דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. עזרה הדדית - שיאומי
  5. שיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?

שיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי
25 פוסטים 19 כותבים 5.4k צפיות 26 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • kasnikK kasnik

    @יאיר2081 כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

    וגם שהוא דומה יותר למקשים מאשר לחצי טאצ

    הוא דומה לF22PRO

    י מנותק
    י מנותק
    יאיר2081
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #7
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ה השטייגעניסט התייחס לנושא זה ב
    • מישהו12מ מישהו12

      דיווחים ברשת מדברים על מכשיר Qin חדש - Qin F25
      3a806ec8-a650-4b0d-8e5f-0bc21dd772e5-image.png
      6789ee08-31da-4363-a27b-3e578bd31696-image.png

      • מסך ברזולוציה גבוהה בגודל 3.54 אינץ', רזולוציה של 960*640;

      • מסך מגע

      • מצלמה ראשית של 8 מגה פיקסל, פלאש כפול;

      • מעבד MTK G81 בעל שמונה ליבות;

      • אחסון 128GB

      • RAM 6GB

      • סוללה 2700mAh;

      • Type-C,

      • שלט רחוק אינפרא אדום; ("שלט למזגן")

      • דואל סים

      • ככל הנראה ללא NFC

      זה כל מה שידוע לי עליו


      רק אזכיר את הדליפה הקודמת, שלא התממשה בפועל
      https://mitmachim.top/topic/71523/שיתוף-מכשירי-qin-חדשים?_=1749123303110

      עם ישראל חייע מנותק
      עם ישראל חייע מנותק
      עם ישראל חיי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #8

      @מישהו12 איזה אנדרואיד הוא?

      מתרגם אפליקציות

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מישהו12מ מישהו12

        על פי הדיווחים, אמור להגיע לאלי אקספרס בחודשי הקיץ
        30e6cf6b-3e35-4b77-baa4-4e75181102f2-image.png

        מגנוס קרלסןמ מנותק
        מגנוס קרלסןמ מנותק
        מגנוס קרלסן
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #9

        @מישהו12 כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

        על פי הדיווחים, אמור להגיע לאלי אקספרס בחודשי הקיץ
        30e6cf6b-3e35-4b77-baa4-4e75181102f2-image.png

        כמה עולה יעלה?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מישהו12מ מישהו12

          דיווחים ברשת מדברים על מכשיר Qin חדש - Qin F25
          3a806ec8-a650-4b0d-8e5f-0bc21dd772e5-image.png
          6789ee08-31da-4363-a27b-3e578bd31696-image.png

          • מסך ברזולוציה גבוהה בגודל 3.54 אינץ', רזולוציה של 960*640;

          • מסך מגע

          • מצלמה ראשית של 8 מגה פיקסל, פלאש כפול;

          • מעבד MTK G81 בעל שמונה ליבות;

          • אחסון 128GB

          • RAM 6GB

          • סוללה 2700mAh;

          • Type-C,

          • שלט רחוק אינפרא אדום; ("שלט למזגן")

          • דואל סים

          • ככל הנראה ללא NFC

          זה כל מה שידוע לי עליו


          רק אזכיר את הדליפה הקודמת, שלא התממשה בפועל
          https://mitmachim.top/topic/71523/שיתוף-מכשירי-qin-חדשים?_=1749123303110

          מישהו12מ מנותק
          מישהו12מ מנותק
          מישהו12
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          @מישהו12 כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

          זה כל מה שידוע לי עליו

          .

          הבלוג שלי
          https://aiv-dev.com/he-IL/

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • מישהו12מ מישהו12

            דיווחים ברשת מדברים על מכשיר Qin חדש - Qin F25
            3a806ec8-a650-4b0d-8e5f-0bc21dd772e5-image.png
            6789ee08-31da-4363-a27b-3e578bd31696-image.png

            • מסך ברזולוציה גבוהה בגודל 3.54 אינץ', רזולוציה של 960*640;

            • מסך מגע

            • מצלמה ראשית של 8 מגה פיקסל, פלאש כפול;

            • מעבד MTK G81 בעל שמונה ליבות;

            • אחסון 128GB

            • RAM 6GB

            • סוללה 2700mAh;

            • Type-C,

            • שלט רחוק אינפרא אדום; ("שלט למזגן")

            • דואל סים

            • ככל הנראה ללא NFC

            זה כל מה שידוע לי עליו


            רק אזכיר את הדליפה הקודמת, שלא התממשה בפועל
            https://mitmachim.top/topic/71523/שיתוף-מכשירי-qin-חדשים?_=1749123303110

            ב מנותק
            ב מנותק
            בנימינה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימינה
            #11

            @מישהו12 שוב פעם מצלמה בסולמית? מה יש להם מזה?
            ובכל זאת, הלוואי שזה יקרה, 6 ג'יגה ראם, זה כמויות (יחסית לחצי טאצ').

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • י יחצ התייחס לנושא זה ב
            • י מנותק
              י מנותק
              יחצ
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #12

              משהו יודע אם היה לזה שיחות אם טכנולוגיית VoLTE ?

              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י יחצ

                משהו יודע אם היה לזה שיחות אם טכנולוגיית VoLTE ?

                ה מנותק
                ה מנותק
                הברסלברי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                @יחצ כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

                משהו יודע אם היה לזה שיחות אם טכנולוגיית VoLTE ?

                כנראה שכן אם לF22 PRO היה אז בטח לזה יש

                למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ה הברסלברי

                  @יחצ כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

                  משהו יודע אם היה לזה שיחות אם טכנולוגיית VoLTE ?

                  כנראה שכן אם לF22 PRO היה אז בטח לזה יש

                  למה באתיל מנותק
                  למה באתיל מנותק
                  למה באתי
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #14

                  @הברסלברי כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

                  @יחצ כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

                  משהו יודע אם היה לזה שיחות אם טכנולוגיית VoLTE ?

                  כנראה שכן אם לF22 PRO היה אז בטח לזה יש

                  נכון או לא נכון חרטט בביטחון. זה לא קשור. צריך לדעת על זה ספציפי

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • מישהו12מ מנותק
                    מישהו12מ מנותק
                    מישהו12
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    ואגב, גם בF22PRO זה תלוי גרסאות

                    הבלוג שלי
                    https://aiv-dev.com/he-IL/

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ב בנימינה

                      @מישהו12 שוב פעם מצלמה בסולמית? מה יש להם מזה?
                      ובכל זאת, הלוואי שזה יקרה, 6 ג'יגה ראם, זה כמויות (יחסית לחצי טאצ').

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אברהם א
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #16

                      @בנימינה כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

                      @מישהו12 שוב פעם מצלמה בסולמית? מה יש להם מזה?

                      הסכם סמוי עם המשגיחים בישיבות

                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אברהם א

                        @בנימינה כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

                        @מישהו12 שוב פעם מצלמה בסולמית? מה יש להם מזה?

                        הסכם סמוי עם המשגיחים בישיבות

                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חנוך הכהן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #17

                        @אברהם-א כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

                        @בנימינה כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

                        @מישהו12 שוב פעם מצלמה בסולמית? מה יש להם מזה?

                        הסכם סמוי עם המשגיחים בישיבות

                        ?!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ד מנותק
                          ד מנותק
                          דוד טרייטל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #18

                          ושוב... בלי כרטיס זיכרון, נראה לי גם הסכם עם המשגיחים, שלא יהיה משהו שקרוב להיות מושלם

                          א.מ.ד.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ס מנותק
                            ס מנותק
                            סוף הרחוב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #19

                            תכלס, 3 וחצי אינטש זה מכשיר ענק..
                            ממש חבל שלא עושים מכשיר קטן ונוח עם 2 סימים וחומרה ברמה גבוהה, ושיהיה נוח וקטן כמו ה-f21pro הישן והטוב..

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ד דוד טרייטל

                              ושוב... בלי כרטיס זיכרון, נראה לי גם הסכם עם המשגיחים, שלא יהיה משהו שקרוב להיות מושלם

                              א.מ.ד.א מנותק
                              א.מ.ד.א מנותק
                              א.מ.ד.
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.מ.ד.
                              #20

                              @דוד-טרייטל כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

                              ושוב... בלי כרטיס זיכרון, נראה לי גם הסכם עם המשגיחים, שלא יהיה משהו שקרוב להיות מושלם

                              אבל 128 GB. זה מספיק להחזיק את כל המוזיקה שיש לי בכרטיס + האפליקציות שמותקנות אצלי + המכלול אופליין + כמה מודלי AI נחמדים... הלוואי שיתממש!

                              מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ש שוקי ב. התייחס לנושא זה
                              • א.מ.ד.א א.מ.ד.

                                @דוד-טרייטל כתב בשיתוף | Qin F25 - האם זה יקרה?:

                                ושוב... בלי כרטיס זיכרון, נראה לי גם הסכם עם המשגיחים, שלא יהיה משהו שקרוב להיות מושלם

                                אבל 128 GB. זה מספיק להחזיק את כל המוזיקה שיש לי בכרטיס + האפליקציות שמותקנות אצלי + המכלול אופליין + כמה מודלי AI נחמדים... הלוואי שיתממש!

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שוקי ב.
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #21

                                יש התקדמות/צפי למכשיר הזה?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ש שוקי ב. התייחס לנושא זה
                                • מ משהו חדש התייחס לנושא זה
                                • ה מנותק
                                  ה מנותק
                                  השטייגעניסט
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #22

                                  מתנצל על ההקפצה, אבל זה נצרך
                                  נראה שיצא
                                  https://he.aliexpress.com/item/1005010166826912.html
                                  (קרדיט ל @dudu על הפרסום כאן )

                                  101100001 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ה השטייגעניסט

                                    מתנצל על ההקפצה, אבל זה נצרך
                                    נראה שיצא
                                    https://he.aliexpress.com/item/1005010166826912.html
                                    (קרדיט ל @dudu על הפרסום כאן )

                                    101100001 מנותק
                                    101100001 מנותק
                                    10110000
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #23

                                    @השטייגעניסט יש לי כזה אעדכן מה הסיפור איתו

                                    איש אמתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • 101100001 10110000

                                      @השטייגעניסט יש לי כזה אעדכן מה הסיפור איתו

                                      איש אמתא מנותק
                                      איש אמתא מנותק
                                      איש אמת
                                      מדריכים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #24

                                      @10110000 לפי ההיסטוריה זה אמור לעלות באיזור ה 800 שקל, לא?!

                                      אני יודע שאני חושב שאני יודע.

                                      קראנץ' ונילהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • איש אמתא איש אמת

                                        @10110000 לפי ההיסטוריה זה אמור לעלות באיזור ה 800 שקל, לא?!

                                        קראנץ' ונילהק מנותק
                                        קראנץ' ונילהק מנותק
                                        קראנץ' ונילה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #25

                                        נפתח על זה שרשור חדש
                                        https://mitmachim.top/topic/88976/שיתוף-זה-קרה-qin-f25-זמין-לרכישה-מאליאקספרס?_=1760963680068

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר