דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שיתוף | Q8 קיוליקס

שיתוף | Q8 קיוליקס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סלולרי
1.7k פוסטים 224 כותבים 224.2k צפיות 178 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד דוד טרייטל

    @hthrjbbhv כתב בשיתוף | Q8 קיוליקס:

    למעוניינים (לי זה עזר) להשאיר על דור 4 אבל בבחירה של הרשת שיהיה ידני ולא אוטומטי וזה פותר את רוב בעיות הקליטה של דור 4 ( אני 4X4 ורמי לוי בסים)

    יש לי כבר הרבה זמן את ההרגשה, ש4X4 הרבה יותר טוב בקליטה מQ8,
    עכשיו אני חושב על זה יותר ברצינות,
    בנושאים של 4X4 וQ7 פחות ראיתי תלונות על ניתוקים בהוט ורמי לוי, מה שמצוי ברוב המכשירים, וברור שגם ב4X4, אם ייצא לך להשוות (במיקום ספציפי, זמן ספציפי וכמובן חברה ספציפית-פלאפון ורמי לוי מבחינתי אותו דין) בין המכשירים נשמח להחכים,
    העיקר שהפתרון הזה עוזר, מעניין אם ידווח שהועיל למישהו גם במכשירים נוספים (דוגמת מכשיר הנושא כרגע, שללא ספק אחד הנפוצים ביותר כיום)

    מ מנותק
    מ מנותק
    מקצועי_
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1714

    @דוד-טרייטל כתב:

    בנושאים של 4X4 וQ7 פחות ראיתי תלונות על ניתוקים בהוט ורמי לוי, מה שמצוי ברוב המכשירים, וברור שגם ב4X4, אם ייצא לך להשוות (במיקום ספציפי, זמן ספציפי וכמובן חברה ספציפית-פלאפון ורמי לוי מבחינתי אותו דין) בין המכשירים נשמח להחכים,

    זה אינדיקטור חלש יחסית..
    ייתכן ש Q7 פשוט הרבה יותר נפוץ או שמשתמשי Q8 הם פדנטיים/ביקורתיים יותר ובתור מחזיקי המכשיר שנחשב הכי טוב הגיוני שיהיו להם ציפיות ממנו.

    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • א איל משולש

      משהו יכול לסכם בפוסט ברור את כל הבאגים שיש בגירסה החדשה? [ואם אפשר אז גם את כל התוספות, כי זה נראה שיש דברים שלא כתובים]

      י מנותק
      י מנותק
      יודע ומייבין
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #1715

      @איל-משולש אין כל כך חסרונות כמו שמתארים את זה
      בסדר אז אתה לא רואה מי שהתקשר אליך לפני שבוע מה קרה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ב ברווז הסגול החדש

        מכשיר יפה מאוד, מסיבי, ממשק מהיר וכייפי. יש בו ליטוש מסויים מיוחד בפינות הקטנות של הממשק. למשל - אפשר באמצע שיחה להתחבר לבלוטוס' - משהו שלא עבד לי בפירסטפון.
        אבל.. בוא נראה איך הוא אחרי חצי שנה - שנה.

        א מנותק
        א מנותק
        אוהב ספר 0
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1716

        @ברווז-הסגול-החדש כתב:

        למשל - אפשר באמצע שיחה להתחבר לבלוטוס' - משהו שלא עבד לי בפירסטפון.

        בדקתי הרגע בפרו 10 של פירסט פון ועבד מעולה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מקצועי_

          @דוד-טרייטל כתב:

          בנושאים של 4X4 וQ7 פחות ראיתי תלונות על ניתוקים בהוט ורמי לוי, מה שמצוי ברוב המכשירים, וברור שגם ב4X4, אם ייצא לך להשוות (במיקום ספציפי, זמן ספציפי וכמובן חברה ספציפית-פלאפון ורמי לוי מבחינתי אותו דין) בין המכשירים נשמח להחכים,

          זה אינדיקטור חלש יחסית..
          ייתכן ש Q7 פשוט הרבה יותר נפוץ או שמשתמשי Q8 הם פדנטיים/ביקורתיים יותר ובתור מחזיקי המכשיר שנחשב הכי טוב הגיוני שיהיו להם ציפיות ממנו.

          ד מנותק
          ד מנותק
          דוד טרייטל
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #1717

          @מקצועי_ כתב:

          זה אינדיקטור חלש יחסית..

          זה לא רק זה...
          מסכים איתך שאין מספיק נתונים להכריע מי יותר טוב (או גרוע).
          אבל בהרגשה שלי, כשאני רואה עדיין רוב ציבור עם 4X4, ומקרובי משפחה וחברים אני מקבל תלונות רק על המקשים וכמעט אף פעם לא על הקליטה, כשבQ8 שמעתי כמה פעמים על ניתוקים, אני מתחיל לחקור לעומק למה זה קשור, ואיך היבואן המוצלח פספס כנראה משהו בחומרה של החדשים, מה שהלך לו יותר טוב בישנים.
          שוב, אין לי נתונים ברורים, ואני ממשיך לקרוא לציבור, אולי לפתוח סקר בנושא חווית משתמש וניתוקים בVOLTE בחברות ספציפיות, (הוט ורמי לוי) לפי מכשירים.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א מנותק
            א מנותק
            אגסי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #1718

            גם אני בהחלט מרגיש אחרי חצי שנה שימוש שיכולת הקליטה שלו היא ממש לא טובה בפרט באזור שאני נמצא בירושלים שהקליטה שם ממש לא טובה נוסף על זה כשהמכשיר מאבד קליטה לחלוטין (ונכנס לקליטת חירום) קשה לו לחזור לעצמו גם כשהוא אחר כך בשטח פתוח (ואני צריך לשחק איתו ואפילו להפעיל מחדש) לעומת פלאפון אחר עם אותו חברת סים שמתעורר על עצמו די מהר... לדעתי עניין הקליטה הוא פספוס רציני בטלפון הזה...

            מגנוס קרלסןמ פ ד 3 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • א אגסי

              גם אני בהחלט מרגיש אחרי חצי שנה שימוש שיכולת הקליטה שלו היא ממש לא טובה בפרט באזור שאני נמצא בירושלים שהקליטה שם ממש לא טובה נוסף על זה כשהמכשיר מאבד קליטה לחלוטין (ונכנס לקליטת חירום) קשה לו לחזור לעצמו גם כשהוא אחר כך בשטח פתוח (ואני צריך לשחק איתו ואפילו להפעיל מחדש) לעומת פלאפון אחר עם אותו חברת סים שמתעורר על עצמו די מהר... לדעתי עניין הקליטה הוא פספוס רציני בטלפון הזה...

              מגנוס קרלסןמ מנותק
              מגנוס קרלסןמ מנותק
              מגנוס קרלסן
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #1719

              @אגסי לא יודע מה איתך אבל אני איתו כמעט שנה
              ואני נהנה ממנו מאוד
              הרבה יותר מאשר טלפונים אחרים
              לדעתי זה הטלפון הכשר (והטיפש...) הכי טוב שהיה עד היום.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • א אגסי

                גם אני בהחלט מרגיש אחרי חצי שנה שימוש שיכולת הקליטה שלו היא ממש לא טובה בפרט באזור שאני נמצא בירושלים שהקליטה שם ממש לא טובה נוסף על זה כשהמכשיר מאבד קליטה לחלוטין (ונכנס לקליטת חירום) קשה לו לחזור לעצמו גם כשהוא אחר כך בשטח פתוח (ואני צריך לשחק איתו ואפילו להפעיל מחדש) לעומת פלאפון אחר עם אותו חברת סים שמתעורר על עצמו די מהר... לדעתי עניין הקליטה הוא פספוס רציני בטלפון הזה...

                פ מנותק
                פ מנותק
                פורים רב
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #1720

                @אגסי
                זה בדיוק הבעיה שלי
                אני משתמש המון לשמיעת שיעורים בנסיעות
                וברגע שיש איבד קליטה בדרך
                הוא לא חוזר לעצמו המון זמן
                ואני לא יכול תוך כדי נהיגה להתחיל לטפל בו
                וגם אם זה מראה שהקליטה חוזרת זה לא מוציא שיחות

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • א אגסי

                  גם אני בהחלט מרגיש אחרי חצי שנה שימוש שיכולת הקליטה שלו היא ממש לא טובה בפרט באזור שאני נמצא בירושלים שהקליטה שם ממש לא טובה נוסף על זה כשהמכשיר מאבד קליטה לחלוטין (ונכנס לקליטת חירום) קשה לו לחזור לעצמו גם כשהוא אחר כך בשטח פתוח (ואני צריך לשחק איתו ואפילו להפעיל מחדש) לעומת פלאפון אחר עם אותו חברת סים שמתעורר על עצמו די מהר... לדעתי עניין הקליטה הוא פספוס רציני בטלפון הזה...

                  ד מנותק
                  ד מנותק
                  דוד טרייטל
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #1721

                  @אגסי כתב:

                  לעומת פלאפון אחר עם אותו חברת סים שמתעורר על עצמו די מהר...

                  נשמח שתציין איזה מכשיר,
                  מה שחשוב לי ביותר, אם זה Mocor או אנדרואיד, (כשר או תומך)
                  כי כל הטלפונים בסגנון הזה (Q7, PRO30 וכיוצ"ב) אמורים לסבול מהקטע שכשאיבדו קליטה-מסובך להם לחזור ולמצוא את הרשת האבודה, אגב כך זה גם C2, ואפילו די גרוע, אולי יותר מאלו הזכרתי

                  א ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ד דוד טרייטל

                    @אגסי כתב:

                    לעומת פלאפון אחר עם אותו חברת סים שמתעורר על עצמו די מהר...

                    נשמח שתציין איזה מכשיר,
                    מה שחשוב לי ביותר, אם זה Mocor או אנדרואיד, (כשר או תומך)
                    כי כל הטלפונים בסגנון הזה (Q7, PRO30 וכיוצ"ב) אמורים לסבול מהקטע שכשאיבדו קליטה-מסובך להם לחזור ולמצוא את הרשת האבודה, אגב כך זה גם C2, ואפילו די גרוע, אולי יותר מאלו הזכרתי

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אגסי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #1722

                    @דוד-טרייטל
                    אכן התכוונתי לשיואמי מקשים.
                    אם אתה טוען שבכל הכשרים זה ככה אז באמת אין כאן טענה על החברה... למרות שזה דבר לא תקין.
                    אבל הבנתי מאנשים שאני מכיר שבמכשירי אסקולס זה לא קרה להם... אז ישפוט הציבור...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ד דוד טרייטל

                      @אגסי כתב:

                      לעומת פלאפון אחר עם אותו חברת סים שמתעורר על עצמו די מהר...

                      נשמח שתציין איזה מכשיר,
                      מה שחשוב לי ביותר, אם זה Mocor או אנדרואיד, (כשר או תומך)
                      כי כל הטלפונים בסגנון הזה (Q7, PRO30 וכיוצ"ב) אמורים לסבול מהקטע שכשאיבדו קליטה-מסובך להם לחזור ולמצוא את הרשת האבודה, אגב כך זה גם C2, ואפילו די גרוע, אולי יותר מאלו הזכרתי

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חיים יענקל 0
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #1723

                      @דוד-טרייטל
                      מה שאני הבנתי מיבואן מכשירים שהמכשירים האלה אינם מצוידים במעבדי QUALCOMM מה שאומר שלרשתות הרבה יותר קשה להבטיח חווית שימוש חלקה מכיוון שהאנטנות בבסיס נועדו לתקשר עם טלפונים בעלי שבבי QUALCOMM ולא עם האחרים.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר