דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. יישומי אופיס
  4. וורד
  5. עזרה הדדית - וורד
  6. להורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!

להורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - וורד
514 פוסטים 47 כותבים 46.4k צפיות 51 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נ נפתלי צבי יהודה

    @שלמה11

    רציתי להעיר על עוד שני דברים מאוד מאוד חשובים.

    א.
    אחרי מירכוז שורה אחרונה, אז בפיסקאות שהשורה האחרונה מגיעה עד הסוף ולא מתמרכזת,
    נוצר שורה ריקה מתחת לפיסקא, אני עבדתי עכשיו על קונטרס של 400 עמודים,
    ועברתי ידנית על כל הקונטרס, והייתי צריך למחוק ידנית עשרות עשרות של שורות ריקות,
    יצויין שחיפוש והחלפה של שני אנטרים, לא יעבוד כאן, כי זה מוגדר כאנטר אחד ולא שתיים.

    ב.
    החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
    לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
    כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.

    ש מנותק
    ש מנותק
    שמעון פרידנן
    כתב נערך לאחרונה על ידי שמעון פרידנן
    #493

    @נפתלי-צבי-יהודה כתב:

    א.
    אחרי מירכוז שורה אחרונה, אז בפיסקאות שהשורה האחרונה מגיעה עד הסוף ולא מתמרכזת,
    נוצר שורה ריקה מתחת לפיסקא, אני עבדתי עכשיו על קונטרס של 400 עמודים,
    ועברתי ידנית על כל הקונטרס, והייתי צריך למחוק ידנית עשרות עשרות של שורות ריקות,
    יצויין שחיפוש והחלפה של שני אנטרים, לא יעבוד כאן, כי זה מוגדר כאנטר אחד ולא שתיים.

    @שלמה11 בעצמו עשה לזה מאקרו מיוחד שמתקן את הבעיה, תחפש בפורום.

    @נפתלי-צבי-יהודה כתב:

    החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
    לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
    כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.

    מוזר מאד, זה דבר בסיסי וככה זה באמת עובד, הנה אצלי:
    ‏‏לכידה.PNG

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • נ נפתלי צבי יהודה

      @שלמה11

      רציתי להעיר על עוד שני דברים מאוד מאוד חשובים.

      א.
      אחרי מירכוז שורה אחרונה, אז בפיסקאות שהשורה האחרונה מגיעה עד הסוף ולא מתמרכזת,
      נוצר שורה ריקה מתחת לפיסקא, אני עבדתי עכשיו על קונטרס של 400 עמודים,
      ועברתי ידנית על כל הקונטרס, והייתי צריך למחוק ידנית עשרות עשרות של שורות ריקות,
      יצויין שחיפוש והחלפה של שני אנטרים, לא יעבוד כאן, כי זה מוגדר כאנטר אחד ולא שתיים.

      ב.
      החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
      לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
      כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.

      נ מנותק
      נ מנותק
      נפתלי צבי יהודה
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #494

      נפתלי-צבי-יהודה כתב:

      ב.
      החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
      לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
      כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.

      @שמעון-פרידנן כתב:

      מוזר מאד, זה דבר בסיסי וככה זה באמת עובד, הנה אצלי:

      אני רק יחדד, @שלמה11 @שמעון-פרידנן

      א. לא תמיד זה ככה, רק לפעמים - אני לא יודע במה זה תלוי, אם תרצו אני יעלה מזה צילום מסך.

      ב. זה באמת לא בדיוק בסיום המילה הראשונה, אך גם לא במדויק בתחילת המילה השניה- רק קצת לפנ"ז, דהיינו באמצע הרווח.

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • נ נפתלי צבי יהודה

        נפתלי-צבי-יהודה כתב:

        ב.
        החלון שנוצר מתחת למילה הראשונה, היא רק מתחת למילה הראשונה - והשורה השניה מתחילה מאיפה שהמילה הראשונה מסתיימת,
        לענ"ד צריך לתקן את זה, שהשורה השניה תתחיל ביחד עם המילה השניה של השורה הראשונה,
        כלומר שהחלון יהא עד המילה השניה ולא רק מתחת למילה הראשונה.

        @שמעון-פרידנן כתב:

        מוזר מאד, זה דבר בסיסי וככה זה באמת עובד, הנה אצלי:

        אני רק יחדד, @שלמה11 @שמעון-פרידנן

        א. לא תמיד זה ככה, רק לפעמים - אני לא יודע במה זה תלוי, אם תרצו אני יעלה מזה צילום מסך.

        ב. זה באמת לא בדיוק בסיום המילה הראשונה, אך גם לא במדויק בתחילת המילה השניה- רק קצת לפנ"ז, דהיינו באמצע הרווח.

        ש מנותק
        ש מנותק
        שמעון פרידנן
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #495

        @נפתלי-צבי-יהודה כתב:

        ב. זה באמת לא בדיוק בסיום המילה הראשונה, אך גם לא במדויק בתחילת המילה השניה- רק קצת לפנ"ז, דהיינו באמצע הרווח.

        תבדוק אולי יש רווח כפול.

        נ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ש שמעון פרידנן

          @נפתלי-צבי-יהודה כתב:

          ב. זה באמת לא בדיוק בסיום המילה הראשונה, אך גם לא במדויק בתחילת המילה השניה- רק קצת לפנ"ז, דהיינו באמצע הרווח.

          תבדוק אולי יש רווח כפול.

          נ מנותק
          נ מנותק
          נפתלי צבי יהודה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #496

          @שמעון-פרידנן כתב:

          תבדוק אולי יש רווח כפול.

          א. אין רווח כפול - לפני תחילת העבודה על קונטרס, דבר ראשון אני מבטל את כל הרווחים הכפולים.

          @שמעון-פרידנן

          ב. באופן כללי דבר שאני מדווח עליו, הוא רק דבר שאני נתקל בו כל הזמן בעבודה,
          ואני כמובן בודק לפנ"ז אם יש בעיה נפוצה או פתרון כלשהו,
          אני לא מדווח אם זה משהו חד פעמי, הענין של המילה ראשונה, זה משהו עקבי ולא נקודתי,
          וכמו"כ מה שדיווחתי פעם על הרווח בין המילה ראשונה להמשך, זה עקבי ולא נקודתי.

          ש ש 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • נ נפתלי צבי יהודה

            @שמעון-פרידנן כתב:

            תבדוק אולי יש רווח כפול.

            א. אין רווח כפול - לפני תחילת העבודה על קונטרס, דבר ראשון אני מבטל את כל הרווחים הכפולים.

            @שמעון-פרידנן

            ב. באופן כללי דבר שאני מדווח עליו, הוא רק דבר שאני נתקל בו כל הזמן בעבודה,
            ואני כמובן בודק לפנ"ז אם יש בעיה נפוצה או פתרון כלשהו,
            אני לא מדווח אם זה משהו חד פעמי, הענין של המילה ראשונה, זה משהו עקבי ולא נקודתי,
            וכמו"כ מה שדיווחתי פעם על הרווח בין המילה ראשונה להמשך, זה עקבי ולא נקודתי.

            ש מנותק
            ש מנותק
            שמעון פרידנן
            כתב נערך לאחרונה על ידי שמעון פרידנן
            #497

            @נפתלי-צבי-יהודה כתב:

            ב. באופן כללי דבר שאני מדווח עליו, הוא רק דבר שאני נתקל בו כל הזמן בעבודה,
            ואני כמובן בודק לפנ"ז אם יש בעיה נפוצה או פתרון כלשהו,
            אני לא מדווח אם זה משהו חד פעמי, הענין של המילה ראשונה, זה משהו עקבי ולא נקודתי,
            וכמו"כ מה שדיווחתי פעם על הרווח בין המילה ראשונה להמשך, זה עקבי ולא נקודתי.

            נכון, אבל אם אצל אחרים זה עובד, סביר יותר שהבעיה היא במסמך שלך.

            כמו"כ לגבי רווח קבוע אחרי מילה ראשונה, גם בתג למיטב ידיעתי זה לא מובנה בחלון אלא בנפרד אפשר להגדיר רווח קבוע אחרי מילה ראשונה וממילא זה משפיע על החלון, בכל מקרה בדוגמא שהבאת זה לא היה המצב. וזה מה שכתבתי אין שום בעיה עם עצם הדיווחים. סה"כ מנסים פה לעזור א' לשני.

            pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שמעון פרידנן

              @נפתלי-צבי-יהודה כתב:

              ב. באופן כללי דבר שאני מדווח עליו, הוא רק דבר שאני נתקל בו כל הזמן בעבודה,
              ואני כמובן בודק לפנ"ז אם יש בעיה נפוצה או פתרון כלשהו,
              אני לא מדווח אם זה משהו חד פעמי, הענין של המילה ראשונה, זה משהו עקבי ולא נקודתי,
              וכמו"כ מה שדיווחתי פעם על הרווח בין המילה ראשונה להמשך, זה עקבי ולא נקודתי.

              נכון, אבל אם אצל אחרים זה עובד, סביר יותר שהבעיה היא במסמך שלך.

              כמו"כ לגבי רווח קבוע אחרי מילה ראשונה, גם בתג למיטב ידיעתי זה לא מובנה בחלון אלא בנפרד אפשר להגדיר רווח קבוע אחרי מילה ראשונה וממילא זה משפיע על החלון, בכל מקרה בדוגמא שהבאת זה לא היה המצב. וזה מה שכתבתי אין שום בעיה עם עצם הדיווחים. סה"כ מנסים פה לעזור א' לשני.

              pcinfogmachP מנותק
              pcinfogmachP מנותק
              pcinfogmach
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #498

              @שמעון-פרידנן כתב:

              נכון, אבל אם אצל אחרים זה עובד, סביר יותר שהבעיה היא במסמך שלך.

              בכל תוכנה אחרת הייתי מסכים איתך
              בוורד....
              וואלה זה תוכנה לא צפויה

              גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • נ נפתלי צבי יהודה

                @שמעון-פרידנן כתב:

                תבדוק אולי יש רווח כפול.

                א. אין רווח כפול - לפני תחילת העבודה על קונטרס, דבר ראשון אני מבטל את כל הרווחים הכפולים.

                @שמעון-פרידנן

                ב. באופן כללי דבר שאני מדווח עליו, הוא רק דבר שאני נתקל בו כל הזמן בעבודה,
                ואני כמובן בודק לפנ"ז אם יש בעיה נפוצה או פתרון כלשהו,
                אני לא מדווח אם זה משהו חד פעמי, הענין של המילה ראשונה, זה משהו עקבי ולא נקודתי,
                וכמו"כ מה שדיווחתי פעם על הרווח בין המילה ראשונה להמשך, זה עקבי ולא נקודתי.

                ש מנותק
                ש מנותק
                שלמה11
                כתב נערך לאחרונה על ידי שלמה11
                #499

                @נפתלי-צבי-יהודה בנוגע לדבר הראשון שדיברת עליו בענין הבאג במרכוז בשורה אחרונה, כפי שכתבו כאן יש לזה מאקרו שיצרתי כאן בעז"ה כבר הכנסתי את התיקון לגירסה הבאה.
                לגבי הענין השני שהחלון לא מגיע עד סוף הרווח, אני מקוה שזה יסתדר בגירסה הבאה. בדרך כלל זה קורה כאשר עושים הגדלה של המילה הראשונה, ולכן הייתי ממליץ להריץ קודם את עיצוב מילה ראשונה ורק לאחר מכן את עיצוב חלון. ולא להריץ אותם ביחד - תעדכן אם זה פותר את הבעיה.

                אם זה לא פותר את הבעיה נצטרך ככל הנראה לעכב את הקוד ולגרום לו לרוץ לאט יותר, וזה תלוי בשאלה כמה אנשים נתקלים בבעיה הזאת

                pcinfogmachP נ 2 תגובות תגובה אחרונה
                4
                • ש שלמה11

                  @נפתלי-צבי-יהודה בנוגע לדבר הראשון שדיברת עליו בענין הבאג במרכוז בשורה אחרונה, כפי שכתבו כאן יש לזה מאקרו שיצרתי כאן בעז"ה כבר הכנסתי את התיקון לגירסה הבאה.
                  לגבי הענין השני שהחלון לא מגיע עד סוף הרווח, אני מקוה שזה יסתדר בגירסה הבאה. בדרך כלל זה קורה כאשר עושים הגדלה של המילה הראשונה, ולכן הייתי ממליץ להריץ קודם את עיצוב מילה ראשונה ורק לאחר מכן את עיצוב חלון. ולא להריץ אותם ביחד - תעדכן אם זה פותר את הבעיה.

                  אם זה לא פותר את הבעיה נצטרך ככל הנראה לעכב את הקוד ולגרום לו לרוץ לאט יותר, וזה תלוי בשאלה כמה אנשים נתקלים בבעיה הזאת

                  pcinfogmachP מנותק
                  pcinfogmachP מנותק
                  pcinfogmach
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #500

                  @שלמה11 כתב:

                  ולכן הייתי ממליץ להריץ קודם את עיצוב מילה ראשונה ורק לאחר מכן את עיצוב חלון. ולא להריץ אותם ביחד

                  אינני זוכר כבר את הקוד אבל אם הסדר הוא הבעיה פשוט להפוך את הסדר לא?

                  גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • pcinfogmachP pcinfogmach

                    @שלמה11 כתב:

                    ולכן הייתי ממליץ להריץ קודם את עיצוב מילה ראשונה ורק לאחר מכן את עיצוב חלון. ולא להריץ אותם ביחד

                    אינני זוכר כבר את הקוד אבל אם הסדר הוא הבעיה פשוט להפוך את הסדר לא?

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שלמה11
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #501

                    @pcinfogmach הפוך... אם מגדילים את המילה הראשונה צריך לעשות חלון גדול יותר, לכן הסדר הוא קודם מילה ראשונה ואח"כ עיצוב חלון.
                    הבעיה שוורד לא תמיד זוכר להתעדכן... ולכן צריך את הפקודה screenrefresh לפני שמריצים את עיצוב חלון, את זה הוספתי לגירסה הבאה, וזה סידר את הבעיה.
                    אבל כמו שאמרת וורד היא לא תוכנה צפויה... וייתכן שמה שעובד אצלי לא יעבוד אצל מישהו אחר.
                    ייתכן שהבעיה היא בדיקת המיקום שעושים אחרי הוספת תו רווח קשיח לפני שמרחיבים אותו. (אם אתה לא זוכר את הקוד: בודקים מרחק לקצה של המילה הראשונה, עוברים לסוף השורה, מוסיפים תו מעבר פיסקה ורווח קשיח, בודקים מה המרחק לקצה, ומרחיבים את תו הרווח הקשיח לפי ההפרש) ואז נצטרך לעשות רענון בכל פיסקה ופיסקה, מה שיאט את הקוד.

                    pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • ש שלמה11

                      @pcinfogmach הפוך... אם מגדילים את המילה הראשונה צריך לעשות חלון גדול יותר, לכן הסדר הוא קודם מילה ראשונה ואח"כ עיצוב חלון.
                      הבעיה שוורד לא תמיד זוכר להתעדכן... ולכן צריך את הפקודה screenrefresh לפני שמריצים את עיצוב חלון, את זה הוספתי לגירסה הבאה, וזה סידר את הבעיה.
                      אבל כמו שאמרת וורד היא לא תוכנה צפויה... וייתכן שמה שעובד אצלי לא יעבוד אצל מישהו אחר.
                      ייתכן שהבעיה היא בדיקת המיקום שעושים אחרי הוספת תו רווח קשיח לפני שמרחיבים אותו. (אם אתה לא זוכר את הקוד: בודקים מרחק לקצה של המילה הראשונה, עוברים לסוף השורה, מוסיפים תו מעבר פיסקה ורווח קשיח, בודקים מה המרחק לקצה, ומרחיבים את תו הרווח הקשיח לפי ההפרש) ואז נצטרך לעשות רענון בכל פיסקה ופיסקה, מה שיאט את הקוד.

                      pcinfogmachP מנותק
                      pcinfogmachP מנותק
                      pcinfogmach
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #502

                      @שלמה11
                      ייתכן שdoevents יותר טוב מscreen refresh שווה בדיקה

                      גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש שלמה11

                        @נפתלי-צבי-יהודה בנוגע לדבר הראשון שדיברת עליו בענין הבאג במרכוז בשורה אחרונה, כפי שכתבו כאן יש לזה מאקרו שיצרתי כאן בעז"ה כבר הכנסתי את התיקון לגירסה הבאה.
                        לגבי הענין השני שהחלון לא מגיע עד סוף הרווח, אני מקוה שזה יסתדר בגירסה הבאה. בדרך כלל זה קורה כאשר עושים הגדלה של המילה הראשונה, ולכן הייתי ממליץ להריץ קודם את עיצוב מילה ראשונה ורק לאחר מכן את עיצוב חלון. ולא להריץ אותם ביחד - תעדכן אם זה פותר את הבעיה.

                        אם זה לא פותר את הבעיה נצטרך ככל הנראה לעכב את הקוד ולגרום לו לרוץ לאט יותר, וזה תלוי בשאלה כמה אנשים נתקלים בבעיה הזאת

                        נ מנותק
                        נ מנותק
                        נפתלי צבי יהודה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #503

                        @שלמה11 כתב:

                        בדרך כלל זה קורה כאשר עושים הגדלה של המילה הראשונה, ולכן הייתי ממליץ להריץ קודם את עיצוב מילה ראשונה ורק לאחר מכן את עיצוב חלון. ולא להריץ אותם ביחד - תעדכן אם זה פותר את הבעיה.

                        @שלמה11

                        א. אכן, אני עושה הגדלה של המילה ראשונה.
                        ב. אני בל"נ אבדוק, ואני יעדכן.

                        בנוסף זכור לי שדיברו כאן בענין מהירות התוסף, אז רציתי לעדכן, שעכשיו לראשונה עבדתי עם התוסף על קובץ של 450 עמודים!!,
                        והעיצוב פיסקא כולל מילה ראשונה, חלון, ושורה אחרונה, לקח לכל המסמך בערך רבע שעה.
                        משא"כ היישור טורים, לקח לי מעל שעתיים וחצי!!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • pcinfogmachP pcinfogmach

                          @שלמה11
                          ייתכן שdoevents יותר טוב מscreen refresh שווה בדיקה

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שלמה11
                          כתב נערך לאחרונה על ידי שלמה11
                          #504

                          @pcinfogmach DOEVENTS לא עוזר לבעיה, הוא מיועד לרענון הממשק, לא לרענון המסמך עצמו.

                          @נפתלי-צבי-יהודה כתב:

                          משא"כ היישור טורים, לקח לי מעל שעתיים וחצי!!

                          לאחר שסיימתי לעבוד על עיצוב פיסקה בס"ד, בעז"ה אני מתחיל עכשיו לכתוב את יישור טורים מחדש, מקוה לפתור את כל הבאגים הקיימים. יש באגים שגורמים להאטת המהירות, ובנוסף יש תכונות מסוימות כמו בדיקת גובה השורה האחרונה שגוזלות הרבה מאוד זמן ולא משרתות את רוב המשתמשים, המטרה שלי היא להפוך את התכונות האלו לאופציונליות רק למי שצריך אותן.
                          אבל עדיין אני מאמין שיישור טורים ייקח יותר זמן, זאת פעולה מסובכת הרבה יותר, אם כי עיצוב פיסקה עובר על כל פיסקה ופיסקה, משא"כ יישור טורים שעובר על כל עמוד (או חלק גדול ממנו)

                          pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
                          🙏
                          2
                          • ש שלמה11

                            @pcinfogmach DOEVENTS לא עוזר לבעיה, הוא מיועד לרענון הממשק, לא לרענון המסמך עצמו.

                            @נפתלי-צבי-יהודה כתב:

                            משא"כ היישור טורים, לקח לי מעל שעתיים וחצי!!

                            לאחר שסיימתי לעבוד על עיצוב פיסקה בס"ד, בעז"ה אני מתחיל עכשיו לכתוב את יישור טורים מחדש, מקוה לפתור את כל הבאגים הקיימים. יש באגים שגורמים להאטת המהירות, ובנוסף יש תכונות מסוימות כמו בדיקת גובה השורה האחרונה שגוזלות הרבה מאוד זמן ולא משרתות את רוב המשתמשים, המטרה שלי היא להפוך את התכונות האלו לאופציונליות רק למי שצריך אותן.
                            אבל עדיין אני מאמין שיישור טורים ייקח יותר זמן, זאת פעולה מסובכת הרבה יותר, אם כי עיצוב פיסקה עובר על כל פיסקה ופיסקה, משא"כ יישור טורים שעובר על כל עמוד (או חלק גדול ממנו)

                            pcinfogmachP מנותק
                            pcinfogmachP מנותק
                            pcinfogmach
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי pcinfogmach
                            #505

                            @שלמה11 כתב:

                            @pcinfogmach DOEVENTS לא עוזר לבעיה, הוא מיועד לרענון הממשק, לא לרענון המסמך עצמו.

                            לא הבנתי מנ"ל שרענון הממשק לא מרענן את המסמך?! (אולי כי ככה הבינה מלאכותית החליטה? - מעניין לבדוק מי צודק בפועל)
                            הסיבה שהצעתי את doevents בגלל שהוא לא צורך תצורת com זה קוד נטיבי וייתכן שהוא מתפקד יותר מהר (למקות שב-vba ייתכן שגם זה דרך תצורת com אין לי דרך אמיתית לבדוק זאת)

                            צריך מאוד מאוד להיזהר במידע שהבינה נותנת ובפרט בvba מכיון שהתיעוד שלו דלוח היא עלולה להמציא דברים - הפתרון הוא פשוט לשאול אותה - האם מה שענית לי מתועד והיכן?

                            גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • נ מנותק
                              נ מנותק
                              נפתלי צבי יהודה
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #506
                              פוסט זה נמחק!
                              pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • נ נפתלי צבי יהודה

                                פוסט זה נמחק!

                                pcinfogmachP מנותק
                                pcinfogmachP מנותק
                                pcinfogmach
                                מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי pcinfogmach
                                #507

                                @נפתלי-צבי-יהודה
                                הקובץ שלך משובש כנראה העתקת אותו מתוך pdf או משהו יש שם המון תווים שמוגדרים כ'אנגלית'
                                אינני זוכר את הפקודה לתקן זאת כרגע
                                אבל אם הקובץ האו קצר פשוט תעשה ככה בחיפוש והחלפה וז יתקן לך את זה (בקבצים ארוכים זה ייקח המון זמן)
                                8af05159-53ea-47e1-a8e8-761875309c78-image.jpeg

                                גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                                נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • pcinfogmachP pcinfogmach

                                  @נפתלי-צבי-יהודה
                                  הקובץ שלך משובש כנראה העתקת אותו מתוך pdf או משהו יש שם המון תווים שמוגדרים כ'אנגלית'
                                  אינני זוכר את הפקודה לתקן זאת כרגע
                                  אבל אם הקובץ האו קצר פשוט תעשה ככה בחיפוש והחלפה וז יתקן לך את זה (בקבצים ארוכים זה ייקח המון זמן)
                                  8af05159-53ea-47e1-a8e8-761875309c78-image.jpeg

                                  נ מנותק
                                  נ מנותק
                                  נפתלי צבי יהודה
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #508
                                  פוסט זה נמחק!
                                  pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • נ נפתלי צבי יהודה

                                    פוסט זה נמחק!

                                    pcinfogmachP מנותק
                                    pcinfogmachP מנותק
                                    pcinfogmach
                                    מדריכים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #509

                                    @נפתלי-צבי-יהודה
                                    מחליף את כל התווים במסמך ב-"עצמם"
                                    זה נותן צאנס לוורד לחשב מחדש באיזה שפה מדובר

                                    גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                                    נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • pcinfogmachP pcinfogmach

                                      @נפתלי-צבי-יהודה
                                      מחליף את כל התווים במסמך ב-"עצמם"
                                      זה נותן צאנס לוורד לחשב מחדש באיזה שפה מדובר

                                      נ מנותק
                                      נ מנותק
                                      נפתלי צבי יהודה
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #510
                                      פוסט זה נמחק!
                                      pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • נ נפתלי צבי יהודה

                                        פוסט זה נמחק!

                                        pcinfogmachP מנותק
                                        pcinfogmachP מנותק
                                        pcinfogmach
                                        מדריכים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #511

                                        @נפתלי-צבי-יהודה
                                        לא אמור לבטל את העימוד וגם אם כן פשוט תבטל את הפעולה האחרונה
                                        כדי להריץ על טווח מסויים פשוט תסמן את הטטוח שאתה רוצה להריץ עליו את החיפוש החיפוש כבר יקלוט את זה לבד

                                        גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                                        נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • pcinfogmachP pcinfogmach

                                          @נפתלי-צבי-יהודה
                                          לא אמור לבטל את העימוד וגם אם כן פשוט תבטל את הפעולה האחרונה
                                          כדי להריץ על טווח מסויים פשוט תסמן את הטטוח שאתה רוצה להריץ עליו את החיפוש החיפוש כבר יקלוט את זה לבד

                                          נ מנותק
                                          נ מנותק
                                          נפתלי צבי יהודה
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #512
                                          פוסט זה נמחק!
                                          pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר