דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. יישומי אופיס
  4. וורד
  5. עזרה הדדית - וורד
  6. המלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני

המלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - וורד
1.2k פוסטים 64 כותבים 88.1k צפיות 50 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מחשבות

    למה הPDF לא נפתח לי בכזית?
    אני עושה פתח קובץ והוא לא עולה לי
    מצורף תמונה
    6196c670-c7dc-4122-b567-e5d29a0f6a0d-image.png

    כמו"כ האם הבעיה בספרים האישים נפתרה?
    הוא מופיע ברשימה אבל לא פותח את הספרים כלל.

    ח מנותק
    ח מנותק
    חד בדרא השני
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1117

    @מחשבות כתב בהמלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני:

    כמו"כ האם הבעיה בספרים האישים נפתרה?

    אצלי לא

    לגבי הבעיה הראשונה לא קרה לי תנסה שוב אם לא תעשה איפוס

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מחשבות
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #1118

      @חד-בדרא-השני כתב בהמלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני:

      לגבי הבעיה הראשונה לא קרה לי תנסה שוב אם לא תעשה איפוס

      ניסתי
      גם התקנתי את הגירסה החדשה ושום דבר לא עוזר לי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ח חד בדרא השני

        @מחשבות כתב בהמלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני:

        כמו"כ האם הבעיה בספרים האישים נפתרה?

        אצלי לא

        לגבי הבעיה הראשונה לא קרה לי תנסה שוב אם לא תעשה איפוס

        א מנותק
        א מנותק
        אלכסנדר צדש
        כתב נערך לאחרונה על ידי אלכסנדר צדש
        #1119

        @חד-בדרא-השני כתב בהמלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני:

        אצלי לא

        אצלי הבעיה נפתרה בגרסאות האחרונות.
        יתכן שלא התקנתם את הספרים האישים באוצריא כמו שצריך [מניסיון]
        אולי כדאי למסד הנתונים של אוצריא תיקיה תיקיה, ולא הרבה תיקיות ביחד.

        י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אלכסנדר צדש

          @חד-בדרא-השני כתב בהמלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני:

          אצלי לא

          אצלי הבעיה נפתרה בגרסאות האחרונות.
          יתכן שלא התקנתם את הספרים האישים באוצריא כמו שצריך [מניסיון]
          אולי כדאי למסד הנתונים של אוצריא תיקיה תיקיה, ולא הרבה תיקיות ביחד.

          י. פל.י מנותק
          י. פל.י מנותק
          י. פל.
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #1120

          @אלכסנדר-צדש
          בע״ה בגרסה הקרובה הספרים האישיים יופרדו לגמרי ממסד הנתונים הכללי, ובא לציון גואל.

          גאה להיות חלק:
          otzaria.org

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • יאיר דניאלי יאיר דניאל

            @י.-פל. כתב בהמלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני:

            ניסית?
            לא ניסיתי, אבל לא בטוח שזה כ"כ קשה...

            לא אני - אבל למיטב זכרוני מישהו שמבין ניסה בזמנו ולא הצליח.

            י. פל.י מנותק
            י. פל.י מנותק
            י. פל.
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #1121

            @יאיר-דניאל כתב בהמלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני:

            לא אני - אבל למיטב זכרוני מישהו שמבין ניסה בזמנו ולא הצליח.

            בכמה דקות עם קלוד קוד, פיצח את הקטלוג, הPDFים, אבל עדיין לא את הטקסטים עצמם.
            לא רואה עניין להמשיך - אני לא אגנוב אותם בכל מקרה...
            אבל מאמין שזה קל - למרות שהוא טוען שיש להם דחיסה קניינית.

            גאה להיות חלק:
            otzaria.org

            יאיר דניאלי ח 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • י. פל.י י. פל.

              @יאיר-דניאל כתב בהמלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני:

              לא אני - אבל למיטב זכרוני מישהו שמבין ניסה בזמנו ולא הצליח.

              בכמה דקות עם קלוד קוד, פיצח את הקטלוג, הPDFים, אבל עדיין לא את הטקסטים עצמם.
              לא רואה עניין להמשיך - אני לא אגנוב אותם בכל מקרה...
              אבל מאמין שזה קל - למרות שהוא טוען שיש להם דחיסה קניינית.

              יאיר דניאלי מנותק
              יאיר דניאלי מנותק
              יאיר דניאל
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #1122

              @י.-פל. שומע.
              השאלה היא האם את הטקסט עצמו תצליח לחלץ.

              yyrdnyl11@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א מנותק
                א מנותק
                אלכסנדר צדש
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #1123

                ממליץ שיהיה אפשרות חיפוש עם קידומות ספרותיות כברירת מחדל, ללא צורך לכתוב ידנית לפני כל מילה את התו * או # [נ"ל שלא כל משתמש מודע לתווים האלו, וגם קצת לפעמים קשה לעשות ידית לפני כל מילה את התו הנ"ל]

                וכאן בקשתי שטוחה מכלל הנהנים מהתוכנה נהפלאה הזו, מי שיוכל שירשום בקשה זו בגיטאב.
                יען אין לי חשבון שם, ואין לי מושג בדבר הזה.

                בתודה עצומה מראש.

                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י מנותק
                  י מנותק
                  יש שדה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #1124

                  215f8fc4-07ea-461b-9a5f-208517a62469-image.png

                  שלום וסליחה

                  אין לי מושג אם דברו פה על הבעיה הזו

                  pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י. פל.י י. פל.

                    @יאיר-דניאל כתב בהמלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני:

                    לא אני - אבל למיטב זכרוני מישהו שמבין ניסה בזמנו ולא הצליח.

                    בכמה דקות עם קלוד קוד, פיצח את הקטלוג, הPDFים, אבל עדיין לא את הטקסטים עצמם.
                    לא רואה עניין להמשיך - אני לא אגנוב אותם בכל מקרה...
                    אבל מאמין שזה קל - למרות שהוא טוען שיש להם דחיסה קניינית.

                    ח מנותק
                    ח מנותק
                    חד בדרא השני
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #1125

                    @י.-פל. כתב בהמלצה | פרוייקט כלי קודש לוורד - ארגז כלים לעורך התורני:

                    בכמה דקות עם קלוד קוד, פיצח את הקטלוג, הPDFים, אבל עדיין לא את הטקסטים עצמם.
                    לא רואה עניין להמשיך - אני לא אגנוב אותם בכל מקרה...

                    רק את זה זה גם לגנוב רק את הספריה הקטלוגית ל הפידיאף?
                    אם יש לי כונן ואני פ]ותח אותו בצורה אחרת זה נקרא לגנוב???

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אלכסנדר צדש

                      ממליץ שיהיה אפשרות חיפוש עם קידומות ספרותיות כברירת מחדל, ללא צורך לכתוב ידנית לפני כל מילה את התו * או # [נ"ל שלא כל משתמש מודע לתווים האלו, וגם קצת לפעמים קשה לעשות ידית לפני כל מילה את התו הנ"ל]

                      וכאן בקשתי שטוחה מכלל הנהנים מהתוכנה נהפלאה הזו, מי שיוכל שירשום בקשה זו בגיטאב.
                      יען אין לי חשבון שם, ואין לי מושג בדבר הזה.

                      בתודה עצומה מראש.

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חד בדרא השני
                      כתב נערך לאחרונה על ידי חד בדרא השני
                      #1126

                      @אלכסנדר-צדש
                      אני מוכן להעלות בקשות והערות לגיט'
                      תכתוב לי במייל

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אלימיר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #1127

                        @pcinfogmach האינדקס לא מתקדם, כותב לי כל הזמן אנא המתן בעת בניית האינדקס.

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          מחשבות
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #1128

                          בגריסה האחרונה שכפול חלונית צד לא עובד לי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מנותק
                            מ מנותק
                            מצפים לגאולה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #1129

                            התוסף מתאים גם לGoogle Docs?
                            בגירסא החינמית של Word בטאבלט עד 10.9'' ניתן לשים את התוסף?

                            דאנציגד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מצפים לגאולה

                              התוסף מתאים גם לGoogle Docs?
                              בגירסא החינמית של Word בטאבלט עד 10.9'' ניתן לשים את התוסף?

                              דאנציגד מנותק
                              דאנציגד מנותק
                              דאנציג
                              מדריכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #1130

                              @מצפים-לגאולה
                              לגוגל דוקס וודאי שלא.
                              ולכאורה גם על טאבלט לא.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א אלימיר

                                @pcinfogmach האינדקס לא מתקדם, כותב לי כל הזמן אנא המתן בעת בניית האינדקס.

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אלימיר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #1131

                                @pcinfogmach כתב לי להפעיל תיקון, וזה באמת עבד.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • נ מנותק
                                  נ מנותק
                                  נפתלי צבי יהודה
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1132

                                  העיצוב תורני השתנה רק בעיצוב והסמלים או גם בקודים??

                                  נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • pcinfogmachP pcinfogmach

                                    חברה בקשה קטנה מי שיכול לתת וככבית לפרוייקט בגיטהאב כדי שיקפיצו את זה לתחילת הרשימה זה יקל על אנשים למצוא את זה
                                    תודה
                                    ולהתראות אחרי החופשה

                                    יאיר דניאלי מנותק
                                    יאיר דניאלי מנותק
                                    יאיר דניאל
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1133

                                    @pcinfogmach
                                    אשמח לעזרה - לא עובד לי כלי קודש בכלל.
                                    לא עזר תיקון עמוק, ולא עזר גם מחיקה ידנית של כל הערכים של כלי קודש בריגסטרי, נאדא. זה פשוט לא עובד.

                                    הוא מותקן טוב, מסיים את ההתקנה, אבל לא מופיע בעת עליית וורד (גם לא מופיע לי בפעם הראשונה ההודעה שיש להתקין VSTO) הוא נמצא בתוספות COM אבל לא עוזר לסמן אותו כמופעל.

                                    יש לך שמץ???
                                    זה ממש חסר לי בלימוד ובכתיבה.
                                    תזכה למצוות.
                                    (רק כשהוא חסר, מרגישים כמה הוא משמש ונוח, וכמה קל ללמוד ולכתוב איתו, אז שוב - תזכה למצוות ולהגדיל תורה ולהאדירה!).

                                    yyrdnyl11@gmail.com

                                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    🙏
                                    0
                                    • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                                      @pcinfogmach
                                      אשמח לעזרה - לא עובד לי כלי קודש בכלל.
                                      לא עזר תיקון עמוק, ולא עזר גם מחיקה ידנית של כל הערכים של כלי קודש בריגסטרי, נאדא. זה פשוט לא עובד.

                                      הוא מותקן טוב, מסיים את ההתקנה, אבל לא מופיע בעת עליית וורד (גם לא מופיע לי בפעם הראשונה ההודעה שיש להתקין VSTO) הוא נמצא בתוספות COM אבל לא עוזר לסמן אותו כמופעל.

                                      יש לך שמץ???
                                      זה ממש חסר לי בלימוד ובכתיבה.
                                      תזכה למצוות.
                                      (רק כשהוא חסר, מרגישים כמה הוא משמש ונוח, וכמה קל ללמוד ולכתוב איתו, אז שוב - תזכה למצוות ולהגדיל תורה ולהאדירה!).

                                      ח מנותק
                                      ח מנותק
                                      חד בדרא השני
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1134

                                      @יאיר-דניאל אתה משתמש באוצריא או בזית? כי לאחרונה כמה שמשתמשים במסד של זית זה קרס בפתיחת ספר

                                      יאיר דניאלי pcinfogmachP 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ח חד בדרא השני

                                        @יאיר-דניאל אתה משתמש באוצריא או בזית? כי לאחרונה כמה שמשתמשים במסד של זית זה קרס בפתיחת ספר

                                        יאיר דניאלי מנותק
                                        יאיר דניאלי מנותק
                                        יאיר דניאל
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1135

                                        @חד-בדרא-השני באוצריא.
                                        אבל לא קשור - הוא בכלל לא נטען.

                                        yyrdnyl11@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • pcinfogmachP מנותק
                                          pcinfogmachP מנותק
                                          pcinfogmach
                                          מדריכים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1136

                                          שלום חברה
                                          אפשר לכתוב פה פניות שוב בנושא התוסף
                                          נא להתמקד בשאלות ותהיות בלבד
                                          שיפורים ובאגים נא לדווח בגיטהאב ולא כאן אחרת אצטרך שוב "לצאת לחופשה"

                                          גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                                          יאיר דניאלי מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר