דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭

בעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - אנדרואיד
77 פוסטים 13 כותבים 4.7k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • למה באתיל למה באתי

    @עומר אין לי. לא נתקלתי בנגן הזה.
    אבל למה לא גיבת לפני? יש פה מדריכים ממש פשוטים איך מגבים.

    ע מנותק
    ע מנותק
    עומר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #24

    @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

    אבל למה לא גיבת לפני? יש פה מדריכים ממש פשוטים איך מגבים

    גיביתי משו קודם אני לא יודע אם זה מה שהייתי צריך לעשות
    זה מה שיש לי בתקייה
    8a150fd3-e638-4be2-be75-8952b0040c74-image.png
    והיא שוקלת 17GB איכשהו

    למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ע עומר

      @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

      אבל למה לא גיבת לפני? יש פה מדריכים ממש פשוטים איך מגבים

      גיביתי משו קודם אני לא יודע אם זה מה שהייתי צריך לעשות
      זה מה שיש לי בתקייה
      8a150fd3-e638-4be2-be75-8952b0040c74-image.png
      והיא שוקלת 17GB איכשהו

      למה באתיל מנותק
      למה באתיל מנותק
      למה באתי
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #25

      @עומר אז גיבת.
      זה מצוין.
      שפירקת בWWR את הROM איזה אפשרות בחרת מתוך ה7?

      למה באתיל ע 2 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • למה באתיל למה באתי

        @עומר אז גיבת.
        זה מצוין.
        שפירקת בWWR את הROM איזה אפשרות בחרת מתוך ה7?

        למה באתיל מנותק
        למה באתיל מנותק
        למה באתי
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #26

        @עומר תצרוב את הסיסטם מחדש עם SP FLASH TOOL

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • למה באתיל למה באתי

          @עומר אז גיבת.
          זה מצוין.
          שפירקת בWWR את הROM איזה אפשרות בחרת מתוך ה7?

          ע מנותק
          ע מנותק
          עומר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #27

          @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

          שפירקת בWWR את הROM איזה אפשרות בחרת מתוך ה7?

          🈺🈴🈵
          אני לא בעניינים באנרואיד...

          @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

          תצרוב את הסיסטם מחדש עם SP FLASH TOOL

          אני לא מצליח הוא מחזיר שגיאה

          למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ע עומר

            @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

            שפירקת בWWR את הROM איזה אפשרות בחרת מתוך ה7?

            🈺🈴🈵
            אני לא בעניינים באנרואיד...

            @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

            תצרוב את הסיסטם מחדש עם SP FLASH TOOL

            אני לא מצליח הוא מחזיר שגיאה

            למה באתיל מנותק
            למה באתיל מנותק
            למה באתי
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #28

            @עומר צילו''מ

            ע תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • למה באתיל למה באתי

              @עומר צילו''מ

              ע מנותק
              ע מנותק
              עומר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #29

              @למה-באתי 3916dfb8-2942-46be-ad37-7a99ebf42e6b-image.png

              למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ע עומר

                @למה-באתי 3916dfb8-2942-46be-ad37-7a99ebf42e6b-image.png

                למה באתיל מנותק
                למה באתיל מנותק
                למה באתי
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #30

                @עומר לא בחרת סקאטר. אתה על אותו סקאטר של השאיבה.
                אתה צריך לבחור את הסקאטר החדש שהוצאת בWWR

                ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • למה באתיל למה באתי

                  @עומר לא בחרת סקאטר. אתה על אותו סקאטר של השאיבה.
                  אתה צריך לבחור את הסקאטר החדש שהוצאת בWWR

                  ע מנותק
                  ע מנותק
                  עומר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #31

                  @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                  אתה צריך לבחור את הסקאטר החדש שהוצאת בWWR

                  עברית?

                  למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ע עומר

                    @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                    אתה צריך לבחור את הסקאטר החדש שהוצאת בWWR

                    עברית?

                    למה באתיל מנותק
                    למה באתיל מנותק
                    למה באתי
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #32

                    @עומר תעבוד לפי המדריך הזה https://mitmachim.top/topic/81042/מדריך-צריבת-גירסא-בsp-flash-tool

                    ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • למה באתיל למה באתי

                      @עומר תעבוד לפי המדריך הזה https://mitmachim.top/topic/81042/מדריך-צריבת-גירסא-בsp-flash-tool

                      ע מנותק
                      ע מנותק
                      עומר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #33

                      @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                      תעבוד לפי המדריך הזה

                      תודה רבה כן אעשה
                      תזכיר איך אני בודק איזה מעבד יש לי?
                      deaab8a2-20bb-4f01-8962-45cf435c3f4a-image.png

                      למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ע עומר

                        @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                        תעבוד לפי המדריך הזה

                        תודה רבה כן אעשה
                        תזכיר איך אני בודק איזה מעבד יש לי?
                        deaab8a2-20bb-4f01-8962-45cf435c3f4a-image.png

                        למה באתיל מנותק
                        למה באתיל מנותק
                        למה באתי
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #34

                        @עומר לפי התמונה שהעלת מהשאיבה של הגירסא יש לך מעבד MT6753

                        ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • למה באתיל למה באתי

                          @עומר לפי התמונה שהעלת מהשאיבה של הגירסא יש לך מעבד MT6753

                          ע מנותק
                          ע מנותק
                          עומר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי עומר
                          #35

                          @למה-באתי אני חוזר לאותה הודעה
                          1858b37e-4f4f-4340-b34b-34afad128fda-image.png
                          אחרי שבחרתי סקאטר

                          למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ע עומר

                            @למה-באתי אני חוזר לאותה הודעה
                            1858b37e-4f4f-4340-b34b-34afad128fda-image.png
                            אחרי שבחרתי סקאטר

                            למה באתיל מנותק
                            למה באתיל מנותק
                            למה באתי
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי למה באתי
                            #36

                            @עומר שוב, בחרת את הסקאטר הלא נכון.

                            יש לך את הסקאטר שהוצאת בסיום המדריך של חגי.

                            עשית את השלב הזה?

                            ce2fcad5-20ab-4fd9-8f1c-e4d47c58f67d-image.png

                            ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • למה באתיל למה באתי

                              @עומר שוב, בחרת את הסקאטר הלא נכון.

                              יש לך את הסקאטר שהוצאת בסיום המדריך של חגי.

                              עשית את השלב הזה?

                              ce2fcad5-20ab-4fd9-8f1c-e4d47c58f67d-image.png

                              ע מנותק
                              ע מנותק
                              עומר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי עומר
                              #37

                              @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                              יש לך את הסקאטר שהוצאת בסיום המדריך של חגי.

                              מה הסיומת של הקובץ?
                              כי txt יש לי רק אותו

                              @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                              עשית את השלב הזה?

                              אני 99.9% שכן

                              למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ע עומר

                                @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                יש לך את הסקאטר שהוצאת בסיום המדריך של חגי.

                                מה הסיומת של הקובץ?
                                כי txt יש לי רק אותו

                                @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                עשית את השלב הזה?

                                אני 99.9% שכן

                                למה באתיל מנותק
                                למה באתיל מנותק
                                למה באתי
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #38

                                @עומר כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                יש לך את הסקאטר שהוצאת בסיום המדריך של חגי.

                                מה הסיומת של הקובץ?
                                כי txt יש לי רק אותו

                                @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                עשית את השלב הזה?

                                אני 99.9% שכן

                                נוץ. ואיפה הקובץ שהוצאת משם?? זה לא מה ששמת בSP.

                                תבדוק לפי השעה. שתחילת השאיבה זה הסקאטר הראשון שמוציאים ובסיום השאיבה זה הסקאטר השני והמפורט.

                                ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • למה באתיל למה באתי

                                  @עומר כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                  @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                  יש לך את הסקאטר שהוצאת בסיום המדריך של חגי.

                                  מה הסיומת של הקובץ?
                                  כי txt יש לי רק אותו

                                  @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                  עשית את השלב הזה?

                                  אני 99.9% שכן

                                  נוץ. ואיפה הקובץ שהוצאת משם?? זה לא מה ששמת בSP.

                                  תבדוק לפי השעה. שתחילת השאיבה זה הסקאטר הראשון שמוציאים ובסיום השאיבה זה הסקאטר השני והמפורט.

                                  ע מנותק
                                  ע מנותק
                                  עומר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #39

                                  @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                  נוץ. ואיפה הקובץ שהוצאת משם?

                                  🤷🏿‍♂️
                                  d2dda3d3-117e-41d1-ba96-363a72fa40f6-image.png

                                  למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ע עומר

                                    @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                    נוץ. ואיפה הקובץ שהוצאת משם?

                                    🤷🏿‍♂️
                                    d2dda3d3-117e-41d1-ba96-363a72fa40f6-image.png

                                    למה באתיל מנותק
                                    למה באתיל מנותק
                                    למה באתי
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי למה באתי
                                    #40

                                    @עומר תעשה את זה על תצוגת שורה שאני יוכל לראות את התאריך שינוי.

                                    ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • למה באתיל למה באתי

                                      @עומר תעשה את זה על תצוגת שורה שאני יוכל לראות את התאריך שינוי.

                                      ע מנותק
                                      ע מנותק
                                      עומר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #41

                                      @למה-באתי 764c243f-c593-466e-a895-f7d4de1f22e3-image.png

                                      למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ע עומר

                                        @למה-באתי 764c243f-c593-466e-a895-f7d4de1f22e3-image.png

                                        למה באתיל מנותק
                                        למה באתיל מנותק
                                        למה באתי
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #42

                                        @עומר יכול להיות שהתחלת את הצריבה ב10 בלילה וסיימת ב12 וחצי?

                                        אם כן אז תבחר את הסקאטר הראשון..
                                        ותעשה את זה זריז כי אני רוצה ללכת לישון.

                                        ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • למה באתיל למה באתי

                                          @עומר יכול להיות שהתחלת את הצריבה ב10 בלילה וסיימת ב12 וחצי?

                                          אם כן אז תבחר את הסקאטר הראשון..
                                          ותעשה את זה זריז כי אני רוצה ללכת לישון.

                                          ע מנותק
                                          ע מנותק
                                          עומר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי עומר
                                          #43

                                          @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                          אם כן אז תבחר את הסקאטר הראשון..

                                          הראשון של 00:37 זה קובץ .lnk זה לא רלוונטי (בווינדוס אני מרגיש בבית 😅)

                                          @למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭:

                                          ותעשה את זה זריז כי אני רוצה ללכת לישון.

                                          תלך לישון רבנו חלילה לי לגרום צער ליהודי
                                          תודה רבה
                                          d847bd8c-4005-47b7-bbd3-2463a3ba8be1-image.png

                                          למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר