שיתוף | Q8 קיוליקס
-
בנושאים של 4X4 וQ7 פחות ראיתי תלונות על ניתוקים בהוט ורמי לוי, מה שמצוי ברוב המכשירים, וברור שגם ב4X4, אם ייצא לך להשוות (במיקום ספציפי, זמן ספציפי וכמובן חברה ספציפית-פלאפון ורמי לוי מבחינתי אותו דין) בין המכשירים נשמח להחכים,
זה אינדיקטור חלש יחסית..
ייתכן ש Q7 פשוט הרבה יותר נפוץ או שמשתמשי Q8 הם פדנטיים/ביקורתיים יותר ובתור מחזיקי המכשיר שנחשב הכי טוב הגיוני שיהיו להם ציפיות ממנו.זה אינדיקטור חלש יחסית..
זה לא רק זה...
מסכים איתך שאין מספיק נתונים להכריע מי יותר טוב (או גרוע).
אבל בהרגשה שלי, כשאני רואה עדיין רוב ציבור עם 4X4, ומקרובי משפחה וחברים אני מקבל תלונות רק על המקשים וכמעט אף פעם לא על הקליטה, כשבQ8 שמעתי כמה פעמים על ניתוקים, אני מתחיל לחקור לעומק למה זה קשור, ואיך היבואן המוצלח פספס כנראה משהו בחומרה של החדשים, מה שהלך לו יותר טוב בישנים.
שוב, אין לי נתונים ברורים, ואני ממשיך לקרוא לציבור, אולי לפתוח סקר בנושא חווית משתמש וניתוקים בVOLTE בחברות ספציפיות, (הוט ורמי לוי) לפי מכשירים. -
גם אני בהחלט מרגיש אחרי חצי שנה שימוש שיכולת הקליטה שלו היא ממש לא טובה בפרט באזור שאני נמצא בירושלים שהקליטה שם ממש לא טובה נוסף על זה כשהמכשיר מאבד קליטה לחלוטין (ונכנס לקליטת חירום) קשה לו לחזור לעצמו גם כשהוא אחר כך בשטח פתוח (ואני צריך לשחק איתו ואפילו להפעיל מחדש) לעומת פלאפון אחר עם אותו חברת סים שמתעורר על עצמו די מהר... לדעתי עניין הקליטה הוא פספוס רציני בטלפון הזה...
-
גם אני בהחלט מרגיש אחרי חצי שנה שימוש שיכולת הקליטה שלו היא ממש לא טובה בפרט באזור שאני נמצא בירושלים שהקליטה שם ממש לא טובה נוסף על זה כשהמכשיר מאבד קליטה לחלוטין (ונכנס לקליטת חירום) קשה לו לחזור לעצמו גם כשהוא אחר כך בשטח פתוח (ואני צריך לשחק איתו ואפילו להפעיל מחדש) לעומת פלאפון אחר עם אותו חברת סים שמתעורר על עצמו די מהר... לדעתי עניין הקליטה הוא פספוס רציני בטלפון הזה...
-
גם אני בהחלט מרגיש אחרי חצי שנה שימוש שיכולת הקליטה שלו היא ממש לא טובה בפרט באזור שאני נמצא בירושלים שהקליטה שם ממש לא טובה נוסף על זה כשהמכשיר מאבד קליטה לחלוטין (ונכנס לקליטת חירום) קשה לו לחזור לעצמו גם כשהוא אחר כך בשטח פתוח (ואני צריך לשחק איתו ואפילו להפעיל מחדש) לעומת פלאפון אחר עם אותו חברת סים שמתעורר על עצמו די מהר... לדעתי עניין הקליטה הוא פספוס רציני בטלפון הזה...
-
גם אני בהחלט מרגיש אחרי חצי שנה שימוש שיכולת הקליטה שלו היא ממש לא טובה בפרט באזור שאני נמצא בירושלים שהקליטה שם ממש לא טובה נוסף על זה כשהמכשיר מאבד קליטה לחלוטין (ונכנס לקליטת חירום) קשה לו לחזור לעצמו גם כשהוא אחר כך בשטח פתוח (ואני צריך לשחק איתו ואפילו להפעיל מחדש) לעומת פלאפון אחר עם אותו חברת סים שמתעורר על עצמו די מהר... לדעתי עניין הקליטה הוא פספוס רציני בטלפון הזה...
לעומת פלאפון אחר עם אותו חברת סים שמתעורר על עצמו די מהר...
נשמח שתציין איזה מכשיר,
מה שחשוב לי ביותר, אם זה Mocor או אנדרואיד, (כשר או תומך)
כי כל הטלפונים בסגנון הזה (Q7, PRO30 וכיוצ"ב) אמורים לסבול מהקטע שכשאיבדו קליטה-מסובך להם לחזור ולמצוא את הרשת האבודה, אגב כך זה גם C2, ואפילו די גרוע, אולי יותר מאלו הזכרתי -
לעומת פלאפון אחר עם אותו חברת סים שמתעורר על עצמו די מהר...
נשמח שתציין איזה מכשיר,
מה שחשוב לי ביותר, אם זה Mocor או אנדרואיד, (כשר או תומך)
כי כל הטלפונים בסגנון הזה (Q7, PRO30 וכיוצ"ב) אמורים לסבול מהקטע שכשאיבדו קליטה-מסובך להם לחזור ולמצוא את הרשת האבודה, אגב כך זה גם C2, ואפילו די גרוע, אולי יותר מאלו הזכרתי@דוד-טרייטל
אכן התכוונתי לשיואמי מקשים.
אם אתה טוען שבכל הכשרים זה ככה אז באמת אין כאן טענה על החברה... למרות שזה דבר לא תקין.
אבל הבנתי מאנשים שאני מכיר שבמכשירי אסקולס זה לא קרה להם... אז ישפוט הציבור... -
לעומת פלאפון אחר עם אותו חברת סים שמתעורר על עצמו די מהר...
נשמח שתציין איזה מכשיר,
מה שחשוב לי ביותר, אם זה Mocor או אנדרואיד, (כשר או תומך)
כי כל הטלפונים בסגנון הזה (Q7, PRO30 וכיוצ"ב) אמורים לסבול מהקטע שכשאיבדו קליטה-מסובך להם לחזור ולמצוא את הרשת האבודה, אגב כך זה גם C2, ואפילו די גרוע, אולי יותר מאלו הזכרתי@דוד-טרייטל
מה שאני הבנתי מיבואן מכשירים שהמכשירים האלה אינם מצוידים במעבדי QUALCOMM מה שאומר שלרשתות הרבה יותר קשה להבטיח חווית שימוש חלקה מכיוון שהאנטנות בבסיס נועדו לתקשר עם טלפונים בעלי שבבי QUALCOMM ולא עם האחרים. -
@דוד-טרייטל
מה שאני הבנתי מיבואן מכשירים שהמכשירים האלה אינם מצוידים במעבדי QUALCOMM מה שאומר שלרשתות הרבה יותר קשה להבטיח חווית שימוש חלקה מכיוון שהאנטנות בבסיס נועדו לתקשר עם טלפונים בעלי שבבי QUALCOMM ולא עם האחרים.@חיים-יענקל-0 חצי מהסמארטפונים אינם בעלי שבב קוואלקום, כך שהטענה של החבר שלך לא הגיונית
-
אני ממש סובל מבעיות הקליטה
אני עשיתי ידני ודור 3
וקרה לי כבר 3 פעמים שאם הייתי בשיחה אמצע הכביש והגענו למקום בלי קליטה
המכשיר כבה לגמרי והייתי צריך להדליק מחדש וגם זה לקח זמן עד שנדלק
למשל נכנסתי למנהרה בבגין תוך כדי שיחה, והשיחה התנתקה ואז המכשיר התנתק ולקח לי כמה שניות טובות להדליק אותו -
אני ממש סובל מבעיות הקליטה
אני עשיתי ידני ודור 3
וקרה לי כבר 3 פעמים שאם הייתי בשיחה אמצע הכביש והגענו למקום בלי קליטה
המכשיר כבה לגמרי והייתי צריך להדליק מחדש וגם זה לקח זמן עד שנדלק
למשל נכנסתי למנהרה בבגין תוך כדי שיחה, והשיחה התנתקה ואז המכשיר התנתק ולקח לי כמה שניות טובות להדליק אותו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
