שיתוף | Q8 קיוליקס
-
לדעתי גם הקליטה של רמי לוי מאוד חלשה וגרועה
@יודע-ומייבין ממש לא!
-
עברתי לסלקום וזה ממש בלי השוואה
-
עברתי לסלקום וזה ממש בלי השוואה
@יודע-ומייבין תלוי באיזה מקומות ובפלאפון (סוד: קיוליקס ואסקולס למיניהם לא מי יודע מה בקליטה ובדור 4)
-
אולי לך, לי יש קליטה ממש טובה במקומות שאין לאף אחד קליטה רק לי יש
-
אולי לך, לי יש קליטה ממש טובה במקומות שאין לאף אחד קליטה רק לי יש
-
תן שם של פלאפון באמת טוב בלי "כל הבעיות של קיוליקס"
-
תן שם של פלאפון באמת טוב בלי "כל הבעיות של קיוליקס"
@יודע-ומייבין ועדת הרבנים לכאורה אין לכל אחד יש באג אחר
-
אוקיי אז הטלפון הכי פחות "גרוע" של ועדת הרבנים זה כבוד קדושת קיו 8
-
@יודע-ומייבין ועדת הרבנים לכאורה אין לכל אחד יש באג אחר
-
אוקיי אז הטלפון הכי פחות "גרוע" של ועדת הרבנים זה כבוד קדושת קיו 8
@יודע-ומייבין הדבר לא נכון יש לQ8 בעיות קליטה גם ביחס למכשירים האחרים של החברה מבדיקה שלי,
אם משהו יודע אך הקליטה של navi c1 ביחס למכשירים האחרים של קיוליקס/אקסלוס אשמח לדעת.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות