דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭

בעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - אנדרואיד
77 פוסטים 13 כותבים 4.7k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ע עומר

    @אזולאי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

    מה התכוונת יש לך טווארפ, מותקן על המכשיר שנדפק , או שיש לך במחשב מוכן להתקנה?

    @yos
    צודקים. אין לי twrp פשוט טעיתי וזה יצר כאן בלבול.
    אני אנסה שוב עם מחשב אחר ואאדכן.

    ע מנותק
    ע מנותק
    עומר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי עומר
    #21

    @עומר לא הצלחתי עם מכשיר אחר. הוא לא מזהה אותו
    @אזולאי @yos @zalmensmok @FSHLOMO

    ע תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ע עומר

      @עומר לא הצלחתי עם מכשיר אחר. הוא לא מזהה אותו
      @אזולאי @yos @zalmensmok @FSHLOMO

      ע מנותק
      ע מנותק
      עומר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי עומר
      #22

      @למה-באתי כתבת איפשהו שיש לך גרסאות ואתה מתקין בתשלום. רלוונטי למקרה שלי לשים גרסה מחדש?
      אמ:לק: נגן M400 שהרגתי אותו בטעות

      למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ע עומר

        @למה-באתי כתבת איפשהו שיש לך גרסאות ואתה מתקין בתשלום. רלוונטי למקרה שלי לשים גרסה מחדש?
        אמ:לק: נגן M400 שהרגתי אותו בטעות

        למה באתיל מנותק
        למה באתיל מנותק
        למה באתי
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #23

        @עומר אין לי. לא נתקלתי בנגן הזה.
        אבל למה לא גיבת לפני? יש פה מדריכים ממש פשוטים איך מגבים.

        ע תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • למה באתיל למה באתי

          @עומר אין לי. לא נתקלתי בנגן הזה.
          אבל למה לא גיבת לפני? יש פה מדריכים ממש פשוטים איך מגבים.

          ע מנותק
          ע מנותק
          עומר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #24

          @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

          אבל למה לא גיבת לפני? יש פה מדריכים ממש פשוטים איך מגבים

          גיביתי משו קודם אני לא יודע אם זה מה שהייתי צריך לעשות
          זה מה שיש לי בתקייה
          8a150fd3-e638-4be2-be75-8952b0040c74-image.png
          והיא שוקלת 17GB איכשהו

          למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ע עומר

            @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

            אבל למה לא גיבת לפני? יש פה מדריכים ממש פשוטים איך מגבים

            גיביתי משו קודם אני לא יודע אם זה מה שהייתי צריך לעשות
            זה מה שיש לי בתקייה
            8a150fd3-e638-4be2-be75-8952b0040c74-image.png
            והיא שוקלת 17GB איכשהו

            למה באתיל מנותק
            למה באתיל מנותק
            למה באתי
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #25

            @עומר אז גיבת.
            זה מצוין.
            שפירקת בWWR את הROM איזה אפשרות בחרת מתוך ה7?

            למה באתיל ע 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • למה באתיל למה באתי

              @עומר אז גיבת.
              זה מצוין.
              שפירקת בWWR את הROM איזה אפשרות בחרת מתוך ה7?

              למה באתיל מנותק
              למה באתיל מנותק
              למה באתי
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #26

              @עומר תצרוב את הסיסטם מחדש עם SP FLASH TOOL

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • למה באתיל למה באתי

                @עומר אז גיבת.
                זה מצוין.
                שפירקת בWWR את הROM איזה אפשרות בחרת מתוך ה7?

                ע מנותק
                ע מנותק
                עומר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #27

                @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                שפירקת בWWR את הROM איזה אפשרות בחרת מתוך ה7?

                🈺🈴🈵
                אני לא בעניינים באנרואיד...

                @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                תצרוב את הסיסטם מחדש עם SP FLASH TOOL

                אני לא מצליח הוא מחזיר שגיאה

                למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ע עומר

                  @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                  שפירקת בWWR את הROM איזה אפשרות בחרת מתוך ה7?

                  🈺🈴🈵
                  אני לא בעניינים באנרואיד...

                  @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                  תצרוב את הסיסטם מחדש עם SP FLASH TOOL

                  אני לא מצליח הוא מחזיר שגיאה

                  למה באתיל מנותק
                  למה באתיל מנותק
                  למה באתי
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #28

                  @עומר צילו''מ

                  ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • למה באתיל למה באתי

                    @עומר צילו''מ

                    ע מנותק
                    ע מנותק
                    עומר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #29

                    @למה-באתי 3916dfb8-2942-46be-ad37-7a99ebf42e6b-image.png

                    למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ע עומר

                      @למה-באתי 3916dfb8-2942-46be-ad37-7a99ebf42e6b-image.png

                      למה באתיל מנותק
                      למה באתיל מנותק
                      למה באתי
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #30

                      @עומר לא בחרת סקאטר. אתה על אותו סקאטר של השאיבה.
                      אתה צריך לבחור את הסקאטר החדש שהוצאת בWWR

                      ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • למה באתיל למה באתי

                        @עומר לא בחרת סקאטר. אתה על אותו סקאטר של השאיבה.
                        אתה צריך לבחור את הסקאטר החדש שהוצאת בWWR

                        ע מנותק
                        ע מנותק
                        עומר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #31

                        @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                        אתה צריך לבחור את הסקאטר החדש שהוצאת בWWR

                        עברית?

                        למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ע עומר

                          @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                          אתה צריך לבחור את הסקאטר החדש שהוצאת בWWR

                          עברית?

                          למה באתיל מנותק
                          למה באתיל מנותק
                          למה באתי
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #32

                          @עומר תעבוד לפי המדריך הזה https://mitmachim.top/topic/81042/מדריך-צריבת-גירסא-בsp-flash-tool

                          ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • למה באתיל למה באתי

                            @עומר תעבוד לפי המדריך הזה https://mitmachim.top/topic/81042/מדריך-צריבת-גירסא-בsp-flash-tool

                            ע מנותק
                            ע מנותק
                            עומר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #33

                            @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                            תעבוד לפי המדריך הזה

                            תודה רבה כן אעשה
                            תזכיר איך אני בודק איזה מעבד יש לי?
                            deaab8a2-20bb-4f01-8962-45cf435c3f4a-image.png

                            למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ע עומר

                              @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                              תעבוד לפי המדריך הזה

                              תודה רבה כן אעשה
                              תזכיר איך אני בודק איזה מעבד יש לי?
                              deaab8a2-20bb-4f01-8962-45cf435c3f4a-image.png

                              למה באתיל מנותק
                              למה באתיל מנותק
                              למה באתי
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #34

                              @עומר לפי התמונה שהעלת מהשאיבה של הגירסא יש לך מעבד MT6753

                              ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • למה באתיל למה באתי

                                @עומר לפי התמונה שהעלת מהשאיבה של הגירסא יש לך מעבד MT6753

                                ע מנותק
                                ע מנותק
                                עומר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי עומר
                                #35

                                @למה-באתי אני חוזר לאותה הודעה
                                1858b37e-4f4f-4340-b34b-34afad128fda-image.png
                                אחרי שבחרתי סקאטר

                                למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ע עומר

                                  @למה-באתי אני חוזר לאותה הודעה
                                  1858b37e-4f4f-4340-b34b-34afad128fda-image.png
                                  אחרי שבחרתי סקאטר

                                  למה באתיל מנותק
                                  למה באתיל מנותק
                                  למה באתי
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי למה באתי
                                  #36

                                  @עומר שוב, בחרת את הסקאטר הלא נכון.

                                  יש לך את הסקאטר שהוצאת בסיום המדריך של חגי.

                                  עשית את השלב הזה?

                                  ce2fcad5-20ab-4fd9-8f1c-e4d47c58f67d-image.png

                                  ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • למה באתיל למה באתי

                                    @עומר שוב, בחרת את הסקאטר הלא נכון.

                                    יש לך את הסקאטר שהוצאת בסיום המדריך של חגי.

                                    עשית את השלב הזה?

                                    ce2fcad5-20ab-4fd9-8f1c-e4d47c58f67d-image.png

                                    ע מנותק
                                    ע מנותק
                                    עומר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי עומר
                                    #37

                                    @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                    יש לך את הסקאטר שהוצאת בסיום המדריך של חגי.

                                    מה הסיומת של הקובץ?
                                    כי txt יש לי רק אותו

                                    @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                    עשית את השלב הזה?

                                    אני 99.9% שכן

                                    למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ע עומר

                                      @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                      יש לך את הסקאטר שהוצאת בסיום המדריך של חגי.

                                      מה הסיומת של הקובץ?
                                      כי txt יש לי רק אותו

                                      @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                      עשית את השלב הזה?

                                      אני 99.9% שכן

                                      למה באתיל מנותק
                                      למה באתיל מנותק
                                      למה באתי
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #38

                                      @עומר כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                      @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                      יש לך את הסקאטר שהוצאת בסיום המדריך של חגי.

                                      מה הסיומת של הקובץ?
                                      כי txt יש לי רק אותו

                                      @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                      עשית את השלב הזה?

                                      אני 99.9% שכן

                                      נוץ. ואיפה הקובץ שהוצאת משם?? זה לא מה ששמת בSP.

                                      תבדוק לפי השעה. שתחילת השאיבה זה הסקאטר הראשון שמוציאים ובסיום השאיבה זה הסקאטר השני והמפורט.

                                      ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • למה באתיל למה באתי

                                        @עומר כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                        @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                        יש לך את הסקאטר שהוצאת בסיום המדריך של חגי.

                                        מה הסיומת של הקובץ?
                                        כי txt יש לי רק אותו

                                        @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                        עשית את השלב הזה?

                                        אני 99.9% שכן

                                        נוץ. ואיפה הקובץ שהוצאת משם?? זה לא מה ששמת בSP.

                                        תבדוק לפי השעה. שתחילת השאיבה זה הסקאטר הראשון שמוציאים ובסיום השאיבה זה הסקאטר השני והמפורט.

                                        ע מנותק
                                        ע מנותק
                                        עומר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #39

                                        @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                        נוץ. ואיפה הקובץ שהוצאת משם?

                                        🤷🏿‍♂️
                                        d2dda3d3-117e-41d1-ba96-363a72fa40f6-image.png

                                        למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ע עומר

                                          @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                          נוץ. ואיפה הקובץ שהוצאת משם?

                                          🤷🏿‍♂️
                                          d2dda3d3-117e-41d1-ba96-363a72fa40f6-image.png

                                          למה באתיל מנותק
                                          למה באתיל מנותק
                                          למה באתי
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי למה באתי
                                          #40

                                          @עומר תעשה את זה על תצוגת שורה שאני יוכל לראות את התאריך שינוי.

                                          ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר