דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭

בעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - אנדרואיד
77 פוסטים 13 כותבים 4.7k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ע עומר

    @עומר לא הצלחתי עם מכשיר אחר. הוא לא מזהה אותו
    @אזולאי @yos @zalmensmok @FSHLOMO

    ע מנותק
    ע מנותק
    עומר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי עומר
    #22

    @למה-באתי כתבת איפשהו שיש לך גרסאות ואתה מתקין בתשלום. רלוונטי למקרה שלי לשים גרסה מחדש?
    אמ:לק: נגן M400 שהרגתי אותו בטעות

    למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ע עומר

      @למה-באתי כתבת איפשהו שיש לך גרסאות ואתה מתקין בתשלום. רלוונטי למקרה שלי לשים גרסה מחדש?
      אמ:לק: נגן M400 שהרגתי אותו בטעות

      למה באתיל מנותק
      למה באתיל מנותק
      למה באתי
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #23

      @עומר אין לי. לא נתקלתי בנגן הזה.
      אבל למה לא גיבת לפני? יש פה מדריכים ממש פשוטים איך מגבים.

      ע תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • למה באתיל למה באתי

        @עומר אין לי. לא נתקלתי בנגן הזה.
        אבל למה לא גיבת לפני? יש פה מדריכים ממש פשוטים איך מגבים.

        ע מנותק
        ע מנותק
        עומר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #24

        @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

        אבל למה לא גיבת לפני? יש פה מדריכים ממש פשוטים איך מגבים

        גיביתי משו קודם אני לא יודע אם זה מה שהייתי צריך לעשות
        זה מה שיש לי בתקייה
        8a150fd3-e638-4be2-be75-8952b0040c74-image.png
        והיא שוקלת 17GB איכשהו

        למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ע עומר

          @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

          אבל למה לא גיבת לפני? יש פה מדריכים ממש פשוטים איך מגבים

          גיביתי משו קודם אני לא יודע אם זה מה שהייתי צריך לעשות
          זה מה שיש לי בתקייה
          8a150fd3-e638-4be2-be75-8952b0040c74-image.png
          והיא שוקלת 17GB איכשהו

          למה באתיל מנותק
          למה באתיל מנותק
          למה באתי
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #25

          @עומר אז גיבת.
          זה מצוין.
          שפירקת בWWR את הROM איזה אפשרות בחרת מתוך ה7?

          למה באתיל ע 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • למה באתיל למה באתי

            @עומר אז גיבת.
            זה מצוין.
            שפירקת בWWR את הROM איזה אפשרות בחרת מתוך ה7?

            למה באתיל מנותק
            למה באתיל מנותק
            למה באתי
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #26

            @עומר תצרוב את הסיסטם מחדש עם SP FLASH TOOL

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • למה באתיל למה באתי

              @עומר אז גיבת.
              זה מצוין.
              שפירקת בWWR את הROM איזה אפשרות בחרת מתוך ה7?

              ע מנותק
              ע מנותק
              עומר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #27

              @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

              שפירקת בWWR את הROM איזה אפשרות בחרת מתוך ה7?

              🈺🈴🈵
              אני לא בעניינים באנרואיד...

              @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

              תצרוב את הסיסטם מחדש עם SP FLASH TOOL

              אני לא מצליח הוא מחזיר שגיאה

              למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ע עומר

                @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                שפירקת בWWR את הROM איזה אפשרות בחרת מתוך ה7?

                🈺🈴🈵
                אני לא בעניינים באנרואיד...

                @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                תצרוב את הסיסטם מחדש עם SP FLASH TOOL

                אני לא מצליח הוא מחזיר שגיאה

                למה באתיל מנותק
                למה באתיל מנותק
                למה באתי
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #28

                @עומר צילו''מ

                ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • למה באתיל למה באתי

                  @עומר צילו''מ

                  ע מנותק
                  ע מנותק
                  עומר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #29

                  @למה-באתי 3916dfb8-2942-46be-ad37-7a99ebf42e6b-image.png

                  למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ע עומר

                    @למה-באתי 3916dfb8-2942-46be-ad37-7a99ebf42e6b-image.png

                    למה באתיל מנותק
                    למה באתיל מנותק
                    למה באתי
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #30

                    @עומר לא בחרת סקאטר. אתה על אותו סקאטר של השאיבה.
                    אתה צריך לבחור את הסקאטר החדש שהוצאת בWWR

                    ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • למה באתיל למה באתי

                      @עומר לא בחרת סקאטר. אתה על אותו סקאטר של השאיבה.
                      אתה צריך לבחור את הסקאטר החדש שהוצאת בWWR

                      ע מנותק
                      ע מנותק
                      עומר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #31

                      @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                      אתה צריך לבחור את הסקאטר החדש שהוצאת בWWR

                      עברית?

                      למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ע עומר

                        @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                        אתה צריך לבחור את הסקאטר החדש שהוצאת בWWR

                        עברית?

                        למה באתיל מנותק
                        למה באתיל מנותק
                        למה באתי
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #32

                        @עומר תעבוד לפי המדריך הזה https://mitmachim.top/topic/81042/מדריך-צריבת-גירסא-בsp-flash-tool

                        ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • למה באתיל למה באתי

                          @עומר תעבוד לפי המדריך הזה https://mitmachim.top/topic/81042/מדריך-צריבת-גירסא-בsp-flash-tool

                          ע מנותק
                          ע מנותק
                          עומר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #33

                          @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                          תעבוד לפי המדריך הזה

                          תודה רבה כן אעשה
                          תזכיר איך אני בודק איזה מעבד יש לי?
                          deaab8a2-20bb-4f01-8962-45cf435c3f4a-image.png

                          למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ע עומר

                            @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                            תעבוד לפי המדריך הזה

                            תודה רבה כן אעשה
                            תזכיר איך אני בודק איזה מעבד יש לי?
                            deaab8a2-20bb-4f01-8962-45cf435c3f4a-image.png

                            למה באתיל מנותק
                            למה באתיל מנותק
                            למה באתי
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #34

                            @עומר לפי התמונה שהעלת מהשאיבה של הגירסא יש לך מעבד MT6753

                            ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • למה באתיל למה באתי

                              @עומר לפי התמונה שהעלת מהשאיבה של הגירסא יש לך מעבד MT6753

                              ע מנותק
                              ע מנותק
                              עומר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי עומר
                              #35

                              @למה-באתי אני חוזר לאותה הודעה
                              1858b37e-4f4f-4340-b34b-34afad128fda-image.png
                              אחרי שבחרתי סקאטר

                              למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ע עומר

                                @למה-באתי אני חוזר לאותה הודעה
                                1858b37e-4f4f-4340-b34b-34afad128fda-image.png
                                אחרי שבחרתי סקאטר

                                למה באתיל מנותק
                                למה באתיל מנותק
                                למה באתי
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי למה באתי
                                #36

                                @עומר שוב, בחרת את הסקאטר הלא נכון.

                                יש לך את הסקאטר שהוצאת בסיום המדריך של חגי.

                                עשית את השלב הזה?

                                ce2fcad5-20ab-4fd9-8f1c-e4d47c58f67d-image.png

                                ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • למה באתיל למה באתי

                                  @עומר שוב, בחרת את הסקאטר הלא נכון.

                                  יש לך את הסקאטר שהוצאת בסיום המדריך של חגי.

                                  עשית את השלב הזה?

                                  ce2fcad5-20ab-4fd9-8f1c-e4d47c58f67d-image.png

                                  ע מנותק
                                  ע מנותק
                                  עומר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי עומר
                                  #37

                                  @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                  יש לך את הסקאטר שהוצאת בסיום המדריך של חגי.

                                  מה הסיומת של הקובץ?
                                  כי txt יש לי רק אותו

                                  @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                  עשית את השלב הזה?

                                  אני 99.9% שכן

                                  למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ע עומר

                                    @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                    יש לך את הסקאטר שהוצאת בסיום המדריך של חגי.

                                    מה הסיומת של הקובץ?
                                    כי txt יש לי רק אותו

                                    @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                    עשית את השלב הזה?

                                    אני 99.9% שכן

                                    למה באתיל מנותק
                                    למה באתיל מנותק
                                    למה באתי
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #38

                                    @עומר כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                    @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                    יש לך את הסקאטר שהוצאת בסיום המדריך של חגי.

                                    מה הסיומת של הקובץ?
                                    כי txt יש לי רק אותו

                                    @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                    עשית את השלב הזה?

                                    אני 99.9% שכן

                                    נוץ. ואיפה הקובץ שהוצאת משם?? זה לא מה ששמת בSP.

                                    תבדוק לפי השעה. שתחילת השאיבה זה הסקאטר הראשון שמוציאים ובסיום השאיבה זה הסקאטר השני והמפורט.

                                    ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • למה באתיל למה באתי

                                      @עומר כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                      @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                      יש לך את הסקאטר שהוצאת בסיום המדריך של חגי.

                                      מה הסיומת של הקובץ?
                                      כי txt יש לי רק אותו

                                      @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                      עשית את השלב הזה?

                                      אני 99.9% שכן

                                      נוץ. ואיפה הקובץ שהוצאת משם?? זה לא מה ששמת בSP.

                                      תבדוק לפי השעה. שתחילת השאיבה זה הסקאטר הראשון שמוציאים ובסיום השאיבה זה הסקאטר השני והמפורט.

                                      ע מנותק
                                      ע מנותק
                                      עומר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #39

                                      @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                      נוץ. ואיפה הקובץ שהוצאת משם?

                                      🤷🏿‍♂️
                                      d2dda3d3-117e-41d1-ba96-363a72fa40f6-image.png

                                      למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ע עומר

                                        @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                        נוץ. ואיפה הקובץ שהוצאת משם?

                                        🤷🏿‍♂️
                                        d2dda3d3-117e-41d1-ba96-363a72fa40f6-image.png

                                        למה באתיל מנותק
                                        למה באתיל מנותק
                                        למה באתי
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי למה באתי
                                        #40

                                        @עומר תעשה את זה על תצוגת שורה שאני יוכל לראות את התאריך שינוי.

                                        ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • למה באתיל למה באתי

                                          @עומר תעשה את זה על תצוגת שורה שאני יוכל לראות את התאריך שינוי.

                                          ע מנותק
                                          ע מנותק
                                          עומר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #41

                                          @למה-באתי 764c243f-c593-466e-a895-f7d4de1f22e3-image.png

                                          למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר