דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!

שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סלולרי
1.4k פוסטים 244 כותבים 221.1k צפיות 170 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    איך
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #301

    עדכנתי פעמיים את אותו גרסה על הפלפון שלי, ומאז זה לא נדלק לי - יש למישהו רעיון מה לעשות? (הם בנתיים לא עונים לי מאתמול)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש שליו

      @בנימינה
      אני הרצתי מחדש את קובץ ההתקנה
      הפרופיל לא נמחק

      ב מנותק
      ב מנותק
      בנימינה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #302

      @שליו הרצתי עכשיו שוב ולא עבד, זה עדיין על גרסה 1.1.6?

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ב בנימינה

        @שליו הרצתי עכשיו שוב ולא עבד, זה עדיין על גרסה 1.1.6?

        א מנותק
        א מנותק
        איך
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #303

        @בנימינה תוריד את הקובץ שוב.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ב בנימינה

          @שלמה-מרלר איך מעדכנים את התוכנה?

          ש מנותק
          ש מנותק
          שלמה מרלר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #304

          @בנימינה מפעילים את התוכנה\הגדרות
          אחרי דקה יתעדכן אוטומטית

          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ש שלמה מרלר

            @בנימינה מפעילים את התוכנה\הגדרות
            אחרי דקה יתעדכן אוטומטית

            ב מנותק
            ב מנותק
            בנימינה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #305

            @שלמה-מרלר את התוכנה הקיימת?
            כי היא רצה כבר זמן מה ולא קורה כלום.

            ש ב 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • ב בנימינה

              @שלמה-מרלר את התוכנה הקיימת?
              כי היא רצה כבר זמן מה ולא קורה כלום.

              ש מנותק
              ש מנותק
              שלמה מרלר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #306

              @בנימינה כן

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ב בנימינה

                @שלמה-מרלר את התוכנה הקיימת?
                כי היא רצה כבר זמן מה ולא קורה כלום.

                ב מנותק
                ב מנותק
                בנימינה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #307

                @בנימינה כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

                כי היא רצה כבר זמן מה ולא קורה כלום.

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ב בנימינה

                  @בנימינה כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

                  כי היא רצה כבר זמן מה ולא קורה כלום.

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שלמה מרלר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #308

                  @בנימינה אז תוריד חדש

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ש שלמה מרלר

                    @בנימינה אז תוריד חדש

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מנחם רוזן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #309

                    @שלמה-מרלר למה אני לא מצליח לעדכן הוא כותב לי שגיאה לאחר שאני מחבר אותו בכבל

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מנחם רוזן

                      @שלמה-מרלר למה אני לא מצליח לעדכן הוא כותב לי שגיאה לאחר שאני מחבר אותו בכבל

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אלי ויל
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי ויל
                      #310

                      @מנחם-רוזן הפעלת את המחשב מחדש? מה השגיאה?

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אלי ויל

                        @מנחם-רוזן הפעלת את המחשב מחדש? מה השגיאה?

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מנחם רוזן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #311

                        @אלי-ויל כן!
                        אחרי שאני מחבר את המכשיר למחשב מופיע לי שגיאה!ולא צורב את הגרסה.

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מנחם רוזן

                          @אלי-ויל כן!
                          אחרי שאני מחבר את המכשיר למחשב מופיע לי שגיאה!ולא צורב את הגרסה.

                          A מנותק
                          A מנותק
                          AryeVi
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #312

                          @מנחם-רוזן אם אתה מקבל מיד בהתחלה שגיאה ERORR זה קשור כנראה להגדרות סינון קהילה שלך בנטפרי

                          yosY פ מ 3 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • A AryeVi

                            @מנחם-רוזן אם אתה מקבל מיד בהתחלה שגיאה ERORR זה קשור כנראה להגדרות סינון קהילה שלך בנטפרי

                            yosY מנותק
                            yosY מנותק
                            yos
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
                            #313

                            אמור לצאת עדכון ל4x4 שיפתור את הבעיה שבאמצע שיחה כשמקישים מספר, צריך למחוק את כל המספר ואז אפשר להגדיר רמקול/טלפון וכו?
                            אם כן מתי @AryeVi

                            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • C מנותק
                              C מנותק
                              CUBASE
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #314

                              גרסה 08 ל-Q7 יצאה, ניתן להוריד ולצרוב

                              52bc96de-f1c8-4fbd-bcfc-535119ce8061-image.png

                              מ מיגו להוציאמ מ 3 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • C CUBASE

                                גרסה 08 ל-Q7 יצאה, ניתן להוריד ולצרוב

                                52bc96de-f1c8-4fbd-bcfc-535119ce8061-image.png

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                מה קורה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #315

                                מישהו יודע האם יש גרסא אחרת לQLYX Q5, והאם אמור לצאת?
                                יש את מי לשאול את זה?

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • C CUBASE

                                  גרסה 08 ל-Q7 יצאה, ניתן להוריד ולצרוב

                                  52bc96de-f1c8-4fbd-bcfc-535119ce8061-image.png

                                  מיגו להוציאמ מנותק
                                  מיגו להוציאמ מנותק
                                  מיגו להוציא
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיגו להוציא
                                  #316

                                  @CUBASE כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

                                  גרסה 08 ל-Q7 יצאה, ניתן להוריד ולצרוב

                                  52bc96de-f1c8-4fbd-bcfc-535119ce8061-image.png

                                  V8 יצאה ממזמן.
                                  (אולי כוונתך שהיא זמינה כרגע גם בתוכנה לצריבה עצמאית)

                                  C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • yosY yos

                                    אמור לצאת עדכון ל4x4 שיפתור את הבעיה שבאמצע שיחה כשמקישים מספר, צריך למחוק את כל המספר ואז אפשר להגדיר רמקול/טלפון וכו?
                                    אם כן מתי @AryeVi

                                    Y מנותק
                                    Y מנותק
                                    yankeev
                                    מורחק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #317

                                    @yos גם אני שואל
                                    @AryeVi

                                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • Y yankeev

                                      @yos גם אני שואל
                                      @AryeVi

                                      Y מנותק
                                      Y מנותק
                                      yankeev
                                      מורחק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #318

                                      @AryeVi איך מעדכנים תוכננה ללא הורדת תוכנה חדשה מהאתר

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

                                        @מוגן כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

                                        @מגנוס-קרלסן הגדרות/אודות

                                        אין לי אפשרות לאודות או משהו כזה

                                        יש לי Q3 4G

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        איך
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #319

                                        @מגנוס-קרלסן כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

                                        @מוגן כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

                                        @מגנוס-קרלסן הגדרות/אודות

                                        אין לי אפשרות לאודות או משהו כזה

                                        יש לי Q3 4G

                                        מסתבר שיש לך מה לעדכן, הנה מה שהופיע לי על מספר של Q3
                                        9e0878cf-4f81-440f-af45-34c34d09663a-image.png

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

                                          @CUBASE כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

                                          גרסה 08 ל-Q7 יצאה, ניתן להוריד ולצרוב

                                          52bc96de-f1c8-4fbd-bcfc-535119ce8061-image.png

                                          V8 יצאה ממזמן.
                                          (אולי כוונתך שהיא זמינה כרגע גם בתוכנה לצריבה עצמאית)

                                          C מנותק
                                          C מנותק
                                          CUBASE
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #320

                                          @מיגו-להוציא כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

                                          @CUBASE כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

                                          גרסה 08 ל-Q7 יצאה, ניתן להוריד ולצרוב

                                          52bc96de-f1c8-4fbd-bcfc-535119ce8061-image.png

                                          V8 יצאה ממזמן.
                                          (אולי כוונתך שהיא זמינה כרגע גם בתוכנה לצריבה עצמאית)

                                          ומה תגיד על זה?

                                          52bc96de-f1c8-4fbd-bcfc-535119ce8061-image.png

                                          S א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר