניפוי באגים ב-USB אחרי הפעלת מצב מפתחים?

                                תותחוביץ'ת מחובר
                                תותחוביץ'ת מחובר
                                תותחוביץ'
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #2995

                                @חכם-בלילה-1
                                כמובן!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • תותחוביץ'ת מחובר
                                  תותחוביץ'ת מחובר
                                  תותחוביץ'
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2996

                                  אולי יש דרך להכשיר מתוך המכשיר בלי להסתמך על החיבור למחשב?

                                  ח שניאור שמחש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                                    אולי יש דרך להכשיר מתוך המכשיר בלי להסתמך על החיבור למחשב?

                                    ח מחובר
                                    ח מחובר
                                    חכם בלילה 1
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2997

                                    @תותחוביץ
                                    רוט יש?

                                    תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ח חכם בלילה 1

                                      @תותחוביץ
                                      רוט יש?

                                      תותחוביץ'ת מחובר
                                      תותחוביץ'ת מחובר
                                      תותחוביץ'
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי תותחוביץ'
                                      #2998

                                      @חכם-בלילה-1
                                      אין לי מושג
                                      איך בודקים את זה?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                                        אולי יש דרך להכשיר מתוך המכשיר בלי להסתמך על החיבור למחשב?

                                        שניאור שמחש מנותק
                                        שניאור שמחש מנותק
                                        שניאור שמח
                                        צוות פיקוח מדריכים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי שניאור שמח
                                        #2999

                                        @תותחוביץ יש לך ניפוי באגים אלחוטי? אם כן, אפשר דרך זה
                                        מדריך כאן

                                        "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • א אביגדור ברמן

                                          @efishesh זה לא עוזר
                                          וגם החנות הזאת לא כזה עובדת

                                          iosi poliI מנותק
                                          iosi poliI מנותק
                                          iosi poli
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #3000

                                          @אביגדור-ברמן אשמח שתפרט את הבעיות באישוז

                                          (אני צריך את זה כי בגרסה הבאה אני מתכוון לגמור עם החנות.)

                                          אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר