שיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?
-
@מישהו12 כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:
על פי הדיווחים, אמור להגיע לאלי אקספרס בחודשי הקיץ

כמה עולה יעלה?
-
דיווחים ברשת מדברים על מכשיר Qin חדש - Qin F25


-
מסך ברזולוציה גבוהה בגודל 3.54 אינץ', רזולוציה של 960*640;
-
מסך מגע
-
מצלמה ראשית של 8 מגה פיקסל, פלאש כפול;
-
מעבד MTK G81 בעל שמונה ליבות;
-
אחסון 128GB
-
RAM 6GB
-
סוללה 2700mAh;
-
Type-C,
-
שלט רחוק אינפרא אדום; ("שלט למזגן")
-
דואל סים
-
ככל הנראה ללא NFC
זה כל מה שידוע לי עליו
רק אזכיר את הדליפה הקודמת, שלא התממשה בפועל
https://mitmachim.top/topic/71523/שיתוף-מכשירי-qin-חדשים?_=1749123303110 -
-
דיווחים ברשת מדברים על מכשיר Qin חדש - Qin F25


-
מסך ברזולוציה גבוהה בגודל 3.54 אינץ', רזולוציה של 960*640;
-
מסך מגע
-
מצלמה ראשית של 8 מגה פיקסל, פלאש כפול;
-
מעבד MTK G81 בעל שמונה ליבות;
-
אחסון 128GB
-
RAM 6GB
-
סוללה 2700mAh;
-
Type-C,
-
שלט רחוק אינפרא אדום; ("שלט למזגן")
-
דואל סים
-
ככל הנראה ללא NFC
זה כל מה שידוע לי עליו
רק אזכיר את הדליפה הקודמת, שלא התממשה בפועל
https://mitmachim.top/topic/71523/שיתוף-מכשירי-qin-חדשים?_=1749123303110 -
-
י יחצ התייחס לנושא זה ב
-
@יחצ כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:
משהו יודע אם היה לזה שיחות אם טכנולוגיית VoLTE ?
כנראה שכן אם לF22 PRO היה אז בטח לזה יש
@הברסלברי כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:
@יחצ כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:
משהו יודע אם היה לזה שיחות אם טכנולוגיית VoLTE ?
כנראה שכן אם לF22 PRO היה אז בטח לזה יש
נכון או לא נכון חרטט בביטחון. זה לא קשור. צריך לדעת על זה ספציפי
-
@מישהו12 שוב פעם מצלמה בסולמית? מה יש להם מזה?
ובכל זאת, הלוואי שזה יקרה, 6 ג'יגה ראם, זה כמויות (יחסית לחצי טאצ'). -
@בנימינה כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:
@מישהו12 שוב פעם מצלמה בסולמית? מה יש להם מזה?
הסכם סמוי עם המשגיחים בישיבות
@אברהם-א כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:
@בנימינה כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:
@מישהו12 שוב פעם מצלמה בסולמית? מה יש להם מזה?
הסכם סמוי עם המשגיחים בישיבות
?!
-
ושוב... בלי כרטיס זיכרון, נראה לי גם הסכם עם המשגיחים, שלא יהיה משהו שקרוב להיות מושלם
-
ושוב... בלי כרטיס זיכרון, נראה לי גם הסכם עם המשגיחים, שלא יהיה משהו שקרוב להיות מושלם
@דוד-טרייטל כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:
ושוב... בלי כרטיס זיכרון, נראה לי גם הסכם עם המשגיחים, שלא יהיה משהו שקרוב להיות מושלם
אבל 128 GB. זה מספיק להחזיק את כל המוזיקה שיש לי בכרטיס + האפליקציות שמותקנות אצלי + המכלול אופליין + כמה מודלי AI נחמדים... הלוואי שיתממש!
-
ש שוקי ב. התייחס לנושא זה
-
@דוד-טרייטל כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:
ושוב... בלי כרטיס זיכרון, נראה לי גם הסכם עם המשגיחים, שלא יהיה משהו שקרוב להיות מושלם
אבל 128 GB. זה מספיק להחזיק את כל המוזיקה שיש לי בכרטיס + האפליקציות שמותקנות אצלי + המכלול אופליין + כמה מודלי AI נחמדים... הלוואי שיתממש!
-
ש שוקי ב. התייחס לנושא זה
-
מ משהו חדש התייחס לנושא זה
-
מתנצל על ההקפצה, אבל זה נצרך
נראה שיצא
https://he.aliexpress.com/item/1005010166826912.html
(קרדיט ל @dudu על הפרסום כאן ) -
מתנצל על ההקפצה, אבל זה נצרך
נראה שיצא
https://he.aliexpress.com/item/1005010166826912.html
(קרדיט ל @dudu על הפרסום כאן )@השטייגעניסט יש לי כזה אעדכן מה הסיפור איתו
-
@השטייגעניסט יש לי כזה אעדכן מה הסיפור איתו
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות