להורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!
-
@נפתלי-צבי-יהודה בנוגע לדבר הראשון שדיברת עליו בענין הבאג במרכוז בשורה אחרונה, כפי שכתבו כאן יש לזה מאקרו שיצרתי כאן בעז"ה כבר הכנסתי את התיקון לגירסה הבאה.
לגבי הענין השני שהחלון לא מגיע עד סוף הרווח, אני מקוה שזה יסתדר בגירסה הבאה. בדרך כלל זה קורה כאשר עושים הגדלה של המילה הראשונה, ולכן הייתי ממליץ להריץ קודם את עיצוב מילה ראשונה ורק לאחר מכן את עיצוב חלון. ולא להריץ אותם ביחד - תעדכן אם זה פותר את הבעיה.אם זה לא פותר את הבעיה נצטרך ככל הנראה לעכב את הקוד ולגרום לו לרוץ לאט יותר, וזה תלוי בשאלה כמה אנשים נתקלים בבעיה הזאת
בדרך כלל זה קורה כאשר עושים הגדלה של המילה הראשונה, ולכן הייתי ממליץ להריץ קודם את עיצוב מילה ראשונה ורק לאחר מכן את עיצוב חלון. ולא להריץ אותם ביחד - תעדכן אם זה פותר את הבעיה.
א. אכן, אני עושה הגדלה של המילה ראשונה.
ב. אני בל"נ אבדוק, ואני יעדכן.בנוסף זכור לי שדיברו כאן בענין מהירות התוסף, אז רציתי לעדכן, שעכשיו לראשונה עבדתי עם התוסף על קובץ של 450 עמודים!!,
והעיצוב פיסקא כולל מילה ראשונה, חלון, ושורה אחרונה, לקח לכל המסמך בערך רבע שעה.
משא"כ היישור טורים, לקח לי מעל שעתיים וחצי!! -
@שלמה11
ייתכן שdoevents יותר טוב מscreen refresh שווה בדיקה@pcinfogmach DOEVENTS לא עוזר לבעיה, הוא מיועד לרענון הממשק, לא לרענון המסמך עצמו.
משא"כ היישור טורים, לקח לי מעל שעתיים וחצי!!
לאחר שסיימתי לעבוד על עיצוב פיסקה בס"ד, בעז"ה אני מתחיל עכשיו לכתוב את יישור טורים מחדש, מקוה לפתור את כל הבאגים הקיימים. יש באגים שגורמים להאטת המהירות, ובנוסף יש תכונות מסוימות כמו בדיקת גובה השורה האחרונה שגוזלות הרבה מאוד זמן ולא משרתות את רוב המשתמשים, המטרה שלי היא להפוך את התכונות האלו לאופציונליות רק למי שצריך אותן.
אבל עדיין אני מאמין שיישור טורים ייקח יותר זמן, זאת פעולה מסובכת הרבה יותר, אם כי עיצוב פיסקה עובר על כל פיסקה ופיסקה, משא"כ יישור טורים שעובר על כל עמוד (או חלק גדול ממנו) -
@pcinfogmach DOEVENTS לא עוזר לבעיה, הוא מיועד לרענון הממשק, לא לרענון המסמך עצמו.
משא"כ היישור טורים, לקח לי מעל שעתיים וחצי!!
לאחר שסיימתי לעבוד על עיצוב פיסקה בס"ד, בעז"ה אני מתחיל עכשיו לכתוב את יישור טורים מחדש, מקוה לפתור את כל הבאגים הקיימים. יש באגים שגורמים להאטת המהירות, ובנוסף יש תכונות מסוימות כמו בדיקת גובה השורה האחרונה שגוזלות הרבה מאוד זמן ולא משרתות את רוב המשתמשים, המטרה שלי היא להפוך את התכונות האלו לאופציונליות רק למי שצריך אותן.
אבל עדיין אני מאמין שיישור טורים ייקח יותר זמן, זאת פעולה מסובכת הרבה יותר, אם כי עיצוב פיסקה עובר על כל פיסקה ופיסקה, משא"כ יישור טורים שעובר על כל עמוד (או חלק גדול ממנו)@pcinfogmach DOEVENTS לא עוזר לבעיה, הוא מיועד לרענון הממשק, לא לרענון המסמך עצמו.
לא הבנתי מנ"ל שרענון הממשק לא מרענן את המסמך?! (אולי כי ככה הבינה מלאכותית החליטה? - מעניין לבדוק מי צודק בפועל)
הסיבה שהצעתי את doevents בגלל שהוא לא צורך תצורת com זה קוד נטיבי וייתכן שהוא מתפקד יותר מהר (למקות שב-vba ייתכן שגם זה דרך תצורת com אין לי דרך אמיתית לבדוק זאת)צריך מאוד מאוד להיזהר במידע שהבינה נותנת ובפרט בvba מכיון שהתיעוד שלו דלוח היא עלולה להמציא דברים - הפתרון הוא פשוט לשאול אותה - האם מה שענית לי מתועד והיכן?
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@נפתלי-צבי-יהודה
הקובץ שלך משובש כנראה העתקת אותו מתוך pdf או משהו יש שם המון תווים שמוגדרים כ'אנגלית'
אינני זוכר את הפקודה לתקן זאת כרגע
אבל אם הקובץ האו קצר פשוט תעשה ככה בחיפוש והחלפה וז יתקן לך את זה (בקבצים ארוכים זה ייקח המון זמן)

-
@נפתלי-צבי-יהודה
הקובץ שלך משובש כנראה העתקת אותו מתוך pdf או משהו יש שם המון תווים שמוגדרים כ'אנגלית'
אינני זוכר את הפקודה לתקן זאת כרגע
אבל אם הקובץ האו קצר פשוט תעשה ככה בחיפוש והחלפה וז יתקן לך את זה (בקבצים ארוכים זה ייקח המון זמן)
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@נפתלי-צבי-יהודה
מחליף את כל התווים במסמך ב-"עצמם"
זה נותן צאנס לוורד לחשב מחדש באיזה שפה מדובר -
@נפתלי-צבי-יהודה
מחליף את כל התווים במסמך ב-"עצמם"
זה נותן צאנס לוורד לחשב מחדש באיזה שפה מדוברפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@נפתלי-צבי-יהודה
לא אמור לבטל את העימוד וגם אם כן פשוט תבטל את הפעולה האחרונה
כדי להריץ על טווח מסויים פשוט תסמן את הטטוח שאתה רוצה להריץ עליו את החיפוש החיפוש כבר יקלוט את זה לבד -
@נפתלי-צבי-יהודה
לא אמור לבטל את העימוד וגם אם כן פשוט תבטל את הפעולה האחרונה
כדי להריץ על טווח מסויים פשוט תסמן את הטטוח שאתה רוצה להריץ עליו את החיפוש החיפוש כבר יקלוט את זה לבדפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@נפתלי-צבי-יהודה
נכון אבל זה אומר שזה לא מסוכן
אם יש עוד שאלות תשלח לי במייל זה חורג מנושא הפוסט -
@נפתלי-צבי-יהודה
נכון אבל זה אומר שזה לא מסוכן
אם יש עוד שאלות תשלח לי במייל זה חורג מנושא הפוסטפוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות