דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שיתוף | Q8 קיוליקס

שיתוף | Q8 קיוליקס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סלולרי
1.7k פוסטים 224 כותבים 224.5k צפיות 178 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אגסי

    גם אני בהחלט מרגיש אחרי חצי שנה שימוש שיכולת הקליטה שלו היא ממש לא טובה בפרט באזור שאני נמצא בירושלים שהקליטה שם ממש לא טובה נוסף על זה כשהמכשיר מאבד קליטה לחלוטין (ונכנס לקליטת חירום) קשה לו לחזור לעצמו גם כשהוא אחר כך בשטח פתוח (ואני צריך לשחק איתו ואפילו להפעיל מחדש) לעומת פלאפון אחר עם אותו חברת סים שמתעורר על עצמו די מהר... לדעתי עניין הקליטה הוא פספוס רציני בטלפון הזה...

    מגנוס קרלסןמ מנותק
    מגנוס קרלסןמ מנותק
    מגנוס קרלסן
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1719

    @אגסי לא יודע מה איתך אבל אני איתו כמעט שנה
    ואני נהנה ממנו מאוד
    הרבה יותר מאשר טלפונים אחרים
    לדעתי זה הטלפון הכשר (והטיפש...) הכי טוב שהיה עד היום.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • א אגסי

      גם אני בהחלט מרגיש אחרי חצי שנה שימוש שיכולת הקליטה שלו היא ממש לא טובה בפרט באזור שאני נמצא בירושלים שהקליטה שם ממש לא טובה נוסף על זה כשהמכשיר מאבד קליטה לחלוטין (ונכנס לקליטת חירום) קשה לו לחזור לעצמו גם כשהוא אחר כך בשטח פתוח (ואני צריך לשחק איתו ואפילו להפעיל מחדש) לעומת פלאפון אחר עם אותו חברת סים שמתעורר על עצמו די מהר... לדעתי עניין הקליטה הוא פספוס רציני בטלפון הזה...

      פ מנותק
      פ מנותק
      פורים רב
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #1720

      @אגסי
      זה בדיוק הבעיה שלי
      אני משתמש המון לשמיעת שיעורים בנסיעות
      וברגע שיש איבד קליטה בדרך
      הוא לא חוזר לעצמו המון זמן
      ואני לא יכול תוך כדי נהיגה להתחיל לטפל בו
      וגם אם זה מראה שהקליטה חוזרת זה לא מוציא שיחות

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • א אגסי

        גם אני בהחלט מרגיש אחרי חצי שנה שימוש שיכולת הקליטה שלו היא ממש לא טובה בפרט באזור שאני נמצא בירושלים שהקליטה שם ממש לא טובה נוסף על זה כשהמכשיר מאבד קליטה לחלוטין (ונכנס לקליטת חירום) קשה לו לחזור לעצמו גם כשהוא אחר כך בשטח פתוח (ואני צריך לשחק איתו ואפילו להפעיל מחדש) לעומת פלאפון אחר עם אותו חברת סים שמתעורר על עצמו די מהר... לדעתי עניין הקליטה הוא פספוס רציני בטלפון הזה...

        ד מנותק
        ד מנותק
        דוד טרייטל
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1721

        @אגסי כתב:

        לעומת פלאפון אחר עם אותו חברת סים שמתעורר על עצמו די מהר...

        נשמח שתציין איזה מכשיר,
        מה שחשוב לי ביותר, אם זה Mocor או אנדרואיד, (כשר או תומך)
        כי כל הטלפונים בסגנון הזה (Q7, PRO30 וכיוצ"ב) אמורים לסבול מהקטע שכשאיבדו קליטה-מסובך להם לחזור ולמצוא את הרשת האבודה, אגב כך זה גם C2, ואפילו די גרוע, אולי יותר מאלו הזכרתי

        א ח 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ד דוד טרייטל

          @אגסי כתב:

          לעומת פלאפון אחר עם אותו חברת סים שמתעורר על עצמו די מהר...

          נשמח שתציין איזה מכשיר,
          מה שחשוב לי ביותר, אם זה Mocor או אנדרואיד, (כשר או תומך)
          כי כל הטלפונים בסגנון הזה (Q7, PRO30 וכיוצ"ב) אמורים לסבול מהקטע שכשאיבדו קליטה-מסובך להם לחזור ולמצוא את הרשת האבודה, אגב כך זה גם C2, ואפילו די גרוע, אולי יותר מאלו הזכרתי

          א מנותק
          א מנותק
          אגסי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #1722

          @דוד-טרייטל
          אכן התכוונתי לשיואמי מקשים.
          אם אתה טוען שבכל הכשרים זה ככה אז באמת אין כאן טענה על החברה... למרות שזה דבר לא תקין.
          אבל הבנתי מאנשים שאני מכיר שבמכשירי אסקולס זה לא קרה להם... אז ישפוט הציבור...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ד דוד טרייטל

            @אגסי כתב:

            לעומת פלאפון אחר עם אותו חברת סים שמתעורר על עצמו די מהר...

            נשמח שתציין איזה מכשיר,
            מה שחשוב לי ביותר, אם זה Mocor או אנדרואיד, (כשר או תומך)
            כי כל הטלפונים בסגנון הזה (Q7, PRO30 וכיוצ"ב) אמורים לסבול מהקטע שכשאיבדו קליטה-מסובך להם לחזור ולמצוא את הרשת האבודה, אגב כך זה גם C2, ואפילו די גרוע, אולי יותר מאלו הזכרתי

            ח מנותק
            ח מנותק
            חיים יענקל 0
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #1723

            @דוד-טרייטל
            מה שאני הבנתי מיבואן מכשירים שהמכשירים האלה אינם מצוידים במעבדי QUALCOMM מה שאומר שלרשתות הרבה יותר קשה להבטיח חווית שימוש חלקה מכיוון שהאנטנות בבסיס נועדו לתקשר עם טלפונים בעלי שבבי QUALCOMM ולא עם האחרים.

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ח חיים יענקל 0

              @דוד-טרייטל
              מה שאני הבנתי מיבואן מכשירים שהמכשירים האלה אינם מצוידים במעבדי QUALCOMM מה שאומר שלרשתות הרבה יותר קשה להבטיח חווית שימוש חלקה מכיוון שהאנטנות בבסיס נועדו לתקשר עם טלפונים בעלי שבבי QUALCOMM ולא עם האחרים.

              א מנותק
              א מנותק
              אליז
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #1724

              @חיים-יענקל-0 חצי מהסמארטפונים אינם בעלי שבב קוואלקום, כך שהטענה של החבר שלך לא הגיונית

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • פ מנותק
                פ מנותק
                פורים רב
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #1725

                אני ממש סובל מבעיות הקליטה
                אני עשיתי ידני ודור 3
                וקרה לי כבר 3 פעמים שאם הייתי בשיחה אמצע הכביש והגענו למקום בלי קליטה
                המכשיר כבה לגמרי והייתי צריך להדליק מחדש וגם זה לקח זמן עד שנדלק
                למשל נכנסתי למנהרה בבגין תוך כדי שיחה, והשיחה התנתקה ואז המכשיר התנתק ולקח לי כמה שניות טובות להדליק אותו

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                🙄
                0
                • פ פורים רב

                  אני ממש סובל מבעיות הקליטה
                  אני עשיתי ידני ודור 3
                  וקרה לי כבר 3 פעמים שאם הייתי בשיחה אמצע הכביש והגענו למקום בלי קליטה
                  המכשיר כבה לגמרי והייתי צריך להדליק מחדש וגם זה לקח זמן עד שנדלק
                  למשל נכנסתי למנהרה בבגין תוך כדי שיחה, והשיחה התנתקה ואז המכשיר התנתק ולקח לי כמה שניות טובות להדליק אותו

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אליז
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #1726

                  @פורים-רב עדכנת תוכנה?

                  פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אליז

                    @פורים-רב עדכנת תוכנה?

                    פ מנותק
                    פ מנותק
                    פורים רב
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #1727

                    @אליז כן ל4.5
                    ומאז התחילו הצרות

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פ פורים רב

                      @אליז כן ל4.5
                      ומאז התחילו הצרות

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אליז
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #1728

                      @פורים-רב
                      כתוב לקיוליקס במייל😞

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר