בעיה | למה כשאני מיתכתב עם GPT הוא עוצר לי בעמצע התיכתובת?
-
היי שלום וחנוכה שמח
כשאני מיתכתב עם ה GPT אני שואל אותו שאלות הוא עוצר לי בעמצע התשובה שלו (זה קורה לאחר 8 היתכתבויות) יש למישהוא הסבר למה זה קורה ואיך אפשר לטפל בזה תודה -
היי שלום וחנוכה שמח
כשאני מיתכתב עם ה GPT אני שואל אותו שאלות הוא עוצר לי בעמצע התשובה שלו (זה קורה לאחר 8 היתכתבויות) יש למישהוא הסבר למה זה קורה ואיך אפשר לטפל בזה תודה@אליה-אליהו לכבות את התרגום האוטומטי של גוגל ולרענן את הדף וזה חוזר לעצמו
-
@אליה-אליהו לכבות את התרגום האוטומטי של גוגל ולרענן את הדף וזה חוזר לעצמו
@מוגן-נטפרי כתב בבעיה | למה כשאני מיתכתב עם GPT הוא עוצר לי בעמצע התיכתובת?:
@אליה-אליהו לכבות את התרגום האוטומטי של גוגל ולרענן את הדף וזה חוזר לעצמו
@מוגן-נטפרי שנייה אני אנסה (זה ניראלי ממש הגיוני).
אב יש אפשרות לGPT בעיברית ללא תרגום? -
היי שלום וחנוכה שמח
כשאני מיתכתב עם ה GPT אני שואל אותו שאלות הוא עוצר לי בעמצע התשובה שלו (זה קורה לאחר 8 היתכתבויות) יש למישהוא הסבר למה זה קורה ואיך אפשר לטפל בזה תודה@אליה-אליהו אולי אתה משתמש בצ'אט שיש לו הגבלה של 8 היתכתבויות לגרסא החינמית ויותר מזה כבר צריך לשם
-
@מוגן-נטפרי כתב בבעיה | למה כשאני מיתכתב עם GPT הוא עוצר לי בעמצע התיכתובת?:
@אליה-אליהו לכבות את התרגום האוטומטי של גוגל ולרענן את הדף וזה חוזר לעצמו
@מוגן-נטפרי שנייה אני אנסה (זה ניראלי ממש הגיוני).
אב יש אפשרות לGPT בעיברית ללא תרגום?@אליה-אליהו יש את הצ'אט של גוגל
-
@אליה-אליהו אולי אתה משתמש בצ'אט שיש לו הגבלה של 8 היתכתבויות לגרסא החינמית ויותר מזה כבר צריך לשם
@גבר כתב בבעיה | למה כשאני מיתכתב עם GPT הוא עוצר לי בעמצע התיכתובת?:
@אליה-אליהו אולי אתה משתמש בצ'אט שיש לו הגבלה של 8 היתכתבויות לגרסא החינמית ויותר מזה כבר צריך לשם
@גבר לא ניראלי
-
@מוגן-נטפרי כתב בבעיה | למה כשאני מיתכתב עם GPT הוא עוצר לי בעמצע התיכתובת?:
@אליה-אליהו לכבות את התרגום האוטומטי של גוגל ולרענן את הדף וזה חוזר לעצמו
@מוגן-נטפרי שנייה אני אנסה (זה ניראלי ממש הגיוני).
אב יש אפשרות לGPT בעיברית ללא תרגום?@אליה-אליהו שינו את זה והגדילו את המגבלה החינמית...
-
@אליה-אליהו יש את הצ'אט של גוגל
@גבר כתב בבעיה | למה כשאני מיתכתב עם GPT הוא עוצר לי בעמצע התיכתובת?:
@אליה-אליהו יש את הצ'אט של גוגל
אתה מיתכון לגימני כן אני יודע אבל אומרים שGPT יותר טוב
-
@גבר כתב בבעיה | למה כשאני מיתכתב עם GPT הוא עוצר לי בעמצע התיכתובת?:
@אליה-אליהו יש את הצ'אט של גוגל
אתה מיתכון לגימני כן אני יודע אבל אומרים שGPT יותר טוב
@אליה-אליהו ניסת? זה הבעיה 99%
-
@אליה-אליהו ניסת? זה הבעיה 99%
@מוגן-נטפרי כתב בבעיה | למה כשאני מיתכתב עם GPT הוא עוצר לי בעמצע התיכתובת?:
@אליה-אליהו ניסת? זה הבעיה 99%
שנייה אבי בודק
-
@אליה-אליהו ניסת? זה הבעיה 99%
@מוגן-נטפרי כתב בבעיה | למה כשאני מיתכתב עם GPT הוא עוצר לי בעמצע התיכתובת?:
@אליה-אליהו ניסת? זה הבעיה 99%
@מוגן-נטפרי תודה עזרת לי מאוד יש אולי גירסא חינמית לGPT ללא הגבלה של היתכתבויות? אם כן אני אשמח
-
@מוגן-נטפרי כתב בבעיה | למה כשאני מיתכתב עם GPT הוא עוצר לי בעמצע התיכתובת?:
@אליה-אליהו ניסת? זה הבעיה 99%
@מוגן-נטפרי תודה עזרת לי מאוד יש אולי גירסא חינמית לGPT ללא הגבלה של היתכתבויות? אם כן אני אשמח
@אליה-אליהו יש את גימיני אבל אמרת שאתה לא אוהב אותו ויש גם את 'רובי הבוט' שהוא מבוסס GPT שהוא בעברית ולפי מה שידוע לי הוא ללא הגבלה
-
@מוגן-נטפרי כתב בבעיה | למה כשאני מיתכתב עם GPT הוא עוצר לי בעמצע התיכתובת?:
@אליה-אליהו לכבות את התרגום האוטומטי של גוגל ולרענן את הדף וזה חוזר לעצמו
@מוגן-נטפרי שנייה אני אנסה (זה ניראלי ממש הגיוני).
אב יש אפשרות לGPT בעיברית ללא תרגום?@אליה-אליהו כתב בבעיה | למה כשאני מיתכתב עם GPT הוא עוצר לי בעמצע התיכתובת?:
אב יש אפשרות לGPT בעיברית ללא תרגום?
-
@אליה-אליהו כתב בבעיה | למה כשאני מיתכתב עם GPT הוא עוצר לי בעמצע התיכתובת?:
אב יש אפשרות לGPT בעיברית ללא תרגום?
@עומר כתב בבעיה | למה כשאני מיתכתב עם GPT הוא עוצר לי בעמצע התיכתובת?:
@אליה-אליהו כתב בבעיה | למה כשאני מיתכתב עם GPT הוא עוצר לי בעמצע התיכתובת?:
אב יש אפשרות לGPT בעיברית ללא תרגום?
לעניות דעתי אלו לא אתרי עזר אלא סתם אנשים שמחפשים להרוויח כסף באמצעות הצגתם כ-gpt (הם מציגים אתר דומה ל-gpt שעובד כנראה על api של gpt), ובעוד של-gpt המקורי יש תוכנית חינמית שדי מספקת את המשתמש הקלאסי - הם דורשים הרבה כסף.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות