דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. יישומי אופיס
  4. וורד
  5. עזרה הדדית - וורד
  6. המלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני

המלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - וורד
1.1k פוסטים 61 כותבים 86.1k צפיות 47 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    יש שדה
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1124

    215f8fc4-07ea-461b-9a5f-208517a62469-image.png

    שלום וסליחה

    אין לי מושג אם דברו פה על הבעיה הזו

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י. פל.י י. פל.

      @יאיר-דניאל כתב בהמלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני:

      לא אני - אבל למיטב זכרוני מישהו שמבין ניסה בזמנו ולא הצליח.

      בכמה דקות עם קלוד קוד, פיצח את הקטלוג, הPDFים, אבל עדיין לא את הטקסטים עצמם.
      לא רואה עניין להמשיך - אני לא אגנוב אותם בכל מקרה...
      אבל מאמין שזה קל - למרות שהוא טוען שיש להם דחיסה קניינית.

      ח מנותק
      ח מנותק
      חד בדרא השני
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #1125

      @י.-פל. כתב בהמלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני:

      בכמה דקות עם קלוד קוד, פיצח את הקטלוג, הPDFים, אבל עדיין לא את הטקסטים עצמם.
      לא רואה עניין להמשיך - אני לא אגנוב אותם בכל מקרה...

      רק את זה זה גם לגנוב רק את הספריה הקטלוגית ל הפידיאף?
      אם יש לי כונן ואני פ]ותח אותו בצורה אחרת זה נקרא לגנוב???

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אלכסנדר צדש

        ממליץ שיהיה אפשרות חיפוש עם קידומות ספרותיות כברירת מחדל, ללא צורך לכתוב ידנית לפני כל מילה את התו * או # [נ"ל שלא כל משתמש מודע לתווים האלו, וגם קצת לפעמים קשה לעשות ידית לפני כל מילה את התו הנ"ל]

        וכאן בקשתי שטוחה מכלל הנהנים מהתוכנה נהפלאה הזו, מי שיוכל שירשום בקשה זו בגיטאב.
        יען אין לי חשבון שם, ואין לי מושג בדבר הזה.

        בתודה עצומה מראש.

        ח מנותק
        ח מנותק
        חד בדרא השני
        כתב נערך לאחרונה על ידי חד בדרא השני
        #1126

        @אלכסנדר-צדש
        אני מוכן להעלות בקשות והערות לגיט'
        תכתוב לי במייל

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א מנותק
          א מנותק
          אלימיר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #1127

          @pcinfogmach האינדקס לא מתקדם, כותב לי כל הזמן אנא המתן בעת בניית האינדקס.

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מנותק
            מ מנותק
            מחשבות
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #1128

            בגריסה האחרונה שכפול חלונית צד לא עובד לי

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מנותק
              מ מנותק
              מצפים לגאולה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #1129

              התוסף מתאים גם לGoogle Docs?
              בגירסא החינמית של Word בטאבלט עד 10.9'' ניתן לשים את התוסף?

              דאנציגד תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מצפים לגאולה

                התוסף מתאים גם לGoogle Docs?
                בגירסא החינמית של Word בטאבלט עד 10.9'' ניתן לשים את התוסף?

                דאנציגד מנותק
                דאנציגד מנותק
                דאנציג
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #1130

                @מצפים-לגאולה
                לגוגל דוקס וודאי שלא.
                ולכאורה גם על טאבלט לא.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אלימיר

                  @pcinfogmach האינדקס לא מתקדם, כותב לי כל הזמן אנא המתן בעת בניית האינדקס.

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אלימיר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #1131

                  @pcinfogmach כתב לי להפעיל תיקון, וזה באמת עבד.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • נ מנותק
                    נ מנותק
                    נפתלי צבי יהודה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #1132

                    העיצוב תורני השתנה רק בעיצוב והסמלים או גם בקודים??

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • pcinfogmachP pcinfogmach

                      חברה בקשה קטנה מי שיכול לתת וככבית לפרוייקט בגיטהאב כדי שיקפיצו את זה לתחילת הרשימה זה יקל על אנשים למצוא את זה
                      תודה
                      ולהתראות אחרי החופשה

                      יאיר דניאלי מנותק
                      יאיר דניאלי מנותק
                      יאיר דניאל
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #1133

                      @pcinfogmach
                      אשמח לעזרה - לא עובד לי כלי קודש בכלל.
                      לא עזר תיקון עמוק, ולא עזר גם מחיקה ידנית של כל הערכים של כלי קודש בריגסטרי, נאדא. זה פשוט לא עובד.

                      הוא מותקן טוב, מסיים את ההתקנה, אבל לא מופיע בעת עליית וורד (גם לא מופיע לי בפעם הראשונה ההודעה שיש להתקין VSTO) הוא נמצא בתוספות COM אבל לא עוזר לסמן אותו כמופעל.

                      יש לך שמץ???
                      זה ממש חסר לי בלימוד ובכתיבה.
                      תזכה למצוות.
                      (רק כשהוא חסר, מרגישים כמה הוא משמש ונוח, וכמה קל ללמוד ולכתוב איתו, אז שוב - תזכה למצוות ולהגדיל תורה ולהאדירה!).

                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      🙏
                      0
                      • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                        @pcinfogmach
                        אשמח לעזרה - לא עובד לי כלי קודש בכלל.
                        לא עזר תיקון עמוק, ולא עזר גם מחיקה ידנית של כל הערכים של כלי קודש בריגסטרי, נאדא. זה פשוט לא עובד.

                        הוא מותקן טוב, מסיים את ההתקנה, אבל לא מופיע בעת עליית וורד (גם לא מופיע לי בפעם הראשונה ההודעה שיש להתקין VSTO) הוא נמצא בתוספות COM אבל לא עוזר לסמן אותו כמופעל.

                        יש לך שמץ???
                        זה ממש חסר לי בלימוד ובכתיבה.
                        תזכה למצוות.
                        (רק כשהוא חסר, מרגישים כמה הוא משמש ונוח, וכמה קל ללמוד ולכתוב איתו, אז שוב - תזכה למצוות ולהגדיל תורה ולהאדירה!).

                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חד בדרא השני
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #1134

                        @יאיר-דניאל אתה משתמש באוצריא או בזית? כי לאחרונה כמה שמשתמשים במסד של זית זה קרס בפתיחת ספר

                        יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ח חד בדרא השני

                          @יאיר-דניאל אתה משתמש באוצריא או בזית? כי לאחרונה כמה שמשתמשים במסד של זית זה קרס בפתיחת ספר

                          יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאל
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #1135

                          @חד-בדרא-השני באוצריא.
                          אבל לא קשור - הוא בכלל לא נטען.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • חוקי הפורום
                          • פופולרי
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • צור קשר