להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)
-
-
יש שם אפשרות לחנות A store ולעדכונים
זה עוזר לאפלקציות שדורשות התקנה מגוגל פליי? קשה לי להאמין.
@efishesh זה לא עוזר
וגם החנות הזאת לא כזה עובדת -
-
@שניאור-שמח
אולי (לא אתר, תוכנה!)
זה:

נכנסתי עכשיו גם לאתר וגם שם אני לוחץ על חיבור מכשיר ובוחר את הטאבלט וזה לא מתקדם לשום מקום

-
@שניאור-שמח
אולי (לא אתר, תוכנה!)
זה:

נכנסתי עכשיו גם לאתר וגם שם אני לוחץ על חיבור מכשיר ובוחר את הטאבלט וזה לא מתקדם לשום מקום

-
@שניאור-שמח
כן, אתה צודק, זה זאת. טעות שלי!
תכלס התוכנה וגם האתר לא "קולטים" את המכשיר מה אפשר לעשות?האתר כן מזהה את המכשיר אבל לא מתקדם...
-
@שניאור-שמח
כן, אתה צודק, זה זאת. טעות שלי!
תכלס התוכנה וגם האתר לא "קולטים" את המכשיר מה אפשר לעשות?האתר כן מזהה את המכשיר אבל לא מתקדם...
@תותחוביץ קפצה הודעה לאישור המכשיר? אישרת את ההרשאה תמיד למחשב זה?
-
@תותחוביץ קפצה הודעה לאישור המכשיר? אישרת את ההרשאה תמיד למחשב זה?
@שניאור-שמח
לא קופצת בקשה לאישור המכשיר...
ניסיתי להתקין ידנית אבל גם זה לא עובדList of devices attached -
@שניאור-שמח
לא קופצת בקשה לאישור המכשיר...
ניסיתי להתקין ידנית אבל גם זה לא עובדList of devices attached@תותחוביץ כנראה זאת הבעיה
הכבל תקין? במכשיר אחר זה עובד?
תנסה להחליף כבל/יציאת USB -
@תותחוביץ כנראה זאת הבעיה
הכבל תקין? במכשיר אחר זה עובד?
תנסה להחליף כבל/יציאת USB@שניאור-שמח
ניסיתי להחליף כבל/ חור יציאה
(קופץ לי הודעה של ניפוי באגים בUSB מחובר אבל לא בקשה לאישור או משהו כזה והטאבלט מופיע לי בסייר קבצים ואפשר להעתיק לתוכו/מתוכו אבל זה לא נקלט כמכשיר אנדרואיד) -
@שניאור-שמח
כן, אתה צודק, זה זאת. טעות שלי!
תכלס התוכנה וגם האתר לא "קולטים" את המכשיר מה אפשר לעשות?האתר כן מזהה את המכשיר אבל לא מתקדם...
מקווה שלא מיותר
אבל זכרת להפעיל ניפוי באגים ב-USB אחרי הפעלת מצב מפתחים? -
מקווה שלא מיותר
אבל זכרת להפעיל ניפוי באגים ב-USB אחרי הפעלת מצב מפתחים?@חכם-בלילה-1
כמובן! -
@תותחוביץ
רוט יש? -
@תותחוביץ
רוט יש?@חכם-בלילה-1
אין לי מושג
איך בודקים את זה? -
-
@efishesh זה לא עוזר
וגם החנות הזאת לא כזה עובדת -
@אביגדור-ברמן אשמח שתפרט את הבעיות באישוז
(אני צריך את זה כי בגרסה הבאה אני מתכוון לגמור עם החנות.)
@iosi-poli אין לי מה לפרט - פשוט חושב שעה עד שנותן את הרשימה של האפליקציות שממליץ להוריד
אחר כך לא נותן להוריד שום דבר ממה שמצא
אין לי שום חסימה על הקו -
בתכלס האם אוכל להתקין את זה כדי שיחסום לי לגמרי את כל האניטרנט עדיף שיהיה סיסמה לפתיחה, אבל אני צריך שיהיה אפליקציה אחת ששמה האינטרנט כן יעבוד גם לאפליקציה וגם לרכיבי המערכת שלה, מדובר באפליקציה Google Wallet עם רכיבי המערכת Google Play Services כדי שהאפליקציה תוכל לתקפד
כן.
תתקין את האפליקצייה של @ בניית-גרסאות - אם מדובר במכשיר בלי FRP, תתקין אייבלוק, ותאשר שהאפליקצייה שאתה רוצה תהיה היחידה שיכולה לפעול במכשיר - תחסום את האפליקציות שמגיעות עם המכשיר - גוגל, יוטיוב ושות', (אתה יכול לחסום גם רכיבי מערכת, אבל אתה צריך לדעת מה אתה עושה שם, לא חייבים למיטב הבנתי)
ואם אתה רוצה שלא יוכלו לגלוש בו בכלל - תחסום את חנות גוגל פליי, ואת האפשרות להתקין אפליקציות במכשיר - בכלל.פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות