דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. יישומי אופיס
  4. וורד
  5. עזרה הדדית - וורד
  6. להורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!

להורדה |תוסף 'שולחן העורך' - סט כלים לעורך התורני - גירסה מספר 4.0!!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - וורד
514 פוסטים 47 כותבים 46.4k צפיות 51 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • pcinfogmachP pcinfogmach

    @שלמה11
    ייתכן שdoevents יותר טוב מscreen refresh שווה בדיקה

    ש מנותק
    ש מנותק
    שלמה11
    כתב נערך לאחרונה על ידי שלמה11
    #504

    @pcinfogmach DOEVENTS לא עוזר לבעיה, הוא מיועד לרענון הממשק, לא לרענון המסמך עצמו.

    @נפתלי-צבי-יהודה כתב:

    משא"כ היישור טורים, לקח לי מעל שעתיים וחצי!!

    לאחר שסיימתי לעבוד על עיצוב פיסקה בס"ד, בעז"ה אני מתחיל עכשיו לכתוב את יישור טורים מחדש, מקוה לפתור את כל הבאגים הקיימים. יש באגים שגורמים להאטת המהירות, ובנוסף יש תכונות מסוימות כמו בדיקת גובה השורה האחרונה שגוזלות הרבה מאוד זמן ולא משרתות את רוב המשתמשים, המטרה שלי היא להפוך את התכונות האלו לאופציונליות רק למי שצריך אותן.
    אבל עדיין אני מאמין שיישור טורים ייקח יותר זמן, זאת פעולה מסובכת הרבה יותר, אם כי עיצוב פיסקה עובר על כל פיסקה ופיסקה, משא"כ יישור טורים שעובר על כל עמוד (או חלק גדול ממנו)

    pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
    🙏
    2
    • ש שלמה11

      @pcinfogmach DOEVENTS לא עוזר לבעיה, הוא מיועד לרענון הממשק, לא לרענון המסמך עצמו.

      @נפתלי-צבי-יהודה כתב:

      משא"כ היישור טורים, לקח לי מעל שעתיים וחצי!!

      לאחר שסיימתי לעבוד על עיצוב פיסקה בס"ד, בעז"ה אני מתחיל עכשיו לכתוב את יישור טורים מחדש, מקוה לפתור את כל הבאגים הקיימים. יש באגים שגורמים להאטת המהירות, ובנוסף יש תכונות מסוימות כמו בדיקת גובה השורה האחרונה שגוזלות הרבה מאוד זמן ולא משרתות את רוב המשתמשים, המטרה שלי היא להפוך את התכונות האלו לאופציונליות רק למי שצריך אותן.
      אבל עדיין אני מאמין שיישור טורים ייקח יותר זמן, זאת פעולה מסובכת הרבה יותר, אם כי עיצוב פיסקה עובר על כל פיסקה ופיסקה, משא"כ יישור טורים שעובר על כל עמוד (או חלק גדול ממנו)

      pcinfogmachP מחובר
      pcinfogmachP מחובר
      pcinfogmach
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי pcinfogmach
      #505

      @שלמה11 כתב:

      @pcinfogmach DOEVENTS לא עוזר לבעיה, הוא מיועד לרענון הממשק, לא לרענון המסמך עצמו.

      לא הבנתי מנ"ל שרענון הממשק לא מרענן את המסמך?! (אולי כי ככה הבינה מלאכותית החליטה? - מעניין לבדוק מי צודק בפועל)
      הסיבה שהצעתי את doevents בגלל שהוא לא צורך תצורת com זה קוד נטיבי וייתכן שהוא מתפקד יותר מהר (למקות שב-vba ייתכן שגם זה דרך תצורת com אין לי דרך אמיתית לבדוק זאת)

      צריך מאוד מאוד להיזהר במידע שהבינה נותנת ובפרט בvba מכיון שהתיעוד שלו דלוח היא עלולה להמציא דברים - הפתרון הוא פשוט לשאול אותה - האם מה שענית לי מתועד והיכן?

      גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • נ מנותק
        נ מנותק
        נפתלי צבי יהודה
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #506
        פוסט זה נמחק!
        pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • נ נפתלי צבי יהודה

          פוסט זה נמחק!

          pcinfogmachP מחובר
          pcinfogmachP מחובר
          pcinfogmach
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי pcinfogmach
          #507

          @נפתלי-צבי-יהודה
          הקובץ שלך משובש כנראה העתקת אותו מתוך pdf או משהו יש שם המון תווים שמוגדרים כ'אנגלית'
          אינני זוכר את הפקודה לתקן זאת כרגע
          אבל אם הקובץ האו קצר פשוט תעשה ככה בחיפוש והחלפה וז יתקן לך את זה (בקבצים ארוכים זה ייקח המון זמן)
          8af05159-53ea-47e1-a8e8-761875309c78-image.jpeg

          גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • pcinfogmachP pcinfogmach

            @נפתלי-צבי-יהודה
            הקובץ שלך משובש כנראה העתקת אותו מתוך pdf או משהו יש שם המון תווים שמוגדרים כ'אנגלית'
            אינני זוכר את הפקודה לתקן זאת כרגע
            אבל אם הקובץ האו קצר פשוט תעשה ככה בחיפוש והחלפה וז יתקן לך את זה (בקבצים ארוכים זה ייקח המון זמן)
            8af05159-53ea-47e1-a8e8-761875309c78-image.jpeg

            נ מנותק
            נ מנותק
            נפתלי צבי יהודה
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #508
            פוסט זה נמחק!
            pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נ נפתלי צבי יהודה

              פוסט זה נמחק!

              pcinfogmachP מחובר
              pcinfogmachP מחובר
              pcinfogmach
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #509

              @נפתלי-צבי-יהודה
              מחליף את כל התווים במסמך ב-"עצמם"
              זה נותן צאנס לוורד לחשב מחדש באיזה שפה מדובר

              גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

              נ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • pcinfogmachP pcinfogmach

                @נפתלי-צבי-יהודה
                מחליף את כל התווים במסמך ב-"עצמם"
                זה נותן צאנס לוורד לחשב מחדש באיזה שפה מדובר

                נ מנותק
                נ מנותק
                נפתלי צבי יהודה
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #510
                פוסט זה נמחק!
                pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • נ נפתלי צבי יהודה

                  פוסט זה נמחק!

                  pcinfogmachP מחובר
                  pcinfogmachP מחובר
                  pcinfogmach
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #511

                  @נפתלי-צבי-יהודה
                  לא אמור לבטל את העימוד וגם אם כן פשוט תבטל את הפעולה האחרונה
                  כדי להריץ על טווח מסויים פשוט תסמן את הטטוח שאתה רוצה להריץ עליו את החיפוש החיפוש כבר יקלוט את זה לבד

                  גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                  נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • pcinfogmachP pcinfogmach

                    @נפתלי-צבי-יהודה
                    לא אמור לבטל את העימוד וגם אם כן פשוט תבטל את הפעולה האחרונה
                    כדי להריץ על טווח מסויים פשוט תסמן את הטטוח שאתה רוצה להריץ עליו את החיפוש החיפוש כבר יקלוט את זה לבד

                    נ מנותק
                    נ מנותק
                    נפתלי צבי יהודה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #512
                    פוסט זה נמחק!
                    pcinfogmachP תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נ נפתלי צבי יהודה

                      פוסט זה נמחק!

                      pcinfogmachP מחובר
                      pcinfogmachP מחובר
                      pcinfogmach
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #513

                      @נפתלי-צבי-יהודה
                      נכון אבל זה אומר שזה לא מסוכן
                      אם יש עוד שאלות תשלח לי במייל זה חורג מנושא הפוסט

                      גמ"ח עזרה וייעוץ בנושאי מחשבים

                      נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • pcinfogmachP pcinfogmach

                        @נפתלי-צבי-יהודה
                        נכון אבל זה אומר שזה לא מסוכן
                        אם יש עוד שאלות תשלח לי במייל זה חורג מנושא הפוסט

                        נ מנותק
                        נ מנותק
                        נפתלי צבי יהודה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #514
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות

                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • חוקי הפורום
                        • פופולרי
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • צור קשר