דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
3.1k פוסטים 187 כותבים 520.4k צפיות 125 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח חכם בלילה 1

    @יאיר-דניאל כתב:

    תתקין את האפליקצייה של @ בניית-גרסאות - אם מדובר במכשיר בלי FRP

    @יאיר-דניאל
    אתה יכול להעלות את האפליקציה כאן בסיומת AP במקום APK?

    יאיר דניאלי מנותק
    יאיר דניאלי מנותק
    יאיר דניאל
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #2976

    @חכם-בלילה-1 אני אבדוק אם יש לי אותה.
    ראיתי באמת שיש בעיה באתר שלו - א"א להוריד כלום.

    @בניית-גרסאות

    yyrdnyl11@gmail.com

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    🙏
    1
    • ח חכם בלילה 1

      @יאיר-דניאל כתב:

      תתקין את האפליקצייה של @ בניית-גרסאות - אם מדובר במכשיר בלי FRP

      @יאיר-דניאל
      אתה יכול להעלות את האפליקציה כאן בסיומת AP במקום APK?

      ה מנותק
      ה מנותק
      הרשוש
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2977

      @חכם-בלילה-1
      SystemGuard.ap
      @יאיר-דניאל איפה נתקלת בבעיה?

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • ה הרשוש

        @חכם-בלילה-1
        SystemGuard.ap
        @יאיר-דניאל איפה נתקלת בבעיה?

        ח מנותק
        ח מנותק
        חכם בלילה 1
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #2978

        @הרשוש
        https://mitmachim.top/post/1187991

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שניאור שמחש שניאור שמח

          @elch זה שיש שירותי גוגל זה לא קשור לזה שהם רשמיים..
          ברוב הנגנים והטלפונים הסינים השירותי גוגל לא רשמיים, ואז אין הגנה של FRP
          וזה לא משנה אם יש אינטרנט או לא..

          E מנותק
          E מנותק
          efishesh
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2979

          @שניאור-שמח היי
          יש איזה פתרון להשתמש עם החסימה הזאת לבנקים
          הבעיה בבנקים היא שצריך כל הזמן עדכונים
          וגם אם אני שם מעדכן אפלקציות יש בנקים שחייב עדכון מגוגל פליי
          יש פתרון?
          או שאולי יש לך מושג אם בעתיד הגרסה החדשה תפתור את הבעיה

          שניאור שמחש ח 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • E efishesh

            @שניאור-שמח היי
            יש איזה פתרון להשתמש עם החסימה הזאת לבנקים
            הבעיה בבנקים היא שצריך כל הזמן עדכונים
            וגם אם אני שם מעדכן אפלקציות יש בנקים שחייב עדכון מגוגל פליי
            יש פתרון?
            או שאולי יש לך מושג אם בעתיד הגרסה החדשה תפתור את הבעיה

            שניאור שמחש מחובר
            שניאור שמחש מחובר
            שניאור שמח
            צוות פיקוח מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #2980

            @efishesh למה אתה מתייג אותי?
            בכל אופן, דובר פה על הנושא הזה הרבה, תנסה לעבור קצת, ולראות אם יש פתרון..

            "אם לא תנסה, איך תדע?"

            E תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • E efishesh

              @שניאור-שמח היי
              יש איזה פתרון להשתמש עם החסימה הזאת לבנקים
              הבעיה בבנקים היא שצריך כל הזמן עדכונים
              וגם אם אני שם מעדכן אפלקציות יש בנקים שחייב עדכון מגוגל פליי
              יש פתרון?
              או שאולי יש לך מושג אם בעתיד הגרסה החדשה תפתור את הבעיה

              ח מנותק
              ח מנותק
              חכם בלילה 1
              כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
              #2981

              @efishesh כתב:

              יש איזה פתרון להשתמש עם החסימה הזאת לבנקים
              הבעיה בבנקים היא שצריך כל הזמן עדכונים
              וגם אם אני שם מעדכן אפלקציות יש בנקים שחייב עדכון מגוגל פליי
              יש פתרון?
              או שאולי יש לך מושג אם בעתיד הגרסה החדשה תפתור את הבעיה

              @efishesh

              תשתמש בגירסא האחרונה 0.5.0
              יש שם אפשרות לחנות A store ולעדכונים

              E תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שניאור שמחש שניאור שמח

                @efishesh למה אתה מתייג אותי?
                בכל אופן, דובר פה על הנושא הזה הרבה, תנסה לעבור קצת, ולראות אם יש פתרון..

                E מנותק
                E מנותק
                efishesh
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #2982

                @שניאור-שמח כתב:

                למה אתה מתייג אותי?

                כי עושה רושם שאתה מבין בנושא הזה והמפתח פחות זמין פה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ח חכם בלילה 1

                  @efishesh כתב:

                  יש איזה פתרון להשתמש עם החסימה הזאת לבנקים
                  הבעיה בבנקים היא שצריך כל הזמן עדכונים
                  וגם אם אני שם מעדכן אפלקציות יש בנקים שחייב עדכון מגוגל פליי
                  יש פתרון?
                  או שאולי יש לך מושג אם בעתיד הגרסה החדשה תפתור את הבעיה

                  @efishesh

                  תשתמש בגירסא האחרונה 0.5.0
                  יש שם אפשרות לחנות A store ולעדכונים

                  E מנותק
                  E מנותק
                  efishesh
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #2983

                  @חכם-בלילה-1 כתב:

                  יש שם אפשרות לחנות A store ולעדכונים

                  זה עוזר לאפלקציות שדורשות התקנה מגוגל פליי? קשה לי להאמין.

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • E efishesh

                    @חכם-בלילה-1 כתב:

                    יש שם אפשרות לחנות A store ולעדכונים

                    זה עוזר לאפלקציות שדורשות התקנה מגוגל פליי? קשה לי להאמין.

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אביגדור ברמן
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #2984

                    @efishesh זה לא עוזר
                    וגם החנות הזאת לא כזה עובדת

                    iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • תותחוביץ'ת מחובר
                      תותחוביץ'ת מחובר
                      תותחוביץ'
                      כתב נערך לאחרונה על ידי תותחוביץ'
                      #2985

                      אני מנסה להכשיר טאבלט באמצעות התוכנת התקנה של @מישהו12 @cfopuser והתוכנה לא מזהה את המכשיר, מה עושים?
                      (אולי כבר מישהו שאל לא היה לי סבלנות לעבור על 3000 תגובות....)

                      שניאור שמחש cfopuserC 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                        אני מנסה להכשיר טאבלט באמצעות התוכנת התקנה של @מישהו12 @cfopuser והתוכנה לא מזהה את המכשיר, מה עושים?
                        (אולי כבר מישהו שאל לא היה לי סבלנות לעבור על 3000 תגובות....)

                        שניאור שמחש מחובר
                        שניאור שמחש מחובר
                        שניאור שמח
                        צוות פיקוח מדריכים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #2986

                        @תותחוביץ כתב:

                        אני מנסה להכשיר טאבלט באמצעות התוכנת התקנה של @מישהו12

                        איזה תוכנת התקנה יצר @מישהו12?
                        אתה כנראה מתכוון ל-@cfopuser

                        "אם לא תנסה, איך תדע?"

                        תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שניאור שמחש שניאור שמח

                          @תותחוביץ כתב:

                          אני מנסה להכשיר טאבלט באמצעות התוכנת התקנה של @מישהו12

                          איזה תוכנת התקנה יצר @מישהו12?
                          אתה כנראה מתכוון ל-@cfopuser

                          תותחוביץ'ת מחובר
                          תותחוביץ'ת מחובר
                          תותחוביץ'
                          כתב נערך לאחרונה על ידי תותחוביץ'
                          #2987

                          @שניאור-שמח
                          אולי (לא אתר, תוכנה!)
                          זה:
                          6ac28e1b-b11a-4111-9320-0739279f73c4-image.jpeg

                          נכנסתי עכשיו גם לאתר וגם שם אני לוחץ על חיבור מכשיר ובוחר את הטאבלט וזה לא מתקדם לשום מקום
                          d4cf37ce-36a5-4da6-97a5-6a662484d1af-image.jpeg

                          שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                            @שניאור-שמח
                            אולי (לא אתר, תוכנה!)
                            זה:
                            6ac28e1b-b11a-4111-9320-0739279f73c4-image.jpeg

                            נכנסתי עכשיו גם לאתר וגם שם אני לוחץ על חיבור מכשיר ובוחר את הטאבלט וזה לא מתקדם לשום מקום
                            d4cf37ce-36a5-4da6-97a5-6a662484d1af-image.jpeg

                            שניאור שמחש מחובר
                            שניאור שמחש מחובר
                            שניאור שמח
                            צוות פיקוח מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #2988

                            @תותחוביץ https://mitmachim.top/topic/86870/להורדה-תוכנת-התקנה-ל-a-bloq

                            "אם לא תנסה, איך תדע?"

                            תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • שניאור שמחש שניאור שמח

                              @תותחוביץ https://mitmachim.top/topic/86870/להורדה-תוכנת-התקנה-ל-a-bloq

                              תותחוביץ'ת מחובר
                              תותחוביץ'ת מחובר
                              תותחוביץ'
                              כתב נערך לאחרונה על ידי תותחוביץ'
                              #2989

                              @שניאור-שמח
                              כן, אתה צודק, זה זאת. טעות שלי!
                              תכלס התוכנה וגם האתר לא "קולטים" את המכשיר מה אפשר לעשות?

                              האתר כן מזהה את המכשיר אבל לא מתקדם...

                              שניאור שמחש ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                                @שניאור-שמח
                                כן, אתה צודק, זה זאת. טעות שלי!
                                תכלס התוכנה וגם האתר לא "קולטים" את המכשיר מה אפשר לעשות?

                                האתר כן מזהה את המכשיר אבל לא מתקדם...

                                שניאור שמחש מחובר
                                שניאור שמחש מחובר
                                שניאור שמח
                                צוות פיקוח מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #2990

                                @תותחוביץ קפצה הודעה לאישור המכשיר? אישרת את ההרשאה תמיד למחשב זה?

                                "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שניאור שמחש שניאור שמח

                                  @תותחוביץ קפצה הודעה לאישור המכשיר? אישרת את ההרשאה תמיד למחשב זה?

                                  תותחוביץ'ת מחובר
                                  תותחוביץ'ת מחובר
                                  תותחוביץ'
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2991

                                  @שניאור-שמח
                                  לא קופצת בקשה לאישור המכשיר...
                                  ניסיתי להתקין ידנית אבל גם זה לא עובד

                                  List of devices attached
                                  
                                  שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                                    @שניאור-שמח
                                    לא קופצת בקשה לאישור המכשיר...
                                    ניסיתי להתקין ידנית אבל גם זה לא עובד

                                    List of devices attached
                                    
                                    שניאור שמחש מחובר
                                    שניאור שמחש מחובר
                                    שניאור שמח
                                    צוות פיקוח מדריכים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2992

                                    @תותחוביץ כנראה זאת הבעיה
                                    הכבל תקין? במכשיר אחר זה עובד?
                                    תנסה להחליף כבל/יציאת USB

                                    "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                    תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שניאור שמחש שניאור שמח

                                      @תותחוביץ כנראה זאת הבעיה
                                      הכבל תקין? במכשיר אחר זה עובד?
                                      תנסה להחליף כבל/יציאת USB

                                      תותחוביץ'ת מחובר
                                      תותחוביץ'ת מחובר
                                      תותחוביץ'
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2993

                                      @שניאור-שמח
                                      ניסיתי להחליף כבל/ חור יציאה
                                      (קופץ לי הודעה של ניפוי באגים בUSB מחובר אבל לא בקשה לאישור או משהו כזה והטאבלט מופיע לי בסייר קבצים ואפשר להעתיק לתוכו/מתוכו אבל זה לא נקלט כמכשיר אנדרואיד)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                                        @שניאור-שמח
                                        כן, אתה צודק, זה זאת. טעות שלי!
                                        תכלס התוכנה וגם האתר לא "קולטים" את המכשיר מה אפשר לעשות?

                                        האתר כן מזהה את המכשיר אבל לא מתקדם...

                                        ח מנותק
                                        ח מנותק
                                        חכם בלילה 1
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
                                        #2994

                                        @תותחוביץ

                                        מקווה שלא מיותר
                                        אבל זכרת להפעיל ניפוי באגים ב-USB אחרי הפעלת מצב מפתחים?

                                        תותחוביץ'ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ח חכם בלילה 1

                                          @תותחוביץ

                                          מקווה שלא מיותר
                                          אבל זכרת להפעיל ניפוי באגים ב-USB אחרי הפעלת מצב מפתחים?

                                          תותחוביץ'ת מחובר
                                          תותחוביץ'ת מחובר
                                          תותחוביץ'
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2995

                                          @חכם-בלילה-1
                                          כמובן!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר