דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. עזרה הדדית - שיאומי
  5. שיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?

שיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי
25 פוסטים 19 כותבים 5.4k צפיות 26 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהו12מ מנותק
    מישהו12מ מנותק
    מישהו12
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהו12
    #1

    דיווחים ברשת מדברים על מכשיר Qin חדש - Qin F25
    3a806ec8-a650-4b0d-8e5f-0bc21dd772e5-image.png
    6789ee08-31da-4363-a27b-3e578bd31696-image.png

    • מסך ברזולוציה גבוהה בגודל 3.54 אינץ', רזולוציה של 960*640;

    • מסך מגע

    • מצלמה ראשית של 8 מגה פיקסל, פלאש כפול;

    • מעבד MTK G81 בעל שמונה ליבות;

    • אחסון 128GB

    • RAM 6GB

    • סוללה 2700mAh;

    • Type-C,

    • שלט רחוק אינפרא אדום; ("שלט למזגן")

    • דואל סים

    • ככל הנראה ללא NFC

    זה כל מה שידוע לי עליו


    רק אזכיר את הדליפה הקודמת, שלא התממשה בפועל
    https://mitmachim.top/topic/71523/שיתוף-מכשירי-qin-חדשים?_=1749123303110

    הבלוג שלי
    https://aiv-dev.com/he-IL/

    kasnikK י עם ישראל חייע מישהו12מ ב 5 תגובות תגובה אחרונה
    13
    • מישהו12מ מישהו12

      דיווחים ברשת מדברים על מכשיר Qin חדש - Qin F25
      3a806ec8-a650-4b0d-8e5f-0bc21dd772e5-image.png
      6789ee08-31da-4363-a27b-3e578bd31696-image.png

      • מסך ברזולוציה גבוהה בגודל 3.54 אינץ', רזולוציה של 960*640;

      • מסך מגע

      • מצלמה ראשית של 8 מגה פיקסל, פלאש כפול;

      • מעבד MTK G81 בעל שמונה ליבות;

      • אחסון 128GB

      • RAM 6GB

      • סוללה 2700mAh;

      • Type-C,

      • שלט רחוק אינפרא אדום; ("שלט למזגן")

      • דואל סים

      • ככל הנראה ללא NFC

      זה כל מה שידוע לי עליו


      רק אזכיר את הדליפה הקודמת, שלא התממשה בפועל
      https://mitmachim.top/topic/71523/שיתוף-מכשירי-qin-חדשים?_=1749123303110

      kasnikK מנותק
      kasnikK מנותק
      kasnik
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @מישהו12 כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

      RAM 6GB

      הנראות שלו לא משהו

      @מישהו12 כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

      דואל סים

      מה זה אומר?

      [My digital corner](https://beta.moticode.com(

      מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • kasnikK kasnik

        @מישהו12 כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

        RAM 6GB

        הנראות שלו לא משהו

        @מישהו12 כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

        דואל סים

        מה זה אומר?

        מישהו12מ מנותק
        מישהו12מ מנותק
        מישהו12
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @kasnik כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

        @מישהו12 כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

        דואל סים

        מה זה אומר?

        2 סים

        הבלוג שלי
        https://aiv-dev.com/he-IL/

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מישהו12מ מנותק
          מישהו12מ מנותק
          מישהו12
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          על פי הדיווחים, אמור להגיע לאלי אקספרס בחודשי הקיץ
          30e6cf6b-3e35-4b77-baa4-4e75181102f2-image.png

          הבלוג שלי
          https://aiv-dev.com/he-IL/

          מגנוס קרלסןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • מישהו12מ מישהו12

            דיווחים ברשת מדברים על מכשיר Qin חדש - Qin F25
            3a806ec8-a650-4b0d-8e5f-0bc21dd772e5-image.png
            6789ee08-31da-4363-a27b-3e578bd31696-image.png

            • מסך ברזולוציה גבוהה בגודל 3.54 אינץ', רזולוציה של 960*640;

            • מסך מגע

            • מצלמה ראשית של 8 מגה פיקסל, פלאש כפול;

            • מעבד MTK G81 בעל שמונה ליבות;

            • אחסון 128GB

            • RAM 6GB

            • סוללה 2700mAh;

            • Type-C,

            • שלט רחוק אינפרא אדום; ("שלט למזגן")

            • דואל סים

            • ככל הנראה ללא NFC

            זה כל מה שידוע לי עליו


            רק אזכיר את הדליפה הקודמת, שלא התממשה בפועל
            https://mitmachim.top/topic/71523/שיתוף-מכשירי-qin-חדשים?_=1749123303110

            י מחובר
            י מחובר
            יאיר2081
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיר2081
            #5

            זה נראה בתמונה שיש לו מקשים של ווליום בצד

            kasnikK תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י יאיר2081

              זה נראה בתמונה שיש לו מקשים של ווליום בצד

              kasnikK מנותק
              kasnikK מנותק
              kasnik
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @יאיר2081 כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

              וגם שהוא דומה יותר למקשים מאשר לחצי טאצ

              הוא דומה לF22PRO

              [My digital corner](https://beta.moticode.com(

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • kasnikK kasnik

                @יאיר2081 כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

                וגם שהוא דומה יותר למקשים מאשר לחצי טאצ

                הוא דומה לF22PRO

                י מחובר
                י מחובר
                יאיר2081
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ה השטייגעניסט התייחס לנושא זה ב
                • מישהו12מ מישהו12

                  דיווחים ברשת מדברים על מכשיר Qin חדש - Qin F25
                  3a806ec8-a650-4b0d-8e5f-0bc21dd772e5-image.png
                  6789ee08-31da-4363-a27b-3e578bd31696-image.png

                  • מסך ברזולוציה גבוהה בגודל 3.54 אינץ', רזולוציה של 960*640;

                  • מסך מגע

                  • מצלמה ראשית של 8 מגה פיקסל, פלאש כפול;

                  • מעבד MTK G81 בעל שמונה ליבות;

                  • אחסון 128GB

                  • RAM 6GB

                  • סוללה 2700mAh;

                  • Type-C,

                  • שלט רחוק אינפרא אדום; ("שלט למזגן")

                  • דואל סים

                  • ככל הנראה ללא NFC

                  זה כל מה שידוע לי עליו


                  רק אזכיר את הדליפה הקודמת, שלא התממשה בפועל
                  https://mitmachim.top/topic/71523/שיתוף-מכשירי-qin-חדשים?_=1749123303110

                  עם ישראל חייע מנותק
                  עם ישראל חייע מנותק
                  עם ישראל חיי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @מישהו12 איזה אנדרואיד הוא?

                  מתרגם אפליקציות

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מישהו12מ מישהו12

                    על פי הדיווחים, אמור להגיע לאלי אקספרס בחודשי הקיץ
                    30e6cf6b-3e35-4b77-baa4-4e75181102f2-image.png

                    מגנוס קרלסןמ מנותק
                    מגנוס קרלסןמ מנותק
                    מגנוס קרלסן
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @מישהו12 כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

                    על פי הדיווחים, אמור להגיע לאלי אקספרס בחודשי הקיץ
                    30e6cf6b-3e35-4b77-baa4-4e75181102f2-image.png

                    כמה עולה יעלה?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מישהו12מ מישהו12

                      דיווחים ברשת מדברים על מכשיר Qin חדש - Qin F25
                      3a806ec8-a650-4b0d-8e5f-0bc21dd772e5-image.png
                      6789ee08-31da-4363-a27b-3e578bd31696-image.png

                      • מסך ברזולוציה גבוהה בגודל 3.54 אינץ', רזולוציה של 960*640;

                      • מסך מגע

                      • מצלמה ראשית של 8 מגה פיקסל, פלאש כפול;

                      • מעבד MTK G81 בעל שמונה ליבות;

                      • אחסון 128GB

                      • RAM 6GB

                      • סוללה 2700mAh;

                      • Type-C,

                      • שלט רחוק אינפרא אדום; ("שלט למזגן")

                      • דואל סים

                      • ככל הנראה ללא NFC

                      זה כל מה שידוע לי עליו


                      רק אזכיר את הדליפה הקודמת, שלא התממשה בפועל
                      https://mitmachim.top/topic/71523/שיתוף-מכשירי-qin-חדשים?_=1749123303110

                      מישהו12מ מנותק
                      מישהו12מ מנותק
                      מישהו12
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @מישהו12 כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

                      זה כל מה שידוע לי עליו

                      .

                      הבלוג שלי
                      https://aiv-dev.com/he-IL/

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • מישהו12מ מישהו12

                        דיווחים ברשת מדברים על מכשיר Qin חדש - Qin F25
                        3a806ec8-a650-4b0d-8e5f-0bc21dd772e5-image.png
                        6789ee08-31da-4363-a27b-3e578bd31696-image.png

                        • מסך ברזולוציה גבוהה בגודל 3.54 אינץ', רזולוציה של 960*640;

                        • מסך מגע

                        • מצלמה ראשית של 8 מגה פיקסל, פלאש כפול;

                        • מעבד MTK G81 בעל שמונה ליבות;

                        • אחסון 128GB

                        • RAM 6GB

                        • סוללה 2700mAh;

                        • Type-C,

                        • שלט רחוק אינפרא אדום; ("שלט למזגן")

                        • דואל סים

                        • ככל הנראה ללא NFC

                        זה כל מה שידוע לי עליו


                        רק אזכיר את הדליפה הקודמת, שלא התממשה בפועל
                        https://mitmachim.top/topic/71523/שיתוף-מכשירי-qin-חדשים?_=1749123303110

                        ב מנותק
                        ב מנותק
                        בנימינה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימינה
                        #11

                        @מישהו12 שוב פעם מצלמה בסולמית? מה יש להם מזה?
                        ובכל זאת, הלוואי שזה יקרה, 6 ג'יגה ראם, זה כמויות (יחסית לחצי טאצ').

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • י יחצ התייחס לנושא זה ב
                        • י מנותק
                          י מנותק
                          יחצ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          משהו יודע אם היה לזה שיחות אם טכנולוגיית VoLTE ?

                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י יחצ

                            משהו יודע אם היה לזה שיחות אם טכנולוגיית VoLTE ?

                            ה מנותק
                            ה מנותק
                            הברסלברי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @יחצ כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

                            משהו יודע אם היה לזה שיחות אם טכנולוגיית VoLTE ?

                            כנראה שכן אם לF22 PRO היה אז בטח לזה יש

                            למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ה הברסלברי

                              @יחצ כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

                              משהו יודע אם היה לזה שיחות אם טכנולוגיית VoLTE ?

                              כנראה שכן אם לF22 PRO היה אז בטח לזה יש

                              למה באתיל מנותק
                              למה באתיל מנותק
                              למה באתי
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @הברסלברי כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

                              @יחצ כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

                              משהו יודע אם היה לזה שיחות אם טכנולוגיית VoLTE ?

                              כנראה שכן אם לF22 PRO היה אז בטח לזה יש

                              נכון או לא נכון חרטט בביטחון. זה לא קשור. צריך לדעת על זה ספציפי

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • מישהו12מ מנותק
                                מישהו12מ מנותק
                                מישהו12
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                ואגב, גם בF22PRO זה תלוי גרסאות

                                הבלוג שלי
                                https://aiv-dev.com/he-IL/

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ב בנימינה

                                  @מישהו12 שוב פעם מצלמה בסולמית? מה יש להם מזה?
                                  ובכל זאת, הלוואי שזה יקרה, 6 ג'יגה ראם, זה כמויות (יחסית לחצי טאצ').

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אברהם א
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @בנימינה כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

                                  @מישהו12 שוב פעם מצלמה בסולמית? מה יש להם מזה?

                                  הסכם סמוי עם המשגיחים בישיבות

                                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אברהם א

                                    @בנימינה כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

                                    @מישהו12 שוב פעם מצלמה בסולמית? מה יש להם מזה?

                                    הסכם סמוי עם המשגיחים בישיבות

                                    ח מנותק
                                    ח מנותק
                                    חנוך הכהן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @אברהם-א כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

                                    @בנימינה כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

                                    @מישהו12 שוב פעם מצלמה בסולמית? מה יש להם מזה?

                                    הסכם סמוי עם המשגיחים בישיבות

                                    ?!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ד מנותק
                                      ד מנותק
                                      דוד טרייטל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      ושוב... בלי כרטיס זיכרון, נראה לי גם הסכם עם המשגיחים, שלא יהיה משהו שקרוב להיות מושלם

                                      א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ס מנותק
                                        ס מנותק
                                        סוף הרחוב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        תכלס, 3 וחצי אינטש זה מכשיר ענק..
                                        ממש חבל שלא עושים מכשיר קטן ונוח עם 2 סימים וחומרה ברמה גבוהה, ושיהיה נוח וקטן כמו ה-f21pro הישן והטוב..

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ד דוד טרייטל

                                          ושוב... בלי כרטיס זיכרון, נראה לי גם הסכם עם המשגיחים, שלא יהיה משהו שקרוב להיות מושלם

                                          א.מ.ד.א מנותק
                                          א.מ.ד.א מנותק
                                          א.מ.ד.
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.מ.ד.
                                          #20

                                          @דוד-טרייטל כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

                                          ושוב... בלי כרטיס זיכרון, נראה לי גם הסכם עם המשגיחים, שלא יהיה משהו שקרוב להיות מושלם

                                          אבל 128 GB. זה מספיק להחזיק את כל המוזיקה שיש לי בכרטיס + האפליקציות שמותקנות אצלי + המכלול אופליין + כמה מודלי AI נחמדים... הלוואי שיתממש!

                                          מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ש שוקי ב. התייחס לנושא זה

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר