שיתוף | Q8 קיוליקס
-
אני ממש סובל מבעיות הקליטה
אני עשיתי ידני ודור 3
וקרה לי כבר 3 פעמים שאם הייתי בשיחה אמצע הכביש והגענו למקום בלי קליטה
המכשיר כבה לגמרי והייתי צריך להדליק מחדש וגם זה לקח זמן עד שנדלק
למשל נכנסתי למנהרה בבגין תוך כדי שיחה, והשיחה התנתקה ואז המכשיר התנתק ולקח לי כמה שניות טובות להדליק אותו -
לדעתי גם הקליטה של רמי לוי מאוד חלשה וגרועה
-
לדעתי גם הקליטה של רמי לוי מאוד חלשה וגרועה
@יודע-ומייבין ממש לא!
-
עברתי לסלקום וזה ממש בלי השוואה
-
עברתי לסלקום וזה ממש בלי השוואה
@יודע-ומייבין תלוי באיזה מקומות ובפלאפון (סוד: קיוליקס ואסקולס למיניהם לא מי יודע מה בקליטה ובדור 4)
-
אולי לך, לי יש קליטה ממש טובה במקומות שאין לאף אחד קליטה רק לי יש
-
אולי לך, לי יש קליטה ממש טובה במקומות שאין לאף אחד קליטה רק לי יש
-
תן שם של פלאפון באמת טוב בלי "כל הבעיות של קיוליקס"
-
תן שם של פלאפון באמת טוב בלי "כל הבעיות של קיוליקס"
@יודע-ומייבין ועדת הרבנים לכאורה אין לכל אחד יש באג אחר
-
אוקיי אז הטלפון הכי פחות "גרוע" של ועדת הרבנים זה כבוד קדושת קיו 8
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
