שיתוף | הצגת תהליך החשיבה אצל ג'ימני
-
סתם פתחתי צ'אט עם ג'ימני וכשהוא עונה לי את התשובה יש אופציה שלא הייתה עד היום. (לפחות לא שמתי לב) של 'הצגת תהליך החשיבה'.
ובה הוא מפרט מה הוא צריך לענות ולמה.
מצורף צילום מסך.

-
@תהילה2 זה לא שעד היום לא הייתה אופציה לראות את תהליך החשיבה - פשוט עד היום לא היתה חשיבה...
-
סתם פתחתי צ'אט עם ג'ימני וכשהוא עונה לי את התשובה יש אופציה שלא הייתה עד היום. (לפחות לא שמתי לב) של 'הצגת תהליך החשיבה'.
ובה הוא מפרט מה הוא צריך לענות ולמה.
מצורף צילום מסך.

-
@חנוך-הכהן
משום מה לי הוא ענה תמיד בסדר.
אולי לא איתגרתי אותו מידי -
@חנוך-הכהן
משום מה לי הוא ענה תמיד בסדר.
אולי לא איתגרתי אותו מידי -
@תהילה2 אם הוא לא חושב זה לא אומר שהוא לא עונה בסדר, פשוט עד היום הוא היה רק מודל שפה ולא מודל מחשבה
@חנוך-הכהן
באמת אתמול זה היה נראה שנוספו לו מודלים חדשים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות