שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
-
ע עומר התייחס לנושא זה ב
-
@בנימינה זה יכול לגרום לתקלות חמורות עדיף לא לנסות
שמעתי מהמעבדה שבטעות שמו לטלפון גירסא לא נכונה וזה הרס את הקליטה ללא יכולת תיקון -
שמתי לב לעוד באג (בעדכון V12 ל 4X4) בנוסף למה שהזכירו שלוקח זמן לתפריט שיחות אחרונות לעלות, שבמהלך השיחה כשנמצאים בתפריט אפשרויות רואים את מספר הטלפון כאותיות בסינית (לא תמיד).
-
שמתי לב לעוד באג (בעדכון V12 ל 4X4) בנוסף למה שהזכירו שלוקח זמן לתפריט שיחות אחרונות לעלות, שבמהלך השיחה כשנמצאים בתפריט אפשרויות רואים את מספר הטלפון כאותיות בסינית (לא תמיד).
-
תכלס יש לי 4X4, לעדכן גרסה או לא שווה לעדכן?
-
תכלס יש לי 4X4, לעדכן גרסה או לא שווה לעדכן?
-
@שלוםפ כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
סיקור מקיף על גרסה 12 העלתי כאן.
ניראה לי שעדיף שתחלק את זה למעלות וחסרונות בגרסה 12
-
@שלוםפ כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
סיקור מקיף על גרסה 12 העלתי כאן.
ניראה לי שעדיף שתחלק את זה למעלות וחסרונות בגרסה 12
-
שמתי לב לעוד באג (בעדכון V12 ל 4X4) בנוסף למה שהזכירו שלוקח זמן לתפריט שיחות אחרונות לעלות, שבמהלך השיחה כשנמצאים בתפריט אפשרויות רואים את מספר הטלפון כאותיות בסינית (לא תמיד).
@השטייגעניסט כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
שמתי לב לעוד באג (בעדכון V12 ל 4X4) בנוסף למה שהזכירו שלוקח זמן לתפריט שיחות אחרונות לעלות, שבמהלך השיחה כשנמצאים בתפריט אפשרויות רואים את מספר הטלפון כאותיות בסינית (לא תמיד).
היה קיים גם פעם
-
@מנחם-רוזן אז יש לך תוכנה של 4X4 ב-Q7?
@י-ע אז כנראה הם סתם רוצים לכסות את עצמם (ושלא יתחיל שוק גרסאות). -
@מנחם-רוזן אז יש לך תוכנה של 4X4 ב-Q7?
@י-ע אז כנראה הם סתם רוצים לכסות את עצמם (ושלא יתחיל שוק גרסאות). -
מ מוגן נטפרי סימן נושא זה כשאלה ב
-
מ מוגן נטפרי סימן נושא זה כנפתר ב
-
מ מוגן נטפרי סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
@בנימינה כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
מה הדין אם אני צורב גרסה של 4X4 ב-Q7?
(אני אוהב את התוכנה של 4X4 ואת החומרה של Q7)לא אפשרי זה נתקע כבר בFDL בצריבה
לא חושב שזה גורם נזק (מניסיון) זה פשוט לא יתן להתקין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
